PDA

Volledige versie bekijken : Jasmin (Bulgaarse) ex-Monica H7



bad pritt
4 april 2012, 11:01
Monica praat ik regelmatig mee, soms prive soms gewoon luchtig.
Ze is met Melissa de eerste die je groet en je een afscheidskus komt geven.
Deze 29 jarige heeft al wat meegemaakt en is verbaal niet voor een gat te vangen.
Altijd een lach op haar gezicht, zorgzaam, geintresseerd, jagend bij tijd en wijle ze moet wel, maar nooit goedkoop animerend daar is ze net als Melissa te trots voor.

Leuke vrouw,warm, moeder, kan zeer goed dansen, met Melissa geef ik deze 2 bulgaarse vrouwen alle credits en winnen ze dik van de roemeense overmacht. Als Monica een rokje aantrekt, dan gaan die heupen met 200 bpm op en neer. Dat doet niemand haar na.

Omdat er altijd veel kontakt is en dat soms ook wat dieper gaat, en van daaruit soms een sexuele energie komt opborrrelen die je alelen hebt met wat oudere vrouwen, neem ik haar soms mee naar de kamer, when the feeling is right.

Haar service is goed, heel intiem, veel warmte, veel humor, heel goede tongzoenen.
Close, veel geknuffel en gemasseer.
Pijpen is goed maar niks bijzonders.
Maar neuken is weer zeer goed ze rijdt je helemaal gek en gaat er echt voor.
Ze doet zeer aktief mee.

Samen met het goede kontakt gedurende de dag geeft het een sessie met Monica en hoog gf gehalte.

Ik vind haar voor gfs een aanrader, ondanks haar wat volslanke lichaam en oudere looks.
Vergelijkbaar met Diana en als je die mist zou ik zeggen give Monica a try.

Flurkman
26 juli 2012, 10:22
Prima meisje, inderdaad. Houdt van massage ontvangen (natuurlijk), maar was wel leergierig genoeg om tijdens een snelcursus de beginselen van de B2B massage onder de knie te krijgen... Door het geoliede 'droog'neuken werd ze geweldig opgewonden. Heerlijk.
Die "pak" ik volgende keer opnieuw!
NB Ook haar zus (naam vergeten) zou er (komen) werken.

bad pritt
26 juli 2012, 10:32
Prima meisje, inderdaad. Houdt van massage ontvangen (natuurlijk), maar was wel leergierig genoeg om tijdens een snelcursus de beginselen van de B2B massage onder de knie te krijgen... Door het geoliede 'droog'neuken werd ze geweldig opgewonden. Heerlijk.
Die "pak" ik volgende keer opnieuw!
NB Ook haar zus (naam vergeten) zou er (komen) werken.

Melissa is haar (half) zus.

Flurkman
5 oktober 2012, 13:13
En deze lekkere Monica heb ik spijtig genoeg niet meer gezien....
Weet Bad Pritt er misschien méér van ? Liep ze verloren tussen al het andere lekkers ? (Dit laatste geloof ik niet!)

bad pritt
5 oktober 2012, 13:46
En deze lekkere Monica heb ik spijtig genoeg niet meer gezien....
Weet Bad Pritt er misschien méér van ? Liep ze verloren tussen al het andere lekkers ? (Dit laatste geloof ik niet!)

Nee deze super aardige milf is er helaas allang niet meer bij, via Melissa kun je wel te weten komen waar ze werkt.
Ik denk Arabella, Grimberg Sauna of Villa Venus.

bad pritt
19 november 2012, 10:09
Deze week teruggekeerd voor een paar weken.

forgetskinnyletsgetfatty
30 november 2012, 18:21
Monica de volslanke Bulgaarse, het is wel een voordeel als je niet van de optick-fick bent.;) Ze stond al snel na binnenkomst op mijn lijstje.:biggrin: Tijdens een van de danssessies, wist ze mij over te halen om met haar, de kino en later de kamer op te gaan. Zeer aangenaam gezelschap, gfs niveau als je de bekende klik krijgt.:annieengel::hammer::teuflisch:
Herhalingsgevaar hoog.:cool:

Flurkman
7 maart 2013, 09:14
Mocht iemand deze lekkere Monica nog ergens gespot hebben ... Info welkom!

bad pritt
7 maart 2013, 10:16
Mocht iemand deze lekkere Monica nog ergens gespot hebben ... Info welkom!

Die zie je hier niet meer terug die verdient veel meer in Zwitserland.
Melissa weet waarschijnlijk wel waar ze zit.

Piet Plezier
11 april 2015, 20:23
deze Monica is nu werkzaam in van GOCH.
Dus met dat verdienen in Zwitserland zal het ook wel meevallen.
Hier heet ze trouwens Jasmin