Volledige versie bekijken : Heaven7, Maja (Roemeense)
van lotje gekrikt
5 april 2012, 15:45
Naam : Maja
Nationaliteit/Taal : Roemeense, spreekt Engels of Duits... Vergeten...
Leeftijd : 31 jaar
Haarkleur/-lengte : lang sluik zwart haar, in paardenstaart
Lengte dame : ca 170cm
Postuur/Cupmaat : slank, A cup
Tatoeages/Piercings : ?/nee
Service: tz, pzc, beffen
Beschrijving: Mooie slanke vrouw, aan de magere kant, lief gezicht. Mooi lang zwart haar. Goede service, Kussen, 69. Ziet er jonger uit. Ik had haar zo rond de 25 geschat.
Het kussen deed ze overigens niet voluit. Beetje terughoudend.
De Shyman
25 april 2012, 18:12
Maya:
Roemeense: blanke huid/donker lang haar. Spreekt een beetje Duits en een beetje Engels en heel veel Roemeens. Donkere blik zonder lach. Met lach een lief zonnetje. Superslank 1meter 55/40 kilo. Een paar billetjes die je met 1 hand kan omvatten en een paar mini a-cupjes met zeer gevoelige tepels. Kortom het betere skinny-werk maar wel eentje die van aanpakken houdt. Service: TZ, PzC, NmC, Van GFE naar de harder benadering. 30 euro per half uur en verder zolang als je wilt. Tatoeage/Piercing/Littekens: Tatoeage niet gezien Piercing in haar oren3 Herhalingsgavaar: JAAAAA.
Lekker tongzoenen met deze dame. Toen ik haar lingeriesetje had afgepelt kwam een prachtige skinny body tevoorschijn. Oraal bij haar geweldig. Wederzijds oraal fantastisch. (ze heeft haar handen niet gebruikt) Deze dame vindt het ook niet erg om zelf te genieten. Tijdens doggy (en dat ging behoorlijk stevig) ging één van haar handjes naar achter om zichzelf te …... Ze heeft tijden oraal en doggy behoorlijk liggen trillen en schokken. Ofwel een goede actrice (kan zeker) ofwel een genietster (hoop ik).
Ze noemt me nu mister vibrator (snelle tong waarschijnlijk)
Deze dame levert een goede tot uitstekende service. Het is wel een ongelooflijke teaser maar daar kan De Shyman wel mee omgaan.
De Shyman
1 mei 2012, 18:03
Op de bank in het bargedeelte bleek maar weer eens dat het een tease buitencategorie is. Kleine grapjes en suggestieve bewegingen, alles wordt in het werk gesteld om je te plagen en op te warmen. In het kort gesteld; een uurtje Maya put je uit en bouwt je op. Heftig zoenen en een stevige stukje oraal van beide zijden leverde onsamenhangende lichaamsbewegingen bij Maya op en een enorm paraat werkonderdeel bij De Shyman op. Reverse cowgirl was een genot. Volgens mij kan deze dame op elk paard blijven zitten. Zonder haar ‘grip’ op de ‘situatie’ te verliezen naadloos over in ‘gewoon’ cowgirl. Daarna stevig in doggy de werkzaamheden overgenomen waarbij het handje weer tussen haar benen verdween. Stevig zoenend in missio tot het einde gekomen. De handdoeken waren uit te wringen zo heftig werd door ons getranspireerd. Een heel prettig uur om mee te beginnen!
hat grüne Augen und ist mir schon mehrfach aufgefallen. Vatertag wollte ich zuerst mit Melissa aktiv werden, sie war 2 Stunden von einem "Grünbar" (hatte sich einen Bademantel in Grün mit goldenen Motiven mitgebracht) belegt, um 23 Uhr verlies sie den Club und sagte "tschüss bis morgen".
Meine "Lieblings-skinnies" waren nicht anwesend, also setzte ich mich neben Maja, sie spricht kein englisch, ein bischen deutsch, die nonverbale Unterhaltung verlief dennoch interessant, also klar eine Stunde gebucht.
Mädels mit kleinen Brüsten haben ein großes Herz (nicht von der Anatomie aber vom Charakter) und eine große Muschi :biggrin: . Diese ist genau wie die im Verhältnis zur Brust großen Nippel sehr erregbar, Maja´s Revenche ist ein sehr gutes Gebläse, als ich fragen möchte ob FT möglich ist montiert sie mit dem Mund das Condom und sattelt auf, 2 Stellungen folgen und Abschuss in der gestreckten Doggie. Gutes Timing, 7 Minuten bleiben für den AST. Sehr zu Empfehlen, ich hätte nie gedacht dass sie schon 30 Jahre ist.
das ich knackarsch klein schreibe liegt daran dass das Popöchen wirklich sehr klein ist ;). Gestern war der Club gut besucht, Maja versteht es nonverbal zu animieren und so war meine Entscheidung schnell gefallen, 20 Minuten Wartezeit aufs Zimmerschlüsselchen und ab dafür. Maja legt sich erst auf mich, nach etwas schmusen geht sie auf Tauchstation und liefert ein Gebläse der ukrainischen Referenzklasse, abwechslungsreich, die kleinen Fingerchen werden nur zum Krabbeln und Eierkraulen benutzt, sonst freihändig. Um einem FT vorzubeugen Abbruch, Maja soll entspannen und legt sich auf den Bauch :cool: . Also knutsche ich ihren Nacken und lege mich (vorsichtig, nix kaputtmachen) auf die kleine Maus und trockne meinen Löres in ihrer Poritze, weil ich durch die dünnen Beine auch so an die "Spielsachen" gelange erst mal vorlecken, Maja dreht sich um und ich kann mich ohne Genickstarre befürchten zu müssen der Zuckerpussy (honeypot, vielleicht deshalb "Maja"?) widmen. Nach überraschend kurzer Zeit genießt sie mein Tun und kommt zu einem Beinahehöhepunkt. Das Gummi hat sie schon in den Mund genommen und zieht es geschickt mit dem Mund auf, sie fasst ihn am Ende und zieht ihn so tief herunter wie es geht (Spass muss sein sprach Wallenstein und schob die Nüsse mit hinein). Madame möchte es also so tief wie möglich, bevor ich mir Gedanken mache in welcher Position ich ihr den Wunsch erfüllen soll setzt sie sich reverse Cowgirlmäßig auf mich :biggrin:.
Das Gefühl, der Blick auf den Teeniekörper, dat Knackärschken, zwischendurch geile Blicke war einfach affengeil. Maja bemerkt auch dass ich auf diese Weise nicht lange durchhalte, variiert das Tempo so dass wir beide möglichst lange genießen können, schließlich in die Missio (Popöchen anheben, denn geht es auch so bis zum Anschlag), Doggie und schließlich liegender Doggie bringen meinerseits einen fulminanten Abschuss.
Punktlandung, 52 Minuten um, bischen Manele von meinem Handy zum Ausklang.
bad pritt
19 augustus 2012, 14:43
Allang weg uit deze club.