Volledige versie bekijken : Renate (Roemeense) ex GD
Koekkoek
7 april 2012, 16:04
Nationaliteit/taal : Roemeense / Goed engels Beetje Duits
Leeftijd : 25jr
Haarkleur /lengte : half lang zwart haar
Lengte : 1.70m
Postuur / Cupmaat : slank / B/C-cup
Tatoeage / ??
Service : PZC, NMC, beffen, massage
Extra: Is een heerlijk ding kans op herhaling groot
Koekkoek
13 april 2012, 21:28
Nationaliteit/taal : Roemeense / Goed engels Beetje Duits
Leeftijd : 25jr
Haarkleur /lengte : half lang zwart haar
Lengte : 1.70m
Postuur / Cupmaat : slank / B/C-cup
Tatoeage / piercing in de navel
Service : PZC, NMC, beffen, massage
Extra: Is een heerlijk ding kans op herhaling groot
Alfijojo
14 april 2012, 15:49
Saabie heeft ook genoegen gehad kennis te mogen maken met deze lieftallige dame!
Een van mijn betere sessies in ijsberenbestaan! Ze leek er nl zelf ook erg van te genieten en smeekte saabie om bepaalde handelingen te staken:gruebel:
Naar eigen zeggen slechts 3 weken in vak en geen ervarings elders op gedaan dus natur pur sang!
Hopen dat ze tijdje blijft en vooral niet professioneel gaat worden:wink:
nieuwsgierig
5 mei 2012, 12:14
Weet niet zeker of het dezelfde dame is, heb haar gesproken en tegen mij zei ze dat ze 30 jaar is. Ben met haar naar boven geweest, kreeg niet de indruk dat ze heel ervaren is/was, PZC was niet bijzonder maar verder wel ok
Alfijojo
27 mei 2012, 12:02
Gisteren was Saabie blij verrast want Renate bleek nog steeds aanwezig in de gouden dromen en hoopte op een samensmelting want de temperatuur was wel na! En gelukkig vond Renate Saabie’s plan ook wel een goed idee:smkiss:.
Op de kamer aangekomen werden we onaangenaam verrast door de geur van een ijsbeer welke waarschijnlijk zijn wintervacht nog aanhad terwijl het zomer is en de geur van berenoksels ons tegemoet kwam!:confused::frown::eek: Saabie dacht direct misschien moeten we even een andere kamer nemen maar voor Saabie kon zeggen was Renate al begonnen met een geur offensief en en binnen enkele seconden had madam de kamer weer voorzien van een heerlijke frisse geur!
En liet ze Saabie direct alles vergeten want Renate had iets goed te maken en dat heeft ze bij deze ook gedaan! Wat een heerlijke vrouw die Saabie weer de illusie gaf dat hij ergens”het was een nacht, in een stad, in een hotel, waar niemand ons kent,waar niemand ons hoort.”:gruebel:
Heerlijk tongzoenen, zeer lang pijpen waarbij de Zweedse lans van boven naar onder werd bewerkt en ook de onderste regionen niet vergeten werden pfffff wat genieten zeg!
Ook wist ze op een hele geile manier Saabie’s tepels te bewerken en het verdomme wel de omgekeerde wereld……
Toen ze als amzone een beetje droog begon te neuken werd het ineens een natte vochtige bende en bleek Renate zichzelf net zo te verwennen als ze Saabie verwende! Alweer die omgekeerde wereld en zo vloog een uurtje voorbij…..
Na de wel bekende hoogtepunt(en) zei Reneta “with you it is not having sex but making love.:luvlove:
Voor de belangstellenden Renata is er nog tot na Pasen waarnaar ze terug naar Roemenie gaat om eind van deze maand weer terug te keren in GD….
Stiffmaster
28 mei 2012, 07:25
Voor de belangstellenden Renata is er nog tot na Pasen waarnaar ze terug naar Roemenie gaat om eind van deze maand weer terug te keren in GD….
Wanneer valt Pasen dan Saabie??? :eek::eek: Of heeft ze je zo bewerkt dat je de weg echt kwijt bent :biggrin::biggrin:
Alfijojo
28 mei 2012, 10:29
Wanneer valt Pasen dan Saabie??? :eek::eek: Of heeft ze je zo bewerkt dat je de weg echt kwijt bent :biggrin::biggrin:
Excuses ten tijde van schrijven stroomde er weer bloed de verkeerde richting op! Maar voor volledigheid dient Pasen te vervangen worden door Pinksteren;)
Hoipiepeloi
20 augustus 2012, 14:02
Op een (te) rustige zondagavond (de laatste in juni voor mijn vakantie) was dit de tweede dame met wie ik naar boven ging. Eerst lang gepraat aan de bar (daarvoor was ik met Delia naar de kamer geweest) en uiteindelijk dan maar de knoop doorgehakt. Ik zou eerst voor een bekende naam kiezen (H)elena, maar een andere ijsbeer was mij voor en het was al laat dus dan maar met Renate. Geen slechte keus, alle stanjes doorgenomen in een half uur en ik heb haar nog in standje 69 gelikt. Om maar bij het laatste woord te blijven, het was zonder meer voldoende, maar wel was gelikt en dus gekunsteld. Een beetje op de automatische piloot derhalve, met zichtbaar weinig gevoel. Qua oordeel met de hakken over de sloot, maar voor mij zit er geen herhaling in met Renate. Dit bleek ook achteraf, bij de z.g. aftersale. Als ik Delia tegenkwam kreeg ik steeds een zwoele glimlach, maar bij Rebacca kon er na ede daad nauwelijk een blijk van herkenning af.
Hoipiepeloi
20 augustus 2012, 14:04
Herstel: Uiteraard bedoel ik in Renate in de laaste zin i.p.v. Rebecca!
max1975
14 september 2012, 20:53
Renate zag ik bij binnenkomst, zag er leuk uit. Echter omdat mijn schatje Liana er ook was (daar kwam ik voor) geen verdere aandacht aan besteedt. Wel aan Liana haar naam gevraagd zodat ik wist of er recensies over haar waren. Tijdens het kamerbezoek zei Liana dat ik verplicht met Renate mijn 2de ronde moest doen omdat ze anders nooit meer met me naar de kamer zou gaan. Omdat mijn oog toch al op haar was gevallen was dit geen enkel probleem.
Bij de kennismaking vond ik haar wel wat verlegen / terughoudend, hetgeen kwam door Liana die haar naar voren schoof. Op de kamer echt helemaal top, kan redelijk concurreren met Liana, echter die heeft een mooierr lichaam en is een stuk brutaler! Een trio de volgende keer met Liana is zeer zeker een optie :)
ovboy
7 januari 2013, 22:42
Deze dame is alweer een tijdje verdwenen uit GD. Weet iemand waar ze nu werkt? Of is ze gestopt?
wodwod
16 januari 2013, 09:00
Ook ik ben wel benieuwd.
Wellicht kan iemand van GD uitkomst geven? Hans?
alvast bedankt.
wodwod
18 januari 2013, 11:43
En toen bleef het stil.
Golden Dreams
18 januari 2013, 11:55
Ook wij weten niet waar deze dame naartoe is gegaan...
mammoet
18 januari 2013, 13:58
Ze is hier vertrokken met de woorden dat ze een tijdtje naar huis zou gaan maar wij hebben er ook niets meer van vermonen.
Mocht het zijn dat ze zich nog meldt dan horen jullie het gelijk van ons
wodwod
18 januari 2013, 14:46
Bedankt voor de reacties!