PDA

Volledige versie bekijken : Freude39, Tina (Litouwen)

Ascari
7 april 2012, 15:17
Naam : Tina

Nationaliteit/Taal : Litouws / Duits

Leeftijd : 37-40

Haarkleur/-lengte : Blond, krullend / halflang

Lengte dame : 175 cm

Postuur/Cupmaat : Normaal / 75C (siliconen)

Tatoeages/Piercings : Geen

Service: zoenen, pzc, beffen, nmc, vingeren, ft

Voordelen: Vrolijk, GFE

Nadelen: geen

Tijdsduur : 30 min.

Prijs : € 50

Extra’s bij het bezoek:

Tina behoort tot een van mij favoriete dames in Freude en is na Patricia degene die ik het vaakst geboekt heb (5x inmiddels). Mooie vrouw van achterin de 30. Optisch heeft ze wel wat laten tunen, wat je goed kunt zien aan haar borsten en lippen. Ze oogt wat koel, maar als je haar aanspreekt dan laat ze haar warme kant zien.

Ze zoent zeer uitbundig op de bank, ordinair 'bekken' eigenlijk:biggrin: . Vinger in haar natte poes en pzc behoort ook tot de pre-sales, wat ze overigens uitstekend doet. Op de kamer gaat het verder met zoenen en vooral voorspel daar kan ze geen genoeg van krijgen. Haar favoriete bezigheid is dan ook 69. Ze verzorgt zich altijd goed en dan merk je ook aan haar altijd frisse gladgeschoren poes. Neuken is ook van een goed niveau, vooral gehurkte cowgirl is erg geil. Bij missionaris kun je ook haar benen lekker ver na achter duwen, hoewel ze geen echte atlete is. FT behoort tot het optiepakket, heb hier helaas nog geen gebruik heb gemaakt.

Als ik dan het rubbertje heb volgeschoten is er dan geen aandrang om de kamer te verlaten, vaak komt ze in mij armen liggen en volgt er een gezellig gesprekje, waarbij ze sommige onderwerpen van de vorige keer nog feilloos weet te herinneren.

Ascari
7 april 2012, 19:13
Erm mijn paspoortje hoort niet bij Valentina, dat is weer een andere Litouwse!

Big30
7 april 2012, 19:21
Erm mijn paspoortje hoort niet bij Valentina, dat is weer een andere Litouwse!
Kreeg een IM dat het dezelfde dame betrof maar dat klopt dus niet! Topic weer afgesplitst.

Henk74
2 mei 2012, 16:03
Letse !!!

Ascari
2 mei 2012, 16:39
Letse !!!

Henk, tegen mij heeft ze meerdere keren gezegd dat ze uit Litouwen komt. Beweerd zij nu weer wat anders?

Henk74
2 mei 2012, 21:25
Hebben we het wel over dezelfde . ik bedoel Valentina , hoor.

Ascari
2 mei 2012, 21:55
Hebben we het wel over dezelfde . ik bedoel Valentina , hoor.

Zeg dat dan ;)

Ascari
17 mei 2012, 15:43
Ik ging naast Tina zitten en ze nam al gelijk haar gevechtspositie in en duwde haar tong in mijn mond. Bijpraten dat hadden we namelijk al eerder gedaan. We zoenden elkaar als geliefden en na wat gefriemel over en en weer vroeg ze of een bj wilde. Dat is vragen naar de bekende weg dus legde ze een handoek op de grond ging op haar knieen en begon aan Ascari jr te zuigen alsof het haar middageten was. Na het nodige lik en zuigwerk van Tina zochten we samen een kamer op. We begonnen weer bij het begin en zoenden er lustig op los. Daarna ging Tina er eens goed voor liggen en pijpte mij terwijl ik op mijn knieen stond. Ondertussen bewerkte ik haar natte poes met mijn vingers. We gingen over naar 69 en het duurde niet lang voordat haar kutsappen van mij smoel afdroop. Dat Tina vandaag nog geen andere klant had gehad was goed te merken. Zelf pijpte ze ook met veel inzet en mijn kruis was werkelijk kliedernat hierdoor. Na het goede voorspel was het tijd om te neuken. Tina trapte af met een gehurkte cowgirl en kletste er goed op los. Haar conditie is goed dus Ascari jr kreeg er flink van langs. We wisselden naar doggy en zo had ik een mooi uitzicht op haar mooie kont terwijl ik mijn paal bij haar naar binnen schoof. Voor de finale veranderden we naar missio en al zwetend en hijgend spoot ik het rubbertje vol.

We fatsoeneerden elkaar en Tina deed een raampje open voor de nodige verkoeling. Naar goed freude gebruik was de airco defect :gruebel:. Ondanks dat het warm op de kamer was nog even geknuffeld en gezoend met mijn gfe popptje :knuddelz:.

Hendrew
22 mei 2012, 09:16
Gisteren nog eens een ochtendvisite in Freude, Super aanbod aanwezig, maar liet me snelovertuigen door TINA, vanwege haar uitbundige en supergeile tongzoen op de bank, dan op haar knieen voor mij en ging zo uitbundig te keer dat ik het met moeite nog tot op de kamer uithield.
Daarna opnieuw van start op de kamer met super tongzoen, uitzonderlijk gewoon.
Dan weer pijpen waarbij haar mond zo volnat was als in een druipnat kutje, terwijl haar beide handen mn balletjes verwenden. Na circa 20´ pijpen mn stevige eerste lading van de dag verschoten in haar mond, terwijl ze verder deed, geen ophouden. Gosh die is geil.
Nooit aan het neukwerk toegekomen, maar wel uitzonderlijk zalig.

vos
12 november 2012, 11:23
Uit betrouwbare bron begrepen dat ze is gestopt met werken.