PDA

Volledige versie bekijken : Nuk (Thailand), Masseur

Willi69
7 april 2012, 21:52
Name: Nuk
Haarfarbe/-länge: schwarz, kurz
Größe: ca. 170 - 175 cm
Herkunft/Sprache: Thailand, spricht gut Deutsch

Seit ein paar Wochen arbeitet ein neuer Masseur im PHG, Nuk aus Thailand. Gestern habe ich mal seinen Service ausprobiert. Der war teilweise so kurios, dass ich Mühe hatte, nicht zu lachen. :wink:

Massiert wird auf einer sehr weichen Matratze, die auf dem Boden liegt. Das ist zwar bequem, aber möglicherweise uneffektiv, vor allem bei der Rückenmassage, da kein richtiger Druck aufgebaut werden kann. Das Licht wird ausgeschaltet, vom Band läuft leise Entspannungsmusik.

Nuk massiert von Kopf bis Fuß, inklusive der Innenseite der Hände und der Ohren :eek:. Arme und Beine müssen teilweise in seltsame Positionen gebracht werden, damit Nuk richtig massieren kann (das ist eher etwas für den sportlichen Gast :biggrin:).

Zum Schluss habe ich extra gefragt, ob das eine "thailändische Massage" war - war es aber nicht, sondern eine "normale" Massage. Hat mir gut gefallen, auch wenn es eher eine Entspannungsmassage als eine medizinische Massage war - werde ich sicher gerne mal wiederholen. :tongue:

Jansen
7 april 2012, 23:11
Afgelopen gisteren me ook maar eens door deze kleine Nukki ( pukki had hij beter kunnen heten) laten masseren.
Hij had de bank klaar staan met bloemenblaadjes en kaarsen erop.
Ik dacht gauw terug lijkt wel een homobar.:eek:

Maar nee hij ruimde snel deze rotzooi op en ik kon op mijn buik gaan liggen wel hield ik hem in de gaten of hij niet met een trapje naar boven klauterde en mij banaal anaal wou gaan nemen.:mad:
Nee hij deed het licht dimmen en deed met warme olie mijn rug inmasseren en daarna wat duw pogingen om mijn ruggegraat te breken dacht ik zodat ik niet meer weg kon rennen.
Nee ook dit niet dus werd ik van nek tot tenen gemasseerd waarbij ik wel voelde dat hij ook mijn billen niet vergat ik dacht shit dat moet ik nu weer meemaken maar hij ging verder met de rest van mijn rug en benen.:gruebel:
Na 25 minuten moest ik omdraaien en kreeg een handdoek op mijn gezicht ik dacht kut wat nu weer lig ik daar met een slappe janus terwijl ik niet kan zien of zijn ogen er bijna uitvallen.
Hij begint weer met massage van de benen en geeft ook de spieren in de lies wat meer aandacht ik zeg tegen hem god het is tijd dus sta ik op en geef hem de E.25,- en vlieg meteen de deur uit tegen Louana aan.:freu:
Ik zeg tegen haar snel een sleutel dan kunnen we verder gaan waar we vorige week mee zijn opgehouden.
Het was dus weer Top sex met haar en de massage was ik weer snel vergeten.

Herhaling massage met Ukkipuk denk het niet.
Herhaling met Louana denk het wel ze vertrekt nu om 00.00 u vanuit PHG naar Roemenie voor misschien een maand.

Gynakologe
8 april 2012, 12:01
jo, war am Freitag auch bei ihm, weil ich von Willi69 eine Massagefreikarte bekommen hatte und wollte es mal probieren mit ihm.
Massage ? er hat vielleicht mal des Öffteren einem Masseur bei der Arbeit zugeschaut. Es ist alles Andere, nur keine richtige Sportmassage wie von Alexander, der ein Meister seines Fachs ist.
Was dieser Mann da tut, ist bestenfalls entspannende Streichelmassage, wobei man immer Angst hat ihm den Rücken zuzuwenden :gruebel::biggrin:
Der hat Theater gemacht wegen der Massagefreikarte ohne Ende, es gab ne Discussion bis er sich entschloss sie anzunehmen denn er wollte unbedingt Bares

Badslippers
8 april 2012, 14:03
Herhaling massage met Ukkipuk denk het niet.

Voor een goede originele Thaimassage ga ik altijd hier (http://www.kwaamsuk.nl/) naar toe. Kosten 45,- voor een uur. Geen seks!

Jansen
8 april 2012, 21:26
Voor een goede originele Thaimassage ga ik altijd hier (http://www.kwaamsuk.nl/) naar toe. Kosten 45,- voor een uur. Geen seks!

Ja bedankt zal ik eens gaan uitproberen.

Bord Eten
27 april 2012, 11:51
geeft ie geen happy end?

Bord Eten
27 april 2012, 11:52
paar jaar geleden waren er een paar thaise dames in PHG. Sindsdien nooit eentje meer gezien. Geen mooie iig

Jansen
24 mei 2012, 22:51
geeft ie geen happy end?

Ja ik heb vernomen dat hij dat ook doet.