PDA

Volledige versie bekijken : Didem (Türkei), Vulkanstrasse 26 kamer 6

boemboem69
15 augustus 2011, 15:26
Op dinsdag 09 augustus naar Residenz getrokken voor een paar dagen sex. Amper 15 minuten na aankomst kwam deze Turkse dame al naast me zitten in het restaurant. Na even te keuvelen naar kamer 1 getrokken. Wat was die dame tam zeg, en TZ was ook al niet van dat. Nadat ze in de kamer zelf eerst nog een uitgebreide douche had genomen kwam ze naast me liggen, en had ik niet het initiatief genomen, dan lagen we er nu nog. dan maar gemaakt dat ik mijn zaakje kwijt kon en zelf gaan douchen in de kamer. Toen ik klaar was, was ze zelf al volledig aangekleed en klaar om te vertrekken. Zeker een 0/10 voor deze dame

Jünther
22 augustus 2011, 22:28
Inderdaad een te mijden meid, hoewel ze er tamelijk verleidelijk en stijlvol bijloopt, dat moet gezegd (behoorlijke lengte, mooi lang zwart haar, zwoele, indringende blik). Ze probeerde mij met een hoop woorden te imponeren, en achteraf werden mijn kamerensen/voorkeuren aan andere beren/medewerkers bekend gemaakt. "Völlig daneben". Deze laagvlieger respecteert dus niet de privacy van de klant. Veel praatjes, weinig daden.

seksenfun
22 augustus 2011, 22:39
Zolang je niet zo goedgelovig bent om te denken dat andere dames niet over hun kamersessies praten en mekaar niet vertellen wat ze bij die en die beer hebben moeten doen, is het o.k. :smoke:.

Willi69
9 april 2012, 15:34
Seit einigen Wochen arbeitet eine recht auffällige Türkin :eek: im PHG, zu der es noch keinerlei Infos gibt. :redface:

Name: Didem
Haarfarbe/-länge: schwarz, halblang
Größe: > 175 cm
Figur: normal (+), B-Cup
Herkunft/Sprache: Türkei, spricht fließend Deutsch
Tattoos/Piercings: ?
Service: ?
Sonstiges: ---
Lebenslauf: ?

Trug anfangs meist Sandaletten, jetzt schwarze Pumps. Hält sich oft im Eingangsbereich (Grüße an Scoobert :wink2:) auf, wenn sie gerade einmal nicht gebucht ist. Abgesehen von ihrer Statur eher ein durchschnittlicher Typ (hübsches Gesicht), aber ständig besetzt. Lässt sich beim Schlüssel holen viel Zeit und rennt nicht wie andere Mädels (sie schreitet eher).

Kann einer der Eisbären etwas zu ihrem Service sagen? :confused: Geheimtipp? :tongue:

egon, Dr. Rammler
9 april 2012, 16:43
geiler Knecht du.........
ne, mal ernsthaft: sowas interessiert mich auch. Gr. Egon

Ascari
10 april 2012, 23:13
Kann einer der Eisbären etwas zu ihrem Service sagen? :confused: Geheimtipp? :tongue:

Ein freund von mir (der nicht im forum schreibt) hat Didem mal gebucht. Sie gingen auf em zimmer und Didem wollte sich erst nog mal waschen, wurde nur 2 minuten dauern. 5 minuten spater war sie wieder dar. Trotzt das waschen hat ihre musschi immer noch stark gerochen (also faul). Blasen war ok aber nichts besonderes. Beim verkehr (seine worter) hat sie wie leiche dort geliegen und kaum einige emotion gezeigt. Halbe stunde wurde jedoch korrekt vollgemacht und zungenkusse gabs auch.

Flurkman
17 april 2012, 14:06
Heel mooie ogen, vind ik, en dat sprak mij wel aan. Laat veel toe maar is mij, after all, toch te profi.
Geen Wiederholungsgefahr dus, maar om het met de woorden van Willi69 te zeggen : Angabe ohne Gewähr...).

"de souza"
28 mei 2012, 09:10
Gisteren gespot in PHG, so be warned!

Willi69
28 mei 2012, 13:33
Kann zusammengefügt werden: Didem (Türkei) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29490-Didem-(T%FCrkei))

Jansen
19 augustus 2012, 16:12
Didem: Turkse Bergkoningin

Leeftijd : rond de 24 jaar.
Lengte: bijna 180 cm
Figuur: Fors gebouwd
Borsten : Cup C
Benen: flink
Billen : Zeer flink en breed in de doggy
Taal : Duits

Service : Pzc, Nmc, Vingeren meer niet gedaan.

Ik kreeg haar niet van de plaats dus langs de plinten was echt niet mogelijk ze zit echt als een rotsblok vast op het bed toch een lieve meid die ik in de doggy wel lekker vol gespoten heb in de kino.
Ook haar vasthouden om haar billen heb je lange armen voor nodig.
Misschien is zei wel de Bigfoot die nog steeds niet gevonden is.

Prima
26 augustus 2012, 09:38
vorige week zondag met didem gekamerd , maar was geen succes , denk dat het aan lichaamsbouw ligt , ik ben veel kleiner dan haar en lichter ook , blowjob was slecht , ze klaagde dat ik voorvocht produceerde ,hum? dat is jou schuld, wanneer je mij horny maakt gebeurt dat (-;,
dus ik heb maar gezecht dat het beter was om te stoppen , waarop ze meteen zei: als je me maar wel 50 euri betaald!!
wij naar de locker , ik haar betaald , even goeie vrienden.........

MichelJ
25 december 2012, 23:13
-> LR

Jansen
25 december 2012, 23:18
Ze hebben de trappen in LR verstevigd sinds de komst van dit 3 tonnertje. ook de draai naar beneden is voor haar moeilijk te nemen daarom mag zei de bovenkamers gebruiken achter de bar.

egon, Dr. Rammler
26 december 2012, 10:46
Ze hebben de trappen in LR verstevigd sinds de komst van dit 3 tonnertje. ook de draai naar beneden is voor haar moeilijk te nemen daarom mag zei de bovenkamers gebruiken achter de bar.

:roll3::roll3::roll3::freu::lostit::biggrin:

Knabbel
26 december 2012, 23:46
Alweer terug in PHG.

Willi69
19 mei 2013, 12:34
Letzte Woche noch auf der Party im "by night" gesehen, jetzt nach längerer Pause :wiederda: im PHG.

Don Rudo
4 augustus 2013, 01:32
Vulkanstrasse 26 kamer 6

de duisburg spesjalist
4 augustus 2013, 09:48
Vulkanstrasse 26 kamer 6 er treken steeds meer sauna club dames na de vulkaan don rudo reden de inkomsten lopem voor de damens ook terug in de sauna clups