PDA

Volledige versie bekijken : Amy/Emy (Duitse/Vietnamese) ex-GT, privé ontvang



2bat4you
11 april 2012, 15:34
2478Een nieuwe Aziatische schone in de Villa,
ik hoop dat ik binnenkort hier een profiel kan neerzetten van haar.
Of ..Wie is me voor ?


http://www.saunaclub.com/saunaclub-vertigo-news/mit-emy-beginnen-neue-asia-wochen/

Ties85
11 april 2012, 22:32
Goed nieuws ik houd wel van een beetje diversiteit en keuze uit verschillende type's dames en nationaliteiten.
Veel beter dan alleen een vaste kliek Balkan dames die onder elkaar lopen te katten in hun eigen taal.

2bat4you
18 mei 2012, 07:01
gaat er naar uit zien dat ik het eerste draadje ga neerzetten over deze Aziatische schone
Emy morgen ben je van mij hoor!

Van Dattum
1 oktober 2012, 19:17
Kan het zijn dat deze Emy (deze keer met blonde lokken) verhuist is naar Goldentime?

yep3
3 oktober 2012, 21:49
afgelopen zaterdag dezz geblondeerde aziatische meegnomen naar de kamer. We moesten een 20 minuten wachten op de sleutel maar deze wern door deze mooie slanke dame goed besteedt door mij te kussen en door voortdurend maar heerlijk langzaam onder mijn badjas af te trekken. Heerlijk hoe ze gedurende een kwartiertje gratis met haar vingertej onder het randje van mijn eikel cirkeltjes draaide en af en toe ondeugend haar vinger aflikte.
Daarna vertrokken naar de kamer waarna zij zich ontdeed van haar lingerie setje en waar een schitterend figuurtje tevoorschijn kwam.
Ik bleef staan en opende mijn badjas waarna emy op de vloef knielde en zachtjes met veel gevoel aan mijn lul begon te zuigen.
Ik pakte haar hoofd vast en bepaalde het tempo. Soms hield ik haar hoofd vast en stil om te aanschouwen hoe mijn eikel lekker in haar mondje zat, afwisselend met een beetje geswaffel waarbij het voorvocht in slierten ovr haar gezichtje hing.
Ik ging op de bank zitten en ze begreep meteen dat ze hier verder moest gaan met schwanzzuigen.
Afwisselend hard en zacht en diep en ondiep ging zij verder. Nu vroeg ik haar om zijdelings op de bank te gaan zitten waardoor ik haar kon vingeren tijdens het pijpen.
Daarna liet ik haar op haar knieën op het bed zitten in doggy houding zodat ik een mooi zicht had op haar poes.
In alles deed Emy gewillig mee en het spel was voortreffelijk.
Ik vertelde Emy dat het tijd was om haar te neuken en ze bracht het rubbertje aan.
Ik legde haar op haar rug en omdat ze geen glijmiddel gebruikte spuigde ik een paar keer op mijn lul en bracht hem langzaam in haar strakke grotje. Ze leek het lekker te vinden en moedigde mij aan om harder en dieper te stoten.
Wat een heerlijk gevoel om de eikel tegen de "achterwand" aan te voelen stoten.
Ik ging naast haar liggen en liet haar op haar rig liggen waarna ik haar lange tijd afwisselend snel en langzaam penetreerde en daarna draaide ik haar op haar zij om haar eens flink liggend achter haar te grazen te nemen.
Hard stootte ik mijn keiharde paal in haar kutje. Toen werd het tijd voor doggy met een prachtig uitzicht op haar geweldig kontje.
Net als bij het pijpen stopte ik een paar keer om van het uitzicht te genieten van mijn dikke lul in dat smalle grotje.
Ik vroeg haar of ze ft deed en legde haar op haar rug waar ik na een pijpbeurd mijn warme zaad in haar mondje en over haar lippen en neus spoot, Emy bleef nog doorzuigen tot alles eruit was en spuug daarna alles in de emmer waarna er meteen gespoeld werd.
Ze kwam zijlings over mijn pik liggen zodat ik nagietend haar nog een beetje kon vingeren en mijn piemel de laatste restjes zaad ovr haar borst lekte....genietend van de heerlijke after sex sigaret besefte ik hoe heerlijk de saunaclubs nog steeds zijn.....

harrie1111
3 oktober 2012, 22:49
Hallo,
Wie weet op welke dagen deze dame er is.?

Van Dattum
5 oktober 2012, 22:50
Er staat ook een topic van haar bij Villa Vertigo.. Ik ben afgelopen zaterdag ook met haar geweest en had een vergelijkbare ervaring als Yep3..Thumbs up dus!

bad pritt
6 oktober 2012, 08:46
kust ze ook lekker ?

Van Dattum
7 oktober 2012, 14:03
kust ze ook lekker ?

Vurig als een Vietnamees loempiaatje met extra hete saus...

Flipper
25 oktober 2012, 23:20
yup dies in GT

Ace2
25 november 2012, 19:00
........................Al snel rolden ik en Emy over het bed, waarbij vol werd gezoend. Emy is echt een lichtgewicht en ik was bang dat als ik op haar zou liggen dat ze dan zou worden geplet. Dat speelde nog niet want Emy lag op mij en daar merkte ik, buiten de fysieke opwinding, niet zoveel van. Ineens ging de deur open en stapte Lin met haar klant binnen. Verbaasd keek iedereen iedereen aan. De dames begonnen te discussiëren aan wie de kamer toe behoorde en Lin toch als betrouwbaar kennende kreeg ik het vermoeden dat Emy en ik op de verkeerde kamer lagen. Dat vermoeden werd als maar groter toen Lin ook nog eens de sleutel met nummer 8 erop liet zien. Emy bleef volhouden dat ze tegen haar hadden gezegd dat ze naar kamer 8 kon. Ze had echter niet op de sleutel gekeken en daar stond bleek nu nummer 11 op. “That’s outsite” mokte Lin en even was ik bang dat ik naar buiten moest. Gelukkig was Lin zo sportief dat wij konden blijven liggen en wij gingen door waar wij waren gebleven. Wij rolden over het bed alsof het een lieve lust was. Op een gegeven moment legde ik Emy op haar buik en ik begon met masseren. Ik kneedde en kneedde en ik likte en ik likte. En toen ik dan mijn vinger langs het poesje van Emy liet gaan was haar poesje kletsnat. Dat poesje vroeg er gewoon om om gebeft te worden en dat deed ik snel. Het lichaam van Emy kronkelde op het ritme van mijn tong en het duurde dan ook niet lang voor ze klaar kwam. Nu is het zo dat aziatische meisjes eigenlijk niet zo snel klaar komen van beffen, maar juist van een flinke neukbeurt. Het leek mij niet het geschikte moment om dat met Emy te bespreken. Ik legde Emy nogmaals op haar buik om haar nog een korte after-massage te geven. Dat leek ze wel te waarderen. Even later lag ik naast haar en wederom rolde Emy zich op mij. Likkend gleed ze naar beneden waar ze mij begon te pijpen. Dat deed ze erg goed en apart. Het leek wel of mijn penis vacuüm werd gezogen. In ieder geval was hij in een minuut een stuk harder en wat groter dan normaal. Tijdens het pijpen pakte Emy een condoom en rolde die pijpend over mijn penis. Daarna ging ze op haar rug liggen en spreidde haar benen. Die kans liet ik niet onbenut en ik dook bovenop haar. Mijn penis gleed in haar natte poes en ondanks dat ik niet groot geschapen ben voelde het erg nauw aan. Ik stootte mijn piemel tot aan mijn ballen in haar kut en Emy sperde haar ogen weid open en kreunde licht. Ik stootte en stootte. Emy omklemde zo goed en zo kwam het ging haar handen om mijn rug en terwijl ik nog harder stootte, kreunde ze: “I come, I come............ I really come..............” waarna ik allemaal soppend geluid uit haar poesje hoorde komen. Langzaam liet ik mij van haar af zakken en ik zat op mijn knieën het kronkelende lijfje van Emy te bekijken. Emy opende haar ogen en kroop naar mij toe, waarna ze het pijpen hervatte. Zoals gezegd deed ze dat goed en apart. Weer leek het alsof ze mijn piemel vacuüm zoog en al likken en zuigend pijpte ze mij naar een spetterend orgasme. Met een harde knal spoot alles tegen haar gehemelte, maar Emy ving alles op en zoog rustig door.

Het zal niemand verbazen dat Emy vaker zal worden bezocht door mijn persoontje.

Wijze grijze
30 december 2012, 17:01
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=296038#post296038


…..Hier hoorde ook Emy bij, een leuk klein Vietnamees tienertje. Helaas voor hem was Emy constant bezet. O.a. door Van Dattum die net met haar op een bank zat. Toen Emy daarna terugkwam, vertrok ze alweer voor een uitgebreide pannenkoeksessie met een andere gast. Sta ik tegen 21:30 een praatje met de receptioniste te maken, komt Emy opeens langs gedarteld.

“Heey, jij bent toch Emy? Ik heb veel goede dingen over je gehoord en nu ik je zie wil ik je al helemaal beter leren kennen”
“Is goed hoor, wacht maar aan de bar op me. Ik ga even douchen en kom dan bij je.”

Ik heb een (gevoelde) 30 minuten gewacht en dacht al dat Emy toch naar een andere klant was gegaan, toen ze uiteindelijk kwam aanlopen. Met een drankje hebben we ons op een bankje gezet om nader kennis te maken. Wat een pareltje. Wie herinnert zich nog uit de tijd van de Vivo en de Enkabe het snoepje van de week bij De Gruyter? Inpakken, meenemen en nee, hoef geen zegeltjes bij. Emy is een 20 jarig vlieggewicht tienertje met Vietnamese roots. Op de bank begon ze met zulke tedere en liefdevolle TZ dat ik al helemaal verkocht was. Ze gaf al aan dat ik haar laatste klant voor die dag zou zijn. Nou, niet lang getreuzeld, dus haar gevraagd een sleutel te regelen, maar wel een leuke kamer, liefst met spiegels. En dat werd het. De grote kamer, met dubbelbed tegenover de receptie. Twee lakens werden uitgespreid en het spel kon beginnen. Kan alleen maar bevestigen dat alle positieve berichten over haar kloppen en misschien de beschrijving van haar kwaliteiten nog tekort doen. Alleen al het feit dat ze zichzelf een half uur verzorgd had, spreekt voor zich. Ze had zichzelf uitgebreid met een jasmijn massagecrème ingesmeerd, waardoor ze heerlijk exotisch rook en heel zacht aanvoelde.

Dit was GFE-sex uit de Championsleague der DVP’s. Zo lief, teder en gevoelvol. Alles gebeurt heel vanzelfsprekend en geruststellend. Emy ontvangt en geniet, maar neemt dan weer de regie in handen en leidt en neemt initiatief. Heerlijk om haar op je te laten zadelen en dan zonder te ontkoppelen op haar rug te kunnen draaien en gewoon door te gaan. Beentje op mijn schouder voor dieper contact, geen probleem. En tussendoor lekker zoenen. Dit was weer zo’n gedenkwaardige sessie die je eeuwig bijblijft. Hier draagt ook de uitgebreide AST aan bij. We hebben na afloop zeker nog 20 minuten meer serieus met elkaar gesproken. Diep respect voor dit meisje dat wel heel goed weet wat ze wil. Deze meid is echt op haar toekomst voorbereid. Na afloop was het ook totaal geen straf om Emy toe te kijken hoe ze zich uitgebreid wast en verzorgt onder de douche.
Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10

KevinK
5 januari 2013, 08:18
Al toen ik gisteren aankwam in GT werd ik door Emy/Amy ingehaald, die op dat moment wel heel dringend naar de wc moest. Ik wist zo al meteen dat ik nog een optie had voor later die avond. Binnen aangekomen was de line-up helaas zeer matig te noemen.
Toen ik later op de avond op zoek was naar een meid en al tig jaagsters had afgewezen, viel mijn oog op Emy die moederziel alleen op een relaxstoel bij het bubbelbad lag. Ik plofte naast haar in de stoel en knoopte een gesprekje aan met deze uiterst sympathieke meid. Ze beklaagde zich net als veel andere dames dat de beren zich vooral bezighielden met het consumeren van bier. Ik maakte haar duidelijk dat ik geheelonthouder ben, en dus andere bezigheden prefereerde. Al snel kwam ze terug met een sleutel voor een van de hutjes buiten.
In de hut zijn we vanaf het begin bezig geweest met heftig tongzoenen, pijpen en beffen terwijl we aan neuken niet eens meer toe zijn gekomen. Deze meid pijpt zo heftig en nat, dat ik continu mijn best moest doen om niet meteen in haar mondje te spuiten.
Na aflopen hebben we de resterende tijd nog even volgekletst, waarbij ze aangaf veel mee te lezen op de diverse fora en het grappig vond om over haarzelf te lezen. Uit dit gesprekje bleek ook dat dit frele meisje van 43 kg heel pienter is. Herhalingsgevaar is 100%.

KevinK
20 januari 2013, 09:20
Toen ik gisteren op zoek was naar een kamergenote nadat ik mijn Rührei naar binnen had geharkt, viel mijn oog in de kleedkamer op dit geile opdondertje, dat net was binnengekomen. Mijn keuze was dus snel gemaakt, en na een korte begroeting maar meteen een sleutel gereserveerd. Nadat ze klaar was met omkleden en het aanbrengen van bodylotion stond ze ook al snel voor me met de sleutel van een kamer binnen. Op een zaterdag niet door de kou naar zo'n hutje moeten stiefelen, dit moest wel mijn geluksdag zijn.
Op de kamer liet deze kleine meid weer zien van alle markten thuis te zijn en tot grootse daden in staat te zijn. Ze kan best wat hebben voor zo'n klein meisje, ondanks dat ik bijna het drievoudige van haar weeg. Emy/Amy liet me de tijd helemaal vergeten, en zodoende draaide het uit op een sessie van 2 uur. Herhalingsgevaar is na deze boeking niet afgenomen.

2bat4you
24 januari 2013, 14:39
zoveel mooie verhalen over Emy en ik tref haar elke keer niet aan :huch:
nu maar hopen dat ze de volgende keer aanwezig is en ik ook mn verhaaltje over haar mag doen

mssucces
24 januari 2013, 17:44
Ik heb gisteren gebeld naar GT en ze zal er vandaag zijn.
Ik ben er bijna eerst een bakje en dan nog een half uurtje rijden..
Hopelijk is ze er

KevinK
24 januari 2013, 19:56
Doe haar de groeten.

The Big Boss
7 februari 2013, 09:58
Bij mijn vorige bezoek viel deze dame me al meteen op. Een leuke uitstraling, een prachtig figuur(tje) en een geweldig enthousiasme in haar werk. Helaas had ik toen een andere dame al in het vizier. Gisteren was Emy er ook en dat was dus voldoende redenen om haar mee op de kamer te vragen. Het begon met heerlijk zoenen, waarna ze langzaam naar de onderste regionen afzakte om mij heerlijk te pijpen. Wat een zaligheid! Na een tijdje haar gevraagd om op haar rug te gaan liggen en haar eens verwend, met een hevig schokkend lichaam tot gevolg. Nadat ze het condoom eromheen had gedaan, kwam ze op mij zitten en reed ze me tot een heerlijk hoogtepunt. Wauw! Echte GFE en zeker een groot herhalingsgevaar.

PavoBeer
8 februari 2013, 14:40
Op welke dagen werkt deze dame? Zou ze vandaag aanwezig zijn?

Ace2
8 februari 2013, 20:35
Op welke dagen werkt deze dame? Zou ze vandaag aanwezig zijn?

Waarschijnlijk wel. Vrijdag is een vaste werkdag voor haar en ze vertelde laatst dat ze flink wilde werken.

dennisw
10 februari 2013, 00:49
Zoals ik al eerder vermelde zijn haar “vaste werkdagen”wo/do/za. Vandaar hetbBezoek van, intussen, gisteren (za 09/02). Naar aanleiding mijn eerste ervaring met haar, nieuwsgierig naar minimaal een bevestiging van de eerste ervaring. Vooraf contact opgenomen met de receptie. Telefonisch kreeg ik door dat ze omstreeks 18.00 uur nog niet aanwezig was. Aangezien ik nog maar enkele kilometers af moest leggen, mijn autorit naar Bruggen niet afgebroken. Alternatieven zijn er op zaterdagavond meestal voldoende voorhanden.
Wat schets mijn verbazing tijdens het omkleden. De dame verschijnt in de kleedruimte om haar diensten af te rekenen. Ze herkent me in eerste instantie niet, en komt wat gehaast over.
Nadat ik haar aanspreek is er een herinnering bespeurbaar en lukt het een afspraak met haar te maken voor een later tijdstip. Later dan afgesproken tref ik haar opnieuw. Ze is na haar etentje wat tot rust gekomen. Ik nodig haar uit een sleutel te organiseren..
Het wordt blokhut 23. Na een korte zoektocht in het donker wordt de blokhut bereikt. De service en ervaring van een voorgaande keer worden ruimschoots bevestigd. Zelf geeft ze de voorkeur om het initiatief te nemen en stelt een langdurige voortzetting van een zelfde standje niet erg op prijs.
Na meer dan een uur met haar in de bokhut kan ik slechts concluderen dat de eerste positieve ervaring ruimschoots overtroffen wordt. Het tongzoenen is adembenemend. De standjes zijn intens en de blowjob is een ultieme beleving.
Kortom, deze jonge dame staat ongewijzigd bijzonder hoog genoteerd op de persoonlijke ranking.
Deze keer afscheid van haar genomen zonder open vraagstelling wanneer er een vervolg komt. Die keer volgt op korte termijn.
In de loop van de volgende week, aan het begin van een van haar werkdagen.

Ace2
10 februari 2013, 07:43
Wat schets mijn verbazing tijdens het omkleden. De dame verschijnt in de kleedruimte om haar diensten af te rekenen. Ze herkent me in eerste instantie niet, en komt wat gehaast over.
Nadat ik haar aanspreek is er een herinnering bespeurbaar en lukt het een afspraak met haar te maken voor een later tijdstip. Later dan afgesproken tref ik haar opnieuw. Ze is na haar etentje wat tot rust gekomen. Ik nodig haar uit een sleutel te organiseren.

Ik ga eens in mijn glazen bol kijken en dit voorspellen:

Emy is een mooie meid met een geweldige service die zich helemaal geeft/gaf. Ze is erg actief en zeer vriendelijk in de barruimte. Zo heeft ze het vak geleerd in haar andere clubs. Vervolgens komt ze in een massa club als GT en merkt dat ze vanaf binnenkomst tot het einde helemaal is vol geboekt. Goed geld verdienen. Eerst werkte ze alleen in het weekend en toen kwam de vrijdag erbij en toen de donderdag en wat schetste mijn verbazing op een dinsdag enkele weken geleden? Emy liep ook weer rond. Kortom ze probeert nu zoveel mogelijk dagen te werken om het optimale rendement te realiseren. Ze is als een houthakker (maar dan wel een mooiere en lekkerdere versie) die geen tijd meer neemt om zijn bijl te slijpen, zodat hij door kan gaan met hout hakken. Dat gaat een tijdje goed, maar dan zal de tol worden betaald. Eerst zal ze vermoeider en slordiger zijn, maar merken dat dat niets uit maakt voor business. Vervolgens zakt ze verder weg en ik vraag mij af of wij over een half jaar nog steeds zo lovend over haar zullen zijn.

Afgelopen woensdag merkte ik al de eerste vermoeidheidsverschijnselen. Binnenkort gaat ze op vakantie en hopelijk komt dan de Emy uit het begin weer terug.

dennisw
10 februari 2013, 10:07
Ik ga eens in mijn glazen bol kijken en dit voorspellen:

Eerst zal ze vermoeider en slordiger zijn, maar merken dat dat niets uit maakt voor business. Vervolgens zakt ze verder weg en ik vraag mij af of wij over een half jaar nog steeds zo lovend over haar zullen zijn.

Afgelopen woensdag merkte ik al de eerste vermoeidheidsverschijnselen. Binnenkort gaat ze op vakantie en hopelijk komt dan de Emy uit het begin weer terug.

De glazen bol van Ace2 geeft inderdaad aan wat er met dit groei diamantje dreigt te gebeuren. Als Google translate zijn werk doet, en deze recente reacties bij haar onder ogen komen, gaat ze hopelijk iets meer rekening houden met de valkuil die zich op haar pad bevindt.
Deze korte toevoeging is niet meer dan een, aan haar gericht, welgemeend advies.

PavoBeer
15 februari 2013, 04:47
Eindelijk deze dame te pakken gekregen. Geduld is een grote deugd :).

Ik had hoge verwachtingen na al die positieve reacties, om nog maar te zwijgen van die smile en donkere mysterieuze ogen die je direct in de ban nemen. Maar ondanks de al hoge verwachtingen moet ik toegeven dat ze in echt zelfs dat nog overtrefd. Een zalige, tijdloze en dromerige ervaring. Een echte GFE, zeer lekkere sex, tussendoor lekker nagenieten, gezellige babbel en dit met een vleugje speelsheid. Dus wil je ietsje meer dan gewoon score, dan zit je bij haar helemaal goed. Enkel moet ik wel waarschuwen, de tijd smelt weg als sneeuw voor de zon bij haar, dus voor je het weet ben je uren verder :). En zoals hier al vaker vermeld is, zeer grote herhalingsgevaar en verslaving. Dus je bent gewaarschuwd! :)

dennisw
16 februari 2013, 11:37
GT 14/02

Omstreeks haar gebruikelijke aanvangstijd op de donderdag was Emy niet te bespeuren. Zou het dan alsnog het eerste bezoek aan GT worden, sinds vele maanden, zonder een kamer bezoek¬?
In verband met haar aanstaande vakantie alsnog gekozen om te wachten.
Later die middag liep ze me, bij toeval, recht in de armen. Wat volgde was een allerhartelijkste begroeting. Van enige vorm van spanning of verschijnselen van overkill was niets bespeurbaar. Hierdoor overtuigt, haar direct uitgenodigd. Nadat ze ruim de tijd genomen had zich te prepareren verscheen ze ruim na 17.00 uur. Ze nam alle tijd voor een uitgebreide en indrukwekkende presale. Hierna loodste ze me naar kamer 8. Nadat de schijfdeur gesloten was, en het bed voorzien van de lakens, kwam ze op me af gelopen. Het berenvel moest uit en we gingen op bed liggen. Nadat ze tegen me aan lag volgde een uitnodiging voor een dans met haar tong. Daarna haar op de rug gelegd en gestart met een verkenningstocht over haar lichaam. Alle gelegenheid werd geboden haar uitgebreid op veel plekjes aan te raken. Nadat het zweet haar uitbrak volgde een niet gefakete ontspanning.
Hierna was het haar beurt om in actie te komen. Ze greep haar kans en bespeelde me op een subtiele manier. Tijdens diverse standjes wist ze zodanig te doseren dat de spanning steeds verder werd opgevoerd. Na ruim een half uur volgde de ontlading.
Het uur vol gemaakt met een gesprekje over haar Valentijn belevenissen en de vakantie, waarbij ze op zoek gaat naar haar roots.
In de kleedruimte afscheid genomen met de belofte dat na haar vakantie met zekerheid er een vervolg komt. De ervaring met haar was niet anders te omschrijven als de ultieme belevenis van een GFE. Wat uiteraard hiertoe bijdroeg, was een volledig ontspannen dame, met een aanzienlijk eigen initiatief en veel gevoel voor humor. De eerder uitgesproken vrees over haar houdbaarheidsdatum werd op geen enkele manier bevestigd. Samenvattend, een topprestatie van een top dame.

Wijze grijze
24 februari 2013, 01:34
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=303950#post303950

Ver hoefde ik niet te lopen. Meteen bij de uitgang van de kino zat Emy met opgetrokken knietjes op een kussen. Lucky me: Emy die voortdurend bezet is, Emy die vaak pannenkoeksessies doet, waardoor het lijkt alsof ze helemaal niet aanwezig is. Emy, waarmee ik de vorige keer al zo’n topsessie gedaan had. Ze was vrij en had wel zin in een herhaling van de vorige keer. Nou dat treft, ik ook. Zullen we dan maar eerst even in de kino een beetje Stimmung opbouwen? En we belandden op de matras achterin. En daar op die matras heeft Emy me volgens alle regels der kunst tot ongekende hoogten opgegeild. Deze kleine exotische kruimel zoent zo teder en liefdevol dat je er alles om je heen bij vergeet. Op een gegeven moment stak ze een sigaret op (hallo SFL, bent u daar?) en ging me daarmee teasen. Dwz ze rookte en ging over me heen hurken, zodat ik tussen haar knieën gevangen lag. Ondertussen wreef ze met haar minuscule zwarte slipje met jarretelletjes tergend langzaam over Wijze Stijve. Daarbij trok ze regelmatig aan haar sigaret en blies de rook extra plagerig over me heen. Ik wilde dolgraag haar kleine maatje 32 billetjes kneden, maar met de sigaret in haar ene hand, draaide ze steeds plagerig van me weg. deed daarbij quasi hautain en moest natuurlijk oppassen dat er geen as op me zou vallen. Emy drong ook helemaal niet op een sleutel aan, maar dat hoefde niet, want die beslissing had ik al genomen.

Het werd (alweer een) gedenkwaardige sessie die ik niet snel zal vergeten. De combinatie van een perfect lief, klein, zacht, exotisch poppetje, samen met oral skills die van een andere planeet lijken te komen, maakten deze kamer tot een van de kanshebbers om in de Top-5 van 2013 te eindigen.
We verloren ons zo in elkaar dat we de tijd helemaal vergaten. Zelfs na de spetterende finish werd er nog uitgebreid geknuffeld en Emy moest een sigaretje roken, waarbij ze me na elke teug een lekkere tonzoen gaf. Totdat Emy zich plots realiseerde dat ze nog met iemand had afgesproken en dat die nu waarschijnlijk op haar wachtte. Samen gingen we douchen en daar stond Emy’s date inderdaad al te wachten. Bij deze, sorry Boy69, maar ik weet zeker dat je je toch nog goed hebt geamuseerd. Met Emy is elke kamer een gegarandeerd succes. Emy had de eerdere bijdragen hier op IJBFover haar gelezen en verzekerde me dat we ons geen zorgen over haar hoeven maken. Ik heb zelf vandaag gelukkig mogen ervaren hoe toegewijd, liefdevol en zonder tijdsdruk deze meid zich om je bekommert. Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10

Heilenhaus
24 maart 2013, 13:36
Amy. (vietnamesich)
Unterhaltung: in Deutsch
Optik: eine 34er Augenweide in A - 1,58 m - 19 Jahre in einem typischen Asia-Look

Zk: ja - genüsslich mit Herz bei der Sache
Fo: gut, anhaltend mit etwas Handeinsatz,
Lecken: ja aber kaum noch Zeit nach der ausdauernden Fo Einlage
Gv: nur Reiterstellung und es war geschehen. Das war gut, sehr gut. Außerordentlich beweglich.
Gf6: jein – noch nicht wirklich
Illusion: authentisch
Wh: 100%
Fazit: Weit über Club-Standard. Ist sicherlich ein hervorragender Ersatz für Juna. What a fucking Fuck.
:):):):):)+

aquarius
24 maart 2013, 22:49
Hallo zusammen,

ich vermute mal, dass es sich um diese Lady handelt.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29510-Emy-(Duitse-Vietnamese)

Gruß
aquarius

BSesamstraat
29 maart 2013, 02:12
Ik liep al een tijdje te ijsberen na een geweldige porno sessie met DE shiva ;).. Had mn oog laten vallen op Chanel(volgens mij pools) maar iets houd me tegen. Amy kwam al een paar keer langs en haar pre sales was erg goed en dat deed mij de beslissing nemen om met haar de kamer op tegaan. Wat een klein ding, maar ooooh zo lekker. Erg diep pijpen, volop tongzoenen, en een geweldig lekkere kont. Ze geniet als ze beide gaatjes gevult krijg met een vinger. En daarna grommend diep achterin haar keel klaar gekomen. Ze pijpt door tot echt de laatste druppel ;)... Nu snap ik waarom ik van vietnamese loempias houdt ;)... Ze loopt vaak in een sexy setje met sjarretels en dat is echt geil als ze op haar knieetjes met dat kleine kontje naar achteren aan het pijpen is. Echt een toppertje die altijd bezet is helaas ;)

gignnl
29 maart 2013, 07:26
Heb begrepen dat ze zo populair is dat forumleden haar al in de kleedkamer gaan afvissen om haar maar niet mis te lopen:hah:

Jack42
29 maart 2013, 09:52
Heb begrepen dat ze zo populair is dat forumleden haar al in de kleedkamer gaan afvissen om haar maar niet mis te lopen:hah:

Heb je het over mij?

Ik zag haar afgelopen woensdag laat in de middag de bar in lopen en ik wist het meteen Amy staat op de todo lijst voor vandaag.
2 uurtjes later toen ik een GT-live recensie aan het opstellen was attendeerde gignnl me erop dat Amy net voorbij liep op weg naar de kleedruimte.
Mijn telefoon aan de kant gegooid en op zoek naar dit klein Vietnameesje. Gevonden en ja ze had tijd ze moest alleen nog even douchen. Ik ook
dus dat kwam goed uit en samen gedoucht waar de eerste kusjes al werden gegeven.
Amy haalde een sleutel en kwam terug met de sleutel van de mooiste hut van GT nr 15!
Samen eerst even een sigaret gerookt en tussen het roken en zoenen door haar laten vertellen over haar vakantie.
De sigaretten gedoofd en het seksspel ging los. Lekker tegen elkaar opvrijen en elkaar overal betasten en tongzoenen. Amy laat zich graag verwennen en daar had ik geen problemen mee. Het pijpen is zoals WG en bbbert al zeggen van uitstekende kwaliteit en na het NMC het haar laten afmaken door een FT die ze geweldig uitvoerde.
Het uur was al om maar Amy stond erop dat we toch nog even een sigaretje rookten dus helemaal geen tijdsdruk.
Na het afrekenen samen gedoucht en zéér voldaan van haar afscheid genomen.
Het was echt lang geleden dat ik met een aziatische dame op de kamer was geweest maar nu ik Amy ken zal het niet weer zo lang duren.

BSesamstraat
29 maart 2013, 10:22
Dat douchen is echt goed van dr... Qua hygiene de beste in GT. Na elke sessie doucht ze!

Jack42
29 maart 2013, 10:50
Ik vergeet nog te vermelden:

voor Satanic Surfer, bij het afrekenen moest ik de standaardprijs betalen voor 1 uur met FT.

Waardering op de schaal van MiniMe:

Ze zou eigenlijk ergens in Nieuw zeeland moeten werken.

Flipper
29 maart 2013, 15:11
Bertb, bij de services die ze aanbied is douchen eerder pure noodzaak.. Die griet is zwaar kinky van zichzelf..

BSesamstraat
29 maart 2013, 19:05
Klopt flipper!! ;) moet volgende keer toch iets verder gaan haha heerlijk;)...

Van Dattum
15 april 2013, 20:34
Onlangs weer een heerlijke sessie gehad met Emy. Ze is lekker zongebruind van haar vakantie teruggekomen. En qua service blijft het een topper(tje).
:freu:

Wijze grijze
12 juli 2013, 17:32
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=322964#post322964

Toch was er later weer even tijd voor het vervolg van m’n krant, ware het niet dat daar ineens Bosbeer hevig naar me staat te zwaaien. Ik dacht eerst dat hij een vliegtuig naar z’n parking position aan het gebaren was. Van al m’n verhalen had hij onthouden dat ik er niets op tegen zou hebben als ik nog een keer recidivist bij Emy zou kunnen worden. En laat die nou net op het terras zijn komen zitten. OK, een sprintje over het grasveld getrokken en me meteen naast Emy gezet. Ondanks het feit dat Emy’s lippen van een felrode lippenstift waren voorzien, werden toch al snel eerste tongzoenen uitgewisseld. Bosbeer zat aanvankelijk nog tegenover ons, maar moest opeens dringend weg ivm technische satellietstraalverbindingsproblemen met z’n buiten geparkeerde reportagewagen.

Omdat ik vreesde dat hij, wellicht belust op een scoop, verborgen opnameapparatuur had achtergelaten, leek het me verstandiger om me met Emy af te zonderen naar het witte bankengedeelte achter in de tuin. Een mooie locatie om verdergaande handtastelijkheden uit te wisselen.
Paranoia als ik inmiddels was geworden, stelde ik Emy na enige tijd voor om onze activiteiten af te ronden in een van de twee cabana’s achter in de tuin. Ik had namelijk op een gegeven moment het angstige vermoeden dat Bosbeer met een Pownews Überfallkommando zou binnenspringen om ook daar live verslag te doen van mijn bezigheden met dit Vietnamese dondersteentje. En anders me misschien buiten met een cameracrew stond op te wachten om me om een eerste reactie te vragen. (Wat ging er door u heen, toen u klaarkwam?)

Eenmaal geïnstalleerd in deze tent werden mijn gedachten echter volledig door Emy in beslag genomen. Wat een perfect fris tienerlijfje heeft deze meid toch. Daarbij twee perfect amandelvormige donkere ogen die gedeeltelijk achter haar ravenzwarte haren schuilgaan. Wat ook top van Emy is, is haar sublieme persoonlijke verzorging. Altijd gaat ze na een kamergang uitgebreid met je douchen en doet daarna zelfs nog een verzorgende crème op. Dat zorgt voor een heerlijk fris beffenswaardig poesje, hetgeen dus in 69 ook uitvoerig geschiedde. Regelmatig gaf ze me innige heel afwisselende tongzoenen, terwijl je naar een lichaampje kijken kunt dat heel lenig is en heerlijk meebeweegt bij alle mogelijke posities. Uiteraard eindigde dit in een zalige DNA-explosie, waarbij haar kleine roze tongetje Wijze Stijves kopje lekker polijstte. Daarna verleende haar tongetje nog een beetje nazorg door Wijze Stijve zachtjes schoon te likken en langzaam kon ik weer op de aarde neerdalen. En dan nog ontspannen, zonder stress, nakeuvelen waarna we samen naar binnen gingen om te douchen. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

wervelwind
8 september 2013, 23:05
Is deze heerlijke dame nog gezien in GT?

Jack42
9 september 2013, 00:14
Is deze heerlijke dame nog gezien in GT?

Ja, afgelopen woensdag heb ik haar gezien.

piranha
9 september 2013, 18:29
En donderdag was ze er ook.

Banana Boi
9 september 2013, 22:26
Emy works every Tuesday to Thursday. It has also been reported that she has been seen on a recent weekend but I haven't seen that myself.

Magic-G
10 september 2013, 07:25
Emy works every Tuesday to Thursday. It has also been reported that she has been seen on a recent weekend but I haven't seen that myself.

Amy werkt regelmatig Op zaterdag! Maar op de woensdag en donderdag is ze er eigenlijk altijd! Maar als ze er is heb je haar nog te pakken!

Quads
10 september 2013, 19:41
Emy.....klein maar fijn :smile:
Als je van lekker oosters houd is Amy een aanrader...
Jammer genoeg is ze er niet in het weekend dus als je een keer met haar de kamer op wilt zal je echt
doordeweeks moeten gaan.
Een goed excuus lijkt mij :baeh:
Veel plezier met dit mooie en spontane vrouwtje.

Magic-G
11 september 2013, 09:55
[QUOTE=Quads;332491]
Jammer genoeg is ze er niet in het weekend dus als je een keer met haar de kamer op wilt zal je echt
doordeweeks moeten gaan.
[QUOTE]

Ik weet niet hoe je daar bij kom, maar ik ben zelf met Amy op de kamer geweest op een zaterdag en heb haar ook op andere zaterdagen ontmoet in GT. Dus Amy is er wel op zaterdagen! Wellicht niet wekelijks weet ik ook niet omdat ik er maar zelden op zaterdag ben! Maar dat ze op (sommige) zaterdagen werkt is zeker!

KevinK
11 september 2013, 15:09
Sinds Amy een vriendje heeft werkt ze enkel nog op dinsdag t/m donderdag. Daarvoor werkte ze op woensdag, donderdag en zaterdag. Of ze dit vriendje nog steeds heeft dat weet ik niet.

Magic-G
11 september 2013, 16:19
Sinds Amy een vriendje heeft werkt ze enkel nog op dinsdag t/m donderdag. Daarvoor werkte ze op woensdag, donderdag en zaterdag. Of ze dit vriendje nog steeds heeft dat weet ik niet.

Oh dat zou zo maar kunnen! De laatste keer dat ik op zaterdag in GT was dateert van een week of 7 geleden en toen heb ik Amy nog gesproken! Eea kan snel veranderen!

Quads
11 september 2013, 16:35
Ik heb Amy vorige week donderdag gesproken en toen zei ze tegen mij dat ze niet meer op zaterdag werkt.
Komt misschien inderdaad omdat ze een vriendje heeft...dat kan.
Voor ons dus maar te hopen dat ze die maar weer snel dumpt dan :hammer:
Dit is mijn info en die deel ik gewoon mede als het anders wordt zal ik dat ook weer plaatsen.

masseurke
12 september 2013, 08:13
Ik heb Amy vorige week donderdag gesproken en toen zei ze tegen mij dat ze niet meer op zaterdag werkt.
Komt misschien inderdaad omdat ze een vriendje heeft...dat kan.
Voor ons dus maar te hopen dat ze die maar weer snel dumpt dan :hammer:
Dit is mijn info en die deel ik gewoon mede als het anders wordt zal ik dat ook weer plaatsen.

Toen jij gisteren dit berichtje postte, lag ik er mee te rampetampen. Ik probeer even kort mijn ervaring mee te geven; Sjonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-wat-n-spetter!!!

wervelwind
12 september 2013, 10:51
Dan gaat ze voorlopig aan me voorbij want ik kan vrijwel nooit op doordeweekse dagen.

2bat4you
12 september 2013, 12:14
Potverdorie:hammer:... ben ik de topic begonnen en heb nog steeds geen ervaring van haar kunnen neerpennen.
laatste keer in Golden Time ( donderdag) sta ik op eens met haar onder de douche... wat een poppetje:love:
Gelijk aangesproken maar ze was al bezet en ging daarna naar huis:heul:
toch maar even laten weten dat ik heeuuuul graag met haar een uurtje wilde stoeien en gezegd dat als ze deze jongen de volgende keer tegen zou komen ze een plekje voor me vrij moest houden ... ze lachte lief en hoop maar dat ze me niet vergeet :liebe2:

wervelwind
12 september 2013, 13:12
2bat4you als je de kans krijgt, neem haar meteen mee want je krijgt er geen spijt van. Voor mij was ze een van de zekerheidjes op de zaterdag.

Magic-G
12 september 2013, 14:26
Toen jij gisteren dit berichtje postte, lag ik er mee te rampetampen. Ik probeer even kort mijn ervaring mee te geven; Sjonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-jonge-wat-n-spetter!!!

Hèhè heb je eindelijk de bril een keer afgezet massie, zodat je ook een keer met een lekker wijf op de kamer bent beland!

christiano
17 september 2013, 18:28
Ik heb deze meid wel gezien maar er stonden telkens geile kerels om haar...
volgende keer ben ik erbij...

2bat4you
10 maart 2014, 08:15
is dit toppertje er nog wel ??????
zie geen recensies meer ... en haar ook niet ...

bergm550
10 maart 2014, 08:21
Ik heb Amy vorig weekend in GT gezien.

Limburger
10 maart 2014, 19:13
Ik heb haar 6 maart nog gezien .

bierbeer
23 april 2014, 10:01
Thx, nog gezien de laatste maand ? Ben van plan op vrijdag 2/5 te gaan en zou dit service-kanon graag eens terugzien. Sprak eind 2013 te stoppen maar gelukkig is ze nog gespot. Omdat ze steeds geschaakt wordt van onder de herendouches is ze zelden tot nooit in bar / tent / tuin / sauna te zien. Toplevel, ook en vooral qua hygiëne... :freu::joke:

trickyD
23 april 2014, 10:13
She was there on Tuesday April 15th. I saw her in the showers about 9 pm but by the time I got back to the bar she had already been taken by another guest:hammer:

ilovethaigirls
23 april 2014, 12:25
Ben van plan op vrijdag 2/5 te gaan en zou dit service-kanon graag eens terugzien.

ter info: op een vrijdag heb ik ze vrijwel nooit gezien :frown:

Marpet67
26 april 2014, 06:03
Wil je met Amy afspreken dan heb je meer kans op haar te wachten in de doucheruimte dan in de bar. Ze is meestal zo druk bezet dat ze de barruimte niet haald want dan is ze weer opnieuw bezet. Daar ze zich naar elke klant zorgvuldig wast in de openbare doucheruimte heb je goede kans om hier met haar af te spreken.

HarrieJekkers
7 juni 2014, 00:09
Vandaag heb ik het genoegen gehad om met Amy kennis te maken en het is voor mij nu duidelijk dat de hemel niet in een specifieke club te vinden is maar in een persoon. Voor mij was dit de beste sessie ooit, met een hemelse dame. Ze gaf aan tegenwoordig ook weer op vrijdag, mijn vaste dag, te werken en ze heeft er voor die dag een fan bij. Herhalingsgevaar 1000%

Kazakh lover
24 juni 2014, 20:56
Amy is inderdaad een zalig meisje, veruit de beste pijpbeurt die ik ooit kreeg, vraag me af of ze even lekker neukt :) Werkt ze nog steeds in GT ?

bergm550
24 juni 2014, 21:32
Amy is inderdaad een zalig meisje, veruit de beste pijpbeurt die ik ooit kreeg, vraag me af of ze even lekker neukt :) Werkt ze nog steeds in GT ?

Ja, ze werkt nog steeds in GT. Ik heb haar nog niet zo lang geleden op zondag gezien. Maar ik denk dat ze vrij onregelmatig werkt.

bergm550
22 juli 2014, 15:15
Emy is vandaag aanwezig.

wervelwind
30 september 2014, 13:14
Is naar eigen zeggen gestopt met werken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Van Dattum
30 september 2014, 21:37
Zo? Dat nieuws moet ik even een plekje geven... :nee:

lekkersfan
7 oktober 2014, 12:26
Gisteren was ze aanwezig !

pistoleeke
7 oktober 2014, 12:43
Gisteren was ze aanwezig !
Bewijst nog maar eens hoe betrouwbaar dvp's zijn!
Neemt natuurlijk niet weg dat dit erg leuk nieuws is:freu:!

wervelwind
8 oktober 2014, 07:01
Tegenover mij ontkent ze in alle toonaarden dat ze aanwezig was. Nou, jammer dan. Geen idee waarom ze zo raar doet, ik heb vorig jaar vele zeer plezierige uren met haar beleefd.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

master155
8 oktober 2014, 11:53
Bewijst nog maar eens hoe betrouwbaar dvp's zijn!
Neemt natuurlijk niet weg dat dit erg leuk nieuws is:freu:!

Ik ben gisteren in GT geweest van 11 tot 11. Geen Amy te zien en volgens receptie is ze idd gestopt

gignnl
8 oktober 2014, 11:58
Misschien vergist Lekkersfan zich en heeft hij Meggy voor ogen die er na lange tijd ook weer is.

Big30
8 oktober 2014, 16:49
Lijkt er dan toch op haar beter naar de oude doos te verplaatsen hoewel we bij stoppen natuurlijk nooit 100% zeker zijn.

Cupido
8 oktober 2014, 19:19
Tegenover mij ontkent ze in alle toonaarden dat ze aanwezig was. Nou, jammer dan. Geen idee waarom ze zo raar doet, ik heb vorig jaar vele zeer plezierige uren met haar beleefd.





Misschien is je wel gestopt...... met jou?

wervelwind
8 oktober 2014, 19:27
Zou kunnen Cupido. Ik stop ook wel eens met dames :-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Van Dattum
9 oktober 2014, 23:30
Misschien is je wel gestopt...... met jou?

Dan is ze met mij ook gestopt. Ook aan mij heeft ze laten weten gestopt te zijn .... :frown:

wervelwind
10 oktober 2014, 07:14
Er blijven nog genoeg service kanonnen over maar Emy was voor mij de beste.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Admin
10 oktober 2014, 11:19
nb. ik laat de dame toch maar beter nog even onder GT staan, zo is ze wat beter te vinden en wie weet is het besluit toch wat minder definitief. Verplaatsing naar de oude doos kan altijd nog na een paar maanden.

dominik
11 oktober 2014, 06:34
Das sie aufhören und mit einer Ausbildung anfangen wollte hat sie mir letztes Jahr schon erzählt.

War wohl nix !

satanic surfer
23 maart 2016, 11:20
Wieder im GT

pistoleeke
23 maart 2016, 15:26
Hmmm.. Top nieuws

Schreck
23 maart 2016, 17:41
Did she tell you on what days she will work again? Thx :)

franske
24 maart 2016, 17:45
She works on tuesday (for sure) and sometimes on thursday.
Vandaag was er meteen weer de klik met Amy, nog steeds een spontane en vriendelijke dame.
Een heerlijk uur met haar doorgebracht, blijft een absolute verwenner !
Ze blijft voorlopig en doet het rustig aan dus werkt in principe één vaste dag (dinsdag)

Banana Boi
31 maart 2016, 09:50
I spoke with Amy. She is no longer working on Thursdays. Tuesdays only until 9 pm.

BSesamstraat
24 april 2016, 13:14
Zag haar helaas te laat van de week.. Maar wat is dat een topper!! En ziet er weer mooi uit��������

gignnl
25 april 2016, 00:15
Haha je moet haar in de kleedkamer al afvissen anders is ze weer bezet,of niet J42����

bierbeer
26 juli 2016, 17:03
Back in town, Nu met lang zwart haar en zwarte bril. Ivm de meeste ijsberen nog altijd 40 kg lichter. Toppertje met topservice. Uurtje genoten waarbij budget plotseling het laatste van mijn zorgen werd. Woehaaaaaa :freu::luvlove: Eenzame hoge oosters service-level...

ilovethaigirls
27 juli 2016, 09:21
Ja en moeilijker te boeken dan ooit.......
Toen ze gisteren met haar eerste gast van de kamer kwam, zo iets na 15 uur, zei ik haar effe goeiedag en toen zei ze me dat ze al volgeboekt was tot 22 uur......
Een andere keer dan maar :frown:

bergm550
3 augustus 2016, 15:53
Ik heb gehoord dat amy morgen (4 augustus) aanwezig zal zijn in GeeTee. Dit natuurlijk onder voorbehoud.

franske
4 augustus 2016, 21:35
Vaste dagen voor Amy zijn de dinsdag en woensdag !

Knabbel
4 augustus 2016, 23:00
Ik heb gehoord dat amy morgen (4 augustus) aanwezig zal zijn in GeeTee. Dit natuurlijk onder voorbehoud.


Vaste dagen voor Amy zijn de dinsdag en woensdag !

Bergm's vaste dagen zijn doorgaans ook de zaterdag en zondag, en toch was hij er op een woensdag.

Niets zo veranderlijk als een mens, net als Amy die er vandaag ook was, hoewel slechts 1x gespot.

franske
5 augustus 2016, 20:02
af en toe komt Amy op andere dagen......maar dan alleen op afspraak voor meerdere uren :teuflisch:

Marpet67
6 augustus 2016, 10:51
Amy komt op afspraak, meestal plant ze heel haar dag vol. Daarom zie je haar alleen bij het douchen wanneer ze zich klaarmaakt voor de volgende klant. Als je geluk hebt valt er wel eens een gaatje tussen de afspraken maar dit is slechts incidenteel.

Fritzske
10 augustus 2016, 14:50
Könnte jemandem informieren wie mann die Amy vielleicht 'buchen' kann?
Danke :)

Schreck
10 augustus 2016, 22:50
Am besten wenn sie anwesend ist mal ansprechen. Solltest sie am besten in der Umkleide ansprechen. Vielleicht hat sie nicht direkt Zeit, aber evtl. dann später oder Termin für die nächste Woche vereinbaren.

satanic surfer
19 januari 2018, 14:25
Amy werkt sinds de januariswitch in Sixsens, uiteraard slechts enkele dagen per week naar believen...gleiche Alias

satanic surfer
19 januari 2018, 17:27
Goh, changement de décor zoals men dan placht te zeggen...Mejuffer is geen fan van de registratiemolen en gezien haar "sporadische" uitstapjes per week valt dat nog enigszins te begrijpen...Deswegen dus met pijn in het leenliefdehartje GT verlaten, Hollandse club 1 enkele uurtjes geprobeerd doch Roermonds habitanten en adjudanten beviel haar slechts enkele uurtjes gematigd en dus richting Lemiers waar ze nou al een drietal weken de optiekschaal met een fiks aantal procentpunten opschroefd op ´dr eentje...Ook qua servicelevel eveneens procentpunten naar boven, dat gaat haarbetreffende hand in hand. Rokend als een schoorsteentje zat ze quasi een halfuurtje alleen gezien de matige herenopkomst en het gebrek aan notie van de heren die liever hun geld spendeerden aan 13 in een dozijn mokkeltjes, tja, selber Schuld natuurlijk...Ex-Globe en dus bijgebabbeld over Zürich en wat daar pro en contra is, hetzelfde betreffende GT, ss z´n opzet om zich van den domme ende anonieme te houden werkten voor geen meter want dit mooie onderdeurtje bleek een goed geheugen te hebben, goe geprobeeeeerd. Zo ging dat maar een halfuur door tot de aansteker niet meer functioneerde..Derzeit hoegenaamd nog niet drukgeboekt in Sixsens doch ik veronderstel dat dat een kwestietje van tijd is en dat mag een verademing worden genoemd..Aan te prijzen valt dat mejuffer ondanks de fragmentarische verloning in verhouding tot voorheen toch nog op bovengemiddeld level performt, 4-Sternenwaardig zonder twijfel en dat lijkt me voorts duidelijk genoeg...

Flipper
19 januari 2018, 18:13
Zo dramatisch is het allemaal niet... Ze is te boeken op kaufmich. Wel voor 200 per uur lol

Boy69
20 januari 2018, 17:35
Vandaag na ruim 2 jaar week met deze kanjer op de kamer belandt

Ik zag haar in burgerkleding binnenkomen en heb haar direct aangesproken om een afspraak te maken en na een klein halfuurtje togen we naar kamer 11

De kamerprestaties van Amy waren als vanouds wereldklasse

HHG: 100% zo snel mogelijk

Ties85
2 februari 2018, 23:08
Vandaag kennis gemaakt met Amy de nieuwe attractie van de SS, ik zag haar toen ik binnen kwam even zitten en dacht meteen hmm lekker.
Maar wou niet haasten omdat ik net binnen was, andere heren hadden daar geen last van want binnen 15 minuten verdween ze met een andere heer voor langere tijd naar een kamer.
Toen ik haar laat in de middag tegen kwam heb ik dus maar meteen toegeslagen en net op tijd want volgens mij hing er in mijn nek al een andere heer te hijgen die volgens mij graag wou inhaken mocht ik afhaken.

Gelukkig voor mij niet afgehaakt Amy is een behalve een leuke knappe verschijning ook nog eens een leuke gesprekspartner met prima pre sales.
Na een goede 20 minuten kletsen dan ook maar naar de kamer gegaan en dat viel niet tegen Amy heeft een mooi slank lichaam.
Met mooie borsten en een heerlijk kutje dat lekker nat wordt op de kamer ontpopte ze zich dan ook echt tot een Aziatische sexgodin.
Heerlijk pijpen, perfect zoenen en tongzoenen, haar kutje smaakt buitengewoon fris, en sex was zeer goed te noemen.

Zo tref je ze niet vaak ik ben zelf vaak in Azië geweest maar dames met haar bed kwaliteiten heb ik zelfs daar maar zelden gevonden.
Maar toch ga ik weer een poging wagen over een paar weken, maar deze Aziatische topper heb ik ieder geval al binnen voor 2018.

wervelwind
24 februari 2018, 09:17
Waarschijnlijk was ze gisteren ofwel gekaapt door een vaste klant of niet aanwezig.

Bachatero
24 februari 2018, 12:15
Ze was er wel, maar waarschijnlijk pas laat toegekomen... ik heb haar gezien in de bar rond 22.00, was wel een klant bij...

wervelwind
2 oktober 2018, 17:30
Sinds ze in Sixsens werkt, heb ik haar niet één keer gezien. Misschien is ze wel weer vertrokken, maar ook in GT was ze vaak op de kamer...

deket
3 oktober 2018, 09:39
Die meid is zo populair dat ze permanent op de kamer bezig is

BrulKoning
3 oktober 2018, 14:05
Zojuist even de recensies gelezen en ben toch wel erg benieuwd naar deze dame. Werkt ze nog in de SS en op welke dagen, mocht iemand dit weten.

dirkje36
3 oktober 2018, 15:47
Toen ik enkele weken terug op vrijdag naar huis ging, zat ze buiten te wachten op de bank.
Ik ben er zelf nog niet mee naar de kamer geweest, maar als ik ze heb gezien was het steeds op een vrijdag.

franske
7 oktober 2018, 19:21
Amy werkt al lange tijd niet meer in GT en SS, waarschijnlijk heb je dus iemand anders gezien !
Amy werkt afwisselend in Zwitserland en Düsseldorf...........escort en privé ontvangst.
Dit alles in een hogere prijsklasse.........maar nog steeds een super service ��

Flipper
7 oktober 2018, 19:46
ze staat op kaufmich emyjung meen ik..dusseldorf iig is de enige vietnamese dus niet moeilijk te vinden meen 200-250 per uur.

Ties85
31 oktober 2018, 16:16
ze staat op kaufmich emyjung meen ik..dusseldorf iig is de enige vietnamese dus niet moeilijk te vinden meen 200-250 per uur.

Helaas kost kwaliteit idd. geld vandaar dat dit soort toppers steeds minder in de saunaclubs te vinden is :eek:

de duisburg spesjalist
31 oktober 2018, 17:11
ze staat op kaufmich emyjung meen ik..dusseldorf iig is de enige vietnamese dus niet moeilijk te vinden meen 200-250 per uur.

zulke bedragen vragen er wel meer in de regio dusseldorf per uur maar als er niemand toehapt zaken ze snel in de prijs ;)

wervelwind
31 oktober 2018, 18:08
Deze dame is goed maar dit soort prijzen slaat nergens op.

de duisburg spesjalist
31 oktober 2018, 18:23
Deze dame is goed maar dit soort prijzen slaat nergens op.

er zijn meer goede dames die het proberen met die prijzen . het is maar net welke gek er toehapt ;)

Flipper
31 oktober 2018, 19:05
dr zijn betere te vinden voor dat geld.

satanic surfer
31 oktober 2018, 20:39
Die prijzen zijn simpelweg redelijk standaard in dat segment van de markt. Daar kan iedereen het zijne van vinden maar het is niet anders. Als mejuffer gaarne in dat segment haar diensten aanbiedt kan men begrijpen, dient men niet te ondersteunen als het niet je segment is. Zakken in de prijs zal ze in dat segment niet doen want dan prijs je jezelf uit die markt. Ik veronderstel dat ze wel klandisie zal hebben die zulke prijzen als marktconform beschouwen en zich gaarne in dat segment begeven. Doorgaans handelt het zich daar om (zaken-)mensen die niet de tijd hebben om een halve of ganse dag in een club te hangen (er 60 entree neer motten lappen zonder grote meerwaarde aangezien ze na de waarschijnlijk telefonisch geprikte afspraak vertrekken) en dan 100 E per uur betalen en mits een eventuele extra (die in het in dat andere segment waarschijnlijk inbegrepen is in de prijs) ongeveer op dezelfde som uitkomen. Het gros van die mensen die 200 of 250 wensen uit te geven voor een uurtje vertier zal ook niet al té zeer op die centen moeten letten als onoverkomelijke uitgaven...Vergeet niet dat Emy voorheen ook redelijk langdurig in clubs in Suisse werkzaam was waar een uurtje vertier ook 260 Euro kostte en er voor een FT´tje ofzo nog 90 Euro diende worden bijgelapt te worden, dat maakt dan 350E..In dat perspectief gezien mag men eigenlijk blij zijn dat men haar een aantal jaren in GT voor het huistarief kon boeken en ze méér dan acceptabele service daarvoor aanbood. Inclusief FT´tje maakte dat 125E voor een uurtje, dat is de helft van het "privaattarief" en een derde van bijvoorbeeld het Globe-tarief..Wie is dan de domoor? Haar ook eerlijk meedegedeeld dat ´k haar wel gaarne boekte voor 50 Neuronen per half uur desbenodigd..ze was daar geenszins pissig om en zag de kern van plausibiliteit er best van in... Dat er betere dan haar te vinden zijn lijkt me duidelijk, maar ook aanzienlijk slechtere for that matter...Prima toch dat zij het zich kan permitteren uit te zoeken/maken waar én wanneer ze werkt en voor welke prijs, daar is nix mis mee joh net als met die privaat-tarieven..not my cup of tea maar het is weldegelijk thee die bepaalde mensen gaarne wensen te consumeren voor de marktconforme prijs...

seqoya
30 januari 2019, 15:40
ontvangt emy nog in dusseldorf en heeft iemand een link naar haar pagina op kaufmich..

trickyD
30 januari 2019, 17:38
https://www.kaufmich.com/Emy22jung