PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 144-3, Anna met cup FF



phoenix
11 april 2012, 19:48
Megaboob heft hier nooit over geschreven , terwijl ik deze dominicaanse die vloeiend nederlands spreekt al jaren zo af en toe eens bezoek..:smkiss:.Deze keer had anna op 144-3 , zandpad , utrecht wat minder tijd omdat ik om 20.25 aankwam, maar voor haar was dat nog een prima tijd, de 20 minuten standaard, nu vind ik dat niet erg een keer, omdat ze ook geeft en je rustig ook een half uur of langer binnenlaat als dat zo uitkomt...welnu ze had me jas rap uit en voordat ik het wist waren enkel twijfels mijnerzijds verleden tijd. rap was ze ook uit de kleren, string en bh en neuken maar..die tieten blijven heerlijk FF tjonge toch wel heerlijk om mee te spelen, eerst een heerlijke lange pijpsessie waarbij ze goed nat pijpend je doet genieten...daar kunnen heel vele vrouwen nog wat van leren...vooral die pijpen zonder en dat niet kunnen. ondanks dat ze moe was vroeg ze welk standje ik wilde en ze bereed me nog even flink, daarna mocht ik lekker stevig vanachteren neuken en .,omdat het orgasme uitbleek trok ze haar handschoentjes aan...prostaat en anale stimulatie, schreeuwend kwam ik klaar in het rubber, ze bleef natuurlijk wel heerlijk daarbij door pijpen...en binnen 20 minuten was ik klaar, maar een zeer intensief sexmoment, dat ik zo af en toe nog alleen van haar krijg op het zandpad...op een of twee andere dames na, is de rest vd dames hier verleden tijd...ik zag nog een oude Russische met rood haar zitten, die er vele jaren geleden ook altijd zat...