Volledige versie bekijken : Sylvia (Roemeense)
bad pritt
12 april 2012, 07:08
Naam : Sylvia
Nationaliteit/Taal : Roemeens, beetje duits/engels, geen talenwonder.
Leeftijd : 20 jaar
Haarkleur/-lengte : halflang zwart haar
Lengte dame : ca 160cm
Postuur/Cupmaat : volslank, a cupjes
Tatoeages/Piercings : Ja/nee
Service: ?
Voordelen: ?
Nadelen: ?
Tijdsduur : zolang als je wilt.
Prijs : 30 euro per half uur
benijsbeer
10 juni 2012, 11:49
Te aanvulling op haar cv
Ja ze heeft een tattoo op haar rug (gewei)
Ze weegt iets meer dan 50 kg
Ze spreekt redelijk goed engels
Ze praat gemakkelijk en luistert naar de wensen van de klant.
send with TapaTalk
bad pritt
15 juni 2012, 09:16
Verstaat ook nederlands en kan het een beetje spreken,ze heeft in de rldees van Nedrland gewerkt.
dit hoertje kan beter achter de theke werken dan ervoor, service is niet om over naar huis te schrijven.
bad pritt
16 juli 2012, 11:29
@ bad prittik heb van jou nog geen recensie gelezen over dit hoertje. schrijf dan maar eens hoe ze wel is op de kamer.Van haar niet van anderen wel, silvia en ik liggen elkaar niet zal denk ik nooit met haar gaan.
Daarom schrijf jij eens wat meer dan die cryptische teksten.
Grijsbeer
16 juli 2012, 12:47
Ik ken Fuchs noch Bad Prit persoonlijk, maar ik krijg toch sterk de indruk dat ze hier een persoonlijke vete aan het beslechten zijn. Ik ben geen mod (en heb ook geen ambities in die richting) maar misschien is het beter als de heren hier een punt achterzetten. Hiermee is niemand gebaat.
gr. Grijsbeer
bad pritt
16 juli 2012, 13:16
Ik geef aan dat dit hoertje niets is voor op de kamer en bad pritt heeft hier commentaar op, terwijl hij niet eens met haar gekamerd heeft. dir zie ik niet als een persoonlijke vete. maar ik heb niets aan de lulverhalen die hij schrijft. zie de discussie vanaf vandaag 09:39 tot 12:50Je kan net zo goed niks schrijven als je niet verder komt dan je negatieve oneliners die je overal op loslaat.Silvia heeft best veel rtvaring en veel vaste klanten is meestal geen slecht teken.
Aantal niets zeggende one-liners weggehaald. Graag weer relevante berichten. Het is geen chatbox hier.
De Shyman
16 juli 2012, 13:25
Ik heb Sylvia ook leren kennen. Lange tijd alleen maar praatje maken. Beetje teasen. Grapjes. Ook zat ik een keer moederziel alleen tussen 5 leuke dames waarvan ik er drie nog bij naam kan noemen. Lena (Bianca), Alina en Sylvia. Zij probeerde me in kwartet naar de kamer te krijgen waarbij geen onderdeel van het lichaam werd uitgesloten om deze kamergang te bewerkstelligen. Later in tijd (maanden later) heb ik samen met Sylvia gekamerd. Bij mij was het een heel lieve servicegerichte dame met, inderdaad zoals BP al aangaf, een Nederlands clubverleden. Sylvia zou ik zeker op herhaling nemen.
Over de discussie: In het taalgebruik van Fuchs zit weinig respect naar de dame waarover de discussie gaat. Als is haar service dan niet naar de smaak lijkt mij iets meer nuance wel gewaardeerd. Bad Pritt heeft nu eenmaal de 'geweldige gewoonte' om zijn mening zeer (te?)genuanceerd neer te zetten. Van mij mag hij daar gewoon mee doorgaan. Vaak een scherpe kern van waarheid. Ook regelmatig gewoon 'bullshit' om reacties uit te lokken.
Leven en laten leven?
Groet en RESPECT!!
De Shyman
jemame
21 september 2013, 20:28
Ik ga morgen middag naar H7 en hoop dat mijn schatje Sy
lvia daar is dan kunnen we weer eens lekker rollebollen.
anali
21 september 2013, 21:55
Ik ga morgen middag naar H7 en hoop dat mijn schatje Sy
lvia daar is dan kunnen we weer eens lekker rollebollen.
Al n aantal weken niet meer gezien...
jemame
29 september 2013, 20:28
Vandaag in H7 geweest en ja Sylvia was terug en direct een uurtje met haar doorgebracht het was heerlijk met haar. Later op de middag noch een half uurtje met Eva gekamerd ook deze sessie was een succes.
Who killed Laura Palmer
30 september 2013, 09:20
Ja, Sylvia is weer terug met haar 'zus' Emma...
Sjeufke
8 november 2013, 23:37
Afgelopen dinsdag voor de eerste keer een bezoek gebracht aan Heaven7. Na binnenkomst plaats genomen in de zitjes bij de gokkasten. Al vrij snel kwam een donkerharige dame mij gezelschap houden. Het bleek Silvia te zijn ui Constanza Roemenie. Met Silvia is een leuk gesprek te voeren over de dagelijks dingen die ons allemaal bezig houden. Ze is sociaal en geïnteresseerd, althans ze komt zo over. Ze speelt het spel in ieder geval goed. Met deze dame 2 kamersessies gehad. De eerste sessie was een half uur voor €30. ik voelde me echt thuis bij haar in haar armen. Ik ben een GFE persoon, dus deze dame lag mij wel. Het zoenen van Silvia is beperkt tot zoenen op de mond, geen tongzoenen. Dat vond ik op zich wel jammer, maar de rest maakte veel goed. Silvia verkent het hele lichaam en ook de meeste gevoelige plekjes worden niet overgeslagen. Het pijpen zonder condoom is goed, geen deepthroat. In missio afgemaakt. Het was de eerste sessie van de dag, dus zoveel energie hoeft het niet te kosten.
Het was inmiddels tijd voor de lunch, die eenvoudig is bij Heaven7, maar voor een inkoopprijs van €25 mag er zeker niet worden gemopperd. Na de lunch bleef Silvia maar kusjes op afstand geven. Ik had me een kopje koffie gehaald aan de bar en ging weer zitten op de kruk tegen over de bar. op een gegeven moment kwam ze me een kus op de mond geven en tegen me aan staan. Zo'n kruk is wel gemakkelijk. Haar hand kon op veel plekken komen . Op een gegeven moment dacht ik, laat ik nog maar een kamertje met haar doen. Deze keer een uur, meer gefriemel en een langer voorspel, maar weer een prima sessie. Een echte GFE dame.
Naam : Silvia
Nationaliteit/Taal : Roemeens, Duits en een beetje Engels.
Leeftijd : 24 jaar
Haarkleur/-lengte : halflang zwart haar
Lengte dame : ca 165cm
Postuur/Cupmaat : volslank, b-cub
Tatoeages/Piercings : Ja op de rug
Service: PZC, NMC, beffen, GFE, kussen (zonder tong), 69
Voordelen: Absoluut een aanrader voor GFE. Is sociaal begaafd en als je in haar geïnteresseerd bent betaalt zich dat uit in de gehele sessie
Nadelen: ze doet niet aan tongzoenen, wel zoenen op de mond.
Tijdsduur : zolang als je wilt.
Prijs : 30 euro per half uur
Breezahlover
17 april 2014, 22:26
Vandaag was Sylvia er weer. Leuke meid, moet ik zeggen. Ze praat graag en veel en is inderdaad sociaal vaardig. Ze spreekt goed engels.
TZ, PZC.NMC. Het werd een fijn uurtje. TZ deed ze diep, en met overgave. Echt GFE.
Daarna beetje pijpen, rubber aanbrengen en in Cowgirl stand bereed ze me totdat ik klaar was.
Al met al een fijne sessie. Aftersales was goed, want ze kwam nog regelmatig even lang om op het terras samen een sigaretje te roken.
Ik vind haar voor herhaling vatbaar.
Haar vriendin Dolly echter is geen talenwonder. Ik dacht eerst aan een trio met beide dames, maar haakte af toen ik besefte dat Dolly niet zoende en ook geen woord Buitenlands anders dan Roemeens sprak.
Sjeufke
17 april 2014, 22:49
TZ deed ze diep, en met overgave.
Daar sta ik van te kijken.....! Ze heeft inderdaad een topservice, maar als ze dit nu ook doet is het helemaal super
anali
17 april 2014, 23:15
Vandaag was Sylvia er weer. Leuke meid, moet ik zeggen. Ze praat graag en veel en is inderdaad sociaal vaardig. Ze spreekt goed engels.
Zaterdag komt haar 'zus' Emma (niet te verwarren met de blonde Emma van het setje Emma & Beatrice) ook weer...
jemame
21 april 2014, 21:16
Sylvia voor mij ben je toppie;)
Pietjepik
22 april 2014, 07:41
dat mokkel wat ook Nederlands spreekt?
jemame
22 april 2014, 08:03
pp op uwe zever kan beter niemand meer reageren !
Pietjepik
22 april 2014, 11:19
pp op uwe zever kan beter niemand meer reageren !
Volgens mij stelde ik een normale vraag?
Er liep ooit een Sylvia rond die lang in Amsterdam heeft gewerkt, vandaar dat ze Nederlands spreekt en ik derhalve opper of het wellicht dezelfde dame is?
Ik ben bang dat in dit geval jij degene bent die zevert zonder na te denken......
:wink2:
rmjhexe
22 april 2014, 12:20
denk toch dat onze pietje spam pik het bij het goede eind heeft:freu:
Breezahlover
22 april 2014, 21:30
Ik denk ook dat PP het bij het juiste eind heeft. Ze spreekt inderdaad enige woorden Nederlands. In ieder geval Daankewel, paipen, noiken. Klinkt Amsterdams dus.
rmjhexe
27 augustus 2014, 18:24
Is weer terug in de 7, heeft er weer een tatoe bij maar nog steeds lief en prettig in de omgang
Sjeufke
27 augustus 2014, 20:35
Is weer terug in de 7, heeft er weer een tatoe bij maar nog steeds lief en prettig in de omgang
Het is al weer ruim een half jaar geleden dat ik voor het laatst in H7 was. Paar keer met deze dame op kamer geweest, hetgeen betekent dat het een groot genoegen was. Ze zoende toen wel, maar TZ was niet aan haar besteed. Doet ze dat nu wel? Ik ga er morgen een kijkje nemen. thanks!