SFL
13 april 2012, 00:01
Haarkleur/-lengte : Krullebol, schouderlang, asblond
Lengte dame : 1m70
Postuur/Cupmaat : zandloperfiguur / C-cup
Nationaliteit/Taal : Ukrain/Engels
Leeftijd : 25-32
Tatoeages/Piercings : niet op gelet
Service: kan verkooppraatje geweest zijn, maar ze beloofde wel veel
Voordelen: sympathiek, prettig gestoord, lachebekje
Nadelen: ik had nog niet de eer om daar achter te komen, maar ik vrees dat er wel zijn.
Tijdsduur :
Prijs : gangbare tarief YY
Dit uitgelaten mormel liep ik meermaals tegen het lijf. Eén keer was ik pas terug van de kamer en de andere 2 keren had ik mijn pik al aan andere dames beloofd.
Toch kennis mee gemaakt, was aangenaam en goed met haar gelachen. Ik heb wel spijt dat we elkaar wat misliepen. Ze heeft mijn nieuwsgierigheid opgewekt.
Niet meteen de knapste van YY, maar haar slavishe kop straalde deugenieterij uit. Bovendien heeft ze een supergeil lichaam.
Lengte dame : 1m70
Postuur/Cupmaat : zandloperfiguur / C-cup
Nationaliteit/Taal : Ukrain/Engels
Leeftijd : 25-32
Tatoeages/Piercings : niet op gelet
Service: kan verkooppraatje geweest zijn, maar ze beloofde wel veel
Voordelen: sympathiek, prettig gestoord, lachebekje
Nadelen: ik had nog niet de eer om daar achter te komen, maar ik vrees dat er wel zijn.
Tijdsduur :
Prijs : gangbare tarief YY
Dit uitgelaten mormel liep ik meermaals tegen het lijf. Eén keer was ik pas terug van de kamer en de andere 2 keren had ik mijn pik al aan andere dames beloofd.
Toch kennis mee gemaakt, was aangenaam en goed met haar gelachen. Ik heb wel spijt dat we elkaar wat misliepen. Ze heeft mijn nieuwsgierigheid opgewekt.
Niet meteen de knapste van YY, maar haar slavishe kop straalde deugenieterij uit. Bovendien heeft ze een supergeil lichaam.