PDA

Volledige versie bekijken : Bianca (Roemeense) ex-Antonia H7

bad pritt
13 april 2012, 10:00
Naam : Antonia

Nationaliteit/Taal : Roemeens, goed engels

Leeftijd : 20 jaar

Haarkleur/-lengte : lang asblond haar

Lengte dame : ca 160cm

Postuur/Cupmaat : zeer slank, 34 er figuur,zeer mooie a/b cups

Tatoeages/Piercings : nee/nee

Service: tz, pzc, nmc

Voordelen: heel mooi meisje

Nadelen: afwerkservice onder tijdsdruk en wenig illusie.

Tijdsduur : zolang als je wilt

Prijs : 30 euro per half uur

bad pritt
13 april 2012, 10:04
Ze is aardig had haar afgelopen maandag al gespot in de kino klikte het redelijk en kusten we wat maar op de kamer, pijn overal, moe, 1 minuut pijpen, 2 minuten neuken , zeer terughoudend kussen, you no finisch why ?, what happened, ervaren clubgangers kennen het wel vaak is je sessie al gelopen omdat de dame er eigenlijk minder dan geen zin in heeft, na 16 minuten wou ze al opgeven, tijd voorbij, een daarom zelf na exact 24 minuten het treurspel beeindigd. Zeer ontevreden kwam ik met haar van de kamer af.

Mischien moe, mischien...?, maar voor mij leuk om naar te kijken, maar nooit meer met deze vrouw.

aamu
14 april 2012, 19:29
De blonde en prachtige Antonia ook ontmoet en moet zeggen dat ze mij zeer aangenaam verraste Had haar eigenlijk vooral om de looks op kamer genomen, maar daar bleek het een hele lieve en knuffelige dame te zijn. Die zonder haast en met veel inzet het een leuke sessie van maakte. Maar zoals we weten is niets zo wispelturig en veranderlijk als de buien van de dames soms, dus garantie tot de deur!

bad pritt
14 april 2012, 19:58
Ik hoop dat ik ongelijk heb, ze is aardig en ik had aardig kontakt met haar gedurende 2 bezoeken, maar boekte haar erg laat 1 uur in de nacht doordeweeks en ze had het erg druk gehad zij ze, denk dat ze mischien wel op was.:sleep:

Maar boeken doe ik haar niet meer.

aamu
15 april 2012, 17:50
Ach soms klikt het op kamer, soms niet. ik ken in H7 (en ook elders) ook wel dames die geweldig staan aangeschreven en hoewel het best klikt op de bank, werkt op de kamer gewoon niet. Maar goed sessie af raggen in 16 minuten is niet erg professioneel, heeft denk ik ook wel een beetje met haar jonge leeftijd te maken.

Misschien dat een andere ijsbeer haar ook even aan een ijsbeertest kan onderwerpen - zeker geen straf voor de optikfuckers ;)

bad pritt
20 april 2012, 14:04
Ik hoop dat ik ongelijk heb, ze is aardig en ik had aardig kontakt met haar gedurende 2 bezoeken, maar boekte haar erg laat 1 uur in de nacht doordeweeks en ze had het erg druk gehad zij ze, denk dat ze mischien wel op was.:sleep:

Maar boeken doe ik haar niet meer.

Toch weer met haar geweest, er is nu meer chemie nu ik haar al wat langer ken en de sessie leek in weinig op de voorgaande.
Gelukkig, het is allemaal mensenwerk en ik heb erg veel plezier met haar gehad in de vroege uren.
ik ben blij dat ze me een tweede kans gegeven heeft.:smile2:

Onder de streep zou ik nu zeggen Antonia was bij mijn laatste date een:
Zeer warme dame, grappig, spreekt goed engels, intelligent, kommunikatief, grappig, gevat.
Service: zeer goede tz, close, rijd je de hemel in, wil het goed doen.
Technisch bedreven.Bovengemiddeld in Heaven 7.
Ik hoop dat ze nog lang(er) blijft.
Het is ook een plaatje om naar te kijken zeker als ze danst.

hara1d
29 april 2012, 16:26
Ihr Lächeln hatte mich schon öfter in den Bann gezogen, gestern habe ich einen Test "gewagt".
Antonia ist eine gute Gesprächspartnerin (englisch), sie möchte gern verwöhnt werden, sagt und zeigt wie sie gern geleckt wird, wie bei meinen letzten Dates mit rumänischen Mädels erhielt ich ein sehr gutes Gebläse sodaß ich ficktechnisch keine Erfahrungen kundtun kann.

Gegen 3 Uhr waren viele Männer ausgepowert, die Mädels schauten in die Reihe und betrachteten die im Laufe des Tages "erlegte Beute" mit waidmännischer Genugtuung. Erstmals gabe es Zimmerwartezeiten (+- 20 Minuten)

Pistol Pete
30 april 2012, 14:48
Deze beauty is helaas voor enkele weekjes terug naar Roemenie....een gemis...;)

aamu
2 mei 2012, 20:02
Toch weer met haar geweest, er is nu meer chemie nu ik haar al wat langer ken en de sessie leek in weinig op de voorgaande.

In mijn geval hetzelfde. Daarbij was het de eerste keer al goed - het vervolg was geweldig :) Ze herkende me direct, kreeg eerst een knuffel en toen een tik. "Waar was ik geweest? Waarom was ik er de vorige week niet? Was ik naar een andere club?", speelde ze licht jaloers.
Heren als je de kans krijgt, neem haar mee! Ze werd de laatste keer constant voor langere tijd (1 a 2 uur) geboekt. Niet zonder reden :)

Deze beauty is helaas voor enkele weekjes terug naar Roemenie....een gemis...;)
Nog 20 nachtjes slapen ... :sleep:

Big30
12 mei 2012, 02:00
Donderdag op het feestje van SFL volgens mij deze dame in PHG gespot, althans een blonde dame stelde zich een een clubje ijsberen voor met de naam Bianca en na wat koetjes en kalfjes vertelde ze dat ze hiervoor in H7 had gewerkt en daar de naam Antonia had.

Zal dus wel om deze dame gaan. Ik laat haar nog maar ff bij H7 staan want evengoed keert ze snel weer terug dan wel hopt ze tussen H7 en PHG.

Zultbroek81
29 mei 2012, 13:47
Deze Antonia gisteren ook bezocht en ze heet bianca in phg:)ze kwam erg oprdringerig over op mij.normaal laat ik die dames lekker lopen.maar bianca ovetuigde mij om later toch maar naar de kamer tegaan.op de kamer ging alles heel relaxt aan toe pijpen doet ze erg lekker.na het tz en vingeren had ze al een lekker nat poesje toen heb ik haar flink genomen en ze kwam snel klaar nog eff doorgegaan toen was de beurt aan mij na verschillende standjes.lekker op haar buikje gekomen.we zijn uiteindelijk 1,5 op de kamer geweest en maar 1uur afgerekend.meer wilde ze niet nog eff wat met haar gedronken in het nachtcafe en gezellig wat gepraat.toen is ze toch maar weer gaan werken want dat moest ook doorgaan.ze is nog vaak bij me geweest die dag.ik vind Bianca een leuke dame niet erg knap maar wel goede service.

Zultbroek81
18 maart 2013, 15:38
Heeft iemand antoinia (Bianca) nog ergens gespot?

Groeten,spank!

Big30
26 maart 2013, 00:05
Heeft iemand antoinia (Bianca) nog ergens gespot?

Ja gisteravond in PHG. Ze stelde zich trouwens voor als Antonia en zei me uit H7 te kennen, althans volgens haar zeggen dan. Maar dat herinner ik me totaal niet. Soit, wel deze dame die Spankooow zoekt lijkt me.