Inloggen

Volledige versie bekijken : Ioanna (Roemeense) ex-FG ex GD

bad pritt
15 april 2012, 10:40
Haarkleur/-lengte : zwart/kort haar
Lengte dame : 160 cm
Postuur/Cupmaat : slank met een lekker strak kontje, cup A min.
Nationaliteit/Taal : Roemeens en een heel klein beetje, spaans/engels /italiaans en 10 woorden duits.
Lftd: 22 jaar
Tatoeages/Piercings :ja , ja
Service: pzc, nmc, tongzoenen, beffen
Voordelen: zeer mooi lichaam, erg vurige vrouw, laat zich heel makkelijk gaan, geniet zelf, tongzoent heel erg goed, met veel gevoel, veel standjes, doet erg veel moeite, kunt haar hard nemen geen voorstel of standje te gek, technisch de eerste keer goed, de tweede keer zeer goed, let bij mij niet op de tijd, "not important" maar ik en mijn maat gaan veelmet haar en haar vriendin Alina om en dat klikt erg goed.
Nadelen: geen, verslavend goed.
Illusie: zeer goed, erg hoog, deels afwezig. Als mijn maat hier zou schrijven dan werd het nog veel gekker, die 2 zijn gek op elkaar en waren niet te scheiden.
Tijdsduur : zolang als je wilt
Kosten: 50 euro per 30 min., 80 euro voor 60 min.

bad pritt
15 april 2012, 10:48
Heb deze zeer naturelle erg lieve en leuke vrouw al 2 x geboekt, eeste keer had ze wat gedronken op de bank ging het al passioneel los, die oudere heer zat een beetje jalours naar ons te kijken, veel tongzoenen en lang, op de kamer was het wat wennen aan elkaar maar uiteindelijk goed. Haar aftersales waren weer heel erg goed, we liggen elkaar goed.Dus ik kreeg nog veel aandacht en af en toe een tongzoen van haar.

Ioanna is een hele lieve vrouw, zeer zachtaardig, heel knuffelig, heel gewoon, echt een gewoon roemeens meisje met 1 kind, maar ze raakt mijn hart ergens heel snel en direkt, echt een hele aparte vrouw in deze keiharde bussiness.
Met een zeer goede performance en als ze je mag dan merk je dat echt wel heel erg goed.

De tweede keer dat we naar een kamer gingen was fabuleus goed, haar pzc met eierenlikken en lager was zeer langdurig, zeer gevoelvol en perfekt uitgevoerd, beffen, ze is een stille genietster, neuken zoals met een afrikaanse uit de bush, keihard en lang en in veel standje uit de kamasutra, zij liggend bovenop was erg lekker, afgemaakt met een handjob ende lading over haar tieten gespoten...wat ik geweldig vond was dat ze zei time is nit important, you pay 50 en vanaf dat moment was het op tijd neuken weer weg en heb ik veel meer genoten van haar wetende dat ik haar vriendin Alina ook nog kon pakken met mijn bescheiden avond budget:biggrin:

Alina is haar vriendin en die planned alweer verder te trekken, mischien gaat Ioanna mee, niet alleen optisch de 2 toppers hier uit deze kleine club maar ook qua service de top alletwee deze meiden. Wel trekken mijn maat en ik veel met deze dames op omdat de klik goed en ze naast de 1 a 2 kamerbezoeken garant staan voor veel lol buiten de kamer.

Van mij zouden ze nog heel lang mogen blijven dan ben ik er elke week.

Mijn tip: boek deze week Ioanna of Alina voor ze weg zijn en eerlijk is eerlijk Alina daar staat geen maat op dat is een absolute topakt met een schitterend lichaam en een heel pittig maar ook lief karakter.

Nick Name
6 juli 2012, 11:43
Woensdag voor het eerst in GD geweest waar veel mooie vrouwen zijn.
Na even lekker buiten gerelaxt te hebben contact gemaakt met Ioanna.
Een klein Roemeens meisje van 21 met half lang zwart haar en een mooi lichaam met kleine borstjes.
Ioanna is lekker geil en heeft een zeer strak kutje, dacht even dat het niet zou passen, ondanks ik niet een grote jongen heb. Ioanna vindt veel goed als je haar maar met respect behandeld doet ze net alsof ze verliefd op je is, en als het rustig is, net zolang je weer het pand gaat verlaten.
Geweldige dame en zeker voor herhaling vatbaar.
Afgelopen woensdag 2 sessies met haar gehad

Nick Name
13 augustus 2012, 14:25
Er staan niet veel berichten over Ioanna.
Werkt ze nog wel bij GD?

Golden Dreams
13 augustus 2012, 19:49
jup. Maar je moet snel zijn, donderdag gaat ze voor een week of 3 met vakantie :)

casio007
6 november 2012, 21:26
Heb al een paar keer met deze dame gekamerd.
Zeer positief en is zeer actief.
We genieten er beide van.
Ook beneden een leuke dame om mee te kletsen en te relaxen.
Ioana thanx for the nice moments

casio007
7 november 2012, 22:56
Vandaag weer enkele uren met haar doorgebracht en ben nog steeds van slag.

Piet Plezier
8 november 2012, 02:02
Ik heb er veel mee gekamerd in FG maar toen had ze nog nooit gewerkt. Ik was haar eerste klant in FG en ben er nooit meer vanaf gekomen in FG. Ze hield me constant in de gaten,en als ze bij een klant zat,keek ze de hele tijd naar mij of ik niet zat te kijken. En als ik er was ging ze met niemand anders naar boven. Was alleen jammer dat ze mijn collega Bad niet moest,die kon bij haar niets goed doen. Maar ik heb er een leuke tijd mee gehad. En ze dacht dat ik veel geld had maar dat viel ff tegen toen ze € 500.- aan me vroeg en ik ze niet gaf. Heb met haar altijd heel goedkoop gekamerd. Maar toen was het nog een naturel vrouwtje,datzal nu wel niet meer zijn. Sinds een week of 2 is ze weer contact aan het zoeken via whatsapp,en dat gaat goed. Als ik volgende week een keer tijd heb zal ik ze wel is opzoeken met Bad. Alleen het is een pokke eind voor ons rijden.

funske
11 november 2012, 11:40
Voor alle fans van Ioana: ze vertelde mij gisteren dat ze morgen (maandag) terug gaat naar Roemenië voor 1 of 2 maanden. Overigens is ze er nog niet zeker van dat ze daarna weer terug komt. Dus wil je nog een hartstochtelijke afscheidswip met haar, dan moet je vandaag nog even naar Golden Dreams.