PDA

Volledige versie bekijken : Veronica



Sphinx
17 april 2012, 21:01
Naam : Veronica

Haarkleur/-lengte : lang blond haar

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : Normaal slank, A-cup

Nationaliteit/Taal : Tsjechische / Duits

Leeftijd : 20 jaar

Tatoeages/Piercings : gepiercete tong, gepiercete navel, tattoo om haar enkel

Service : Goed, Zoenen, PZC, NMC

Positief: kan veel standjes GV hebben

Negatief: helaas geen beffen of vingeren

Duur: 30 min (€50)

"Blonde bad and beautiful... in the hot summer sun.
With her tight dress painted on, Fahrenheit 101
She got the long legs to prove it, the back end to move it
She's a triple-x movies just walking by.
Lip-gloss high heels I'm losing my mind.

She's coming at me like a wrecking ball
Upstairs downstairs she got it all
Blonde bad and beautiful
Blonde bad and beautiful (she got it all)
She's blonde bad and beautiful
Blonde bad and beautiful."

geknipt uit mn bericht

Ik tank een koffie, eet wat schnitzeltjes die zijn bijgevuld en overhandig Mara nog een Yes-cd'tje dat ik haar had beloofd. Na een uurtje uitblazen meent deze racebeer nog naar een toetje uit te moeten kijken, maar een net gearriveerde pannekoek op Leopard tank formaat parkeert dubbel tussen Erika en Tina (mn doelwit) in. Grr, en Susan is ook nergens meer te zien :angryfire:

.....

Ik denk inmiddels terug aan de mogelijkheden voor een afsluiting. Tina verschuif ik even naar de 'lange baan', Alain1 wordt door Anna van zijn hoofdpijn afgeholpen en ik ga voor nieuweling Veronica, die veel met Sandy optrekt en door haar goed is aangeschreven. Qua benchwarming kent ze haar vak in ieder geval prima, want ze zoent lekker en pijpt goed diep. Op kamer zet zich die trend voort, maar inmiddels ontdekt deze racebeer ook een verbeterpuntje bij zichzelf; ik word later op de avond, na een paar zeer goede nummers minder goed in sturend optreden, anders had ik Veronica wat langer door laten pijpen.

Nu greep ze al snel naar de conti's en dat had ik eigenlijk beter uit kunnen stellen. Over haar fysieke capaciteiten geen kwaad woord, ze gaat goed mee in meerdere standjes en is goed belastbaar in doggy. Het is jammer dat ze (nog) niet van beffen/vingeren gediend is of er die dag gewoon geen zin meer in had. Het haalt helaas een beetje de angel uit de sessie. Omdat ik niet te abrupt af wil sluiten geef ik haar een voetmassage, die ze wel nodig had, want haar high-heels hadden een duidelijk patroon in haar wreven achtergelaten. Deze racebeer sluit toch gemiddeld positief af vanwege het sterke begin, en hopelijk breidt ze haar servicepakket nog wat uit. De criteria zijn in ieder geval aanwezig (http://www.youtube.com/watch?v=ku2YavtBEww&ob=av3e)

christiano
3 mei 2012, 15:35
Ik ben recentelijk met Veronica naar de kamer geweest. Een zeer jonge dame, en neem aan dat het dezelfde dame betreft. Heel spontaan, lekker en lief. En ze heeft ook nog humor..Sex was goed, alleen het innige tongzoenen doen sommige dames iets beter. Voor de rest; een toppertje. Echt een fotomodelletje.

Jester
18 mei 2012, 08:40
Ik heb recentelijk een merkwaardige ervaring met Veronica gehad.

Haar looks zorgden ervoor dat ze vrij snel in mijn vizier kwam, maar helaas ging ze eerst nog een half uurtje zitten eten in het gezellige restauratie van BSC. Toen ze boven op de bank plaats nam heb ik haar dan ook direct aangesproken en al vlot vertelde ze over wat er gebeurd was die dag. Helaas ging het om een gedempt toontje en met een zeer zware Tsjechische tongval. Het kwam er in ieder geval op neer dat het was geescalleerd met een collega en hiervan was ze zeer diep onder de indruk. Dit was duidelijk, want ze trilde gewoon. Ik had toen het plan al opgevat om een bankje verder te gaan, want zij had wel andere dingen aan het hoofd dan een uurtje big fun ;-).

Plichtsbesef nam het van haar over en mijn libido nam het van mij over en tien minuutjes later lagen we op de kamer naast de lockers. Analytisch gezien was de start, net als op de bank, onder Hof-standard. Voorzichtig en afstandelijk zijn de beste termen. Ik heb haar aangegeven even rustig te worden en te relaxen. Toen ze ontspannen was ging het een stuk beter en dit leidde ertoe dat ze zich bij het beffen uiteindelijk van alle sores afzette. Daarmee werd dit toch nog een leuke sessie, maar op deze wijze niet voor herhaling vatbaar.

Ik denk dat dit een incident is geweest en betwijfel of ze nog lang hier zal blijven werken... Als ze dat zal doen weet je ook zeker dat ze de hof-standard heeft gehaald.

prefect
20 mei 2012, 00:45
Veronika hat den Hof verlassen.
Gruß
prefect