PDA

Volledige versie bekijken : Kee/ keij. Half thais/india

BSesamstraat
18 april 2012, 00:40
Naam : kee / keij werd nijdig toen ik het nogmaals wilde vragen.

Nationaliteit/Taal : thais/india maar is in duitsland op gegroeid

Leeftijd : Geschat 21 /22

Haarkleur/-lengte : zwart,schouder

Lengte dame : klein zn 1,60

Postuur/Cupmaat : mollig, c cup

Tatoeages/Piercings :mmm niet op gemerkt, van die plak;) glitsers bij een oog

Service: FT, tz , Nmc

Voordelen: lekkere borsten, pijpt lekker, mooi gezicht

Nadelen: eenmaal op dr kamer, geen lachje en is het echt een kwestie van effe tijd volmaken.

Tijdsduur :0:30

Prijs :€75,-

Extra’s bij het bezoek:Ft goed zoenen

Herhaling : nee helaas, of ze moet nog bijleren kwa gedrag.

bosbeer
18 april 2012, 11:15
Ai Bert, zijn we er weeer ingetuind...Had ik geluk dat ik haar niet meenam omdat ik haar ondanks haar mooie koppie toch te mollig vond.

gignnl
18 april 2012, 14:48
Omdat mijn maatje Mondesir helemaal lyrisch was van deze Kee heb ik 2 weken terug ook met haar gekamerd.
Servicetechnisch was het allemaal prima te noemen,miste ook alleen een vorm van klik het ging wat op de automatische piloot.Ze kijkt ook continu wat vermoeid,iets waar kennelijk veel mannen over klagen tegen haar.Aftersales waren er wel,ook afgelopen zondag legde ze weer prima contact.
Is een vriendin van Lydia du misschien kan ze daar nog wat van leren.Ik mis net als BBert iets in het contact dus voor mij ook niet meer.

BSesamstraat
18 april 2012, 22:55
ach hebben we die ook weer getest. Ik denkt dat ze de aankomende dagen niet zo vermoeid is. Heb er namelijk een volle lading vitamine sapjes gegeven;)

seqoya
24 april 2012, 09:34
heeft deze dame niet in LR gewerkt ? Ik heb toen ook een slechte ervaring gehad met een dame half thais half indiaas... ze werkte net een week en ze deed geen pzc... waarbij mij direct al de moed zakte...daarna rook ik haar poesje en dat rook niet al te fris..waarbij bij mij direct alle zin over was... heb mijn berenvel weer aangetrokken 50 euro gegeven en bedankt voor de dienst. Ze keek ervan op en vroeg wat er mis was...ik heb haar verteld dat zowieso 99% van de dames pzc doet...tja dat wilde ze dan nog wel doen voor me maar ik was er klaar mee...

Ik weet niet of dit idd dezelfde dame is als ze niet in LR gewerkt heeft dan mag deze message van mij gewist worden.

rico909090
16 december 2012, 23:34
Een dame waarmee ik op de kamer ben geweest voldoet volledig aan de beschrijvingen, behalve dat ze half Filippijns is. Bosbeer, jij zult het vast kunnen confirmen :)?

bosbeer
16 december 2012, 23:54
Een dame waarmee ik op de kamer ben geweest voldoet volledig aan de beschrijvingen, behalve dat ze half Filippijns is. Bosbeer, jij zult het vast kunnen confirmen :)?

Ik heb natuurlijk niet gezien met wie jij op de kamer geweest bent. Filippijns zegt me niets en zo ziet ze er ook niet uit. Ik weet dat Kay half Indiaas is , halflang donkerbruin haar heeft en dat ze een forse kont heeft. Ze heeft wel een prachtig koppie, zeker als ze lacht. Dus als je met een slanke den hebt gekamerd dan was het Kay zeker niet.