PDA

Volledige versie bekijken : Camilla (Poolse)

gille52
19 april 2012, 21:00
Volgens mij bestaat er nog geen bericht over Camilla. Deze dame heb ik vandaag voor het eerst ontmoet en het is super meegevallen.

Haarkleur/-lengte :Vlasblond/ driekwart lengte
Lengte dame : 1m70
Postuur/Cupmaat : Slank/ B
Nationaliteit/Taal : Poolse/ Duits, vlot Italiaans
Leeftijd : 31
Tatoeages/Piercings :Geen/ enkel aan navel
Service: PZC, NMC, FT, beffen
Voordelen: Zeer vriendelijk, mooi, geweldige service, is naar mijn gevoel nymfomaan
Nadelen:Geen
Tijdsduur :Halfuur
Prijs :50 €
Extra’s bij het bezoek:

Ik vond haar zo fantastisch dat ik binnen het uur terug op haar toegestapt ben, en haar voor een tweede ronde naar de kamer gevraagd heb.
Ze reist spijtig genoeg regelmatig terug naar Polen en blijft dan langere tijd bij haar familie.
Dus best even bellen naar YY als je haar wil ontmoeten.

RAUL7
20 april 2012, 17:10
Volgens mij bestaat er nog geen bericht over Camilla.

Dit is Ola ex-PHG, er was vroeger een draadje van haar maar ik vind het nu niet terug!

gille52
20 april 2012, 19:45
Beste Raul,
Ik geloof niet dat dit klopt. Ik ben wat gaan opzoeken bij PHG en als je op de alfabetische volgorde klikt en dan naar de O gaat, kom je bij een Ola uit Litouwen. De beschrijving over deze Ola klopt niet met wat ik gisteren gezien heb. Trouwens Camilla heeft mij veel verteld over de stad in Polen waar ze woont, en dit is een bekende stad. Ola was in 2009 22 jaar, en Camilla is nu in 2012 31 jaar. Dus de leeftijd klopt ook niet.

RAUL7
20 april 2012, 21:57
Beste Raul,
Ik geloof niet dat dit klopt. Ik ben wat gaan opzoeken bij PHG en als je op de alfabetische volgorde klikt en dan naar de O gaat, kom je bij een Ola uit Litouwen.

Toch klopt dit wel, want ik ben in 2008 in PHG met haar op kamer geweest en in Yin Yang ook. Er was toen een Poolse Ola werkzaam in PHG.
De Ola die jij bedoelt is het inderdaad niet. Het draadje van de Poolse Ola (Camilla) is er niet meer :confused: nochtans had ik destijds in haar draadje een korte recensie geschreven!
Vraag het haar maar eens of ze niet Ola uit PHG is! :cool:

gille52
20 april 2012, 23:16
Raul,
OK Dit zal ik zeker doen. Ik vond het een fantastische meid, en zal haar zeker nog eens opzoeken. Eigenaardig is wel dat er nog geen berichten van haar (als Camilla) bestonden in de rubriek YingYang. Haar kwaliteiten moeten toch meerdere mannen opgevallen zijn, en niet alleen jou en mij.

Big30
21 april 2012, 00:51
Dit is Ola ex-PHG, er was vroeger een draadje van haar maar ik vind het nu niet terug!
Waarschijnlijk is haar topic verplaatst naar een andere club waar ze een andere naam had. Dat maakt het zoeken wat lastig, inderdaad bij PHG of PHG oude-doos staat ze niet.

gille52
11 mei 2012, 19:08
Ik denk dat Camilla nu een tijdje terug naar Pölen is, op vakantie. Dat had ze mij de laatste keer verteld. Kan mij iemand verwittigen wanneer ze terug is, want dan spring ik weer recht in mijn autootje en rij ik recht naar Yin Yang.

sjotsji
20 juni 2012, 21:55
Heeft iemand Camilla nog gezien de laatste weken?