PDA

Volledige versie bekijken : Lolita - Chantal (Duitse) Vulkanstrasse 26, links vooraan in de hoek

Megaboob
22 april 2012, 14:55
naam : Chantal
Haarkleur/-lengte : blond, lang
Lengte dame : ca 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank / D -cup (siliconen)
Nationaliteit/Taal : Duitse, Duits
Leeftijd : ergens in de 20
Tatoeages/Piercings : Nee, nee
Service: PMC, NMC, Russisch
Voordelen: Mooie strakke dame
Nadelen: niet erg service bereid

Na mijn avontuur met Sandra Star in Keulen was ik nog steeds opgewonden, en besloot ik nog even langs Duisburg te rijden als afsluiter van de avond. Daar kwam ik Chantal tegen, en knappe mid 20-er, Duitse, strak lijf, met pronte D cups (siliconen). Introductie-smalltalk was positief, dus de gok gewaagd, de dame wilde wel 50 euro hebben ipv de gebruikelijk 30, dat had een waarschuwing moeten zijn.

Maar goed, uitgekleed, Megaboob JR gewassen op haar verzoek (doe ik toch standaard) en op bed, waar zij al wachtte met een condoom in haar mond. oh jee.... eerst even opwarmen? maar nee, het rubber werd direct vakkundig geplaatst op mijn nog redelijk slappe geslacht, en ik wist al dat dit een uitdaging ging worden. PMC begonnen, allemaal snel en zonder veel gevoel helaas. Omdat ik er niet stijf van werd, stelde ze voor om dan Russisch te doen in plaats van sex, dat vond ik ook goed (met sex zou het 50 euro extra kosten), dus zo gezegd zo gedaan, begint ze mijn geslacht met condoom tussen haar D cup te stoppen. Ehh.... nee schatje, dat moet zonder condoom. Dat vond zij weer niet goed in eerste instantie, maar na aandringen dan toch maar. ik moet toegeven dat ze mooie ronde borsten heeft, die geschikt zijn voor Russisch, en dat het me ook wel wat deed, maar dit ging al niet meer werken. Dus na enige tijd zelf maar de leuter bij de hand genomen, en lekker op haar borsten klaar gekomen. In de tussentijd was haar telefoon ook 33 keer afgegaan, had ze me zelfs gevraagd hem op te mogen nemen, maar nee, dat doen we dus niet, en zeker niet met deze draak van een sessie. een van de slechtere ervaringen die ik ook heb gehad helaas. Na het wassen en aankleden maar snel weg gegaan. Jammer!

Herhalingsgevaar: nee, ondanks dat het een frisse jonge dame is....

bad pritt
23 april 2012, 12:41
Alle fora staan vol met slechte verhalen over deze vrouw.
Zie haar vaak met zatlappen naar de geldautomaat lopen, is een afzetster schat ik in.

Megaboob
23 april 2012, 22:56
Bij deze dan mijn slechte ervaring, en waarschuwing voor alle mede-ijsberen. 50 euro geinvesteerd door Megaboob, ter lering en vermaak!

wooley
28 april 2012, 18:58
Is idd een Te Mijden Meid.....
Wooley was er ook eens een keer,op de gang deed ze supergeil en op de kamer kostte alles extra.....
begon idd met slappe pik in condoom te proppen,na tijdje zei ze dat neuken extra kostte.......
uiteindelijk mezelf afgetrokken terwijl zij wat met zichzelf speelde.
Toen ze even niet keek Cd afgedaan en haar onder gespoten!
Wauw wat werd die kwaad zeg@
Heeft wel een super figuurtje en haar borsten zijn door haar klanten betaald.

WA
23 februari 2013, 22:15
Blijkbaar zijn er toch genoeg tevreden heren. Chantal is nog immer aanwezig. Maar ik sluit me aan bij wat er hier reeds over haar is geschreven. Ben niet de kamer op geweest, maar een gesprekje van 5 seconden leverde al direct klantonvriendelijkheid op toen ik niet gelijk hapte.

de duisburg spesjalist
24 februari 2013, 11:32
kamer 107 ik heb bij haar altijd een gratis voorspel 1 keer deze dame bezocht ma op de kamer is ze niet voor herhaling ingepend :biggrin:

papi
6 augustus 2013, 21:43
Ook 1 keer mee op de kamer geweest...heel slechte chick dit, beetje slap lopen pijpen en dan extra vragen voor neuken terwijl ze bezig is...bahbah

de duisburg spesjalist
7 augustus 2013, 17:03
Ook 1 keer mee op de kamer geweest...heel slechte chick dit, beetje slap lopen pijpen en dan extra vragen voor neuken terwijl ze bezig is...bahbah het is inderdaad niet 1 van de beste toch werk ze zeker al 4 jaar in eros dus ze zou toch haar vens hebben anders houd ook zij het niet vol

WA
23 oktober 2013, 21:23
Chantal gaat alweer een tijdje te werk onder de naam Lolita. Wel nog altijd vanuit de zelfde kamer. Ik meen dat er op de foto's aan het raam ook nog ergens de naam chantal staat.

de duisburg spesjalist
27 juli 2014, 12:01
kamer nummer is overigens nog steeds 107 ik vind het 1 van de mooiste dames van eros ooit een keer het bed mee gedeeld ma op herhaling zat er niet in matige sessie

Duitslandfan
5 februari 2016, 14:52
Deze lolita is volgens Hookersrecensenten een echte TMM. Als zoveel mannen negatief oordelen over een dame dan zou ik haar zeker niet gaan bezoeken want je bent gewaarschuwd. Wel heel merkwaardig dat ze nog steeds aanwezig is want met al die negatieve recensies zou ze toch weinig klanten moeten ontvangen en dus haar kamerhuur onmogelijk kunnen bekostigen. Waarschijnlijk zijn het vooral veel mannen die niet geinformeerd zijn en vanwege haar uiterlijk haar eens bezoeken en daarna nooit meer terugkeren. Dat laatste zal denk ik wel het geval zijn.

de duisburg spesjalist
5 februari 2016, 16:19
Deze lolita is volgens Hookersrecensenten een echte TMM. Als zoveel mannen negatief oordelen over een dame dan zou ik haar zeker niet gaan bezoeken want je bent gewaarschuwd. Wel heel merkwaardig dat ze nog steeds aanwezig is want met al die negatieve recensies zou ze toch weinig klanten moeten ontvangen en dus haar kamerhuur onmogelijk kunnen bekostigen. Waarschijnlijk zijn het vooral veel mannen die niet geinformeerd zijn en vanwege haar uiterlijk haar eens bezoeken en daarna nooit meer terugkeren. Dat laatste zal denk ik wel het geval zijn.

je kan er ma zo naast zitten ze werk al 8 jaar op de zelfde kamer en heeft veel klanten van minimaal een uur ;) start al vroeg

Kapitein Knut
5 februari 2016, 16:22

Kan je nagaan:biggrin:! En zij is nog 1 van de betere dames mee daar in die fabriekshal. :eek::freu:
Moet je is op kamer 220 naar binnen lopen of daar tegenover. Dan krijg je pas echt te maken met meester oplichtsters:angryfire::teuflisch:.

poefboy
13 maart 2016, 22:14
Deze dame is niet meer werkzaam in Vulkanstrasse 26.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

de duisburg spesjalist
14 maart 2016, 18:19
roep dat nog niet te hard ze is er pas 1 week niet werkte lang achter elkaar zonder vrij of vakantie te hebben gehad het kan ma zo zijn dat ze over een 3 weken weer present is