PDA

Volledige versie bekijken : Eva (Pools)

marcuswally
23 april 2012, 07:43
Naam : Eva

Nationaliteit/Taal : Pools/ Engels

Leeftijd : ze zei 29

Haarkleur/-lengte : Blond/ Half-lang tot schouders

Lengte dame : ongeveer 1.70

Postuur/Cupmaat : Slank/ Naturel B

Tatoeages/Piercings :Boven bil een schorpioen/ ?

Service: NMC/ PZC

Voordelen: geen

Nadelen: Te veel fake, niet zoenen, geen intimiteit

Tijdsduur : 35 min

Prijs : 100!!!!!!!!!!

Extra’s bij het bezoek: Gezeiks

Het is subjectief, er zullen wel waarschijnlijk mannen zijn die een goede ervaring hebben gehad, maar dit was mijn slechtste DVP ervaring ooit. Ik ben niet zo van de recensies schrijven, maar als ik iemand van het gevaar kan behoeden dan doe ik dit met plezier. Ik weet ook niet waarom ik een uur geboekt had. Ik was geil, ik had een kater ik was niet mijzelf. Ze zat topless in de barruimte, op het moment was het aanbod niet zo groot en zij zat er alleen in een hoekje met een arrogant gezicht.

Mijn maatje was op de kamer en ik was me aan het vervelen dus ging ik naast haar zitten. Mijn piemel werd nog niet eens stijf, maar ik wou gewoon een keer iets anders proberen dan een gezonnebankt siliconen slet. Mijn maat kwam net terug van de kamer en ik stond net op, toen zei hij al tegen mij, wat ga je doen? Nee, blijf hier! Ik begreep het signaal op dat moment niet, maar achteraf wou hij duidelijk maken dat hij al een keer met haar naar de kamer was geweest en het hem ook was tegengevallen. Een goede les, luister altijd naar je maten, ze hebben het beste beste met je voor.

Voor een lang verhaal niet te lang te maken, pijpwerk was geil, toen ging ze op mij zitten, hier was ze in control, dat was ook ok, maar het was me een beetje te gespeeld. Toen ik aan het klaar komen was, liet ze mijn piemel uit haar kut schieten. Ik zeg zo, "What are you doing"???? Ow sorry.... Fijn is dat... Maar het kan per ongeluk gebeuren, maar bij de tweede sessie deed ze precies het zelfde! Ik had haar eerst in Missionaris stand genomen waarbij ik haar benen in mijn nek legde en toen ik lekker op gang kwam, begon ik haar ook dieper te neuken waarop ik op een gegeven moment "te diep" kwam en ze zich aanstelde en "aauwwww..." riep. Uit respect heb ik haar toen maar weer op mij laten rijden. Omdat ze ook niet kust en geen intimiteit wilt, in combinatie met een super-dik condoom -ik heb nog nooit zo een stevig rubber om mijn piemel gehad- denk ik dat ze een of andere vrees heeft.

Ik had nog van te voren gevraagd of ze massage-olie kon meenemen. Gevraagd of ze mijn rug wou masseren, ik denk dat ze nog niet eens 5 minuten gemasseerd heeft, zegt ze, "Finito" Ik zo, "huh"??? "I always wanted to be a masseuse, but i don't have strong hands" What the fuck.... Toen had ik er helemaal geen zin meer in, ik vroeg ook waarom ze eigenlijk niet kuste, Only my Husband can Kiss me, daarop antwoorde ik, "If you only kiss with your husband, how are you getting a husband in the future" Ik heb me de eer genomen, het laken van het bed getrokken en me de badjas aangetrokken. Hier ga ik niet nog langer mee op de kamer zitten.

Ik had het echt gehad met haar, als ik in Duitsland was, was ik gaan reclameren bij de Theke, dit is echt een nadeel van YY. De vrouwen zijn vrij in wat ze willen, er is hier geen controle op.

Maar achteraf denk ik, Ying Yang, in balans met je zelf zijn, in al het positieve zit iets negatiefs en in al het negatieve zit iets positiefs, Ze houden elkaar in balans. Zonder het slechte waarderen we het goede niet.