PDA

Volledige versie bekijken : Rebekka (Roemeense) ex-Alina FG ex GD

bad pritt
25 april 2012, 09:42
Naam: Alina

Uiterlijk/personalia: 155 , blond halflang haar, geen tats geen piercings, draagt belachelijk hoge witte hakschoenen, lolita figuurtje, prachtige a cupjes, 24 jaar, roemeens.
Spreekt goed duits en engels.
Voorleven in frankfurter clubs.

Karakter: profi bij chemie helemaal weg, slim, uitdagend, aanhankelijk, gaat bij aandacht helemaal los.
Lijkt cool maar is schijn is een zeer schattige pittige vrouw.

Service: zeer goed pzc met een geweldige deep throat, zeer wild aktief neuken, niet kapot te krijgen, wat jij erinstopt verdubbelt zij, tongzoenen heel erg goed met veel gevoel en zonder einde, bij mij zeer uitgebreide ast/pst ook als het druk is. Geweldige danster en een lapdance van haar moet je proberen. Beffen geniet ze van en laat zich gaan. Deze vrouw verkoopt een zeer hoge illusie maar dat kan ze omdat ze zelf ook geniet. De beste die ik gehad heb in Fg by far, Ioanna, Andra en Mona zijn goede tweede ex aquo.

Headhunter
10 mei 2012, 08:46
Afgelopen dinsdag twee heerlijke sessies beleefd met deze dame... de vonken spatte ervan af en al het lekkers begon al in de Kino. Deze dame is nymphomanisch en geniet er echt van. Helaas is ze binnenkort voor een langere periode afwezig. Ze verwacht nog 1 tot 2 weken in FG te zijn om vervolgens nog 1 tot 2 weken te werken in de Parksauna Residenz. Daarna zal ze minimaal een maand afwezig zijn en pas half juli terugkeren in vermoedelijk FG echter nog niet zeker.
Ik kan enkel zeggen; doe iets met de info en breng haar nog een bezoek voor een geweldige GFE ervaring!

bad pritt
10 mei 2012, 08:57
Ben 2 x met haar op de kamer beland en uren met haar daarbuiten doorgebracht, deze meid is de p6 top in elke club.
Zeer aangenaam gezelschap en gevaarlijk tegelijk te leuk,lief en onderhoudend.
Bovendien verdenk ik haar er ook sterk van dat ze nymfo is en haar werk erg graag doet.

Of ze terugkomt naar FG zou er geen geld op zetten hangt van haar vriendin af die er ook werkt Ioana, ook bovengemiddeld goed maar Alina is veel beter, en die geen duits spreekt en waar zij op let. Hebben een sterke band die 2.

De line up is niet veel in FG op het moment, maar op Alina staat geen maat.

Headhunter
10 mei 2012, 09:09
Of ze terugkomt naar FG zou er geen geld op zetten hangt van haar vriendin af die er ook werkt Ioana, ook bovengemiddeld goed maar Alina is veel beter, en die geen duits spreekt en waar zij op let. Hebben een sterke band die 2.

De line up is niet veel in FG op het moment, maar op Alina staat geen maat.

Afgelopen dinsdag hadden de beide vriendinnen flinke mot met elkaar en hebben elkaar, gedurende de tijd dat ik er was, elkaar compleet genegeerd. Kan natuurlijk gebeuren met vriendinnen onder elkaar en zal ook wel met een sisser afgelopen zijn maar vond het toch de moeite om het te melden.

Op Alina staat inderdaad geen maat en heb dan ook enkel met haar gekamerd en ook de pre en post sales enkel met haar beleefd. Al met al heb ik haar zoŽn 5 uur rondom me heen gehad en dat verveelde geen moment.
Jammer dat de line-up zo ingezakt is terwijl de stijgende lijn er duidelijk in zat.