PDA

Volledige versie bekijken : Larissa, Roemeense Supersoft Lady

De Shyman
25 april 2012, 19:16
Roemeens 22 jaar: prachtig gezichtje met een neus piercinkje, iets voller dan slank/DD-cup. Fijn zacht lichaam. 1meter 60 en 60 kilo. Spreekt veel Roemeens en een beetje Engels. Haar eerste werkdag. Service: TZ, PzC, NmC, GFE (bij mij). 30 euro per half uur en zo lang als je wilt. Tatoeage/Piercing/Littekens: Tatoeage niet gezien. Piercing in haar neud/oren en een keizersnee litteken en wat zwangerschapsplekjes op haar (verder mooie platte) buik.Herhalingsgevaar: Zeker, graag.

Op de bank zeer verlegen. Ik liet haar het SMSje van Maya lezen via de telefoon van Chucky verzonden. Ze keek me aan en lachte lief. Ik had toch al plannen met haar. Ik vroeg of ze mee ging. Zij haalde sleutel 1 en liep naar boven. Eerst werkdag want kamer 1 is naast de kino. Bij het uitpellen van de kleding verontschuldigde zich voor haar littekens. Nu heeft De Shyman daar geen enkel probleem mee, integendeel. Dit is al een echte vrouw. Zeer gevoelvolle zoenen. Pijpt als een pro met zeer veel variatie en zonder haar handen te gebruiken. De standjes die we doornamen waren stuk voor stuk prima in orde. De Shyman heeft zich uitstekend vermaakt en hoopt dat van haar ook. (nooit zeker). Lekker, lief en zacht