PDA

Volledige versie bekijken : Olga (Russin)



SFL
28 april 2012, 01:13
Naam : Olga
Nationaliteit/taal : Moskoviet/Russisch/Duits/Engels
Leeftijd : 35 of meer schat ik
Haarkleur/lengte : blond/lang
Lengte : 1.60
Postuur/Cupmaat : klein, stevig gebouwd, toch slank model, mooie kont en C-cup loezen
Tatoeage/Piercing : dacht het niet
Service : TZ, PZC, NMC
Voordelen: Heerlijke vlezige kont
Nadelen: slechte adem
Extra : /
Prijs: 50€ halfuur

Deze kleine blonde barbie-milf stond me voor de panoramische wand van de buitensauna al op te geilen door een geil dansje op te voeren. Toen ik na de sauna ging douchen, stond ze er ook op te kijken. Wanneer ik daarmee klaar was wou ze helpen om me af te drogen. Eén keer met de handdoek over mijn rug vegen en voorts aan mijn paal staan te snokken, is niet bepaald helpen… Maar OK, die meiden doen ook maar hun job!

Wat een geil spektakel ze opvoert in bar en sauna, des te slechter is het op de kamer. Het enige prachtige aan haar lichaam, toen ze daar in haar blootje stond, was haar stevige kont. Voor de rest was het vergane glorie uit het sovjet-tijdperk.

De tegenslag overviel me al meteen toen we begonnen met zoenen. Tjonge, wat stonk en smaakte dat mens vies uit haar bek. De tocht van zwavelzuur in het voorgeborchte van de hel was net eau de cologne vergeleken met haar muil. Het zou me niet verwonderen indien ze een paar kiezen heeft die in haar muil staan te rotten. Terwijl ik het tongzoenen wat probeer te mijden, grijpt ze me vrank bij mijn kin beet en trekt mijn kop recht zodoende ze haar tong opnieuw tussen mijn lippen duwt.

Het was een opluchting dat ze op zeker ogenblik de weg naar onder vond en me een pijp ging zetten. Dat was ook ruime middelmaat, maar ik was nog nooit zo blij geweest dat het zoenen onderbroken werd voor een blowjob. Toen ze eindelijk een condoom over mijn halfstijve sodemieter gekregen had, vroeg ze me hoe ik wou neuken. Hoewel ze aanstalten maakte om boven op mij plaats te nemen, opteerde ik meteen om doggy-gewijs aan te vangen. Dat was nog duidelijk tegen haar zin ook, maar dat kon mij na deze wakkere nachtmerrie geen barst schelen. Ik beukte mijn pik in haar doos en begon met zachte stootjes. Na 5 minuten was ik bezig met flinke beuken en gutste het zweet uit mijn kop. Maar door mezelf bezig te zien in de wandspiegel naast het bed (ben erachter gekomen dat ik een verdomde narcist ben), schoot er toch een slappe lading hagel uit mijn jachtgeweer. Nog voor het halfuur om was, waren we al van de kamer af!

Misschien was het haar dagje niet, misschien had ze zure maagoprispingen of misschien had ze iets verkeerd gegeten. Mij interesseert het geen bal… Hoe lief en geil ze op voorhand ook is… Geen herhalingen meer voor mij. En ik durf haar ook niet bij iemand anders aan te raden.