PDA

Volledige versie bekijken : Happy (Ghanese)

SFL
28 april 2012, 01:22
Naam : Happy
Nationaliteit/taal : Half Ghanees en half iets anders Afrikaans/Engel/Frans
Leeftijd : 28 maakte ze mij wijs
Haarkleur/lengte : Donker afro, kort, rechtopstaand
Lengte : 1.65
Postuur/Cupmaat : mollig, slappe C- à D-cups
Tatoeage/Piercing :-/-
Service : GFE, TZ, PZC, NMC, Massage, Knuffelen
Voordelen: een zalig en schattig mens
Nadelen: niet de knapste dame van de keet en het uiterlijke gemiddelde lag er al niet hoog
Prijs: 75 euro 1 uur.

Om de zoveel tijd heb ik al eens behoefte aan een negerin. Meestal heb ik dan zo’n standaardtype in mijn kop, maar het durft al eens afwijken. En nu met Happy dus ook. Totaal mijn type niet met haar rechtopstaand kort afrokapsel, haar zwembandjes, haar hangtieten en haar blubberbuik. Maar ik heb deze lieverd leren kennen doordat ze me een rondleiding door het labyrint van Magnum gaf. Dat creëerde een band, leverde een gezellig gesprek op en ik constateerde vrij vlug dat dit in Milano wonende zwartje zeer lief en joviaal is.

Na een saunasessie, een eerste wip en wat rondgewandel, belande ze bij me aan de bar. Nog wat zitten kletsen en nadat deze bleekscheet haar zwarte kont vastgreep, was het tijd om de perversiteiten op de kamer verder te zetten. Daar de meeste negerinnen PSE-getint zijn, was dit mokkel meer GFE-getint. In den beginne was het geknuffel en gemuil alom. Vervolgens begon ze me te pijpen, maar dat deugde voor geen meter. Het was een regelrechte aanslag op mijn lid en zodus liet ik haar daar maar mee stoppen. Ze ging toen over mij hangen en kneep haar slappe tietenzakken samen en ik neukte haar zo tussen de tieten. Het maken der Spaanse plastron, noemen ze dat in het schoon Vlaamsch. In mijn geval, na de nodige portie doping, was het eerder een Spaanse matrak die tussen haar tieten in het rond zwaaide. Terwijl ik haar zo bezig zag met mijn lul tussen haar voorgevel, moest ik denken aan Killer-Bull die haast altijd voor deze attractie opteert. Maar het was niet het uitgelezen ogenblik om aan Killer-Bull te denken, er diende geneukt te worden ook. Ik liet het tietenspektakel stoppen en vroeg haar om tot penetratie over te gaan. Ze zette zich gehurkt op mij en begon op en neer te shaken. Net een Arabier die aan de waterpijp gehangen heeft en die op een kameel zit met hondsdolheid. En haar prammen sloegen maar in het rond. Toen ik op het punt stond om de slappe lach te krijgen, hield ik haar in toom en maakten we een zijdelingse rol. Nu lag ik op haar en zo konden we het terug een beetje netjes houden.

Tussendoor had ik even pauze genomen en wat tijd gemaakt om nog wat te knuffelen en diens meer. Na de rustperiode terug beginnen neuken. Zij op mij, deze keer niet gehurkt en de climax kwam er op z’n hondjes. Daarna nog 10 minuutjes zitten lullen over de bloemetjes en de bijtjes.

Het is een heel leuke en lieve dame. Sympathiek en aardig… Maar de seks met haar was maar matig en het pijpen zwaar ondermaats. Qua service is ze zeker geen hoogvlieger… Maar ze was niet slecht en ik wil haar daarom niet helemaal afraden. Wat voor mij niet goed is, kan voor iemand anders wel heel goed zijn. In dat geval moet je niet meteen afgaan op de looks en check haar zeker even uit. Ze zal jou zeker bevallen.

Voor mij persoonlijk zit er geen herhaling meer in. Na onze sessie heeft ze me nog wat zitten achterna lopen. In de bar kon ik niet meer alleen zitten. Meestal vind ik dat wel leuk en met haar was de aftersales ook wel leuk, maar ik had nood aan wat anders. En het feit dat ik niet in de bar kon zitten zonder dat ze bij me kwam hangen, weerhield me om andere mokkels te leren kennen. Maar goed, ik ben rond 17u30 vertrokken naar een andere club. Uiteindelijk zaten er niet echt types waarvoor ik fel warm loop.

Big30
28 april 2012, 02:31
Maar goed, ik ben rond 17u30 vertrokken naar een andere club. Uiteindelijk zaten er niet echt types waarvoor ik fel warm loop.
Magnum is een club waar de meeste dames pas rond 18u binnenkomen. Toen ik jou om 17u30m in de bar sprak zei ik nog ff wachten want deze club sluit pas om 05u en dan moet je om 17u30m nog geen top-line up verwachten!

"It only gets better!"

Dom
10 december 2013, 10:15
Deze dame ook bezocht en kan me helemaal vinden in het verhaal van SFL, Echt een heel aardig persoon kwam voor het eerst in Magnum en liep een beetje verdwaald rond, toen ik er tegen kwam. Ze gaf me een aardige rondleiding zonder kamer druk.
Uiteindelijk met haar op de kamer belandt normaal is 1 uur voor mij toch wel genoeg maar dit werden er 2, Blowjob was goed lekker en slowly ik denk dat ze toch heeft geoefend hierop en voor de rest lekker beetje alle standjes gedaan en goede sex met deze dame gehad.
Aftersales was ok beetje gedanst tot 5 uur in de morgen, alleen je komt er bijna niet meer vanaf, staat de hele tijd bij je.

Voor mij zeker voor herhaling vatbaar, is zeker niet de mooiste maar wel een super wijfie.