PDA

Volledige versie bekijken : Desie Bulgaars

Jansen
1 mei 2012, 22:37
Desie : Bulgaars
Lengte : 165 cm
Borsten : Cup B/C echt
Figuur : Lekker slank met beetje meer.
Taal:Engels /Duits
Leeftijd : rond de 23 jaar

Service : PZC,Kussen,NMC massage en afrekken ook diverse standjes NMC

Het was even nadat we de zaak bekeken hadden met een rondleiding toen ik deze Bulgaarse in het restaurant van Magnum zag staan.
Ik dacht wat een lekker lijf met een kort rokje (tijgerprint en volle borsten die half naar buiten keken )
Om schoon tegen de plinten aan te gaan ketsen ging ik maar een douche nemen om daarna weer naar de bar te gaan
In de gang loop ik weer tegen dit Tygerprintje aan en ik haar meteen tegen me aandruk en zeg ik ben verdwaald met mijn handen onder haar billen haha ( ja echt verdwaald dus !! )
Big30 ziet dit en loopt maar door en verwacht mij dan ook vrij kort daarna.
Nee ik trek deze tyger de kino in die vlak naast ons lag en laat haar meteen kennismaken met mijn geslacht die ik vaak voor het nageslacht gebruik.
Ja ik vind dat ook mijn Pik mag kiezen met wie hij gaar rollebollen.
Ze pakt mijn pik en trekt hem langzaam af met wat strelingen op mijn fluweel koppie die rood van schaamte al begint te zeveren.
Dan staat daar plotseling Big 30 naast ons en ziet dat mijn pik zo vast gehouden wordt dat ik niet meer weg kan en verlaat de kino.
We gaan nog even verder omdat ik ook wil weten waar ik mijn geslacht in ga stoppen en mijn vinger kruipt langs het tygervel de spleet binnen.
Ik kijk even mee en zie een lekker glad bultje met een spleet er tussen waar ik wel een geslacht in wil steken.
Na ongeveer 20 minuten een kamer genomen en daar hebben we kennis gemaakt met een heerlijke PZC en een vingertekening waarbij ik haar de vinger meteen liet aflikken.
Om haar geen pauze te gunnen hebben we meteen wat standjes doorgenomen en in de Doggy vrezelijk lekker klaar gekomen.
Ja het condoom was goed gevuld en zei dacht dat dit wel van enkele weken was ( haha dag van te voren hetzelfde ook gespoeten maar dan in een andere gleuf)
Later op de avond haar nog even laten masseren.

Herhaling : ja zou goed kunnen. Maar dat heb ik al zovaak geschreven maar ik houd van verandering dus pak ik steeds iets nieuws tenzij Louana er toevallig langs komt haha.

Nee zonder gein een lekker wijf waar ik het goed mee kan en wel vaker mee wil.

theotje
12 mei 2012, 11:51
Als deze dame nog aanwezig is lijkt ze mij ook wel wat heb meestal wel een goede klik met bg dames daar ik een klein beetje bulgaars spreek.
theo