Volledige versie bekijken : Beatriz (Roemeense)
Costana
3 mei 2012, 11:22
Naam: Beatriz
Nationaliteit/taal: Roemeens, goed engels
Leeftijd: 22
Haarkleur/lengte: kastanjebruin haar
Ogen: bruin maar momenteel blauwe lenzen.
Lengte: 1m60
Postuur/cupmaat: B heerlijk borstjes
Tatouage/piercing: niet dat ik herinner
Service:
PZC: goed
NZC: slecht
TZ: niet, terwijl ze vooraf aangaf wel te doen
andere zaken niet gevraagd, maar veel zal het niet zijn.
Overall: Optisch zeeeer mooi, pzc was goed maar door het misleiden geef ik haar een 1, failed !!! :angryfire:
Dat ze Oase niet leuk vond zal eerder liggen aan haar eigen dan aan de aanwezige meiden in Oase, zoals ze zelf uitlegde.
cassenoisette
13 juli 2014, 14:35
Nationality / languages: Romanian / German, she lisps a little :tongue:
Face: GND, not necessarily super nice but naughty smile...
Hair: Fake blonde peroxidized 50s
Size: Small
Chest: falling in her corset, no suprises
Silhouette / body: GND, reason of my choice "by curiosity", nice ass
Tattoos - Piercings: no specific memories
Blowjob: Her strength, fine
Cunnilingus: Yes
Kiss: Yes, unrestrained
Other Features: Last session, nothing very inspiring elsewhere (except the scammer Michelle.ro, 100€ /half hour)...
As she warmed me up for 10 minutes, I stupidly sold...
Full session except doggystyle, not finding the right angle.
Nice girl always smiling but not necessarily essential.
After 29 minutes, she found me a little quick!
:thefinger:
suzuki
26 november 2014, 07:15
Beatrice is een Spaanse,meer bepaald uit Andalusie.20 jaar jong en een 80B cup.
Geblondeerd haar,niet al te groot van gestalte en ook niet het superslanke,maar ook niet mollig.
Ze is wel timide en om haar aan de praat te krijgen vergt wel wat inspanningen.Beetje Duits,beetje Engels en een beetje verlegen.
Ze zegt dat ze economie studeert,maar ik zie haar dagelijks aanwezig zijn in Samya,dus daar heb ik mijn twijfels wel over.
Op de kamer is ze van het knuffeltype en beffen,vingeren,69,pzc zijn geen probleem.
Voor mij in ieder geval een lief meisje waar je wel moeite voor moet doen om tot een gesprek te komen
bfsie
25 november 2015, 12:04
Beatrice is een Spaanse,meer bepaald uit Andalusie.20 jaar jong en een 80B cup.
Geblondeerd haar,niet al te groot van gestalte en ook niet het superslanke,maar ook niet mollig.
Ze is wel timide en om haar aan de praat te krijgen vergt wel wat inspanningen.Beetje Duits,beetje Engels en een beetje verlegen.
Ze zegt dat ze economie studeert,maar ik zie haar dagelijks aanwezig zijn in Samya,dus daar heb ik mijn twijfels wel over.
Op de kamer is ze van het knuffeltype en beffen,vingeren,69,pzc zijn geen probleem.
Voor mij in ieder geval een lief meisje waar je wel moeite voor moet doen om tot een gesprek te komen
Ik heb Beatrice gezien. Ze vertelde me dat ze is van Monaco.