Volledige versie bekijken : Georgie (Roemeense) ex-Samya/Mainhattan
Costana
3 mei 2012, 10:29
Naam: Georgie/Georgey
Nationaliteit/taal: Roemeens, Italiaans, tamelijk engels
Leeftijd: 23
Haarkleur/lengte: lang zwart haar
Lengte: 1m60
Postuur/cupmaat: B
Tatouage/piercing: Dolfijnen op de schouder, bloemen op de pols en een hartje op de borst, puntje in de neus
Service:
PZC: geweldig
NMC: geweldig
TZ: geweldig
FT: zei ze van niet
Grieks: zei ze van niet
Paalact: geweldig
Overall: athletische meid die de nodige zorg besteed aan haar job.
Wel best niet teveel aandringen als ze een mindere dag heeft, wat ze netjes vooraf vertelt.
Voor mij persoonlijk mijn toppertje in Samya.
SUPER ! :freu:
@ Costana
NZC: Zal hopelijk toch een foutje zijn?
Ze is dus weer terug in Samya. Had haar (http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=980) al een tijdje geleden op het oog maar ze was ineens "verschwunden" voor langere tijd.
Wie weet binnenkort toch eens afreizen naar Samya voor haar.
Prachtige recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=264605#post264605)Costana!
Costana
3 mei 2012, 12:52
NZC is inderdaad een foutje.
Mods gelieve aan te passen NMC dus !!
Is terug voor een langere tijd zei ze, maarja roemse....
seksenfun
28 mei 2012, 20:41
Ze danst inderdaad uitstekend en verleidelijk en liet haar kunstjes ook gisteren weer zien.
Een paar aanvullinkjes/opmerkingen bij het draadje:
- natuurlijke A-cup maar niet stevig (daarom draagt ze allicht een bh)
- bruine ogen
- vingeren wil ze niet, tongzoenen doet ze doorgaans niet bij de eerste sessie
- mooi figuurtje (ze gebruikt dat goed op kamer)
Ik vind het een gewiekste (soms rare) dame, na alles in beschouwing genomen te hebben (eigen ervaring, eigen bedenking, info van andere beren...).
Door de dag had ik het geluk om in Samya tijdens mijn verblijf tips te krijgen aangaande de dames van satanic surfer en van laurent74. Zij wonen daar blijkbaar bijna. Georgie (staat hier, Jordy sprak ze het bij mij uit) werd mij aangeraden. Ze zou top zijn.
Gedurende de dag was er regelmatig oogcontact tussen haar en mij totdat op een gegeven moment 's avonds in de bar, het zo ver was. Nog maar eens oogcontact en dan deed zij met een gebaar een teken. Ze vroeg of we naar boven gingen. Ik deed op mijn beurt teken dat ze naast mij mocht komen zitten op een sofa in de bar. Ze deed dat gezwind. Het verbaasde mij een beetje. Waarom? Ik zal het je meteen vertellen.
Satanic surfer was een kort praatje met haar aan het maken, even voorheen. Daarna komt hij mij vertellen dat hij vandaag pech had. Georgie wilde vandaag niet met hem gaan. Na mijn kamergang met haar vertelde Satanic surfer mij dat zij meerdere maanden uit roulatie was als DVP en dat ze weer wat moest gewennen. Dat was reden een. De tweede reden was dat ze wat pijn had aan haar poesje. De derde reden dat ze zich niet zo goed voelde. Ik vond het allemaal wat vreemd omdat ik zag hoe ze lekker stond te springen en te dansen, hoe ze andere mannen versierde en op kamer lokte, zoals ook met mij. Ik zei satanic surfer nog, toen hij naast me zat dat Georgie nu ook niet meer met mij zou willen gaan omdat ik naast de man zat waartegen ze voorgaande net allemaal had gezegd. Dat Georgie wist dat een en ander niet klopte, bleek na afloop op kamer toen ze mij uitvroeg over wat satanic surfer gezegd had over haar tegen mij. Als vrienden onder mekaar, zei ik dat natuurlijk niet. Satanic surfer vertelde mij nog dat het best zou kunnen dat ze toch nog met mij op kamer zou gaan. Daarop antwoordde ik dan weer dat ze of loog dat ze zich niet goed voelde of mij dan maar een belabberde service zou geven.
Ik ging dus toch met haar op kamer. Het kwam zo uit. Ik ging nog wel op een moment met haar op kamer dat ik niet meer erg fit was, niet meer geil was... eigenlijk geen noodzaak had aan seks. Ik vond ze echter zó mooi dat ik zomaar meeging. Snel zelfs. Ze kwam bij mij zitten en stelde de sleutelvraag al na de traditionele vraagjes over namen, herkomst.... Ik ging gewoon met haar mee. Ze gebruikte wel het excuus dat er lange wachttijden zouden zijn voor een kamer maar er was helemaal geen wachttijd. Gewiekst dus!
Op de kamer aangekomen voelde ik al meteen dat het geen GFE zou worden. Het ging erg formeel. Meestal zet ik zoiets naar mijn hand maar op deze moment had ik daar de fut niet voor en liet haar maar doen wat ze graag wou doen en waar ze dan normaal gezien ook het best in zou moeten zijn.
Het kwam er op neer dat ik al gauw op mijn rug mocht rollen. Ze gaf à la robotstijl (klassieke toer op, die ik hélemaal niet graag heb) wat kusjes in mijn nek, borstkas en snel naar onder en beginnen pijpen zonder condoom. Ik had haar tot hier toe maar laten doen. Dat ze haar best maar doet als de sessie zo moet lopen, volgens haar. Ik liet ze dus volledig doen (niet van mijn gewoonte in zo'n gevallen). Ze pijpt erg goed. Daardoor kwam er langzamerhand beweging in mijn lul. Langzamerhand. Duidelijk niet snel genoeg voor haar. Ze zei dat ik in plaats van liggen te genieten haar overal mocht aanraken omdat dan mijn lul sneller voortgang zou maken. Ik kon dat niet weigeren en dacht bij mezelf om dan zelf de sessie toch tot wat beters te maken. Iets unieks, geen programmaafwerking, geen formats! Ze zei klaar en duidelijk dat de vinger niet in haar poesje mag. Dat doen we dan ook niet maar hoort normaal wel bij goeie seks, voor mij. Ik raakte haar dus overal aan en ze kwam weer even naar boven. Ze stopte dus even met pijpen. Ik wilde haar kussen maar ze ontweek dat duidelijk, ze draaide haar hoofd (we kennen dat). Tongzoenen probeerde ik dan maar helemaal niet. Mijn lul was ondertussen toch al flink gegroeid. Ze begon dan maar terug te pijpen. Mijn zin om de sessie nog wat naar m'n zin te doen neigen, was weeral gedaald. Plots had ik meer aandacht voor haar kleine (wat slappere) tietjes, hoewel me dat normaal minder zou storen.
Het pijpen deed ze goed. Op een gegeven moment vroeg ze of het goed was dat we wat zouden neuken. Ze gebruikt gel, niet overdreven, zeker niet. Toch geef ik geen 8/10 aan sessies met gel. Ik heb ze haar een ritje gegund en mezelf een luilekker leven dus. Het ritje deed deugd maar was zeker niet sterk te noemen. Een beetje fake. Ik bedoel dan niet kreunen maar ze zakte niet door, alles zo'n beetje op het topje. Ach, ze was dan weer te braaf om haar diep op mijn lul te duwen. Ik liet mijn komende orgamse gewoon zijn beloop en deed geen enkele moeite om mijn orgasme onder controle te houden. Het was allemaal niet spectaculair. Stel dat mijn orgasme zou afnemen. Nee, dat wou ik niet.
Na 15' zowat, zat het er op. Ze maakte duidelijk aanstalten om haar kledij weer aan te gaan trekken maar dat gunde ik haar niet. Ik begon zowaar wat te knuffelen. Daarop kreeg ik de vraag of ze een sigaretje mocht opsteken. Ik hou verstokte rokers daarvan niet tegen. Ik knuffelde haar daarna weer en pakte haar op mijn schoot. Dat ging met het nodige tegengewring. Zeker niet spontaan in meegaan, nee zeker niet. Ze zei dat ik haar pakte als een baby, waarop ik ze op bed neerlegde.
Eigenlijk zat de sesie er op. Het orgasme toch. Er restte me dus nog dik 10' om haar toch nog te proberen te kussen, tongzoenen. Met wat grapjes en stomme vraagjes kwam ik van haar te weten dat ze dat niet doet. Toen ik haar zei dat goeie seks niet écht goed kan zijn zonder tongzoenen vroeg ze mij of ik het zo leuk zou vinden om een hele dag allemaal verschillende vrouwen te liggen belebberen. Ik antwoordde daarop niet en liet haar verstaan dat ik geen vrouwen dwing tot iets dat ze niet graag doen maar dat het dan bij een halfuur zou blijven en herhaling er niet meer zou van komen. Zonder vijanden te worden, even goeie vrienden.
De grapjes en gekwetter leidden plots tot kusjes en voorzichtige tongzoentjes. Tussen ons kwam er ook meer spontaniteit, het begon als het ware leuk te worden, niet meer zo geprogrammeerd. Ach, ik kan het niet laten om een sessie wat naar mijn hand te zetten. En ja, ze vroeg er trouwens naar. Voordat ze het sigaretje opstak, vroeg ze of de sessie o.k. was geweest voor mij. Kijk, ofwel vragen ze niets en voelen ze aan ofwel geef ik een eerlijk antwoord. Ik kan niet zeggen dat de sessie goed was als ze dat niet was. Zomaar nee zeggen, kan ik ook niet, ik geef een reden.
Vlak nadat ik gezegd had dat het voor mij slecht gestart was (geen zoenen, geen geknuffel) en te snel was geweest (wat het was, was wel goed) zei ze dat ze van mijn gezicht had afgelezen dat ik een "rammer" was. Het is de eerste vrouw die dat van mijn gezicht heeft afgelezen. Satanic surfer bevestigde mijn idee dat ze maar een verhaaltje vertelde om een reden te hebben waarom ze niet getongzoend had, toen hij liet vallen dat ze de eerste sessie ook bij hem niet wou tongzoenen.
Daarom dus... ze is gewiekst en probeert een kort programma af te werken op kamer met de beren die óf niet meer zoeken, niet meer willen óf de eerste keer met haar gaan. Topdames doen dit niet en geven van de eerste keer goeie seks.
Herhalingsgevaar? Als ze op haar knietjes komt zitten.
Op kamer en vlak erna wilde ik nog wel met haar gaan. Ik kreeg overigens een mooie tijd een lekkere lange tongzoen zoals het hoort, rechtstaand naast het bed, zo net voor we van kamer afgingen. Dat moet dus al een serieuse optie geweest zijn, die ik bijkreeg bij de eerste sessie met haar. Reclame natuurlijk.
Ze was goed maar niet subliem, niet écht goed. Ik meid dames die proberen te foefelen, op welke manier dan ook :smoke:.
Wogerwabbit
21 juni 2012, 09:42
Op mijn eerste dag in Samya na twee echt slechte kamergangen aan de praat geraakt met Georgie in de tuin.
Ik miste een asbak, dus die haalde ik van een andere tafel, alwaar Satanic Surfer bleek te zitten. Die gaf me de tip dat Georgie de moeite waard is. Dus tien minuten later de stoute badslippers aangetrokken en haar meegenomen naar een kamer.
De dame bleek voor mij een professionele en sympathieke dvp die haar best doet in haar werk. Pijpen wa hemels, afwisselend, telkens tot diep tegen de keel, met gevoel en vaardigheid. NMC was ook dik in orde. Tongzoenen was beperkt, maar niet slecht.
Herhalingsgevaar: zeker.
seksenfun
22 juni 2012, 21:17
Ik dacht al dat ik die dag look had gegeten maar ondervond dus ook het matige tongzoenen bij haar (zie mijn recensie). Het is een professionele gok bij haar. Ze gaat er van uit dat de eerste sessie wat minder mag zijn, pas als je meermaals gaat (en investeert) krijg je beter tongzoenwerk. Fout! Doet me denken aan het schipperskwartier in Antwerpen. Mij gaf ze dus op het einde van de sessie een voorbeeld tongzoen die je van haar kan krijgen als je meer investeert. Die was in orde. Echter, ik ga liever bij een dame die mij van de eerste sessie al haar kunnen gunt :smoke:.
Georgie, een van de hoogtepunten uit mijn ijsberencarriere !!!!
seksenfun
11 juli 2012, 19:10
Afgelopen vrijdag kwam ze nog maar eens aaien... tja... verkeerde gok gemaakt mevrouw. Er lopen genoeg andere van jouw type rond in Samya met perfecte tz-service van de eerste sessie af :smoke:.
BefBeer
16 juli 2012, 23:11
Bij deze Georgie is het tongzoenen ongeclausleerd/zonder voorbehoud geadverteerd!
Georgie
Größe: 1,58m
Oberweite: 75B
Haare: Schwarz, lang
Konfektion: 32
Preisinfo: Die ersten 30 Minuten 50 Euro, die zweiten 30 Minuten 25 Euro. Inklusive Franz. ohne und Küssen. Alles weitere nach Absprache
Eigenschaften: glattrasiert, verschmust, vielseitig, temperamentvoll
Service: Zungenküsse, Massage, Schmusen, Lecken, Franz. ohne, Muschifingern, Körperbesamung, Verbalerotik, Rollenspiele, Fusserotik, Behinderte, Freundin für Dreier
BefBeer
Ik heb slechts 1 keer met haar gekamerd, maar toen deed ze absoluut aan TZ, en hoe........
Ik ben blij dat ik mijn tong nog heb !!!
satanic surfer
17 juli 2012, 08:17
Leuk voor dit meisje, wat gedoe in haar draadje, naja... Samenvattend mag ik misschien stellen dat ik per toeval aanwezig was (in de club, niet op de kamer ter verdediging van m'n voyeurgehalte) op de dagen dat zowel Woggerwabit/Seksenfun/Boy69 met haar op de kamer waren, en ikke overigens niet. Ik meen te mogen stellen dat Boy69/WW zéér tevreden waren, en ook Seksenfun was tevredener dan hij hier laat uitschijnen ( als je steeds denkt dat een dame haar "A-game" tentoon spreidt de eerste sessie ben je toch ietsje te optimistisch vrees ik waarde collega). Costana's recensie spreekt voor zich en wat Vrije Jongen betreft, geen idee of hij al met Georgie kamerde maar ik durf te stellen dat haar serviceskills het overgrote meerendeel van de onlangs geprobeerde lolita-types tijdens z'n frankfurt-trip als ik z'n berichten zo nalees behoorlijk overstijgen. wat Big30's kamerfrequentie momenteel betreft geen idee, misschien een goed idee om deze lenige Roemeense ns te checken... Jammer dat een ietwat verkleurde weergave van Seksenfun's ervaring met haar dit meisje opzadelt met een licht vertekend paspoortje, en voordat er van enig favoritisme wordt geopperd richting ss, mezelve weigert ze al sinds ze terug is na een lange onderbreking, dus die vlieger gaat (momenteel) niet op; reden irrelevant. Vind het enkel sneu voor haar dat ze dusdanig wordt neergezet terwijl als ik het goed voorheb éénieder in dit draadje met kamerervaringen met haar tevreden tot zéér tevreden was, gek toch...
seksenfun
17 juli 2012, 19:11
SS zit duidelijk met een probleem ten opzichte van haar. Hij moet blijkbaar terug in goede papieren geraken met haar. Dat doe je niet door een recensie aan te vallen. Ik schrijf niet dat ik niet tevreden was. Ik schrijf dat de dame zo goed al niet tongzoende. Ik zie in de recensies dat dat nog voorvalt. De dames tongzoenen mij altijd. Mijn adem ruikt fris. Ik zie ook maar erg weinig recensies. Het versterkt mijn vermoeden. Ze heeft enkele goeie klanten die ze verwent. Ze wikt en weegt haar service af, ze wikt tegelijk of de klant mogelijks een vaste klant zou kunnen worden of niet. Wordt hij misschien een vaste klant zal ze haar best doen van sessie 1 af. Wordt hij dat volgens haar niet dan haalt ze haar A-service naar beneden. Dat is wat ik ondervond. Dat ze bij me redeneerde dat ik geen vaste klant zou worden, is niet gek gedacht overigens, van haar. Ik was lang niet in Samya. Plots sta ik er enkele keren op een maand. Oei, moet ze gedacht hebben, die lieve gast die zo lang met één dame (want dat zag ze gebeuren) op kamer gaat en herhaalt, ik ga mijn fout proberen te corrigeren. Dan zeg ik dat ze mij in de eerste keer beduveld heeft. Ik ben eerlijk met de dames en wandel er voor hen ook niet de kantjes af. Ze zal nog een grote trukendoos moeten openen om de zaak te doen kantelen. Ik ben lief maar niet zot (dat staat niet op mijn voorhoofd).
Haar draadje is dus weer wat rechtgetrokken. Alhoewel... het is niet vertekend. Als ze mij minstens de service had gegeven die op haar plakaatje staat in de club, had de recensie er heel anders uitgezien. Dat had ze echter helemaal zelf in de hand. Ze mag rekenen in haar hoofd maar moet dan ook tegen misrekeningen kunnen :smoke:.
satanic surfer
17 juli 2012, 20:00
Beste collega Seksenfun, ga proberen het zo netjes en omfloerst mogelijk aan te brengen voor je, maar er is overduidelijk sprake van een vreemde gang van zaken in je betoog...
ten eerste: ik heb helemaal geen probleem met haar, de reden dat ze niet meer met me kamert is 1: none of your business 2: volkomen verantwoord 3: met wederzijds genoegen als ze zich niet goed in haar vel voelt 4: een non-issue 5: het laatste van m'n problemen als ik in Samya ben... Heb haar aan jou aangeraden, aan Boy69 aan WW, MJ, en weet ik veel wie nog, aan éénieder die ik een goede dame wil aanbevelen, en godbetert dat doe ik voor verscheidene beren, en met verscheidene vrouwen... dus hier zomaar neerpennen dat ik een probleem met haar zou hebben, en bovendien een duidelijk probleem, dat is 1: incorrect 2: ongegrond 3: ronduit belachelijk 4: naast de kwestie 5: speculatief...
ten tweede: ik moet helemaal niet in goede papieren komen bij Georgie, bij geen enkel meisje overigens in any club...Denk je nu echt dat ik zinnens ben om een meisje dat me gedurende m'n talloze bezoekjes in Samya welgeteld 2 keer als betalende klant zag passeren zodanig moet verdedigen om in gunstige papieren te komen... Naja, think again mate, blijkbaar heb je niet echt in de smiezen hoe het "spel" in clubs werkt. Je "eigen spel" opdringen aan dames, laat me niet lachen, éénieder in dit forum is betalende klant van dames die hun diensten aanbieden tegen harde valuta, als er iemand al een spel speelt is het de dame in kwestie wel, misschien sla ik hier een porseleinen waangedachte aan diggelen in je droomwereld, maar elkeen die nog ietwat nuchter denkt kan voor olifant spelen in die mentale kinderserre die blijkbaar door je koffiemolen draait, godbetert.
ten derde: toen je van de kamer kwam was je helemaal niet ontevreden, kan zij het helpen dat ze met een illusionaire clubbezoeker te maken heeft die goede service "live from samya" omtovert tot trukendoosservice die de kantjes erafwandelde. In realiteit reed ze je binnen no-time klaar, met B-service al kan dat na wat gepeins en gemekker over ontbrekende TZ misschien wel D of E service zijn, tsjonge. Een dame heeft nu eenmaal niet in de hand wat er over haar geschreven wordt, ik ook niet, maar waar ik het relatief lastiger mee heb is het feit dat een ijsbeer die ter plaatste zegt dat ie tevreden over haar was, nu herhaaldelijk op haar blijft afgeven; tsjonge. Als er iemand haar draadje heeft scheefgetrokken zal ik het alvast niet geweest zijn, ik heb overigens nog niet over haar geschreven want toen was ik nog geen schrijvende ijsbeer. Eerste keer was TZ ook mondjesmaat, 2é keer excellent, een derde sessie is er door allerlei omstandigheden (nog) niet van gekomen ter info zoals ik je ook meedeelde ter plaatse. Ik begrijp dus niet wat je drijfveer voor deze nonsens in haar draadje is... Moest je een dusdanige snertsessie hebben gehad dat er van een orgasme in de verste verte geen sprake kon zijn, naja, dan had je misschien nog een punt, maar als je als tevredenklant uit de kamer komt betaamt het niet bepaald om haar alhier ietwat gratuit te blijven op de korrel nemen...
ten vierde: A-service vanaf de eerste sessie is uiterst uitzonderlijk, zoniet een utopie, maar misschien zie ik dit wat somber in, al lijkt me dat toch nog verdedigbaar...
ten vijfde: ben erg benieuwd naar het relaas over andere dames die je binnenkort ten deel zullen vallen in allerhande clubs... behoudens consistente A-service en complete servicebombs on a string staat er sommige mokkels nog wat te wachten vrees ik, want er loopt in de verzamelde clubscene bepaald matiger servicemateriaal rond dan deze dame...
zo, als ik nu nog niet op een goed blaadje bij haar sta weet ik het niet meer... tsjonge
seksenfun
17 juli 2012, 21:27
SS begrijpt helemaal niet welk spel ik op het grote toneel speel. SS is wat mij betreft zelfs naïef. Als je gelooft dat een dame na langere vakantie niet zo goed is omdat het allemaal weer wat wennen is....
Verder ga ik niet meer in op jouw bestokingen omdat ik respect blijf hebben voor iedere dame en dit draadje niet wil bevuilen. Als ik een sessie niet meer mag omschrijven zoals ze was, is het ver gekomen.
Je vermelt dat ik tevreden van kamer kwam. Ik begon mijn sessieverlag zo:
Ik vind het een gewiekste (soms rare) dame, na alles in beschouwing genomen te hebben (eigen ervaring, eigen bedenking, info van andere beren...).
A-service vanaf de eerste sessie is uiterst uitzonderlijk, zoniet een utopie, maar misschien zie ik dit wat somber in... ben erg benieuwd naar het relaas over andere dames die je binnenkort ten deel zullen vallen in allerhande clubs Ik ga hier geen verwijzingen doen (dat is fair naar dit forum toe) maar ergens op het net vind je een uitstekend voorbeeld die jouw nieuwsgierigheid zal inlossen :smoke:.
Carlitos
3 november 2012, 07:39
Foto's en services: http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=980
superwescoast
25 juni 2013, 12:39
==> Mainhattan
seksenfun
25 juni 2013, 21:23
Ai, ai, ai... komende maanden ga ik daar vaker vertoeven. Oei, oei, oei,... had ik genen ambras mè haar :smoke:?
Banana Boi
17 juli 2013, 10:17
Georgie is not at Mainhattan.
seksenfun
20 juli 2013, 20:43
Klopt, ik heb ze daar de laatste keren ook niet gezien. Misschien al terug naar Samya want ik denk dat haar manier van service voeren bij de echte Duitsers, dieper in Duitsland, niet zal pakken :smoke:.
satanic surfer
1 september 2013, 15:34
==> Acapulco laut Kollegen
Banana Boi
1 september 2013, 17:26
Thank you. Making flight arrangements to catch her at Acapulco before she moves on again.
satanic surfer
1 september 2013, 19:50
No worries Banana Boi, hopefully your schedule matches hers...
Banana Boi
22 september 2013, 23:04
She's no longer at ACA.