Volledige versie bekijken : Denisa (2); Roemeense, rode haren
satanic surfer
3 mei 2012, 14:04
Naam: DENISA
Nationaileit/taal: Roemeense Engels prima Duits/Nederlands: matigjes
Leeftijd: 20
Haarkleur/lengte: rood lang
Lengte: 1m68
Postuur/cupmaat: normaal B-cup natuur
Taotouage/piercing: nope
Service: TZ: géén PZC: pfff NMC: aufbaufähig
Extra: mooi meisje met opvallende looks, zeer bleke huid, gekleed in visnetje, zeer mooi gezichtje
helaas algeheel gebrek aan goede serviceskills
Naja, zitrone des monats qua service, TZ algeheel ontbrekend, illusie was op verlof in roemenië en closeness stond op een uitgescheurde pagina in haar servicewoordenboek helaas, ééntje onder het motto: durchgefickt en té licht bevonden... HHG: 0%.
Champollion
3 mei 2012, 19:43
...
DENISA, Roemeense, 20j, lange rode haren, bleke huidskleur, sinds enkele weken/maanden in PHG, B-cups natuur, zeer mooi gezichtje, een dame die opviel door leuke respons bijwijlen, en de eerste blikken toen ik haar zag. Gekleed in een visnetje dat nog wat aan de verbeelding overliet. Presales waren ok zonder uit te blinken, sleutelvraag maar niet te lang uitgesteld na de M-ervaring van daarstraks.
Service: naja, TZ onmogelijk, PZC was meer handkarren met mondopening, NMC ok te noemen, durchgefickt comes in mind. Behoudens Anita&Anca die goede service leverden, Louana en Marie die beiden potentiële topservice leverden waren de rest van de geboekte PHG-dames collectieve tegenvallers en deze roodharige dame zit zelfs in het koppeleton qua matige serviceverleensters. Het was omstreeks 21uur of dergelijke, en het was dixit haarzelve haar 1ste kamer van de dag, naja, dan breekt je klomp... Ik was dus de malloot van dienst die haar 50E kon bezorgen voor haar dagenlange aanwezigheid, en ze verbaasde zichzelf over haar gebrek aan kamergangen, naja sweetie, na zulk een performance op de kamer kun je in elk geval herhalingen al op je pensje schrijven me dunkt... Ik had uiteraard weer ns niet bevraagd naar TZ voor de sessie (vind 'k toch zo'n anticiperende domper op de feestvreugde), en hoppa, tref ik het weer. Voorts zal ik een draadje aanmaken over haar, en ben ns benieuwd naar de evolutie ditaangaande... 25 minuten, illusie 0, TZ 0, PZC met moeite de naam waard maar alla, NMC: reiter naja ok, uiteraard wat flutschi en de rest van die erotiserende shit, missio heftig durchgevogeld, in doggy mits bekkenpressie idem dito... excusi, maar het was benodigd wegens mangelende TZ/illusie/vakkunde en dies meer, 50E flushed down the drain...Fameuze contender voor Zitrone des Monats...(p.s. niet de Denisa vroeger uit Mondial etc.... dame was ook andere regelmatige PHG-bezoekers onbekend)
...
Denisa is op vrijdag 20/04 aangekomen. Mooie onervaren dame van Constanta. Ik was haar eerste klant in PHG.
Ik heb gevraagd of ze van plan was om in de kamer te (tong)zoenen. Nee, zei ze. No kiss no key... En welbedacht was het mogelijk... Het was eingelijk middelmatig.
Heralingsgevaar is klein...
Dit vlamrode diertje was al meteen de rode draad op mijn B-Day party.
Meteen na aankomst sprong ze rond mijn nek en daar is ze een tijdje aan blijven hangen. Ze trok me in de zetels, ze sprong op mij rug... Het was een pitbull die haar tanden in me had gezet. Eén keer was voor mij de dag bijna vroegtijdig afgelopen, toen ze een aanloop nam op me sprong en ik achterwaarts over de zetel struikelde en we samen bijna door het glazen raam vlogen. Daar was ze zelf van geschrokken en toen liet ze ons even alleen. Dus eerst nog anderhalf uur met Anca op de kamer gelegen (en niet alleen gelegen dus) en daarna kreeg ik buiten weer het gezelschap van deze rode vlam. Op mijn schoot zat ze te rijden als een loopse teef en ik moest me bedwingen om mijn klodder niet in mijn badjas te hangen. Een uur heeft ze daar zitten provoceren en gespeeld geil doen. Tussendoor heeft de halve doos pralines (die ik van AmuseMe kreeg en waarvoor dank) in haar pens geslagen.
Was het door een teveel aan chocolade of aan suikers dat ze zo high van het leven was of heeft ze wat anders heidens gedaan, de duivel weet het, maar met dat mokkel was geen land te bevaren. Na al die tijd die ze met mij spendeerde voelde ik me al eigenlijk verplicht om met haar gaan te kameren.
Op de kamer was het knudde. Het was kut met peren. Ze had geen gevoel voor ritme en hoewel ik het rustig aan wou doen, ging zij tekeer als een drilboor. Niet als een perfecte PSE, maar wel machinaal op en neer gaan zonder gevoel of techniek. Om het voor mij toch wat geiler te maken vroeg ik haar een sigaret te roken. Meestal bij het beoefenen van mijn fetisj komt de climax al wat sneller. Maar nee, terwijl we bezig waren en ik mijn uiterste best deed, leek ze het zo saai te vinden dat ze me zelfs vroeg of ze tussendoor geen boek kon lezen. Nu was ik pisnijdig en ik legde haar omgekeerd, zodoende we het op z'n hondjes konden doen. Ik nam haar flink te grazen door sterk op haar in te beuken, want niemand krenkt mij ego nu eenmaal. Bovendien had ze wel het lichaam dat flinke stoten kon verdragen. Ik pompte en beukte terwijl mijn kloten tegen haar klit kletsten en ze in de kamer daarnaast dachten dat iemand de klokken aan het luiden was. Maar dan draait ze haar onnozele kop naar achteren en vraagt ze droogjes of ik niet harder kan dan dat..... Verdomme, het zweet gutste uit mijn kop en dan verwachtte zij dat ik haar zo zou bonken dat ze door de muur zou vliegen. Dat wijf is gek. Toen ik dan nog zei dat ik niet meer kon, schoot die rooie aap warempel nog in de slappe lach. Voor mij was de maat vol: een hele leuke slettekop, maar de op de kamer zwaar ondermaats. Ik rekende af na een half uur en ging mijn beklag doen bij de andere ijsberen vrienden... Een beetje later kwam ze bij Sonny op schoot zitten en was ze me wederom aan het plagen. Je gaat nu nooit meer met mij op kamer, giechelde ze het uit.... Nee, zeker niet, beet ik terug.
Maar als ik zulke dingen zeg, dan dient men dat niet al te serieus te nemen. Wat later op de avond nadat ik een cariere overwoog als paaldanser en een paar mokkels me te kijk zetten met mijn naakte schrale lul en dito balzak (voor al mijn ijsberenvrienden en 100 toeschouwers) en daarna schuimwijn over me heen goten, was de rooie hellehond er wederom bij. Als laatste onderdeel van dat vertoon duwde ze haar in schuimwijn gemarineerde tieten en kut in mijn perverse muil en daar gingen we weer. Vanaf dat moment was ze opnieuw niet uit mijn buurt te houden. Na wat op de bank te zitten rotzooien in de blokhut buiten alsnog een nummertje met haar gaan opvoeren. In die houten brak was het zeker 40°C en in vergelijking met de eerste sessie was de zweetpartij een heuse waterval uit mijn porieeen.
Ze had me op voorhand plechtig beloofd van geen grapjes meer te maken, niet meer te lachen en zich nu serieus te gedragen. Terwijl ze weer veel te heftig begon, gebood ik haar dat ik het tempo zou aangeven. Met mijn handen op haar heupen gaf ik het tempo aan en leerde ik haar hoe het lekker zou moeten voelen. Daar had zij niks aan zei ze.... Maar ik antwoordde dat het om mij ging en niet om haar. Ik betaal en verwacht dus service... Mocht ik enkel doen wat zij lekker vindt, dan zou zij mij juist moeten betalen. Dus op deze wijze ging het er voor mij aangenamer aan toe. Het was een rustige sessie, maar zeer intens vanwege de hitte in dat houten kot. Uiteindelijk kwam ik toch tot een hoogtepunt bij haar.
Het was zeker geen hoogvlieger en waarschijnlijk toch nog ondermaats, maar het levert haar toch al wat betere punten op dan bij de eerste sessie met haar. Ik raad haar dan ook niet aan bij de andere ijsberen. Ze heeft de ervaring van een 14-jarige en het gevoel van mijn overgrootvader zijn afgevroren voet, maar toch vind ik haar een leuke spetter waarmee ik me reuze geammusseerd heb. Wel harder buiten de kamer als in de kamer, maar toch.... Spijt heb ik er niet van. Ik heb goed gelachen met haar en dat is ook voornaam. Tussendoor had ik ook nog te doen gehad met Flori.... Die was super op de kamer, maar in omgang een onbeschofte feeks en totaal geen gevoel voor humor. Dus tel die twee samen en je hebt de perfecte vrouw.
BSesamstraat
11 mei 2012, 21:21
Sorry SFl maar jou mening deel ik niet. Echt een lekkere sessie gehad. Vooral op zn hondjes is ze lekker dan kijk je uit op een lekker figuur en ze kan hem hard hebben. Tijdens het beffen en vooral hard zuigen op haar klit liep het vocht uit haar sappige grotje... Telkens zat ze met hasr vingers in haar natte kut en likte ze daarna af...
Voor mij was ze goed
1 min puntje weinig zoenen..
Costana
20 mei 2012, 21:38
Kan enkel het bovenstaande, behalve bbertb zijn recensie, bevestigen.
PZC: vooral handwerk en als je zegt no hands luistert ze pas na 8x te zeggen no hands ! Daarna dacht ze dat mijn lollypop zou smelten voor de zon, zo'n snelheid.
Vroeg ze: it's good ? volmondig NO, more slowly ! En eerlijkheidshalve was het toen wel zeer goed te noemen.... Bizar dat ze het niet meteen zo deed :confused:
TZ: onbestaande
NMC: ahja is al hierboven gezegd.
Herhaling: uh nee !
Moet je zeggen tegen haar dat je geen interesse heb, dan krijg je de meest debiele reactie van haar. :eek::biggrin:
Badslippers
20 mei 2012, 22:55
Kan enkel het bovenstaande, behalve bbertb zijn recensie, bevestigen.
Komt omdat-ie parenclub normen hanteert ! ! ! Dan ben je al gauw in de 7e hemel.