PDA

Volledige versie bekijken : Lara, Privat Sunshine, Mönchengladbach



henk69
4 mei 2012, 15:33
Hallo,

Ik wil weer eens een paar ervaringen met jullie delen. Ben de afgelopen maanden geregeld bij Privat Sunshine in Mönchengladbach geweest. Mijn ervaringen heb ik wel op een Duits forum gezet maar nu dan dus ook hier.

Lara;
http://privat-sunshine.de/nl/gall/3/gall.htm

Foto's lijken redelijk. Haren zijn nu alleen donker.
In heb haar al in maart bezocht na eerst een afspraak gemaakt te hebben. Zo ontving me dezelfde net-outfit als op de foto's. Ziet er meer dan lekker uit.

Na gebruikelijke glas water vroeg ze of we samen gingen douchen. In eerste instantie ging ik liever alleen maar ik kon haar vraag naar het waarom eigenlijk niet beantwoorden en dus maar samen onder de douche. Elkaar beetje gewassen met ondertussen goede TK.

terug in d ekamer eerst staand beetje liggen klooien totdat ze naar beneden ging en met de buikfluit aan de slag ging. Was een echte prof; lekker diep, met tong, zonder tong, met hand zonder hand. Heel veel afwisseling dus.

Ik wilde haar inmiddels ook wel proeven en ik moet zeggen ze smaakte prima! Lara is behaard en dat beviel me ook wel weer eens. Terwijl ik haar likte bewoog ze steeds met haar onderlijf. Ik stopte een vinger in haar kutje en likte verder. Ze ging steeds luider kreunen en vroeg me een tweede viner erbij te stoppen. Als een dame dat vraagt doe ik dat natuurlijk. Zeker weten doe je het natuurlijk nooit maar ik denk dat ze lekker is klaargekomen.
Ich habe dann gefragt sie zu lecken. Musschi schmäckte herrlich (hätte ich ja auch selber gewaschen ...). Sie ist behaart und auch das gefiel mir. Ist mal

Terwijl ik nog op mn kniene zat begon ze weer te pijpen. Net zo lekker als voorheen! Heb naar condoom gevraagd en die zat er snel omheen. Allereerst in Doggy. Had me voorgenomen NIET in de spiegel te kijken maar kon het toch niet laten. Erg geil gezicht terwijl jezelf achter zo'n mooie dame zit te duwen!

Daarna nog even kort in missio. Ik voelde dat het voor mij bijna Game Over was dus condoom eraf gehaald en terwijl ik dacht dat ze het met de hand ging afmaken , stopte ze hem nog een keer diep in haar mondje. Toen ik het echt niet meer uithield toch maar even gewaarschuwd. Heeft ze tenminste zelf de keuze waar ze het hebben wil! Ze heeft me toen over haar borsten laten spuiten. Daarna meteen weer in haar mond en met haar tong mn hele eikel schonn gelikt. "tot de laatste druppel" zei ze!!

Nog kort AST en toen naar huis.

Lara ist 25 jaar en ziet er goed uit. Geen skinny teen maar een echte vrouw waar je wat aan vast te pakken hebt zonder bang te zijn iets af te breken.
Haar kutje is behaard maar zeker verzorgd
Pijpen als de beste.
verder is Lara ook nog eens bijzonder aardig in de omgang en alhoewel ze Pollse is, spreekt ze erg goed Duits.

Nu ik er vaker ben geweest is me duidelijk dat Lara de chefin is.

De Club zelf is makkelijk te bereiken; A61 van Venlo naar Mönchengladbach en stukje door richting Koblenz, afslag Mönchengladbach Wickrath.
Onderaan de afslag naar rechts en dan de borden Giesenkirchen blijven volgen. In dat stadsdeel op de hoofdstraat blijven en net na een Shell tankstation ligt Privat Sunshine naast een pizzeria (club is van buiten niet te herkennen). Al met al een kleine 30 minuten vanaf de grens.

Groeten,
Henk