PDA

Volledige versie bekijken : Marigo (Tsjechische)

vrije jongen
5 mei 2012, 00:23
Haarkleur/-lengte : Golvend Zwart
Lengte dame : ca 165 cm
Postuur/Cupmaat : Normaal / B
Nationaliteit/Taal : Tjechie (?) / Duits
Leeftijd : 22 jaar
Tatoeages/Piercings : ?
Service: goed, pzc, nmc, uitgebreid zoenen
Voordelen: leuke vrouw
Historie: Samya

Dit meisje lijkt er in de hal niet veel zin in te hebben (zit vaak in haar eentje in een handdoek gewikkeld), maar zodra je naast haar gaat zitten komt ze meteen los. Voornamelijk op aanraden van een medebeer (en observatie van enthousiaste bankaktie) nog even een halfuurtje aan het Freudebezoek vastgeplakt. Veel enthousiast zoenen, zowel op de bank als op de kamer. Een leuke lollige sessie mee gehad, waarbij ze - na een goede pijpbeurt - voornamelijk op me heeft liggen pussysliden terwijl we tongzoenden, elkaar in de nek zoenden, etc. Het meisje lijkt er echt lol in te hebben. De laatste 5 minuten nog even een surgical strike om het condoompje te vullen. Voor mij niet de mooiste dame in freude, maar qua service zeer goed. Helaas voor haar lopen daar meer van rond in freude.

Bij terugkomst in de lounge, pikte ik nog net een discussie over haar nationaliteit mee en Justina is er (op een uiterst felle manier) van overtuigd dat ze de 'only gay in the village'....ehh 'enige Tjechische in Freude' is. Als je wilt lachen: vraag Justina of Marigo Tjechische is:smile2: (wel zo vriendlijk om dat te doen als Marigo er niet bij is).

marioamsterdam
14 mei 2013, 16:25
Ik heb geen goede ervaring met Marigo. Ik ging naast haar zitten en we praatten wat. Toen gevraagd wat ze zoal wel/niet voor diensten doet. Ik zei haar dat dit niet helemaal was wat ik wou. Toen werd ze boos. Ze riep dat ze geld wou omdat we volgens haar al bezig waren. We hadden niets gedaan, geen zoenen of pijpen. Ik zei dat ik in geen geval zou betalen omdat er niets gebeurd was. Ik begrijp dat als we op de bank gezoend hadden, dat ze gelijk had. Ze werd nog chagrijniger. Ik ook.....en ging weg. Later begon het gezeik weer bij de balie. De Theke vond dat ze gelijk had. Ik bleef bij mijn standpunt, trok mijn spullen aan en vertrok.
Alleen mijn geile ervaringen met Alessia eerder op de dag maken dat ik nog wel een keer terugkom. De klantgerichtheid van de club is echter niet naar mijn zin.

Opa57
14 mei 2013, 16:51
Ik heb geen goede ervaring met Marigo. Ik ging naast haar zitten en we praatten wat. Toen gevraagd wat ze zoal wel/niet voor diensten doet. Ik zei haar dat dit niet helemaal was wat ik wou. Toen werd ze boos. Ze riep dat ze geld wou omdat we volgens haar al bezig waren. We hadden niets gedaan, geen zoenen of pijpen. Ik zei dat ik in geen geval zou betalen omdat er niets gebeurd was. Ik begrijp dat als we op de bank gezoend hadden, dat ze gelijk had. Ze werd nog chagrijniger. Ik ook.....en ging weg. Later begon het gezeik weer bij de balie. De Theke vond dat ze gelijk had. Ik bleef bij mijn standpunt, trok mijn spullen aan en vertrok.
Alleen mijn geile ervaringen met Alessia eerder op de dag maken dat ik nog wel een keer terugkom. De klantgerichtheid van de club is echter niet naar mijn zin.

Opa57
14 mei 2013, 16:55
Soort gelijke ervaring gehad met een andere dame.. Ook naar de balie omdat zij 25 euro wilde omdat we tijdens mijn vragen haar hand onder het berenvel zou hebben gestoken, hetgeen mij beslist ontgaan was.. (en ben niet dement,lol) Was voor mij aan het begin van de dag, heb haar op het laatst 20 euro gegeven en me daarna kostelijk vermaakt met 2 andere dames die 'het spel' wel door hadden...

Henk74
15 mei 2013, 09:43
Ik heb wel goede ervaringen met haar .Ben 2 keer met haar meegeweest . De eerste keer in trioverband , de tweede keer met haar alleen . Op de bank reeds met haar getongd . Best aanbevelingswaardig .

hitman
23 juni 2013, 01:24
Heb ongeveer twee weken geleden best een aangename sessie met haar gehad, ook goede after-sales.