PDA

Volledige versie bekijken : Emilia (Bulgaarse) ex GD

vrije jongen
5 mei 2012, 00:43
Haarkleur/-lengte : Zwart/ tot schouders
Lengte dame : 1,60 ?
Postuur/Cupmaat : volslank / b-cup
Nationaliteit/Taal : Bulgarije/ Duits (waar ze volgens mij al lang zit)
Leeftijd : begin 20
Tatoeages/Piercings : ?
Service: PZC, NMC, vingeren

Dit meisje heeft een hele mooie lach (met meelachende oogjes), dus ondanks dat ze wat steviger is dan ik normaal prefereer, er maar naast gaan zitten. Ik was wel enigszins verbaasd dat ze me met alle geweld een trio wilde aansmeren met haar 'zus' (die later half Turks/half Roemeens bleek te zijn:rolleyes:)... uiteindelijk besloten we dat we erom zouden poolen (als zij won een trio, anders een duo), waarbij madame, tot haar eigen shock, weinig kans had (ook toen het een best of three werd). Daarna even wat gedanst en naar de kino om te sexen (ze wilde niet naar een kamer:cool:).

Het begon weer leuk met elkaar uitkledend dansen, maar de elkaar vluchtig opvolgende zoentjes gaven vooral aan dat tongzoenen niet de bedoeling was. Later toch een paar keer een tongetje, maar ik zou het geen TZ willen noemen. PZC was ok, maar het neuken werkte niet echt. Snel van de ene positie naar de andere, zonder dat we echt verder kwamen. Uiteindelijk handmatig toch een popje geforceerd, wat voor een eerste kamergang in weken toch veelzeggend is. Best een leuk meisje, maar kennelijk klikte het seksueel niet echt.