Volledige versie bekijken : Negerinnen en Aziatische dames
AlwaysHorny72
7 mei 2012, 23:27
Ik ben een tijdje weggeweest.
Kan iemand mij vertellen in welke saunaclub momenteel de meeste en beste donkere en Aziatische dames zijn/
Alvast bedankt!
Flurkman
8 mei 2012, 10:35
Begin er niet aan als je niet over een stevige basisconditie beschikt.....
Badslippers
8 mei 2012, 12:12
Kan iemand mij vertellen in welke saunaclub momenteel de meeste en beste donkere en Aziatische dames zijn
De meeste en de beste weet ik niet maar in "Magnum" lopen er wel een paar rond maar "Planet Happy Garden" is in dit segment toch ook redelijk vertegenwoordigd. ik denk dat "Golden Time" het meeste variatie biedt. Wat me zo te binnen schiet aan Aziatisch spul :Lulu, Quna, Lin, Kee, Maggy. Dan heb je nog een heel assortiment Zuid Amerikaans Maria, Jossy, Bina, Pamela, Charley/Jacky, Pauola, Gabriëlla, Chantal en hier en daar wat Afrikaans Lovely, Lorea, Amara
Hmmm,kan niet wachten tot donderdag,heb er nou al zin an om in het duister te tasten.
BefBeer
9 mei 2012, 11:16
Babylon voor hele moooie Afrikaanse!!
BefBeer
bad pritt
9 mei 2012, 11:43
Babylon voor hele moooie Afrikaanse!!
BefBeer
+1
en vergeet Heaven 7 niet Daisey is een ghanese topper met zeldzaam veel klasse.
Hannabella een mysterieus schitterend fotomodel uit Nigeria een van de mooiste vrouwen die ik ken.
De mooiste negerin ever..Jennifer sexxpalace 33, 4de etage kamer direkt links naast de trap.
In Magnum zit ook wel wat oa Joy uit Ghana ook een fotomodel.
In Acapulco zit Lovely uit Ghana, voor haar wist ik niet wat pzc was.
In Samya zit een ex Aca dame Jessy hoe ze daar heet geen idee..is een topper.
Atletisch figuur en schitterende prammen. Super service. Alleen al de reis waard.
In Psr zit een zuid afrikaanse ook ex aca naam Lesly, ook zeer de moeite.
Ik ga altijd voor black als ik de keus heb.
Ze zitten overal, maar nergens overmatig veel, mischien is Magnum wel the place to be maar weet ik niet uit eigen ervaring.
Ook op de vulkaan in Duisburg zitten lekkere zwarte dames met de primus inter pares Jennifer.
Zitten grotendeels in sexxxpalce 33 3de (Gabriella geeft een saunaclubservice) en de 4de etage.
Alle dames heb ik getest en zeer goed bevonden, BP TUV tested.
Mijn top 3 van zwarte ladies: Jennifer/Daisey/Imane
vrije jongen
9 mei 2012, 12:18
Wel even erbij vermelden dat Imane in Babylon zit ;).
Badslippers
9 mei 2012, 15:08
Ook op de vulkaan in Duisburg zitten lekkere zwarte dames met de primus inter pares Jennifer.
Zitten grotendeels in sexxxpalce 33 3de (Gabriella geeft een saunaclubservice) en de 4de etage.
Zitten daar niet de transseksuelen? Of vergis ik me nou.
Dan krijg je al gauw een saunaclubPAAL service. :D
bad pritt
9 mei 2012, 16:25
Ik ga jou echt niet vertellen waar die wel zitten BS dan stap je vanavond in je auto en moeten we die smeerlapperij morgen in geuren en kleurrn lezen op dit forum.
bad pritt
9 mei 2012, 17:19
De transen zitten bij sexxpalace 40 en 42 de trappen op naar de 4de etage.
Sexxpalace 33-36 is de laatste ingang rechts nemen voor het bureau, dat is sexxxpalace 36 en dan direkt de trap rechts naar de 4de etage nemen, direkt links naast de trap is Jennifers (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28867-Jennifer-Charlottenstrasse-33-kamer-22&p=252790#post252790)kamer. Volgens de kaart sexpalace 36 kamer 19
Kaartje:
http://freiercafe.com/tl_files/bilder/schmeckiplaene/julius-weberstrasse.png
T&A Addict
9 mei 2012, 17:50
+1
In Magnum zit ook wel wat oa Joy uit Ghana ook een fotomodel.
Fotomodel? Mooi is ze niet echt. Maar da's persoonlijk.
Ik zou aan het lijstje toe willen voegen: Jasmin (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22160-Jasmin-(Dom.-Republiek)) in Freude39. Niet de jongste (gok midden 30), maar als je van donkere vrouwen houdt zeker aantrekkelijk met lekkere borsten en billen en goede service.
Ik kan je ook nog wel wat namen geven van Amsterdamse raamdames, maar weet niet of je dat zoekt.
bad pritt
9 mei 2012, 18:07
Joy een fotomodel? Mooi is ze niet echt. Maar da's persoonlijk.
Joy is een prachtige vrouw van vooraan in de twintig met een afrikaans hoofd met grote lippen.
Schitterend figuur, smalle heupen, een strak klein kontje en prachtige borsten.
Speaking of the devil vandaag smste ze me of ik haar kan ontmoeten in Duisburg volgende week.
Weet niet of ze er weer gaat werken of dat ze pauze heeft genomen want ze woonde in Duisburg, hoor ik nog wel.
T&A Addict
9 mei 2012, 18:25
Joy is een prachtige vrouw van vooraan in de twintig met een afrikaans hoofd met grote lippen.
Schitterend figuur, smalle heupen, een strak klein kontje en prachtige borsten.
Ja, dat is persoonlijk dus. Ik vind er niks aan.
bad pritt
9 mei 2012, 18:32
Ja, dat is persoonlijk dus. Ik vind er niks aan.
Waar vind je niks aan ?
Wil je een dikke kont in verhouding tot het lichaam zien of wat is je punt ?, nu maak je me nieuwsgierig.
Picasso 1
9 mei 2012, 18:54
Ik ga jou echt niet vertellen waar die wel zitten BS dan stap je vanavond in je auto en moeten we die smeerlapperij morgen in geuren en kleurrn lezen op dit forum.
Voor een rimmer zoals Badslippers maakt het niet veel uit wat er aan de voorkant zit.
T&A Addict
9 mei 2012, 19:48
Waar vind je niks aan ?
Wil je een dikke kont in verhouding tot het lichaam zien of wat is je punt ?, nu maak je me nieuwsgierig.
Doet me denken aan die beroemde uitspraak van Louis van Gaal: Ben ik nou zo...
Nog eenmaal en dan stop ik ermee: smaak is persoonlijk, wat jij mooi vindt, vind ik niks en omgekeerd, kan toch?
bad pritt
9 mei 2012, 19:57
Doet me denken aan die beroemde uitspraak van Louis van Gaal: Ben ik nou zo...
Nog eenmaal en dan stop ik ermee: smaak is persoonlijk, wat jij mooi vindt, vind ik niks en omgekeerd, kan toch?
Smaak is uiteraard persoonlijk, alleen wat is dan jouw smaak dat was de vraag.
Dan zal ik het maar invullen als jij je van de domme houdt...jij houdt van een grote vette ass... en die heeft Joy inderdaad niet.
En van die dikke op exploderen staande te opgepomte sili tieten als in je avatar heeft ze ook niet.
BefBeer
9 mei 2012, 20:35
Ook Joy van PlanetEden hoort tot de aanbelevenswaarde negerinnen!
BefBeer
Joy van Planet heb ik ook een goede ervaring mee gehad,maar nog beter en heter is Mary uit PHG waar ik zelfs mee gepannekoekt heb.
Hoop dat ik ze morgen weer tref.
Willi69
29 augustus 2013, 16:40
Ich habe am Sonntag 3 Mädels aus der Karibik im YY gesehen (Cleopatra, ?, ?). ;)
hasta la pasta
29 augustus 2013, 17:06
Ik sluit me aan, echter heb ik een voorliefde voor Aziatische vrouwen. In welke clubs heb je de meeste kans om zo'n dame tegen het lijf te lopen?
krukar
29 augustus 2013, 19:47
Ik sluit me aan, echter heb ik een voorliefde voor Aziatische vrouwen. In welke clubs heb je de meeste kans om zo'n dame tegen het lijf te lopen?
Vroeger zaten er een paar in harem (toen nog opgesplitst in thai privatmodelle e.d.), weer niet of die er nog zitten.
In pc bochum heb je thaise kim.
Veoeger voor mijn dld-tijd veel in golden sun in rotjeknor geweest, was destijds 80 euro per uur en altijd wel wat japanse en thaise dames aanwezig, was toen wel e20 extra voor pzc, nl he ;)
Piet Plezier
29 augustus 2013, 20:26
Even dit topic terug nieuw leven inblazen voor de beertjes die net zoals mij zwarte koorts hebben.
Waar o waar vinden we momenteel mooie slanke gewillige negerinnen?
In van Goch zit er ook 1 maar die is niet super slank.
de duisburg spesjalist
29 augustus 2013, 20:29
Even dit topic terug nieuw leven inblazen voor de beertjes die net zoals mij zwarte koorts hebben.
Waar o waar vinden we momenteel mooie slanke gewillige negerinnen? op de vulkaan zul je vast wel wat vinden kom bp geef is wat info negerinnen is niet zo mijn ding ieder zijn meug ;)
rrgoor
19 september 2014, 20:22
Welke club heeft de meeste donkere vrouwen ?