PDA

Volledige versie bekijken : Florie (Roemeens)

SFL
11 mei 2012, 11:26
Haarkleur/-lengte : Lange zwarte krullen
Lengte dame : 1m80 op hakken
Postuur/Cupmaat : groot, heerlijke gevormde wespentaille, B-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels
Leeftijd : achter in de 20 schat ik
Tatoeages/Piercings : binnenkant onderarm of pols
Service: TZ, GFE, PSE, PZC, droogneuken, beffen, hartstochtelijke driften
Voordelen: naturelle meid, is mijn type wel, doet alles om je te behagen
Nadelen: aftersales is kinderachtig, vooral als je met een ander mokkel meegaat.
Tijdsduur : iets meer dan half uur
Prijs : 50 + fooi

Deze schoonheid droeg een zwart strak kleedje en dat sprak bij mij meteen tot de verbeelding. Omdat ze mijn type volledig was, kon ik er ook niet naast kijken. Had het aan mij gelegen was ik als eerste met haar geweest, maar ik had nu al eerst mijn lul beloofd aan Denisa en Anka.

Maar dit sexy wijf werd dus toch mijn derde verovering. Nu moet ik zeggen dat als je op een dag Anka gehad hebt, dan is de kans klein dat je op die zelfde dag nog door een andere meid op het zelfde niveau bevredigd wordt. Maar dat buiten beschouwing gelaten kan ik toch gerust oordelen, dat ze me haast hersendood geneukt heeft.

Het is geen gejaagde dame en ze neemt de tijd voor je. Ze polst wat je voorkeuren zijn en dan gaat ze aan de slag met je. Ik prefereerde was GFE-gedoe en dat kreeg ik ook meteen. Eerst veel knuffelen, droogneuken, zoenen, strelen, poesje likken. Daarna rustig neuken... Liefdevol en met passie. Dit mokkel smijt zich in de strijd alsof het harde realiteit is en je dagelijk met haar te doen hebt. Het neuken verliep heel intens. Toen ik aangaf dat het wat feller mocht, transformeerde ze zich in een ware PSE. Het is niet veel dames gegeven om zowel PSE als GFE aan te kunnen, maar zij deed beiden perfect.

Terwijl ze tekeer ging als een wildebras liet een orgasme mijnerzijds niet lang op zich wachten. Het was een heerlijke ontlading en dat lag niet voor de hand na 2 keer leeggemolken te zijn door Anka en één keer een halvering van je ego te krijgen door die rooie Denisa. Over haar vakkennis en service valt dus niets aan te merken. Ze was echt uitstekend en een aanrader voor iedereen.

Op haar persoonlijkheid was ik niet zo gek. Nog wat gedoe gehad bij het afrekenen en zelfs een fooi voor de goede zorgen was voor haar duidelijk niet genoeg. Aan aftersales deed ze niet. Het enige wat ik achteraf nog kreeg van dat kleinzerig schaap was een zwak kusje op het moment dat de dames mijn taarten kwamen leveren. En hoewel het mij niet zo'n grote rol speelt dat ze achteraf niet meer achter mijn gat loopt, vond ik het wel ten zeerste misplaatst dat ze telkens opmerkingen moest kunnen geven wanneer ik nog 2x met een ander mokkel (respectievelijk Denisa die ik bij haar wel beklaagd had en Katarina) op de kamer verdween. Dit is een gebrek aan professionaliteit, vind ik.

Maar om bij de zaak te blijven... Ze is een superstoot van uiterlijk, ze neukt PSE en GFE als de beste en de service is eindeloos.
Dus toch een aanrader, met de rest buiten beschouwing gelaten.

Naar eigen zeggen nu nog 2 weken in PHG. Voorheen werkzaam in de Spaanse clubs van Sonny.