Volledige versie bekijken : Precious (Ghanese) ex-PHG
Naam: Precious
Nationaliteit/taal: Ghanese / Engels+Frans
Leeftijd: 23
Haarkleur/lengte: Lang zwart krullend haar. Een hele bos (op haar hoofd)
Lengte: 1m65-1m70
Postuur/cupmaat: zeer slank, mooi A / B cup met ferme tepels
Tatouage/piercing: nope
Service: standaard clubservice, niet geïnformeerd naar FT etc...
Extra: draagt brilletje
Tja, wat zal ik zeggen? Deze dame is naar eigen zeggen nog niet zo heel erg lang in de blije tuin. Maar ze kent het klappen van de zweep met al zijn facetten. Dat moge duidelijk zijn.
Ik blijf zeggen dat de interactie tussen personen nog altijd mensenwerk is en daarom geen garantie voor de navolgende mededelingen (LOL): TZ alsof haar leven eraf hing. Heel erg aangenaam, intens en diep. Bijzonder opmerkelijk was dat het brilletje daarbij niet stoorde.
Verder ben ik van mening dat de handelingen die ze uitvoerde niet meer de naam "pijpen" mogen hebben. Dit was top of the line, Referenzklasse, out of this world. Need I say more?
Ik zit aan de bar en ben aan de babbel met Big30 en Jansen.
Precious herkent mij van een vorige keer en komt naar mij toe,ze slaat haar armen om me heen en zoent me innig.Zo zit ik al aardig gevangen in haar web wat ik eigenlijk niet erg vind want deze donkere dame met een lengte van 1.68 en mooi slank mag er zijn.
Dit keer zonder brilletje en het haar wat anders maar even geil en vrolijk.Ik zeg tegen haar dat kameren er zeker inzit maar graag na het eten want het is al zeven uur en rond half 8 zal het zo ver zijn.
We drinken wat om daarna ook samen wat te gaan eten.Daarna even bijkomen en ik laat haar een sleutel halen en we krijgen kamer 17,big room met een dubbel bed.
Eerst knuffelen en zoenen we wat en ze zegt dat ze ook goed kan masseren.Ik laat haar een half uurtje masseren en ik moet zeggen GRANDIOOS,van top tot teen bewerkt ze mijn spieren met veel olie en ze geeft mij een ontspannende krachtige massage.
Dan is het omdraaien geblazen en het erogedeelte kan beginnen.
Eerst teast ze me wat op en weer lekker tongzoenen en ze gaat al kussend naar onder en begint me te pijpen waarvan je kan zeggen supergoed en niet van deze aarde.
Zij staat bij deze bij mij nummer een in de top 10 van dit jaar.
Even later doen we standje 69 en lik ik haar brandschone frisruikende poesje uit met veel plezier.Ik kom al bijna,grlukkig kan ik mijn zaadlozing uitstellen en even later doet ze een cd eromheen
en komt cowgirl bovenop zitten .
Lekker strak voelt ze aan en na vijf minuten spuit ik met een explosie het condoom vol.
Uitgeput drinken we nog wat en verlaten na een stomend uurtje de kamer.Ook de aftersales mogen er zijn want in de barruimte heb ik nog wel een paar keer een hand van achter komend strelend onder mijn badjas gevoeld.
felrops
16 september 2012, 19:07
Felrops was zaterdag naar PHG getrokken met de bedoeling zich te vermaken met wat Roemeense dames. Bij aankomst (13u00) maar een mager aanbod, en dus naar Nachtcafé getrokken. Krantje lezen. Na enige tijd kwam een zwarte schoonheid uit de Kino. Ze glimlachte, mooie hagelwitte tanden. Of ze naast mij mocht komen zitten? Tja, waarom niet. Aardig kenningsmakingsgesprekje, waarbij Precious' handjes allerlei gevoelige plekjes gingen verkennen. Tongzoenen hoorde ook bij de presales. Wij waren net een verliefd jong koppeltje. Maar half gelogen, want alleen felrops ziet de 50 naderen. Maar elke minuut kreeg ik meer zin in Precious. Enfin, Precious een sleutel laten ophalen. Wat toen volgde was één van de beste sessies van dit jaar. Wat weet deze meid een man aan te voelen! Wat een gevoel voor timing, hoe warm kan een kamerbezoek zijn! En het pretpakket was erg uitgebreid; eierlecken bijvoorbeeld was van een ontzettende intimiteit! Niet enlele likjes maar lang, nat, warm. Brhh als ik er nu aan terug trek, word ik weer helemaal stil. Pijpen? Hemels, zelden maak je zo goed mee. En na het neuken nog heerlijk nakeuvelen. Roemenië was ik volstrekt vergeten.
Precious dondert mijn top 3 van het jaar binnen. En bij herhaling zullen sommige Roemeense lieverdjes aardig uit hun pijp mogen komen, of Precious pakt de oppergaai mee.
Voor de franstaligen: Precious spreekt vlot Engels & Frans
Precious een meisje om te koesteren.
Bredero
27 september 2012, 23:13
Kan verplaatst worden naar Babylon in Elsdorf :heul:
satanic surfer
30 september 2012, 09:06
Yup, kan info van collega Bredero volmondig bevestigend onderschrijven. Tot 6/10 sowieso aanwezig in Baby, erna effe vakantie dans la Douce France voor enkele weekjes, en Précieuse zoals ze zich laat tutoyeren momentan gaf toch redelijk stellig aan dat ze erna naar Baby zou terugkeren... Voorts topservice uiteraard...
satanic surfer
14 december 2012, 11:45
Ter info voor het fanlegioentje van Précieuse: ze maakt een tweedaags heroptreden in Babylon dezer dagen, ter opluistering van het verjaardagsfeestje van heden ten dage, verder verblijf nog bepaald onzeker... zal haar straks ns aan de oren trekken om te checken hoe de ze deze door kalkoenen allerlande gevreesde periode zal doorbrengen... Lichtjes gekscherende groetjes vanuit de krochten van de hel...
piranha
15 december 2012, 22:35
Voor de beertjes die haar beter kennen of contact onderhouden met haar graag een update wanneer ze nog eens aanwezig is in Babylon of PHG. Zij staat al zolang op m'n verlanglijstje maar steeds mis ik haar. Was van plan vandaag haar eindelijk eens in Babylon te gaan bezoeken, maar op het laatste moment werd m'n plan weer eens doorkruist, dus weer geen Precious voor deze jongen. Nu zie ik dat ze voor volgende week niet op de aanwezigheidslijst staat, dus als iemand nieuws heeft voor haar toekomstplannen, graag een update. Thnx.
satanic surfer
16 december 2012, 09:08
In principe blijft Precieuse een weekje in Babylon gaf ze vrijdag aan, ter confirmatie kan u altijd een belletje plegen naar Elsdorf uiteraard...
piranha
16 december 2012, 19:29
In principe blijft Precieuse een weekje in Babylon gaf ze vrijdag aan, ter confirmatie kan u altijd een belletje plegen naar Elsdorf uiteraard...
Idd. was ze er vandaag dus vandaag Elsdorf en Precious bezocht. Ben niet (meer) zo'n fan van zwarte dames maar deze stond toch op m'n lijstje. Er is al veel geschreven over deze dame en goede wijn behoeft geen krans. Topservice en ongeclompliceerde meid. Nilfisk label brrrrr.......tril er nog van.
labelaar
27 december 2012, 17:58
:freu:Toch lijkt het erop of die zwarte meiden altijd meer zin hebben om eens lekker een mondje vol met zaad te krijgen. Precious stond bij mij ook direct nadat ik een broodje had verorbert. FF naar de Kino en daar heeft ze me toch leeggepijpt alsof haar leven ervan af hing. Ja die meid heeft echt plezier in haar werk. Mooi lichaampje en zoals ik al net zei: wat kan die heerlijk pijpen!
Sphinx
5 januari 2013, 21:05
"Make your escape, you're my own Papillon
The world turns too fast, feel love before it's done
It kicks like a sleep twitch
My Papillon, feel love when it's done
It kicks like a sleep twitch"
geknipt uit mn bericht
Ik kletste wat bij met NLNU tot die door Precious werd lastig gevallen. Naar ik begreep was die snuggere varensgezel al met beide beschikbare zwarte dames meegeweest (iman was lang op kamer en NLNU herkende haar zelfs niet toen ze even langsliep). Deze racebeer had al gauw door uit welke wind de hoek waaide toen hij Precious als "best girl in the house" omschreef. Een gunst moet je op volle zee niet afslaan, dus was ik al vlug in een omhelzing gevangen waaruit ook Editors (http://www.youtube.com/watch?v=Wq4tyDRhU_4) niet meer waren weggekomen. "Make your escape" kan Tom Smith dan wel roepen, maar zelfs ontsnappingskunstenaar Henri Charriere (http://www.youtube.com/watch?v=DARD1l-tr6g) had zich gewoon braafjes overgegeven denk ik. Precious' voorspelkunsten waren van uitstekend niveau en na een paar rondjes zoenen trokken we ons maar op een kamer terug, waar ze onmiddellijk weer wilde zoenen omdat ik schijnbaar een heel goede smaak had. Grinnik, ik was maar gewoon eerlijk en liet het Ricola-snoepje zien wat ik nog in mn mond had :tongue:
Het werd een hele leuke sessie met Precious, die ook qua bloasmeziek heel, heel goed meekan in top5-lijstjes van meerdere ijsberen die de moeite ervoor nemen het in te vullen. Deze racebeer dacht er een tijdlang over om maar in haar mond af te gaan, maar ik bouwde toch maar een befpauze in. Waarbij bleek dat ze daar zonder enige moeite in meeging. Ze sloeg daarna terug met een DT-aanval en had er zo meteen een condoom om geraffeld, dus de af te leggen weg bleek duidelijk zat. Ze gaf lekker tegengas in meerdere standjes en attendeerde er 5min voor tijd ook op dat we richting uur gingen. Deze racebeer zat toen al vrij dicht tegen een slot aan en liet maar helemaal lopen... Bam!
Darling, just don't put down your guns yet
If there really was a God here
He'd have raised a hand by now
Now darling, you're born, get old and die here
Well that's quite enough for me,
We'll find our own way home somehow.
NLNU lag toen ik van de kamer af kwam nog even op Iman te wachten en niet lang daarna kon ie haar ook meenemen. Ik wenste de twee "bonne chance" en ging een koffie halen. En niet veel later blijf ik opnieuw aan Precious hangen. Ze had eigenlijk al een date, maar na wat heen en weer onderhandelen kreeg ik tot mn verbazing voorrang (blijkbaar wilde hij haar de rest van de avond bezighouden). Ze vloog me nog in die barruimte aan en kopieerde mn snoeptrucje nu in de omgekeerde richting (die menthol snoepjes die op het schaaltje aan de ingang lagen waren wel wat pittiger van smaak dan mn eigen voorraad :angst:) Editors slingerden er hun keyboards weer bij aan en ik kan aan de "openlijk sex" discussie hierboven toevoegen dat we toch aardig ver gekomen zijn toen ik Precious openlijk stond te vingeren terwijl ze zich treiterig tegen me aan stond te rijden. Lily stond een beetje verbaasd dat ik alweer "horny" was. "A simple matter of biology" was mn antwoord tussen een paar zoenen door.
Op kamer herhaalde zich een groot deel van de sessie die we eerder hadden, al duurden verschillende onderdelen nog wat langer dan eerst. Blijkt dat Precious niet alleen heel goed kan pijpen, maar net als Zhuzha en Tina ook niet terugschrikt voor een fiks potje skullfucking. Af en toe onderbrak ze even toen ze doorkreeg dat Lily naast ons was neergestreken met een andere gast en ging een beetje Lily's staccato-kreuntje imiteren (klonk ongeveer zoals het geluid dat Russell Leetch (http://www.youtube.com/watch?v=nDn4GOIUqlc) na 4 minuten in die clip ten beste geeft. Toen de geluiden aan de andere kant wat meer op opruimen na een motorplof wezen, zetten we er ook nog een keer de sokken in en na een paar doggy variaties plofte de vierde turbo van vandaag. Bam!
No sense of doubt, for what you could achieve,
I'd help you out, I've seen the life you wish to leave.
Oh well it kicks like a sleep twitch
You will choke, choke on the air you try to breathe
It kicks like a sleep twitch
Teasy71
9 januari 2013, 22:16
Auszug aus meinem Bericht vom 9.1.2013:
...
Nun war ich entspannt und gestärkt und schaute mich mal etwas um, um festzustellen, welche Damen ich von der Homepage her zuordnen konnte. Und da sah ich sie, Précieuse, ein perfekter Körper, ein perfektes Gesicht und eine Natürlichkeit, die ich nur selten in einem Club gesehen hatte. Doch was musste ich dann feststellen? Der Kollege, der in der Sauna noch so einen netten Eindruck auf mich gemacht hat, schaut ja genauso fröhlich wie ich, als Précieuse an uns vorbei hinter die Theke ging. Da hat dieser Typ doch tatsächlich den gleichen Frauengeschmack wie ich. Ich finde, so etwas gehört abgeschafft. OK, ich bin ja ein Gönner und habe mich für meinen neuen „Freund“ auch gefreut, aber dass er diese super nette und hübsche Frau dann auch noch vor meinen Augen in die Arme nahm, sie küsste und sich sogar an ihrem Hinterteil zu schaffen macht, das war nicht ausgemacht. Na gut, ich bin ja geduldig. Ich kann warten…
...
Wieder oben an der Bar angekommen hielt ich nun Ausschau nach der „hübschen schwarzen Gazelle“, wie sie laut Homepage genannt wird. Ich saß links an der Theke mit Blick Richtung Buffet. So konnte ich sie nicht übersehen. Nach einiger Zeit kam sie dann wieder in den Raum und nach gefühlten drei Schritten fiel sie einem anderen Gast um den Hals. Äh… wie… und ich… OK, nochmal warten… Kein Problem, ich habe Zeit. Da kenne ich nichts. Ich will sie!
Also nochmal einen O-Saft bestellt, ein weiteres Geflügel vernascht und weit mit den netten Kollegen vom Forum geredet. Natürlich habe ich auch gleich erzählt, dass ich auf Précieuse warte.
Und dann war es soweit. Die kam die Treppe hoch und ich stach ihr meinen Blick so tief in die Augen, dass sie nur noch mich sah. Sie gab mir einen kurzen Wink, dass die gleich wieder kommt und ging Richtung Mädelszimmer um sich etwas frisch zu machen. Als sie zurück kam war sie nach gefühlten zwei Schritten in meinem Arm. Wir stellen uns einander vor und ich sprach mit ihr über meine Reaktion, als ich sie zum ersten Mal sah und schon merkten wir, dass die Chemie stimmt und alles war gut.
Das Zimmer, was sie für uns ausgesucht hat war echt tollt. Spiegel an der Decke und an allen Wänden. Ich wusste gar nicht mehr wo ich zuerst hingucken sollten. Es war für mich etwas ganz Besonderes und kann nur jedem empfehlen sein Geld in „farbige Französinnen“ zu investieren.
fervent
10 januari 2013, 16:03
Vandaag in het rustige Babylon geweest en daar al vroeg vanmorgen kennis gemaakt met Precieuze. Zij zat aan de bar en ik stond daar met mijn eerste kopje koffie. In het frans een gesprek begonnen en dat werd al snel heel gezellig. Ze had er duidelijk zin in. Wat een mooie vrouw. oorspronkelijk uit Ghana. Kamer 1 genomen, altijd een fijne kamer. Het was meer dan een feestje op bed. Heel lekker zoenen, heel intens. Heel lekker beffen, ze kwam schokkend klaar. Nog veel lekkerder pijpen: hij ging er helemaal in en ik ben niet echt heel klein of zo. In missio afgemaakt, helemaal goed. Prima half uurtje, absoluut GFE. Wie haar wil ontmoeten moet er rekening mee houden dat ze over twee weken naar Parijs terug wil gaan. Het is de moeite voor die tijd nog een keer naar Babylon af te reizen.
joo
12 januari 2013, 08:54
vorige zondag eindelijk dit beestje ook eens mogen proeven.
Was er vroeg en Precious was reeds onmiddellijk klaar om erin te vliegen. Samen een koffie en na een hevige en intense tongzoen voor een uurtje de kamer ingetrokken. Heerlijk lichaam heeft dit meisje. Zo slank heb ik ze echt graag. Pijpen is subliem en duurde niet lang of ik had haar mondje volgespoten. Massage nadien om weer op sterkte te komen en ook tijdens het neuken weet deze gazelle goed mee te doen. Een tweede maal gekomen toen ik haar achterwaarts in de poes naaide voor de spiegel. Ik word weer gevoelig als ik erover schrijf.
100 % herhalingsgevaar, maar binnenkort vertrekt ze terug voor een tijdje naar Parijs, waar ze woont.
Wijze grijze
13 februari 2013, 18:01
Gekopieerd uit m’n recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=302204#post302204
Laat mijn oog nu net vallen op een gracieuze Afrikaanse met lange benen en een klein maat 32 kontje. Précieuze. Dus meteen na het ontbijt mijn eerste moves ingezet en een gesprekje aangeknoopt.
3604
Précieuze is een aparte verschijning. Zo heb ik nog niet eerder een Afrikaanse gezien. Ze heeft eigenlijk een Europees tienerlichaampje verpakt in een chocoladebruine Afrikaanse verpakking. Ik had me van tevoren wel een beetje ingelezen in de Babylon-dameskwaliteiten en deze Précieuze was me hieruit eigenlijk bijgebleven als een dame met goede Franse kwaliteiten. Nou, ze woont in Parijs, dus het begon al goed doordat ik na lange tijd nog eens een gesprek in het Frans kon voeren. Précieuze stelde zelf voor het gesprek op de bank te gaan verdiepen en toen ze terugkwam met een drankje ging ze wijdbeens op mijn knieën zitten en bood me haar lekkere borstjes aan. Zeer lekkere tongzoenen volgden onmiddellijk en Wijze Stijve zorgde voor een bult onder mijn handdoek, waardoor ik het toch wel enigszins benauwd kreeg. Dit merkte Précieuze ook en zij opende mijn handdoek en begon Wijze Stijve hartelijk te begroeten.
Ik weet niet of Précieuze er specifiek om gevraagd had, maar we eindigden in Kamer 8 in de kelder. Deze kamer beschikt over een plafondspiegel + zijwandspiegel en is helemaal afgesloten. Deze spiegels gaven een geweldige extra dimensie, zoals ik enkele weken geleden ook al eens in Living Room had mogen ervaren. Haar pijpkunsten zijn werkelijk fenomenaal. Zij beheerst de kunst van het DT en blijft hier ook lekker lang mee doorgaan. Mijn favo positie was echter het “scharen” waarbij je in de plafondspiegel alles optimaal kunt zien. Terwijl blanke Wijze Stijve ritmisch in haar donkere zwart/roze poesje verdween kon zij m’n ballen strelen en had ik toegang tot twee stevige zwarte borstjes en bovendien konden er TZ uitgewisseld worden. Als je jezelf hierbij dan ook nog zelf kunt zien, blijft er niet meer veel te wensen over, behalve dat dit zo lang mogelijk mag blijven duren. Met alle mogelijke trucs heb ik het dan ook 29:47 minuten weten op te sparen en een mooie DNA-fontein langs haar chocopijplippen was het resultaat. Wijze grijze sexapproval: 9,5/10
Toulouse-Lautrec
20 februari 2013, 13:04
Maar daar kwam helemaal niets van terecht want toen we naar de bar liepen om wat drinken te halen kwam ik bij Précieuse te staan en ik ging meteen voor de bijl, ik liet me zomaar meeslepen door deze goedlachse, warme en vrolijke meid met haar satijnzachte-Afrika-huid. We gingen op de bank zitten en gelijk kronkelde diepe TZ-en mijn mond binnen. Précieuse trok mijn lendendoek wat opzij en boog zich voorover om oraal verder te gaan.
Nu begon ik even te twijfelen, openbare seks is niet echt mijn ding en ik had geen idee waar dit naar toe zou gaan. Dit was voor mij nog een brug te ver en ik stelde daarom voor om naar boven te gaan. Lachend vroeg Précieuse of ik “shy” was en ja, dit zal zeker een vorm van verlegenheid zijn. Maar voor mij is het vooral nieuw en misschien doe ik het de volgende keer wél. Via de kino en nog een kamerwissel kwamen we op de goede kamer terecht.
Het gekke is dat ik normaal nooit zo op donkere vrouwen val. Maar Précieuse met haar slanke bewegelijk lichaam, mooie kleine tietjes met pronte tepels, haar levendige karakter en open lach, dat kon ik niet weerstaan.
Uit mijn recensie van 08-02-2013: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=302491#post302491
Admin
19 maart 2013, 16:14
https://www.ijsberenforum.com/img/babylon/precious.jpg (http://www.saunaclub-babylon.com)
Ricardo Banana
7 augustus 2013, 09:43
Gisteren was ze in PHG
palimo
7 augustus 2013, 11:04
Ik was afgelopen zaterdag in Babylon, Precious was er ook, er was niets overgebleven van de spontane vrolijke blij Precious van een jaartje geleden.
Vroeg me al af, wat er aan de hand was,
rob45
7 augustus 2013, 12:39
Zal er binnenkort weer een keer op komen vrolijken,iedereen kan een keer een mindere dag hebben.
uurtje
7 augustus 2013, 13:55
Vandaag phg
satanic surfer
1 september 2013, 19:40
de retour au Babylon...
Flurkman
3 september 2013, 10:40
... niet terugschrikt voor een fiks potje skullfucking...
Ik neem aan dat dit een synoniem is voor "mouth fucking" ??
satanic surfer
9 december 2014, 19:08
de retour au Babylon...
Sphinx
20 december 2014, 23:53
"Jouw haar is een waterval, jouw ogen een overval.
Jouw schoot is een muizeval, je bent gewoon heerlijk!
Jouw rug is een skivallei, jouw billen een zomerwei
Jouw benen zijn vogelvrij, je bent gewoon heerlijk
Je jaagt voor mij de stormen weg
Je waakt over mijn leven
Je lacht aan de wanhoop voorbij
En je doet het alleen maar voor mij"
Geknipt uit mn bericht
Wat betreft de dames, keus zat! Kesha glimlacht vanaf haar vaste kruk, Svenja schiet in de lach als ik verbaasd naar haar andere haarkleur kijk (zwart ipv blond), Alice gritst meteen mn snoepblikje weer weg en bijna alle zwarte dames komen even hallo zeggen: Iman, Sarah, Shana en Katja). Ze hebben alweer versterking gekregen: de ene had een korte Afro, slank lichaam en kleine cupmaat, werd Caro genoemd. De ander is nog iets slanker en heeft een Afrokapsel dat nogal extravagant overkomt. Ze draait zich om en roept luid hallo! Héla die komt bekend voor. Dat gezicht, die aanstekelijke lach, die gekke Harry Palmerbril... het is inderdaad Precieuse.
Ik twijfel niet lang en zit gelijk naast haar. Deze racebeer verwacht na meer dan een jaar afwezigheid niet dat ze mn naam nog weet (en dat weet ze idd niet meer), maar het blikje herkent ze wel meteen. Veel zeiden we niet tegen elkaar, mn tong werd gearresteerd iedere keer als ik mn mond te ver opendeed. We trokken ons in een kamer achter de kino terug en eigenlijk voelt het alsof Precieuse nooit is weggeweest, de manier waarop ze me bezighoudt liet deze racebeer een beetje ontsporen: "Je praat als een waterval
Je vrijt als een overval, je zwijgt als een muizeval. Je bent gewoon heerlijk!" Ramses (https://www.youtube.com/watch?v=zSKWHc0eL_4) gaat nog even door met ratelen, ik concentreer me inmiddels op Precieuse's fanfaretechnieken, die zo diep gaan dat zelfs een afkoelperiode niet volstaat. Ik laat haar dus tot het einde doorgaan :blow2: en de rest van de tijd hebben we volgeneukt. WGSA-rating: TILT
foefel
5 maart 2015, 01:44
Zaterdag een ritje naar Babylon gemaakt, was er om 11.30 uur en er waren al een 10 tal dames.
Bij een broodje en koffie aan tafel kwam er een mooi donker meisje met bril en grote zwarte krullen bij me zitten.
Haar naam was Precieuse uit Ghana die de mannen wel weet te verleiden want ze kwam zeer sexy over.
Na een kort gesprekje zijn we op de bank gaan zitten waar ze me heerlijk begon te tongzoenen.
Dat heeft niet lang geduurd want ze had me zo geil gemaakt dat me snel naar de kamer zijn gegaan.
Op de kamer is Precieuse een echt sexbeest deepthroat pijpen zc ,beffen ,lotuskus en tongzoenen kan ze als de beste.
Na een neukpartij met verschillende standjes kwam ik heerlijk klaar en Precieuse ging tekeer als een geile sexmadam waar ze heerlijk van genoot.
rudolph
12 maart 2015, 17:21
Vorige week nog even binnengewipt bij Babylon.
Bij het binnenkomen werd ik direct verwelkomt door deze zwarte schone. Niet lang daarna kon ik de verleiding niet meer weerstaan om boven met haar in de kino een beetje te flikflooien. Wat gestoei en gefrunnik later waren we naar een kamer getrokken voor een sessie van 1,5 uur. Heerlijk pijpen, prostaat stimulatie en lotuskus. Waarop ik haar ook van kop tot teen met mijn tong heb geïnspecteerd. Ze weet alles perfect te doseren zodoende je de gehele tijd net niet komt en kan recupereren zodoende je eigenlijk voldoende stamina opbouwt om haar naar het einde toe gedurende dik 15 min stevig plat te neuken! Heerlijk!
why not me
29 april 2015, 23:25
She is back !
BefBeer
30 april 2015, 08:52
She is back ! and Black!:freu:
BefBeer
why not me
30 april 2015, 12:56
and Black!:freu:
BefBeer
And very Precious :tongue:
Deze meid is botergeil, houdt echt van sex, maar je mag geen aversie tegen donker hebben.
deze dvp is permanent enthousiast en heet,en kent geen taboes.
eigenlijk lijkt sex voor haar uitgevonden, perfect figuur ook
satanic surfer
1 november 2015, 09:51
Wieder anwesend...en ligne les gars...
Sphinx
21 december 2015, 21:18
"Science and reason will tell us so
The blood in our veins are just chemicals
Better believe I keep my demons to myself
Better believe it's getting harder, but I'm ...
never gonna stop until it's broken (2x)
How long 'til we learn, dancing is dangerous
How long 'til we find, the devil inside of us
How high is too low. We're not that young so...
we're never gonna stop, never gonna stop
Never gonna stop until we break it. (Dancing on glass (2x)"
Geknipt uit mn bericht
Wat mezelf betreft, de keuze was lastig en toch ook helemaal niet lastig. Ik zat op Precieuse te azen, maar die was met een andere gast aan het babbelen. Ik liep dus al aan alternatieven te denken toen bleek dat de vent weg was, maar Precieuse er nog stond, in een omhelzing met Sasha. Beide draaiden zich breed lachend mijn kant op toen deze racebeer eens poolshoogte ging nemen. Een aparte combi, maar ik had me dankzij Shana en Alice al eens voorgenomen een zwart-wit trio te proberen. Alleen zijn door omstandigheden de actrices iets anders uitgevallen dan gedacht. Precieuse hoefde Sasha dankzij ons vorige triootje niet eens aan te prijzen, ze was al weer net zo lekker aan het zoenen als de vorige keer. Wat dat aangaat bieden ze elkaar ook perfect tegenwicht, Precieuse is een grappige flapuit, vrolijk en soms wild, Sasha kan dat ook zijn, maar acteerde nu express veel rustiger. Mn muziektic flapte er iets totaal fouts uit van St. Lucia (niet dat duitse schlagerhitje, maar een jaren 80 nummer dat per tijdmachine in 2015 is geland (https://www.youtube.com/watch?v=ZgIxDprhU_4)
Het bleef dan ook niet lang rustig, Sasha pijpte de eerste minuten vrij rustig, tot Precieuse dat overnam en ik haar een tijdje kon beffen. Daarna ging ze niet echt sneller, maar wel veel dieper pijpen en werd veel aanhankelijker. Nadat ik ze allebei gebeft was het ook opvallend dat Sasha heel snel riep: "me first" toen ik eens wat actiever wilde worden in doggy. Halló, niet alleen zat deze racebeer letterlijk klem in Sasha, ze trok echt op als een Tesla in "Insane mode" en had ook geen zin meer om te stoppen. "Never gonna stop until it's broken, never gonna stop until it's broken.". Precieuse ligt een beetje op te geilen, laat zich vingeren en deelt dan plots een pets op Sasha's achterste uit waar die flink van schrikt, maar we moeten er allemaal om lachen.
Zelf blijkt Precieuse ook aardig nauw te zijn geworden en ook zij maakt van deze afsluiting een gek en grappig PSE-triootje. Ook hier ga ik na een uur in doggy af, Honda 2 naar de schroothoop :fuck: In het nakletsen word ik weer voor gek uitgemaakt als het om de afwezigheid van dames tijdens de feestdagen gaat en ik er een oud hitje van Chicago doorheen gooi. Precieuse simuleert een huilbui, maar kan haar lachen niet houden, Sasha geeft me een stomp, maar ook een diepe tongzoen (heeft ze helaas van Alice afgekeken :tongue:). Kosten 200 euro totaal, WGSA-rating: TILT en nominatie voor de Powerplay-award (https://www.youtube.com/watch?v=-vBQN_5xy9s) voor beste trio (noot: heette dat niet anders racebeer? klopt, ook in je awards moet je met je inspiratie meegaan)
https://www.youtube.com/watch?v=ZgIxDprhU_4
Kwakje
10 maart 2016, 21:53
Al bij binnenkomst kreeg ik een warme begroeting van haar. Deze spring in het veld heeft geen zittend gat en je ziet haar ook nauwelijks zonder beer zitten.
Dit zou mijn eerste zwartje worden.
Presales in de bar, jonge jonge wat kan deze dame muilen, van zacht en lief tot mixerdraaiend tongen. Met een enkel momentje er zelfs iets over. Piemelmans werd ook al goed gesoigneerd. Normaal hoeft dit voor mij niet openbaar, maar Precious kreeg met zo opgehitst dat het me niets meer interesseerde.
Vooraleer ik mijn kwakje afleverde in de bar dan toch maar naar de kamer getrokken.
Dit was een half uur boem patat. Zoenen, pijpen, beffen en neuken all the way. En zalig hoe deze dame kan pussysliden.
Op exact 30 minuten hield ik het niet meer en zag haar met een grijns denken 'die heb ik weer lekker laten genieten'.
Dit is een top professional van het goede soort. Je merkt het niet en ze zal je een super service geven.
Geen gehaast van de kamer, en geen gemaar over minuutje meer of minder.
Ze is slim genoeg om wat op langere termijn te denken.
Heb al weer zin in deze zwarte parel.
GrandCru
6 april 2016, 10:42
Babylon staat binnenkort op mijn lijstje maar ik zie deze parel niet meer in de lijst staan. Iemand nieuws?
Big30
6 april 2016, 11:04
Babylon staat binnenkort op mijn lijstje maar ik zie deze parel niet meer in de lijst staan. Iemand nieuws?
Hmm ben niet helemaal zeker maar 2 weken geleden waren er in Happy Garden opvallend veel Afrikaanse dames aanwezig, bij een laten we zeggen krullebol dacht ik die heb ik wel eens eerder gezien.
Of het Precious is weet ik niet zeker, zou kunnen als ik naar de foto's kijk maar ben niet zeker.
satanic surfer
6 april 2016, 20:21
Ze is op vakantie closeby...komt wel weer terug naar Bab...
Précious zal haar fkk-career stoppen vanaf de 16 juni.
Sorry voor mijn neederlands, in English it will be easier...
Precious will leave the Babylon and the FKK world in general in two weeks, June 16th will be her last day. I will miss her and will not be the only one ;-)
Envoyé de mon GT-I9505 en utilisant Tapatalk
frits10
1 juni 2016, 09:31
Gisteren weer een heerlijke sessie gehad met Precieuse. Ze is inderdaad nog maar tot 16 juni aanstaande in Babylon! Ze wil haar rechtenstudie in Frankrijk gaan afmaken en daarna advocate worden. Ik vind het een moedige keuze van haar, respect! Ik wens haar daarbij alle succes.
Precieuse is al jaren mijn persoonlijke 'nummer 1'. Ze is immers de perfecte courtisane: een goddelijk slank lijf, altijd erotische topservice, geestig, intelligent en een sprankelende persoonlijkheid. Iemand van haar kaliber is zeer zeldzaam!
Ze heeft bijna 10 jaar in Babylon gewerkt, als ik haar goed heb begrepen. Ze zei me dat ze de komende twee weken wil gebruiken om afscheid te nemen van haar vaste klanten en dan met name die klanten waarmee ze een extra fijn contact had opgebouwd. Kortom, ze zwaait af in stijl, zoals helemaal bij haar past!
Sphinx
19 juni 2016, 16:21
The place where we met is haunted by thieves
Sifting through memories, from the foreign leaves
Oh, bank us your soul, now race with the clock
Immunity over, take a moment, then stop..."
Geknipt uit mn bericht
... Ik had bíjna de verkeerde Afrikaanse dame aangesproken na een half uur, want Precieuse lijkt toch best wel veel op de Afrikaanse Lilly (dacht eerst dat het Sylvia was trouwens) als je niet goed oplet (beide vrij slank, beide op dat moment hun haren los). Maar Precieuse zwaait idd even, roept ogenblikje en Lilly kijkt me emotieloos als een botsauto aan, ze kan erom lachen als ik het Alayaya-moment uitleg (GoT- persoonsverwisseling tussen twee van Tyrion Lannister's escortdames).
Dan is Precieuse weer terug, nu met een soort rasta-koppie. Veel er omheen draaien deden we niet, we zitten een tijd in een hoek te zoenen, zien hoe Exi met een dame naar buiten trekt (naar later bleek om een nummertje in een springkussen te maken) en zien hoe er een vestzakroemeentje gillend naar binnen rent om aan de Grote Boze Minime te ontkomen. Dan wordt het te druk naar madame's zin en verschuiven we de activiteiten naar boven. Ik krijg haar zowaar zover eens rustig aan te doen en dat pakt heel erg goed uit. Een Editors deuntje (https://www.youtube.com/watch?v=Uz9D9Upew7M) springt er bij aan en vormt een mooie achtergrond. Doordat we wat meer knuffelen en rotzooien tussendoor duurt het ook een halfuurtje voor ze er een gummi omdraait, maar dan draait ze de gaskraan open en wordt ik binnen 20 minuten en een paar standjes over de rand geschoten. BENG! Laatste keer heeft Precieuse mij een massage gegeven, nu draai ik dat om, als dankjewel voor een paar leuke encounters. Veel later op de avond probeer ik haar nog eens als afsluiter te regelen, maar toen waren er al teveel stamgasten. Blijft dus bij één keer dit jaar, en een nominatie voor de Wings-award voor beste Eenmalige belevenis. Good luck en hopelijk slaagt ze in haar opzet.
https://www.youtube.com/watch?v=Uz9D9Upew7M