Volledige versie bekijken : Layla (Turkse)
Naam: LAYLA
Nationaliteit/taal: Duits (goed)/ Engels (matig)
Leeftijd: eind 20
Haarkleur/lengte: zwart lang (krullend)
Lengte: 1m60
Postuur/cupmaat: slank (hard-body) met sili C/D cup
Tatouage/piercing: kleine piercing aan haar klit
Service: blowjob queen
Ze verscheen eergisteren in de reeds goed gevulde barruimte op lekker hoge hakken met er tieten pront vooruit. Je zag dat die lekker ingesmeerd waren met olie, net als haar strakke billetjes. Ik vroeg of ze een kamer kende met een bank ipv altijd die bedden en ze kwam even later terug met Schlüssel 9. Na wat geile intro begon ze lekker te zuigen aan men lolly, en dat deed ze super! :betrunken: Heb haar tot 3 keer toe teruggetrokken, want een vroegtijdige zaadlozing zat eraan te komen. Toen kwam ze in cowgirl boven op me zitten in de zetel en bereed me langzaam, dan weer wild, dan weer schuivend van links naar rechts, van voor naar achter, tjonge jonge en terwijl nam ze me lekker vol op de mond of plantte ze haar lekkere sili-borsten in mijn mond. Tja, hier was ik niet tegen opgewassen en heb haar een lading van jewelste gegeven... Ze gaf me aan soms hele dagen lang niets anders te doen dan pijpbeurten, omdat ze daar zo goed in was, en dat mannen haar niet eens vroegen om te neuken...
Is 100% voor herhaling vatbaar:lostit:
Deze Turkse furie was heel de dag druk bezet.
Layla heeft een super body en op Pinkstermaandag had ze een woooooooow rood sexy jurkje aan waarbij haar grote sili borsten er bijna uit sprongen:tongue:
Spijtig genoeg begon ze pas op de kamer met de mededeling dat TZ en likken 20€ meerprijs was.
Ik stond zo geil als boter en wou haar lekker zoenen dus stemde ik toe.
Mmmm Deze dame zoent echt lekker,pijpt zeer goed,alleen wederom spijtig toen we aan mijn favoriete standje begonnen smeerde ze haar grotje in
met een halve tube smeermiddel:hammer:
Na een hele tijd haar doggy geneukt te hebben voelde ik dat klaarkomen er niet in ging zitten en vroeg ik dat ze me manueel kon aftrekken en ik op haar hemelse borsten kon spuiten:tongue:
Maar schatzie kein problem als je er nog eens 20€ bovenop doet:hammer:
Op zo een moment dat je bloedgeil staat mogen ze zelfs 100 € extra vragen:biggrin:
Ze was nog maar net begonnen en ik verwittigde haar en ze trok voor de veiligheid haar gezicht weg van mijn Dolfie maar waar we beiden niet aan gedacht hadden waren de wetten van de zwaartekracht...wat goes up must go down:nee:
En toen ik klaarkwam in de lucht viel het overgrote deel van mijn nakomelingen in haar rechteroog:nee:
Big panic,ze schreeuwde om een tissue want alles kleefde toe:hah:
Nadien kon ze het wel relativeren want ze besefte ook wel dat ik het niet express had gedaan.
Besluit : ondanks die extra's is er een groot herhalingsgevaar want de dame is een super geile deerne met erg goede servive
Grtz,Dolfie
bad pritt
31 mei 2012, 20:51
Dolfie heb je haar voor een half uur 90 euro betaald ?
Zoenen is toch gewoon standaard service in elke normale saunaclub ?
Voor klaarkomen op het lichaam heb ik nog nooit iets extra's betaald.
En moest je de condoom ook nog betalen na afloop aan 5 euro per stuk ?:gruebel:
Dolfie heb je haar voor een half uur 90 euro betaald ?
Zoenen is toch gewoon standaard service in elke normale saunaclub ?.
Voor klaarkomen op het lichaam heb ik nog nooit iets extra's betaald.
En moest je de condoom ook nog betalen na afloop aan 5 euro per stuk ?:gruebel:
Hey BP,inderdaad 50€ standaardprijs + 20€ TZ en likken + 20€ spuiten op body.
Zoenen is in bepaalde clubs standaard echter in andere clubs dan weer niet.
In GT bepalen de dames dit,de meeste dames doen dit standaard,andere dames doen dit helemaal niet en nog andere vragen meerprijs.
Cummen op body is toch wel iets anders...in vele clubs vragen dames daar iets extra voor,dat zou jij als ervaren rot toch moeten weten hé:biggrin:
Condooms zijn steeds in de prijs inbegrepen:rolleyes:
Grtz,Dolfie
bad pritt
1 juni 2012, 10:37
Hi Dolfie het is jouw geld maar madame komt op mij over als een golddigger, past wel bij golden time natuurlijk..:smile2:
Als ze van tevoren niet meld dat kussen -wat ik als normale saunaclub standaard service- beschouw 20 extra kost , had ik het meteen afgebroken, ikwil het niet betalen en wordt toch nooit meer echt leuk. Als je eenmaal betaald voor iets normaals is mijn ervaring dat je voor alles blijft betalen, die vraag naar betalen voor het condoom was een grapje maar dit soort vrouwen laten je vaak extra betalen voor alles en nemen het met de tijd ook niet nauw, je hebt immers al aangegeven dat je je makkelijk laat melken.
Echt waar klaarkomen op het lichaam -vaak gedaan- maar nog nooit een cent extra voor betaald, werd 1x gevraagd achteraf door en roemeentje die achteraf aan het creatief beprijzen sloeg en ook de tijd van een half uur naar een uur opdreef, netjes geweigerd. en toen dat niet werkte de middenvinger gegeven aan die trut en nooit meer iets van gehoord.
Zoals zij het beprijsd loopt een "normale" sessie bijna 100% in prijs omhoog, vraag me af of ze dat zo bij iedereen doet ?
Ik kan idd alleen maar bevestigen dat ze eigenlijk 70 EUR voor een half uur vroeg, maar what the hell, had op dat moment helemaal geen zin om daarover te keuteren... Maar jongens, wat een toplichaam en wat een topprestatie!