PDA

Volledige versie bekijken : Erika (Roemeense)

satanic surfer
13 mei 2012, 16:29
Naam: ERIKA

Nationaliteit/taal: Roemeense Engels(perfect)/Frans/Spaans/Italiaans (goed)

Leeftijd: 24

Haarkleur/lengte: zwart steeds een lange paardenstaart tot aan de bilnaad, prachtig

Lengte: 1m65

Postuur/cupmaat: slank b-cup natuur (licht hangend)

Tatouage/piercing: navelpiercing

Service: standaard clubservice, opgelet voor vuilbekkende spuitgasten, géén FT mogelijk

Extra: lieve, naturel dame met een indringende oogopslag. Qua looks zomaar weggelopen uit het zigeunernest, ravenzwarte lange haren in een paardenstaart die kietelt in de bilnaad somtijds, bleke huidskleur, doorsnee gezichtje met een mini-haviksneusje, tattooloos, maar gelukkig erg humorvol. Opvallend rustig ogende dame, geheel niet animerend, eens in gesprek zeer gezellige en koddige dame.

Erika was me al enkele bezoekjes opgevallen, nogal wiedes want ze zat telkens nabij "vriendin" Ines in de buurt, bij plaatsgebrek "delen" ze een sofa. Zo kon ik haar al enkele malen uitgebreid observeren zonder dat ze hoegenaamd in de smiezen had dat ik naast Ines ook interesse voor haar zou kunnen hebben. Aangezien het drummen geblazen was voor een zitplekje me temidden van deze 2 Roemeense kapoentjes geplaceerd, effie wat palaveren, bleek deze olijke sofadansschavuite ook nog ns een halve polyglot te zijn, ze schrok zich te pletter toen ik overschakelde naar Molière's taaltje om een Franzoos wegwijs te maken aangaande Ines, en Erika fluisterde me zachtjes in m'n oor dat ze het wel schattig vond dat ik haar bewierrookte, maar tot m'n stellige verbazing deed ze dat in vlekkeloos accentvrij Frans...Zodoende waren we dus al snel in een mengelmoesje van talen aan het présessioneren als raaskallende geïnterneerden plachten te doen na de maandelijkse cinemavertoning, wat een leuke en snuggere dame.

Servicegewijs weinig op af te dingen, FT onmogelijk, maar dat interesseert mezelf toch geen moer. Exploratieve zoenochtendwandeling, eerst wat vooorzichtigjes, gradueel verbeterend doorheen de sessie, om uiteindelijk op een zéér dikke voldoende te mogen worden afgetikt als eindbalans, erg goed voor een eerste sessie naar m'n mening. PZC was goed te noemen, amper handinzet, ietwat variatie ontberend naar m'n meug, volgehouden, condoompje moest ik bijna in haar handjes duwen om er een NMC-infogedeelte aan te kunnen toevoegen, vooruit met de geit dan maar: NMC goed te noemen, aantekening is dat het qua ritmegevoel niet geweldig was, maar voorts qua closeness, uithouding en meegaandheid niets op aan te merken. Niet terughoudend te noemen en nadat ik met overmatig in overdrive gaande hartfrequentie de rubberen protectie testte op z'n degelijkheid werden er op quasi amicale wijze plaagstootjes uitgedeeld, en dient er gewag te worden gemaakt van uitermate gute laune en verstandhouding. De resterende 10 minuutjes van de sessie ongedwongen en op geheel goedgekeurde wijze nageminiknuffeld en gepraat, algeheel ontbreken van enige tijdsdruk of signalisatie van ophoepelen nu de "job" volbracht is, welintegendeel. Dat strekt haar niet alleen tot eer, maar was tevens de voorbode van een non-verbale aftersale die er mocht wezen, vaak vanop afstand en subtiel, maar wel met een naturel en raffinement van jewelste. Verstandige en innemende dame die qua service niet excelleerde, maar met haar charmante pre- en aftersales een minisprongetje maakte over overige dames zonder dat zelf in het snuitje te hebben hoogstwaarschijnlijk. Geen terughoudendheid in bed, HHG is aanwezig, geen prioriteit, maar zeker een aanwinst in de ACA-stal. Rustige en algeheel als zeer aantrekkelijk te bestempelen dame.