Volledige versie bekijken : Schipperstraat 24/6 Anna (Griekse)
Anna : Grieks
Leeftijd : 22 jaar
Taal: Engels
Haren : nu lang zwart haar
Figuur : slank
Borsten: cup B/C echt
lengte : 170 cm
Billen : zeer mooi rond
Benen : lekker lang mooi sexy
Service : pmc,nmc,beffen,vingeren,masseren body to body met kussen niet tongzoenen en diverse standjes.
beetje anaal spelen met de vingertopppen bij beide en dat voor E.50,- :eek::eek:
Gekuisde versie vanwege het respect voor deze hele mooie dame. !!!!!
Vanwege het mooie weer lekker op de avond naar het SKW gegaan na een wandelingetje had ik haar al gezien met haar mooie grote blauwe stralende ogen.
Ik vroeg haar of ze naar iedereen zo lachte en haar antwoord was ja ik heb goede zin en dat wil ik dan ook uitstralen.
Ik liep meteen naar binnen vanwege de klik die we al hadden en boven waren de kleren dan ook snel uit.
Wat een schoonheid was deze dame zonder kleding in een prachtige sexi houding op bed.
Nadat ze mee een body to body massage gaf waar ik haar bij likte als haar poes voor bij kwam heeft ze me een heerlijke PMC gegeven waarbij ik haar lekker tussen de schaamlippen verwende.
Zie ook haar service dat hebben we allemaal uitgevoerd en na nog even gekletst te hebben ging ik zeer voldaan naar buiten.
Het verblijf heeft me E.50,- gekost en de tijd die we gebruikt hebben was 30 minuten.
Omdat ik al veel dames gehad heb in het SKW maar ook in Duitsland moet ik vermelden dat niemand ooit
zo goed op bed was de eerste keer als deze Griekse Anna .
Nee dit was een topper en zal zeer spoedig voor haar terug gaan. ( deze week nog )
Anna op Nr 24/6 vertelde dat ze al 2 jaar werkte en wel op de avonden. :freu::freu::freu:
Super Super Super :herz:
Ze deed me denken aan de Griekse Christine Anna in Zuid Spanje ook deze dame was zeer fanatiek op de kamer wat Anna nu ook was lekker stevige sex daar houd ze van en Jansen ook.
Ja mensen dit is een zeeeeeer gekuisde versie van een super uitspatting van Jansen
Ben weer onderweg naar deze dame haha bijna in Antwerpen nu.
Badslippers
14 mei 2012, 20:40
Ben weer onderweg naar deze dame haha bijna in Antwerpen nu.
Doe het rustig aan geile duivel anders ben je dadelijk bij Anna "Aristotalloss"
Doe het rustig aan geile duivel anders ben je dadelijk bij Anna "Aristotalloss"
Hahah nee maar ik heb wel iets met de Griekse dames en de Griekse kunst doe het niet op zijn Grieks trouwens !!
Anna begon hedenavond in de avond shift zo rond 20u en Jansen was er toevallig ook!
dé connaisseur
21 mei 2012, 23:47
ik heb ze ook gezien. Het is een echte mooie dame van plezier maar ik heb een andere gekozen.
Anna begon hedenavond in de avond shift zo rond 20u en Jansen was er toevallig ook!
Volgens mij was dit al te lezen in de Gazet van Antwerpen
Ja het was weer super lekker ruim 45 minuten gebleven en dat voor de prijs van E.50,- voor alles wat ik de vorige keer al beschreef.
Bij het weggaan heb ik haar E.20,- fooi gegeven en ze heeft me al 2x bedankt met een sms. haha die doet aan vrienden binding.
Ik ga dit weekend weer even terug maar eerst naar Louana op vrijdag haar ook even een uur bij werken. haha.
Vanavond even afscheid genomen van Anna die nu vanaf Brussel naar huis vertrekt en zondag middag laat weer terug komt om maandag weer te werken.
Anna is weer terug.
Ze heeft gebeld of ik nog kwam vanavond helaas moest ik haar teleurstellen dat ik zakelijk niet weg kon.
Dat Louana vandaag mijn lading al heeft ingenomen heb ik maar weg gelaten.
Als ik haar een foto van Louana zou laten zien ( wat ik al belooft heb van een oude vlam ) dan begreep ze het wel.
Maar ik vertel niet alles haha.
Jansen
1 juni 2012, 22:29
Door omstandigheden ben ik weer in Antwerpen moeten zijn eind van de middag rond 18.00 u
Na wat werk en iets gegeten te hebben ben ik rond 21.00 naar het SKW gegaan en meteen naar binnen gesleurd door Anna.
na een uurtje naar buiten gestrompeld en weer vertrokken met een lege zak en heerlijk voldaan.
Ben net thuis en ga meteen na bed na een Jupiler
dé connaisseur
2 juni 2012, 12:48
Anna zag er inderdaad stralend uit, nog meer dan anders het geval!
Zij hanteert ook overduidelijk de regel: "geen feest als Jansen niet is geweest"!:freu::freu::freu:
Zij hanteert ook overduidelijk de regel: "geen feest als Jansen niet is geweest"!:freu::freu::freu:
Het was vanavond weer feest in het SKW!
Op het VRT nieuws hoorde ik iets van een kleine lokale aardschok die geregistreerd zou zijn maar dat was dus Jansen die bij Anna op bezoek was.
Jansen
11 juni 2012, 22:59
Ben gisteren weer bij Anna geweest was er na 21.00 en vertrok rond 22.00 u
Het was weer een lekker uitje ze vertelde dat ze voelde dat ik kwam haha ik melde haar dat ik niet wou maar mijn auto toevallig die kant uit reed.
Deze week even Louana laten voelen hoe het is om een oranje leuter te ontvangen.
Jansen
23 juli 2012, 21:55
Afgelopen vrijdag toen we net de wandeling in hadden gezet met de aanwezige ijsberen zag Anna mij al op een afstand van 50m aankomen tussen de andere wandelaars.
Dit kwam omdat ze (telepathie) dacht mij al te zien terwijl dit nog niet mogelijk was.
Ze vertelde dat ze me al gemist had en voelde dat het deze avond wel eens kon zijn dat ik weer eens voor het SKW zou kiezen.
Na even haar begroet te hebben en haar verteld dat ik met een aantal andere vieze mannen een blokje gingen lopen met onze handen in de zak.
Ze lachte en wilde wel wat later op de avond wel even bij praten.
Ik melde haar dat er buiten het praten ook nog wel wat kruit verschoten zou worden.
Na enkele ronden met soms wat kleine gesprekjes aan de open gaande deuren ben ik even bij Anna binnen geweest en hebben we vergeten te praten maar wel even flink uit gehaald langs de plinten.
We hebben afscheid genomen en Anna gaat donderdag voor een maand naar Huis naar het land van de lege pinautomaten en de 0 euro munten.
Gisteren belde ze me omdat ze noge even mijn stem wou horen dus heb ik haar gezegd dat ze het gesprekje maar even moest opnemen en dan lekker een maand gaan dromen.
De uitnodiging die ze me deed om in Greece een week langs te komen waar zei een hotelkamertje voor mij zou regelen heb ik toch maar afgeslagen en gemeld dat ik dat wel een keer wil rond de winter.
Lekkere meid met een super sex lichaam en volgens een kenner ( Civicske had er wel een neus voor !! ) ze had een beetje babyvel aan de zijkanten vond hij !! nou ik vond het wel lekker een beetje houvast wat zeker niet was toen ze uit het setje was gestapt ( dus denk ik dat haar broekje een maat te klein was.)
Kpeeters28
14 november 2012, 12:37
Is zij niet ouder dan 22?
vg
Jansen
9 december 2012, 19:12
Is zij niet ouder dan 22?
vg
Jawel ze is nu 23 jaar ( maar ze lijkt met haar figuur ook nog mee gerekend zeker 25 jaar )
Jansen
25 december 2012, 23:22
Ik krijg haar telefonisch niet te pakken omdat ook zei natuurlijk iedere maand een nieuw nummer heeft.
Geef even aan of ze er nog is deze weken.
Jansen
23 januari 2013, 20:07
Nog iemand iets van haar vernomen ?
roberto1989
23 januari 2013, 20:17
Jansen, ze staat nog altijd op jou te wachten.
Maak je dus geen zorgen.
felrops
24 januari 2013, 13:45
Gisterenavond niet gespot.
Jansen
24 januari 2013, 23:38
Gisterenavond niet gespot.
Bedankt.
felrops
19 maart 2013, 10:37
Na een lange autorit toch maar even gaan rondwandelen in het SKW. Dit maal maar een keertje bij Anna binnengestapt.
Moderators mogen dringend paspoortje aanpassen: Anna heeft nu zwarte haren.
Anna is een meid met een erg relaxte uitstraling. Ze weet waar ze mee bezig is, en neemt rustig de tijd voor je. Service was zeer goed: Anna warmde me lekker op door lang op mijn tepletjes te zuigen en ondertussen m'n balzak te strelen. Ze zoende ook zacht - nee geen tongzoenen, en likte m'n oren uit. Felrops kreeg het warm. Nadien volgde een lange en afwisselende pijpbeurt. Bij het neuken ging Anna lekker mee - zonder dat irritante valse fake.
Anna: geslaagd met onderscheiding. Na wat mindere ervaringen tijdens de avond eindelijk nog eens een leuke beurt. Benieuwd of bij een herhaald bezoek Anna wat extra's in petto heeft: doet ze aan klantenbinding? Ik post hierover wel een keertje.
Jansen
19 maart 2013, 20:43
Ja Anna doet zeker aan klanten binding,maar na haar vakantie afgelopen najaar ben ik haar uit het oog verloren vanwege ja je raad het al haar telefoonnummer.
Omdat ik zelf ook wat minder in de Anver ben geweest door de winter en de kou heb ik haar niet meer aan de deurstijlen en plinten laten zuigen.
Maar ook ik mis haar wel een vrouw met een goddelijk lekker lichaam waar alles op en aan zit en soms een pandje teveel wat weer lekker vast houd aan de heupen.
Haar Body to Body is dan ook van hoge klasse en haar gezoen en gelik over je gehele lichaam en van je nek tot in je oren mis ik dit toch wel in dit Antwerpse.
Doggy en PMC is ook heerlijk met haar,en als je dit allemaal meegemaakt hebt en dan na 40 minuten buiten staat met E.50,- minder dan heb je het gevoel dat je juist E.50,- verdient hebt.
Dus snel weer eens terug nu ik weet dat ze er is.
Jovibeer
12 april 2013, 22:01
Tja Jansen je hebt helemaal gelijk. Ook ik ben nu een paar keer al bij haar wezen kameren. Zij is op dit moment een van de dames waar (als ze in de juiste kamer zit....zonder trappen) naar binnen ga. Over haar service niks slechts, en alleen maar positief. Wel vertelde ze dat ze na de zomer voor een x-periode terug gaat naar Griekenland ivm haar gezondheidsproblemen (die ze mij heeft verteld...en dat wordt of kan best heftig voor haar worden.)
Jansen
23 april 2013, 19:52
Tja Jansen je hebt helemaal gelijk. Ook ik ben nu een paar keer al bij haar wezen kameren. Zij is op dit moment een van de dames waar (als ze in de juiste kamer zit....zonder trappen) naar binnen ga. Over haar service niks slechts, en alleen maar positief. Wel vertelde ze dat ze na de zomer voor een x-periode terug gaat naar Griekenland ivm haar gezondheidsproblemen (die ze mij heeft verteld...en dat wordt of kan best heftig voor haar worden.)
Ik ben gisteren geweest en het gaat zeer goed met haar ik zocht en vond haha.
Omdat ik dacht dat ze misschien op een ander adres zou zitten liep ik bijna haar oude adres voorbij zonder juist daar goed op te letten.
Zei zag mij meteen al op afstand en lachte waarop ik twijfelde of ze het wel was.
Maar aan haar glanzende ogen ging ik toch even stil staan om meteen naar de deur te lopen en ja hoor nog even mooi als vorig jaar.
Boven hebben we dan ook eerst wat bij gekletst en haar gezondheid is verbeterd na een kleine ingreep via de keel.
Ja moet ze maar eens wat minder cola drinken dan zal dit niet meer gebeuren.
De Sex daar was helemaal niets mis mee eerst een body to body en daarna een PMC met veel kussen tussen door,die meid die vreet je helemaal op met haar lekkere volle echte borsten die dan tussen je ogen door zwiepen.
Natuurlijk wist ze het nog,een doggy met daarna lepeltje lepeltje met opgetrokken been zodat ik haar nog extra kan vingeren aan haar klitje.
Ze had haar raam openstaan waardoor de wandelende gasten haar zeker hoorden.
Omdat ik haar toch weer even niet uit het oog wou verliezen heb ik haar op de rug gelegd en zonder condoom tussen haar borsten vol gespoten ( het is zo lekker als ze haar borsten tegen elkaar aan houd en je paallanski daar dan tussen laat glijden )
Na ongeveer 45 minuten stond ik weer buiten met het telefoonnummer waar ik ze weer beter mee kan bereiken en E,50,- minder.
Ja deze vrouw in het SKW is voor mij de Louana uit PHG en Karla uit Messingstrasse loophuis.
Herhaling haha ja deze week nog.
Jansen
23 april 2013, 21:40
Zo en nu laat de beren maar eens deze Anna nemen, ik heb al bewezen met mijn top 5 van afgelopen jaar dat ook de nummer 1 uit PHG nu graag gewild is in GT.
Dus SKW verwen je met super Anna.
Jansen
3 juli 2013, 22:15
Anna gaat afscheid nemen van ons in Antwerpen.
Woensdag 31 juli is haar laatste dag en vertrekt dan voor goed naar huis ( Dit verhaal kennen we onderhand wel ) maar toch hoop ik dat het voor deze mooie vrouw dan ook echt is om een mooi privé leven te starten in Creese.
Ook vanavond was ze weer super en met haar mooie lichaam en lekkere stevige echte borsten over me heen was het weer ouderwets geil.
Jansen
13 juli 2013, 18:47
Ik kon het niet laten afgelopen donderdag om bij haar weer even langs te gaan.
Ze zat in een super kleurige bikini geel,rood,groen het zat er allemaal fel in.
Op grote afstand zag ze mij al aankomen met een grote glimlach zat ze klaar om me te verwelkomen,dit hield in dat ik niet eerst een rondje kon gaan lopen en dan pas mijn keuze bepalen .
Nee ik liep als een mak lammetje regelrecht naar haar vitrine toe.
Achter haar naar boven en meteen die lekkere stevige billen kneden en in bijten op de trap zodat het naar boven lopen gebeurde met diverse stilstaande momenten.
Na een was beurt haar heerlijk gebeft en ook meteen in standje 69 een PMC ontvangen.
Daarna kwam haar gebruikelijke body to body massage met lekkere wat flinke borsten in de hand en mond.
Omdat Jansen altijd wil afronden met wat standjes zoals doggy en lepeltje lepeltje heb ik me daar dan ook maar weer aan gehouden.
Het was weer lekker met Anna en dan te weten dat de dag daarna Louana weer aan de beurt was in PHG.
Jansen
31 juli 2013, 22:14
Afscheid nemen van Anna vanavond.
Ze had deze week al meerdere vaste klanten waar ze afscheid van genomen had en nu was het mijn dag.
Na gezellig gepraat en sex te hebben gehad was mijn laatste vraag ?
Anna is dit de alleralleraller laatste keer dat je hier bent en het antwoord was ja en hoop het ook voor me.
ik zei nou dan bewaar mijn nummer voor de dag dat je misschien weer terug komt.
Jansen
23 september 2013, 20:32
En hier is dan de dag waar ik op gewacht heb.
Ik kreeg vandaag een telefoontje met een onbekend nummer die meteen weer neerlegde, Ik dacht dat is een dame die niet wil bellen maar gebeld wil worden.
Na enkele minuten krijg ik een sms : Haiia ru ai em ana from grik
Ik lees : Ha ik ben Ana uit Creece haha lekker Engels maar als oude snoep neuker had ik het snel door dus schrijf ik : Anna From Creece are you back in Antwerp ? en haar antwoord is Ques. ze belt me en ja ze is terug naar Antwerpen maar zit vanavond wel 2 panden verderop.
Dus vanavond rond 22.30 u ben ik daar haha.
p.s. de dame die nu bij me als avatar staat heb ik een super herinnering mee. haha.
Jansen
28 september 2013, 16:14
Natuurlijk op haar tweede dag maar eens gaan kijken en omdat ik te vroeg was ( voor 20.00 u ) was ze nog niet aanwezig en kon ik ook niet weten welk nummer op haar nieuwe werkplek zou zijn.
Da komt ze samen met nog een vriendin aangelopen uit de Vila Tinto en ze lacht op grote afstand als ze me op merkt.
We kussen en gaan samen naar binnen op nummer 16 links.
Kleine kut kamer maar hopelijk voor haar tijdelijk om daarna een betere te krijgen.
Ze gaat zich omkleden en dan schrik ik toch wel, ze is flink aan gekomen ik maak nog de opmerking van zo jij hebt
een luie vakantie gehad waarop ze aangeeft 10 kilo te zijn aangekomen en dat is duidelijk ze heeft een flinke zwemband gekregen.
De Sex is goed en ik heb haar beloofd weer terug te komen als ze me een Watsapp stuurt als er 5 kilo af is haha.
Ze beloofd dit en ik ga het pand weer verlaten.
Deze week nog in Happy Garden geweest dus ben goed internationaal bezig dacht ik.
Jansen
5 oktober 2013, 22:01
Gisterenavond nog even op afstand gekeken maar de kilo's waren er nog niet af, dus heb ik een Poolse gepakt een meisje wat al eens eerder gewerkt heeft tegenover voormalige Nancy.
Ben de naam vergeten dacht Agniska maar dat zie ik deze week wel weer en maak dan wel een draadje aan.
Ze was wel goed deed me denken aan een Poolse die eerder gewerkt heeft in PHG waar ik ook rond de 100x mee ben geweest .Haha.
awakey
7 oktober 2013, 18:30
Gisterenavond nog even op afstand gekeken maar de kilo's waren er nog niet af, dus heb ik een Poolse gepakt een meisje wat al eens eerder gewerkt heeft tegenover voormalige Nancy.
Ben de naam vergeten dacht Agniska maar dat zie ik deze week wel weer en maak dan wel een draadje aan.
Ze was wel goed deed me denken aan een Poolse die eerder gewerkt heeft in PHG waar ik ook rond de 100x mee ben geweest .Haha.
Maybe gaat het om deze blonde Poolse Agnieszka die ik in augustus nog in GT heb gezien
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34503-Agnieska-(Poolse)
en voorheen in Antwerpen en Den Haag heeft gewerkt
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23576-Vingerlingstraat-01-01-Agnieszka-(Poolse)-ex-Geleen-DH
Jansen
7 oktober 2013, 20:39
Nee ze sprak alleen wat Duits en beetje Engels
Jansen
30 november 2013, 16:16
Schipperstraat 24/6 ja daar stond ze weer gisterenavond.
Haha maar de kilo's waren er nog niet af wel enkele maar toch nog behoorlijk wat rondingen om de buik.
ze zag me al op afstand dus de lach was weer dik aanwezig.
ik zwaaide en liep een volle ronde om toch ook te genieten van heel veel vrouwelijk schoon op deze avond.
Na een rondje even bij haar aangekomen en ze vertelde dat ze haar laatste avond had voor een vakantie van enkele weken.
dus zaterdag ochtend al vroeg met vliegtuig naar huis.
Ik dacht dan toch maar even naar binnen wippen om te wippen op een lekkere stevige dame met MegaBoobs borsten van echt vlees.
Op de kamer hebben we dan ook de tijd genomen met een stevige Body to Body en flink wat sex standjes en een PMC er tussendoor.
Op het einde na een heerlijk orgasme weet ik zeker dat zei ook behoorlijk wat Calorieën heeft verbrand.
Dus zei kan vandaag weer wat Fast Food eten en ik hoef niet meer te gaan trimmen of schaken.
Moet wel vermelden dat er zeker wel 15 andere dames waren waar ik het ook mee uit zou kunnen houden.
Jansen
22 maart 2014, 15:21
Mensen hebben julliedeze Anna nog gezien de laatste maand.
Ben haar even uit het oog kwijt ze kan op vakantie zijn geweest omdat haar mobiel niet aan stond ?
Gisteren weer eens heerlijk met Anna mee geweest naar boven,het was een heerlijk uurtje met alles erop en eraan.
Vrijdag is ze vrij deze week.
felrops
18 september 2014, 21:28
Terug na vakantie. Ze beklaagde zich over de afwezigheid van Jansen. Heb haar getroost.
Jansen
8 december 2014, 21:49
Binnenkort haar weer eens bezoeken als ze aanwezig is