PDA

Volledige versie bekijken : Joanna (Duitse)

Ascari
14 mei 2012, 18:05
Naam : Joanna

Nationaliteit/Taal : Duits / Duits

Leeftijd : 28 jaar

Haarkleur/-lengte : Blond / Lang (vaak opgestoken)

Lengte dame : 160-165

Postuur/Cupmaat : Slank-Sportief / A-cup

Tatoeages/Piercings : onderrug, onderbeen, bovenarm en navel (laatste drie worden verwijderd)

Service: pzc, nmc, zoenen, beffen, vingeren

Voordelen: Vriendelijk, grappig, kan goed paaldansen

Nadelen: houdt zich strikt aan het animeer verbod

Tijdsduur : 35 min

Prijs : € 50

Extra’s bij het bezoek:

Joanna is al een tijdje werkzaam in Freude echter had ik haar nog niet eerder geboekt. Om eerlijk te zijn was ik wat huiverig omdat ze vrij weinig (vaste) klanten heeft. Ze heeft wel een leuke uitstraling als ze met de andere dames is. Ze lijkt totaal niet op een doorgewinterde dvp eerder een jeugdige (grappige) deugniet. Ze heeft prachtige ogen, een mooi gezicht met sproeten, slank/sportief lichaam met een lekker zacht kontje en muggenbeet tietjes. Tijdens de carribean party afgelopen januari gaf ze een wervelende paaldansact weg en aan haar voetenwerk kon ik zien dat ze in het verleden aan ballet heeft gedaan. Mede hierdoor stonden de mannen opeens voor haar in de rij deze avond. Haar mee naar een kamer krijgen was dus vrijwel kansloos, maar ik gaf haar een nog hogere notering op mijn wensenlijst ;) .

Ik zag haar zitten in het koffiehoekje gekleed in een beige lingeriesetje en stapte op haar af. Ik groette haar en toen ze zag dat ik niet verder liep snapte ze de hint schoof haar handtasje opzij zodat ik naast haar kon zitten. We praatten wat over koetjes en kalfjes en rookten samen nog een sigaretje. Ze maakte wel een wat nerveuze indruk maar ze kwam zo nu en dan wel met een grappige opmerking om de hoek kijken. Bank aktie zat er niet, hoewel ik dat eigenlijk niet zo erg vond. Ik was meer bezig om te verdrinken in die mooie ogen van haar. Ze vroeg of ze een sleutel mocht halen en ik stemde natuurlijk in.

Ze nam me mee naar kamer 3, wat eigenlijk een opgewaardeerde bezemkast is, maar het heeft wel een raam en dat was met het benauwde weer buiten geen overbodige luxe. Ze maakte het bed op en ging zich even opfrissen. Na een enkele minuten was ze weer terug en ging naast mij op het bed liggen. We omarmden elkaar begonnen te zoenen. Voorzichtig verkende wij elkaars lichamen. Zij greep mijn paal vast en ik masseerde haar heerlijke billen. Ze likte mijn tepels en vond de weg naar benden en begon heerlijk aan mijn harde paal te zuigen (dus toch een doorgewinterde dvp :biggrin: ). Ze zoog ook aan mijn ballen en wisselde dit regelmatig met het pijpen. Terwijl ze mij aan het pijpen was vingerde ik haar zeer nauwe spleet en merkte dat ze al nat was geworden. Ik trok haar op mij in 69 en begon aan haar heerlijke poesje te likken. We gingen zo nog een kwartier lang door totdat ze klaarkwam. Ze ging verder met pijpen en leek ook voor een FT te gaan maar ik was nog lang niet klaar met dit schepseltje en vroeg haar om een condoom te plaatsen op Ascari jr. Ze kwam bovenop mij liggen in cowgirl en bereed mij voorzichtig. We wisselden naar doggy en zij legde haar gezicht plat op het bed stak haar kont naar boven. Ik schoof mijn paal bij haar naar binnen en neukte haar in wisselend tempo. Haar poes voelde erg nauw aan, terwijl ze wel goed vochtig was. Ze leek er van te genieten en ze zat ook de hele tijd met haar poesje te spelen. We wisselden naar missio, terwijl ik haar neukte leek Joanna wel in een soort trance, kreunen en met haar poesje spelen was het enige wat ze deed. Na een tijdje kwam ze weer klaar en haar poesje leek wat overgevoelig, ik stopte met neuken en zoende haar teder. Toen haar genotsdoos de overgevoeligheid weer had verloren zette ik een eindsprint en stampte ik mijn paal bij haar naar binnen. Het duurde dan ik ook niet lang voordat ik mijn nakomelingen in het condoom spoot.

Ik nam zelf het condoom af en zij zorgde ervoor dat Ascari jr weer fatsoenlijk werd gemaakt. We kletsten nog wat over Nederland en over het naderende "party on the pole" feest in freude. Ze vroeg mij of ik ook zou komen maar helaas ben ik die dag niet van de partij. Bij de lockers drukte ik haar gage in haar hand en ik kreeg ik nog vluchtig zoentje.

Conclusie: ze heeft er vaste klant bij ;)

Ascari
27 december 2012, 23:03
Joanna is gestopt met dit werk en is dus ook niet meer Freude te bewonderen :frown:.

Ascari
11 april 2013, 21:15
Ik heb Joanna gisteren gespot in Freude. Ze ziet er flitsend uit, dit keer zonder krullen.

bettman
31 mei 2013, 14:57
Ik heb Joanna gisteren gespot in Freude. Ze ziet er flitsend uit, dit keer zonder krullen.
Ich habe Joanna Mitte Mai in der Freude gesehen und sie erzählte, daß sie nur noch an ein paar Tagen im Monat noch in der Freude sei.
Wer sie treffen möchte, sollte sich telefonisch nach ihrer Anwesenheit erkundigen!

christiano
15 juni 2013, 13:33
Is deze dame nu niet actief in Six?

bettman
17 juni 2013, 14:09
Is deze dame nu niet actief in Six?
Nicht das ich wüßte! :gruebel:
Six = Sixsens?? :confused:
Im Sixsens gibte es eine polnische Joanna, die auch schon unter anderem Namen, ich glaube Beata :gruebel:, in der Freude gearbeitet hat.

Joanna F39 ist nicht Joanna Sixsens :capito[1]: