PDA

Volledige versie bekijken : Amanda (Hongaarse)

Badslippers
15 mei 2012, 13:14
Naam: Amanda
Haarkleur/-lengte : donkerrood / ultra kort
Lengte dame : 1.72
Postuur/Cupmaat : stevig, brede schouders, buikje / B-cup
Nationaliteit/Taal : Hongaarse / beperkt Duits
Leeftijd : 30+
Tatoeages/Piercings : - / navel
Service: PZC, vingeren, NMC, TZ, rukken, beffen (Geen FT)
Voordelen: Lieve vrouw, rustig, kust goed
Nadelen: Niet ieders smaak
Tijdsduur : Half uur
Prijs : 50 euro + 10 fooi
Extra’s bij het bezoek: -

Voor de administratie van Willi69 paspoort aangemaakt. Geknipt uit eerder bericht:

Na de gebruikelijke vunzige praat met NikXXX zegt die kleine geile duivel opeens: "Heey BS, wat ik nou voor jou gezien heb in de bar. Een soort van bouwvakkers wijf met spieren als staalkabels, schouders waar een "Apache" heli op kan landen en een kop als een omgebouwde kerel. Als je die rauwdouwer nu te grazen neemt "Rule je The Place Big Time" en heb je de rest van je leven mijn respect". Wie wil dat nou niet? Respect van NikXXX, en dan ook nog levenslang. Dus ik brul al helemaal geil: "Wijs aan die bootwerker, ik lust haar rauw". En ja hoor aan de bar zit een stoot die zich kan meten met de beste atleten uit voormalig Oostblok die dagelijks aan het anabole-infuus lagen. Ik dacht dat ze zich met een zware basstem zou voorstellen als Jarmila Kratochvílová of Svetlana Masterkova maar het gaat om Amanda, van Hongaarse makelij. En oh, oh, oh, wat kan de eerste indruk toch bedriegen. Dit is een zeer lieve vrouw, met zachte handen en een nog zachtere "Touch". Een bescheiden b-cup, ultra korte haren waar normaliter lesbo-potten mee getooid gaan. Binnen tien minuten lig ik haar kut te beffen en haar reet te likken. Uitstekend tongen en het pijpwerk is niet slecht. Echter, "Mundspritzen" is er niet bij en dat geeft ze netjes aan. Ik ben eens goed tekeer gegaan en mijn pik in die bootwerkerskut van haar geramd. Dat kon ze uitstekend hebben waardoor ik zowat verzoop in mijn eigen zweet van het gestoot. Deed me een beetje denken aan het verhaal dat Rex, de Geile Hond me pas geleden vertelde toen hij Flo(rentina) van "GT" neukte. Hij had de tong al op zijn leuter hangen en zij maar aansporen: "Du bist wie eine Locomotive. Fick mich. Du bist wie eine Locomotive. Fick mich". En hij maar met zijn stoomfluit in de kachel van dat wijf stoom afblazen. Nou, zo voelde ik me ook. Door dat heftige gebonk rolde het condoom zowat van mijn pik. Dus vroeg ik haar op het eind of zij zich geil wilde vingeren en dat ik me dan af zou rukken. Nou, dat was niet tegen dovemansoren. Amanda stopte tegelijk een paar vingers in haar kut en de andere in haar gaffel waarbij ze tussendoor de schunnigste praat uitkraamde en lekker kreunde. Ik mag dat wel zo'n gespeelde één-akter. Vooral van die "Trash and Dirty Talk" word ik altijd "Übergeil". Op het laatst nam zij het over, keek me diep in de ogen en hijgde nog wat platvloerse vocabulaire in mijn oor en hagelde ik de saus tegen mijn eigen onderkin, zo knalde de smurrie eruit.

Willi69
15 mei 2012, 18:16
Voor de administratie van Willi69 paspoort aangemaakt.
Bedankt! :wink2: