Volledige versie bekijken : Hoeveel betaal je na 40 minuten kamertijd?
Maar dan ging zij plots een groot probleem maken omdat ze vind dat 60 euro niet genoeg is voor 40 kamerminuten.
40 minuten is automatisch betalen voor een uur zegt ze, dus 80 euro.
Ik heb dat principieel geweigerd, en daar is ze blijkbaar nu zoveel tijd later nog altijd zuur over.
Misschien even een poll op het forum:
Je gaat met een dame op de kamer in Acapulco (40€/half uur), en je tikt af op 40 kamerminuten.
Hoeveel word je verwacht te betalen?
Vraag maar uit dame topic gehaald en nieuw topic van gemaakt (zou kunnen dat een soortgelijk topic al bestaat).
Antwoord is denk toch in zijn algemeenheid niet eenduidig, hangt er ook een beetje van af hoe de overschrijding tot stand kwam.
Probleem is ook dat er eigenlijk alleen een 30 of 60 min tarief bestaat. Bij 2-3 min extra tijd moet je niet zeuren, maar bij 10 min, bij 15 min, 20 min? Extra betalen en wanneer gaat het uur tarief in?
Gaat de kamertijd tellen vanaf het moment dat je de kamer betreedt tot het moment dat je de kamer verlaat?
noglangnietuitgewandeld
16 mei 2012, 12:51
Een paar minuten moet niet uitmaken, 10 minuten vind ik dan op het randje of net iets er overheen. Die 60,- voor 40 minuten lijkt me een heel redelijk compromis, een verstandige meid accepteert dat, zodat ze er mogelijk een terugkomende klant aan overhoudt.
Beter is het bij twijfelgevallen om het er even over te hebben voordat je van de kamer gaat. Als ze dat hele uur uitbetaald wil hebben, dan heeft ze daar formeel wel recht op, maar dan gaat ze maar mooi nog even 20 minuten pijpen. Geen 21 he, want dan wordt het weer 1½ uur.
vrije jongen
16 mei 2012, 13:01
Ik ga er altijd van uit dat na 30 minuten de volgende 50 (of in Aca 40) afgeschreven kan worden. Als ik over de 30 min. ga, zorg ik dan ook wel dat de sessie richting een uur gaat duren. Tien of twintig bij betalen zou eigenlijk niet bij me op komen... in alle eerlijkheid snap ik dan ook wel dat de dame (Andrea , Aca) hier niet happy over was.
pieterman
16 mei 2012, 13:15
technisch en bedrijfseconomisch heb je absoluut gelijk 40 euro gedeeld door 30 minuten = 1,333 per minuut x 40 minuten kamertijd = 53,333
dus eigenlijk heb je haar ook nog 6,667 euro fooi gegeven.:freu:
Alexander de Grote
16 mei 2012, 13:32
10 min. vind ik net een randgeval. Maar voor ik de kamer verlaat vraag ik bijna altijd hoelang we op de kamer waren. Dan rond ik op dat moment de tijd af naar boven en zeg dat ook, we maken er een uur van, OK? Dan weten we beiden waar we aan toe zijn.
bad pritt
16 mei 2012, 13:32
Per tijdseenheid van 30 betaal je een clubeenheid.
Omdat ik al vaker heb meegemaakt dat er discussie is over de tijd en de dame het uurtarief vorderd terwijl ze daar geen recht op heeft of er een tijdsoverschrijding is omdat ze eerst ging douchen etc...duw ik altijd mijn stopwatch in als we de kamer betreden...zuivere speeltijd dus.
Heeft me al veel geld gescheeld dat ik weer lekker kan verneuken.
Mobiel bellen doe je ook per seconde,dus die stopwatch is nog niet zo' n gek idee.(geldbesparend).
Alleen sommige dames zullen er niet blij mee zijn.
marcuswally
16 mei 2012, 13:37
Het probleem is, vind ik, dat als je de sessies zo gaat maken, je wel heel erg zakelijk bezig bent (dat zijn hun ook, maar toch). Als je daar geen emotie bij hebt, kan je dat zeker zo afspreken, ik daarentegen zou het niet kunnen.
Ik laat me de rest van de tijd masseren, vraag dan ook van te voren of ze massage olie heeft, of dat ze die kan regelen voordat ik de kamer op ga.
Probeer zelf altijd de discussie voor te zijn en de sessies op 25 ofwel 55 minuten te houden als je een dame niet goed kent (en kan inschatten) en zelf af te sluiten.
De 10 minuten reserve tijd voor naar ratio een hele helft afrekenen is in principe fair, maar moet je eigenlijk wel van te voren met de dame bespreken. Ik kan me namelijk ook voorstellen dat zij dit niet accepteert, omdat je dan precedent schept dat zij wellicht ook voor de halve prijs 15 minuten op kamer gaat.
Er zijn ook clubs waar het prijsbeleid in 4en gedeeld is (dus 20/30/45/60 minuten bijvoorbeeld), waarschijnlijk om dit soort situaties te voorkomen.
bad pritt
16 mei 2012, 14:05
Mobiel bellen doe je ook per seconde,dus die stopwatch is nog niet zo' n gek idee.(geldbesparend).
Alleen sommige dames zullen er niet blij mee zijn.
Het is een sfeerdodend moment maar je kunt heel discreet even je stopwatch indrukken, bij vaste dames doe ik het nooit die kijken net naar de tijd meestal en ik ook niet of ik betaal een clubeenheid terwijl het dan ook wel eens veel langer is. Of je betaalt niks maar dat is een sprookje of toch niet...hahaahah.
Ook vaker meegemaakt ..40 plus minuten en de dame zegt geef maar wat en laat het aan jou over..doet ze nooit als de date erg slecht was.
Maar zonder stopwatch laatst weer in van Goch met een schatje Sarah..ging ze douchen en daarmee kwamen we op mijn stopwatch 37 minuten, afgerekend wilde ze hebben..45 minuten is toch 75 euro in Van Goch ipv 50 en volkomen onterecht een 50% verhoging.
Terwijl de netto speeltijd zonder douschen waarschijnlijk rond de 30 minuten zat. Met stopwatch erbij kon ik haar makkelijk overtuigen.
Ik ben ervan overtuigd dat er vaak veel teveel wordt afgerekend in saunaclubland.
Kan een boekje vullen over de kamertijden en de afrekening in clubland.
ilovethaigirls
16 mei 2012, 14:11
Ik zie het zo vaak in de club: gezeik om geld. Meestal gaat het dan om 25 of 50 euro meer of heeft de gast te weinig geld bij. Een enkele keer maakte ik het mee dat een gast 8 uur met een dame was en helemaal geen geld bij had......
Heisa om een paar euro vergalt toch alleen maar een mooie dag, dus is absoluut te vermijden. In dit geval is het heel eenvoudig. Een 40 minuten tarief bestaat niet, wel een 30 min / 1 uur tarief. Zit je boven het half uur, val je onder het uur tarief.
Als ijsbeer hoor je dit te weten en blijf je dus een half uur of een uur (of langer, maar telkens in eenheden van 30/60 minuten). Na 45 minuten de kamer verlaten en dan beginnen zeiken over een paar euro, sorry hoor maar hier ga je dan zelf in de fout.
Alexander de Grote
16 mei 2012, 14:15
Er zijn genoeg beren die 150 euro mee nemen naar een club, voor daar 2 nummertjes te maken en de rest van de tijd spenderen met bier drinken en eten. Is toch niks mis mee, dat zie ik niet als een fout. We zijn niet allemaal zo vermogens als ILTG. :heul:
bad pritt
16 mei 2012, 14:29
In dit geval is het heel eenvoudig. Een 40 minuten tarief bestaat niet, wel een 30 min / 1 uur tarief. Zit je boven het half uur, val je onder het uur tarief. Als ijs
Dat zou zo zijn als de tijd goed werd bijgehouden en er geen trucks waren om tijd te rekken of je gewoon af te zetten met kamertijden die nooit gehaald zijn of prestaties die nooit geleverd zijn.
Als 50 meer of minder voor jou geen rol speelt dan begrijp ik je simplistische kijk op de afrekening in clubland wel.
bad pritt
16 mei 2012, 14:32
Het probleem is, vind ik, dat als je de sessies zo gaat maken, je wel heel erg zakelijk bezig bent (dat zijn hun ook, maar toch). Als je daar geen emotie bij hebt, kan je dat zeker zo afspreken, ik daarentegen zou het niet kunnen.
Ik laat me de rest van de tijd masseren, vraag dan ook van te voren of ze massage olie heeft, of dat ze die kan regelen voordat ik de kamer op ga.
Als gfs seeker kan ik zeggen dat dat erg meevalt en als jij je niet zo zakelijk opstelt en de tijd bijhouden overlaat aan de dames, zul je veel genaaid worden maar daarvoor kwam we ook in de clubs toch ?
Red Devil
16 mei 2012, 14:33
Zondag was ik in VM met Isabel op de kamer en heb er ruim de tijd genomen. Ik wilde in ieder geval een sessie van meer dan 30 minuten. Ik dacht dan ook dat de sessie bijna een uur had geduurd, maar bij de Theke bleek dat deze 'maar' 40 minuten had geduurd. Ik heb uit eigen beweging het uurtarief betaald (€ 75) en zo ontstond een win-win-situatie: Isabel reageerde blij, alsof zij een fooi had gekregen, en ik betaalde wat ik toch al bereid was geweest om te betalen. Het leverde mij een goede after sales op.
Groeten,
:teuflisch:
ilovethaigirls
16 mei 2012, 14:34
Er zijn genoeg beren die 150 euro mee nemen naar een club, voor daar 2 nummertjes te maken en de rest van de tijd spenderen met bier drinken en eten. Is toch niks mis mee, dat zie ik niet als een fout. We zijn niet allemaal zo vermogens als ILTG. :heul:
Is uiteraard niets mis mee om met 150 euro 2 nummertjes te maken, bier te drinken en te eten. Heel gezellig trouwens, ik doe het soms ook :) .
Wil alleen maar zeggen dat je als ijsbeer ofwel een half uur ofwel een uur blijft/betaalt.
Als je na 40/45 minuten de kamer verlaat en dan minder wil betalen dan een uur, vraag je gewoon om moeilijkheden. Je kan het dus beter vermijden.
bad pritt
16 mei 2012, 14:38
Leuk dat er zoveel mensen reageren op deze poll.
Ik neem voortaan ook maar een stopwatch mee om dit soort onzin te voorkomen.
Aan de poll te zien is het blijkbaar logisch dat vanaf de eerste minuut de volgende 30 worden afgeschreven.
Dat weet ik dan ook weeral.
Ik heb tot hiertoe ( in de 1,5j dat ik naar de fkk's ga) altijd naar ratio betaald, en daar hebben tot hiertoe nog maar 2 dames over geklaagd, waaronder Andrea.
Ik treed trouwens Mario bij, niet iedereen is vermogend. Meer dan 2 nummertjes doe ik zelden en heb dan ook bijna nooit meer dan 150 euro bij.
Nog een verhaal:
1 keer heb ik meegemaakt (in Freude39) dat een dame verlangde dat ik 50 euro betaalde omdat ik 5 minuten bij haar in de zetel was komen zitten. Want ze verwachtte een kamergang en ik had daar gezien de matige klik geen zin in. De thekefrau gaf haar gelijk, die zei "vanaf je gaat zitten ben je een kamergang verplicht". Heb toen gelijk een poll gedaan onder enkele aanwezige beren die vonden dat dat niet kon. Toen terug naar de theke gegaan en gezegd dat ik weiger te betalen. En plots was ze terug sympathiek en zei ze: Entschuldigung, Sie sind richtig."
De theke kiest akltijd de kant vande dame, is vaak een oude dvp en moet elke dag met die vrouwen werken, als je inje recht denkt te staan, gewoon weigeren en de chef laten komen.
Verhaaltje van mij dan maar weer:
In aca had ik een zeer goede date met een schitterende roemeense..na 30 minuten zei ze kom ik wil met je praten..oke kom dan gaan we even douchen en wat drinken, nee hier op de kamer zei ze, je hoeft me niet te betalen..uiteindelijk 3 uur gebleven en er viel niet ene stilte, geen sex maar alleen een lang gesprek op prive niveau..er was een geweldig goede klik..een afspraak volgde om haar op te halen de volgende dag. Naar mijn inschatting allemaal geen spel maar wist ik veel, bij het afrekenen gaf ik haar 75 euro veel meer dan de 40 voor het half uur.
Nee ze wilde 3 uur betaald hebben, theke gaf haar gelijk ik weigerde te betalen principe kwestie haal de chef maar zei ik en daar kwam de eigenaar en gaf mij gelijk en kafferde mw keihard uit, had met haar te doen, een zeer leuke meisje eigenlijk. Later volledig bijgelegd en de klik was nog steeds zeer goed. Maar moraal met dames uit deze rare wereld weet je het nooit en wat de theke zegt..daar moet je niet blind op varen.
Dit is een topic voor de budgetneukers: hëél veel voor héél weing.
Met stopwatch in de hand naar de kamer, verschrikkelijk. Ik zou als dame meteen rechtsomkeer maken, dan maar geen geld van zo'n mierenneuker.
Je kan aangeven voordat je begint op de kamer dat je een half uur of een uur blijft en mocht het dan 31-35 min. duren dan zal de betreffende dame er echt geen probleem van maken. Je kunt er zelf ook voor zorgen dat er geen discussie komt met een dame door op tijd te spuiten. Ga je voor een half uurtje dan weet je dat je voort moet maken.
Maar er zijn altijd beren die het onderste uit de kan willen en de schuld in deze nooit bij zichzelf zoeken.......
Alexander de Grote
16 mei 2012, 15:19
Hoezo budget neukers? De meeste dames doen voor 70% alleen maar halve uurtjes klanten, dus de kans dat er zo'n discussie ontstaat is wel aanwezig. En dames zullen geen budget neukers weigeren, ze leven ervan.Pannenkoeken hebben dit probleem niet, maar die zijn er niet in grote getallen. Ik geef ook aan dat 40 min. de grens is om er nog uit te komen met een half uur tarief. Het heeft ook niks met het onderste uit de kan te halen te maken.
Daarnaast zou ik ook wel willen weten wanneer jullie denken dat die tijd ingaat. Ik kan me herinneren dat in PSR de theeke zei dat de tijd in gaat zodra je zoent met de dame op de bank. Vind ik niet correct, maar men geeft dat wel daar aan.
Ik ga uit dat de tijd ingaat zodra ik op de kamer ben. En stopt wanneer we vertrekken. De theeke in GT kiest bijna altijd voor de klant en niet voor de dame.
bad pritt
16 mei 2012, 15:31
Dit is een topic voor de budgetneukers: hëél veel voor héél weing.
Met stopwatch in de hand naar de kamer, verschrikkelijk. Ik zou als dame meteen rechtsomkeer maken, dan maar geen geld van zo'n mierenneuker.
Je kan aangeven voordat je begint op de kamer dat je een half uur of een uur blijft en mocht het dan 31-35 min. duren dan zal de betreffende dame er echt geen probleem van maken. Je kunt er zelf ook voor zorgen dat er geen discussie komt met een dame door op tijd te spuiten. Ga je voor een half uurtje dan weet je dat je voort moet maken.
Maar er zijn altijd beren die het onderste uit de kan willen en de schuld in deze nooit bij zichzelf zoeken.......
Je verwood een elitair standpunt en dat kun je alleen omdat een paar honderd euro kleingeld voor jou zijn, of omdat je niet vaak gaat, dat geld niet voor iedereen. Verder lees je niet echt goed er zijn veel truckjes van dames om er tijd bij te sprokkelen. Je leeft in een roze wereld jij.
Dat je via een stopwatch de tijd bijhoudt is net perfekt, de dames waarderen het en er is nooit een diskussie, je klokt als de kamer opengaat en als je eraf komt en als ik 31 minuten kamer en ze wil een uur dan betaal ik die, formeel heeft ze dan gelijk maar is nog nooit voorgekomen..:baeh:
Ben ermee begonnen na een paar akkefietjes die je club bezoek vaak 50% tot 100% duurder maken, daarvoor deed ik het niet.
Gelukig zijn er kerels zoals jou jack, niet kijkend op een zaadcel of een honderdje meer of minder.
De tijd en het afrekenen dat zijn banale perversiteiten voor een heer van stand, die je allemaal in de eerlijke hand van die arme dames laat.:smile2:
bad pritt
16 mei 2012, 15:36
Hoezo budget neukers? De meeste dames doen voor 70% alleen maar halve uurtjes klanten, dus de kans dat er zo'n discussie ontstaat is wel aanwezig. En dames zullen geen budget neukers weigeren, ze leven ervan.Pannenkoeken hebben dit probleem niet, maar die zijn er niet in grote getallen. Ik geef ook aan dat 40 min. de grens is om er nog uit te komen met een half uur tarief. Het heeft ook niks met het onderste uit de kan te halen te maken.
Daarnaast zou ik ook wel willen weten wanneer jullie denken dat die tijd ingaat. Ik kan me herinneren dat in PSR de theeke zei dat de tijd in gaat zodra je zoent met de dame op de bank. Vind ik niet correct, maar men geeft dat wel daar aan.
Ik ga uit dat de tijd ingaat zodra ik op de kamer ben. En stopt wanneer we vertrekken. De theeke in GT kiest bijna altijd voor de klant en niet voor de dame.
Thekes zeggen zoveel, is vaak onzin.
Bovendien maak je een deal met een dame en niet me de theke;)
De tijd gaat in op het moment dat je de kamer opgaat, is er geen kamer dan op het moment dat er doorgaande sexuele handelingen zijn.
Speelt bijvoorbeeld in Babylon waar veel aktie buiten kamers plaatsvind.
@ Mario_A
Ik bedoelde ermee te zeggen dat de budgetneukers vaak problemen hebben met afrekenen.
40 min. is echt over de grens Mario. Stel dat ze 6 klanten heeft op een dag, dat kost haar dus één uur!!
De tijd gaat in als je op de kamer bent en niet eerder daar heb je helemaal gelijk in.
Rare gang van zaken in PSR of ze bedoelde misschien als je innig aan het zoenen bent dat je dan eigenlijk ook verplicht bent om naar de kamer te gaan met betreffende dame al is dit heel wat anders dan dat de tijd in gaat.
Volgende enquete: wanneer ben je verplicht om naar de kamer te gaan met een dame m.a.w. wanneer houdt het presalen op?
bad pritt
16 mei 2012, 15:41
@ Mario_A
Ik bedoelde ermee te zeggen dat de budgetneukers vaak problemen hebben met afrekenen.
40 min. is echt over de grens Mario. Stel dat ze 6 klanten heeft op een dag, dat kost haar dus één uur!!
De tijd gaat in als je op de kamer bent en niet eerder daar heb je helemaal gelijk in.
Rare gang van zaken in PSR of ze bedoelde misschien als je innig aan het zoenen bent dat je dan eigenlijk ook verplicht bent om naar de kamer te gaan met betreffende dame al is dit heel wat anders dan dat de tijd in gaat.
Volgende enquete: wanneer ben je verplicht om naar de kamer te gaan met een dame m.a.w. wanneer houdt het presalen op?
Er zijn geen vaste regels in een club het blijft een deal tussen vrouw en klant.
Als klant ben je bij voorspel nergens toe verplicht formeel, moreel is ander verhaal en ieder voor zich moet dat uitmaken.
Ik zal voordat ik op een kamer ben nooit een cent betalen voor kussen en als voorspel te duiden handelingen nergens.
@ Bad Pritt
Ik heb helemaal geen honderden euro's te besteden en ik ga gemiddeld 2 à 3 keer per maand.
Ik verschil van mening met je omtrent hoe de tijd bijhouden en het toont weinig respect tov de dame in mijn ogen om met een stopwatch in de hand naar de kamer te gaan.
Jij voelt je goed met je stopwatch en dat is belangrijk voor jou. Ik heb er geen last van en ik kan het zonder stopwatch ook eens worden met dames al meer dan 9 jaar....
2bat4you
16 mei 2012, 16:15
bij een dame die je al kent zal het allemaal geen probleem geven
daarintegen heb ik ook wel meegemaakt dat er door de dames moeilijk gedaan werd en het voorspel er ook bij getrokken werd
en je ipv een half uur in eens een uur moest betalen
dan is de lol er gouw van af:frown:
maar neem je klokje mee en houd het zelf ook een beetje in de gaten
als je dan langer bent geweest ( 40 min) geef dan ook wat extra's
vroeger gaf ik altijd een fooitje
nu met de prijsverhoging in de clubs zal dat minder zijn ( het moet uit de lengte of e breedte)
bad pritt
16 mei 2012, 16:38
@ Bad Pritt
Ik heb helemaal geen honderden euro's te besteden en ik ga gemiddeld 2 à 3 keer per maand.
Ik verschil van mening met je omtrent hoe de tijd bijhouden en het toont weinig respect tov de dame in mijn ogen om met een stopwatch in de hand naar de kamer te gaan.
Jij voelt je goed met je stopwatch en dat is belangrijk voor jou. Ik heb er geen last van en ik kan het zonder stopwatch ook eens worden met dames al meer dan 9 jaar....
Heeft niks met respect te maken naar een dame toe, ik heb al teveel onzin meegemaakt ook met goedwillende vrouwen die er niet op uit zijnom je te belazeren, ik druk ongezien mijn stopwatch soms merkt ze het vaak niet no big deal...its p6 ...
Jack ken je de uitdrukking goede afspraken, maken goede vrienden ?
Picasso 1
16 mei 2012, 16:45
40 minuten is net te lang om onbeschaamd slechts het tarief van een half uur te geven. Zorg gewoon dat je binnen een half uur klaar bent dat is lekker duidelijk, en als je wat meer tijd nodig hebt verleng gewoon tot een uur en betaal de dame netjes voor een uur. Het vanzelfsprekend vinden dat 10 minuten extra inclusief bij het eerste half uur tarief hoort en die automatisch meepikken en er een punt van maken als een dame meer geld vraagt, degradeert je tot een gierige profiteur. Moet je natuurlijk wel enige trots in je lijf hebben om die degradatie erg te vinden.
Helemaal eens met pica, zodra de dames er aan beginnen om slechts een half uur te rekenen tot en met minuut 39,pfffff waanzin. Moet je jezelf eens indenken hoeveel ' klootzakken' daar gretig gebruik/misbruik van gaan maken. Ik maak dan gewoon een uur vol of zorg dat ik binnen een half uur klaar ben. Zo moeilijk is het toch allemaal niet of ben ik nu zo simpel...... Ik heb nooit problemen gehad van deze aard. Het lijkt wel of sommige dat over zich afroepen :thefinger:
MichelJ
16 mei 2012, 17:49
Jij gaat toch ook niet 1 uur betalen aan je GSM-operator als je maar 40 minuten gebeld hebt?
Als de operator blokken van 30 min hanteert wel jah...
Jij gaat toch ook niet 1 uur betalen aan je GSM-operator als je maar 40 minuten gebeld hebt?
Appels met peren vergelijken zeg....als ik in de kroeg voor 90 euro heb gezopen laat ik toch ook een meier achter (of meer). Gooien ze toch ook geen 4 bier achter me aan als ik weg ga.....
nou ja, bij veel parkeer garages betaal je ook per aangebroken uur. En als ik een kroket maar half op eet moet ik hem ook helemaal betalen. Hetzelfde voor reguliere sauna's waar ze met van die tijdmuntjes werken. Te lang binnen, dan val je gewoon in het volgende tarief.
Al met al is het natuurlijk een stukje afbreuk aan de illusie. Dit kun je voorkomen door van te voren af te spreken wat je wilt, zelf de tijd te klokken of de dame van te voren geld te geven. Uiteraard is het voor eventuele klantenbinding voor de dame misschien niet slim. Maar......mannen komen en mannen gaan. En veel beren zijn waarschijnlijk net zo onvoorspelbaar als de dames.
vrije jongen
16 mei 2012, 18:38
Volgens mij is het met de gsm pas recentelijk dat ze in secondes gingen tellen, daarvoor werd het ook op minuten naar boven afgerond. Ook als je een pooltafel/bowlingbaan/tennisbaan/squashbaan/auto huurt gaat dit in van te voren bepaalde blokken... in de meeste saunaclubs zijn deze blokken 30 minuten. Als je voor het eerst komt wordt ook altijd gezegd 50 per half uur (of 30/40/50 voor het eerste half uur en daarna 25 per half uur), niemand verwacht dat je met E20 weg komt als je in 10 minuten wordt afgeragd, waarom zou dit wel gelden voor het 2e half uur?
Ik heb trouwens het idee dat een groot deel van diensten die worden aangeboden per uur worden afgerekend (advocaten, schilders, etc.).
MichelJ
16 mei 2012, 18:43
Ik heb trouwens het idee dat een groot deel van diensten die worden aangeboden per uur worden afgerekend (advocaten, schilders, etc.).
Advocaten rekenen dikwijls per 6 minuten...
Costana
16 mei 2012, 19:24
Zeg maar per minuut... Een telefoontje die niet beantwoord wordt rekenen sommige advocaten ook aan...
ontopic:
Heb niet gestemd want ik maak het nooit mee.
Binnen de 30 min klaarkomen = geen discussie
40 min zie ik op mijn horloge (niet de stopwatch) dus maak ik er een uur van, aangezien ik 40 min op de kamer ben moet het zijn dat de dame goed is (met slechte dames zal ik geen 30 min kameren), dus vind ik een uur zeker niet erg.
We zijn in de clubs om ons te amuseren, beknibbelen doe je maar beter in de maatschappij daar wordt je nog van veel meer, op het eerste zicht eerlijke, mensen/instellingen bestolen en dit voor grotere bedragen !
Picasso 1
16 mei 2012, 19:43
Volgens mij gaat Raul binnenkort een advocaat in de arm nemen :biggrin:
Je kunt niet verwachten dat ze het bij een half uurtje laten. Als ze dan 50 rekenen voor 2e half uur is dat wel zuur. Laatste tijd goede ervaringen met dames die het uur volledig volmaken of gewoon waarschuwen dat je nog 5 minuten hebt. Dan is er gelijk veel meer sympathie voor de dame maar het gebeurt dat dames de sessie opzettelijk net over her half uur rekken en dan een uur rekenen. Nu geeft ik meestal een fooi. Maak van 50 vaak 60 euro en van 75 vaak 90 van 100 vaak 120. Als een dame me niet bevalt geef ik niks als een dame 100 rekent voor een uur geef ik vaak niks extra. Dan krijgen ze al meer dan hun collega's inc fooi. In zo'n geval geen fooi. Misschien herhaarling als ik dr erg goed vind maar dan wel op se tijd letten.
Ik heb ook geen grote beurs en ben benieuwd of ik over drijf met de fooi en hoeveel jullie gemiddeld geven.
Badslippers
16 mei 2012, 20:46
Tjonge, jonge wat een belabberde sociale vaardigheden als je met een stopwatch de kamer op moet gaan of het pleit bij de theke moet gaan beslechten. Een beetje ijsbeer regelt dat met de dame, neemt zijn verlies of winst en baseert daar een eventuele volgende kamergang op. "Soit"! Zo, heb ik dat woordje ook eens eindelijk mogen gebruiken.
Wat me opvalt is dat in deze discussie, en niet alleen in deze discussie de dames als geldwolven dan wel onbetrouwbare sekreten worden neergezet. Blijkbaar is de link tussen hoer en onbetrouwbaarheid snel gelegd. Een schande. Je moest eens weten wat die lieftallige dames allemaal overkomt. Mijn standpunt is dat je akkefietjes met de dame onderling oplost. Daar heb ik geen stopwatch of zakjappanner voor nodig. En al helemaal geen theke frau. Nou oke, ik heb 1x mijn ongenoegens kenbaar gemaakt maar dat ging niet over geld. Ik los het dus ook zelf op als ik over de 30 minuten schiet.
Nu de praktijk, gisteren "Live" meegemaakt. Ik zit in de Jacuzzi komt een kerel met een stoot en gaan lekker aan de slag. Ik bekijk dat goedkeurend en denk, "Wat hebben we toch een leven". Er wordt flink gemuild dor die twee en wat er allemaal onder water gebeurt. Zie ik niet. Zegt die kerel doodleuk na een kwartier: "Ich bin nicht geil also ich gehe nicht aufs Zimmer". Die meid liep bijna jankend het bad uit waarna ik tegen die knakker zei dat hij dat niet kon maken. Waarop die gore klootzak gewoon zijn schouders ophaalde.
Ander geval betrof mijn eigen schatje. Ik zit in de kino een sigaretje te roken komt ze binnen met een vent en ze gaan op de matrassen liggen. Ze begint hem te pijpen. Ik kan het niet langer aanzien en zoek, jaloers als ik ben mijn heil anders. Komt ze na 20 minuten naast mezitten en vertelt dat die viezerik een kwartier heeft liggen pijpen waarna hij het ook laat afweten met als argument dat hij nog eens even verder wilde kijken. Toen is zij naar de theke gegaan en die heeft haar 20 euro betaald. Die kerel kwam dus goed weg.
Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk
Bluebear
16 mei 2012, 20:47
Ik ben een kerel van langere sessies en ga min. 2 uur de kamer op met een DVP. Of ze moet zo godsgruwelijk tegenvallen dat ik eerder afhaak. Tot nu toe heb ik dat pas een keer meegemaakt. Ik vertel mijn DVP-tje altijd dat ik niet van "Wam bam thank you Ma'm" ben. Ik spreek altijd met de dame 75 Euro per uur af en dit wordt altijd gerespecteerd. Voor ik met de dame neervlei op het bed vraag ik aan haar de tijd en laat haar die ook goed benoemen. Dan heb je achteraf nooit gezeik. Inmiddels heb ik de douchetruc ook wel door en zeg tegen de dame dat ik me ga douchen voor de sessie en dat zij dat op dat moment ook kan doen en niet als we op de kamer zijn. Verder spreek ik met haar af dat we na het douchen elkaar weer ontmoeten ergens in de club, dus niet dat zij al voor jouw op de kamer is. Dit om te voorkomen dat ze al haar tijd begint te rekenen vanaf het moment dat zij op de kamer is. "You're a strange man", krijg ik dan ooit te horen en ik zeg dan dat ik een "clever man" ben. De meeste dames beginnen dan smadelijk te lachen in het besef dat ik hun spelletje wel door heb.
Ik merk in de omgang met de dames dat ze mijn duidelijkheid en eerlijkheid erg op prijs stellen en dat betaald zich al vlug terug. Ik zie ooit scenes in het kleedlokaal, waarvan ik denk: "Hoe kan het zover komen?" Een tijdje geleden zag ik een ijsbeer met een gebalde vuist tegenover een dame staan en meneer was pissed-off. Meneer wilde namelijk nog even gaan pingelen na de genoten diensten en de dame gaf er duidelijk blijk van daar niet van gediend te zijn. En terecht in mijn ogen. Ik bleef dan ook even hangen in het lokaal, samen met wat andere beren om te kijken wat er ging gebeuren.
Meneer hadt in de gaten dat er "bewaking" bleef hangen en snapte dat het niet ging lukken. Goed lomp smeet hij zijn kastje dicht en betaalde de dame. Zoals een heer betaamd.:ranting2:
Tjonge, jonge wat een belabberde sociale vaardigheden als je met een stopwatch de kamer op moet gaan of het pleit bij de theke moet gaan beslechten. Een beetje ijsbeer regelt dat met de dame, neemt zijn verlies of winst en baseert daar een eventuele volgende kamergang op. "Soit"! Zo, heb ik dat woordje ook eens eindelijk mogen gebruiken.
Wat me opvalt is dat in deze discussie, en niet alleen in deze discussie de dames als geldwolven dan wel onbetrouwbare sekreten worden neergezet. Blijkbaar is de link tussen hoer en onbetrouwbaarheid snel gelegd. Een schande. Je moest eens weten wat die lieftallige dames allemaal overkomt. Mijn standpunt is dat je akkefietjes met de dame onderling oplost. Daar heb ik geen stopwatch of zakjappanner voor nodig. En al helemaal geen theke frau. Nou oke, ik heb 1x mijn ongenoegens kenbaar gemaakt maar dat ging niet over geld. Ik los het dus ook zelf op als ik over de 30 minuten schiet.
Nu de praktijk, gisteren "Live" meegemaakt. Ik zit in de Jacuzzi komt een kerel met een stoot en gaan lekker aan de slag. Ik bekijk dat goedkeurend en denk, "Wat hebben we toch een leven". Er wordt flink gemuild dor die twee en wat er allemaal onder water gebeurt. Zie ik niet. Zegt die kerel doodleuk na een kwartier: "Ich bin nicht geil also ich gehe nicht aufs Zimmer". Die meid liep bijna jankend het bad uit waarna ik tegen die knakker zei dat hij dat niet kon maken. Waarop die gore klootzak gewoon zijn schouders ophaalde.
Ander geval betrof mijn eigen schatje. Ik zit in de kino een sigaretje te roken komt ze binnen met een vent en ze gaan op de matrassen liggen. Ze begint hem te pijpen. Ik kan het niet langer aanzien en zoek, jaloers als ik ben mijn heil anders. Komt ze na 20 minuten naast mezitten en vertelt dat die viezerik een kwartier heeft liggen pijpen waarna hij het ook laat afweten met als argument dat hij nog eens even verder wilde kijken. Toen is zij naar de theke gegaan en die heeft haar 20 euro betaald. Die kerel kwam dus goed weg.
Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk
Badslippers, dat valt allemaal onder presalen. Vraag het maar aan Bad Pritt ze is immers niet met die vent op de kamer geweest.
Heel erg als je je als ijsbeer zo gedraagt in een club.
Het is niet omdat je een andere mening hebt dan een recensieschrijver, dat je hem maar wat belachelijk moet maken. Een schrijver doet moeite om informatie op het forum te zetten en wat hij hier krijgt is stank voor dank. Mooi is dat.
fijnschieter,
Trek je aub niet al te veel van commentaar hier aan en geloof me het laatste wat gebeurt is hier iemand belachlijk maken.
Je beschrijft eerlijk en oprecht wat er gebeurde. Ook niet vergeten dat in ACA de 40/40 regel geldt en in veel Clubs in NRW de 50/25 regel. Meer concreet een tweede half uur in veel NRW clubs is dus al iets voor de "budget neukers" (ik zeg het bewust nu wat bot ;)).
Formeel is het wel zo dat er in een club alleen maar tijdseenheden van 30 min bestaan en dat voor niet veelvouden daarvan niet echt regels bestaan.
Hoewel, formeel de dame voor de extra 10 min wellicht 40E mag vragen denk ik dat als je voor deze 10 min 20E hebt betaald dat zo iets redelijk te billijken is.
Die Badslippers moet je gewoon keihard terugpakken en zeggen dat de dames inderdaad allemaal "onbetrouwbare sekreten en geldwolven zijn" :biggrin: (maar wel heeeel lief hoor:cool:).
Er komen zo lees ik na een heerlijk avondje tussen de "geldwolven" (velen waren blij met 2-3 kamergangen by the way) veel reacties los en dat had ik ook wel verwacht. Maar trek je dat vooral niet persoonlijk aan en ga gewoon lekker door met schrijven en daar waar nodig geef gewoon jouw mening en visie want die is niets meer of minder waard dan die van wie dan ook.
Tot slot, IRL zijn de beren allemaal zeer OK, dat op dit forum soms wel eens de vlam in de pan slaat hoort bij de typische forum dynamiek. Doe daar gewoon aan mee, zo belangrijk is het allemaal ook weer niet ... .
m.vr.gr.,
Big30
Badslippers
17 mei 2012, 00:16
Sorry, ik was inderdaad de weegschaal vergeten om mijn woorden nauwkeurig af te wegen en dan vat ik soms iets samen in eigen gekozen vocabulair. Je zou dat creatief taalgebruik kunnen noemen en de evenzeer creatieve lezer kan vervolgens tussen de regels door lezen wat de strekking is. Ik kan ook de zoekfunctie gebruiken en vervolgens de "Copy and Paste" functie om letterlijk te citeren wat anderen zeggen maar die vorm van nutteloze vrijetijdsbesteding laat ik liever over aan P1 die daar een dagtaak aan heeft. Ik had trouwens verwacht dat hij al had gecheckt of ik me daadwerkelijk slechts één keer had beklaagd. Maar goed, ik ga het niet nog eens opnieuw letterlijk uitspellen wat mijn strekking is want dat zou het allemaal veel te gemakkelijk maken want je wilt ijsberen toch niet als laagschedelig kwalificeren. Bovendien zouden wij dan verstoken blijven van dit soort verbale en altijd weer amusante schermutselingen, wat jammer zou zijn.
Wat ook jammer zou zijn, en ik richt me nu even persoonlijk tot Fijnschieter, als je de pen nu al zou neerleggen. Elke bijdrage waardeer ik. De een wat meer als de ander. Zowel in positieve als negatieve zin. Volgens mij heb ik je zelfs een nominatie toegeschoven. Een nominatie van de "Überbeer"! Dat lijkt me iets om trots op te zijn. Ik denk dat ik die "Geuzenaam" als kwaliteitsstempel ga gebruiken bij verdere nominaties en het uitdelen van de vetlederen medailles: "Approved by Überbeer aka Badslippers"
Volgens mij gaat Raul binnenkort een advocaat in de arm nemen :biggrin:
:rofl::rofl::rofl:
Ik moet inderdaad nog veel geld terugkrijgen als het per 6 minuten ging. Ik heb niet meer nodig dan 12 minuten!
Dan zou ik maar 20€ per kamer moeten betalen! :biggrin:
ik denk dat fijnschieter nu een hele riedel aan inputs heeft en ook de stand van de enquete liegt er niet om. Ikzelf doe trouwens altijd mijn horloge af tijdens "het spel". Dat doe ik zowel prive als bij de P6. Puur om krassen (aan het horloge....hahahahahahaha) te voorkomen. Bij P6 gooi ik dan altijd een snelle blik erop. Het gaat mij niet om een paar minuten maar de keren dat ik een 1/2uur op de kamer was en dat men mij probeerde een uur aan te smeren zijn toch niet meer op een paar handen te tellen. In een aantal gevallen is het ook zo geweest dat de dame track of time had verloren en mij in beginsel te weinig vroeg. Niet mijn ding om dan niets te zeggen. En........leugens hebben meestal korte benen en zeker in tenten waar ze sleuteltijden noteren komt dat toch uit.
Al met al moet je je realiseren dat het geheel een zakelijke overeenkomst is. Beide kanten moeten hun best doen om de bijbehorende illusie niet te verstoren maar het gaat om de poen! Welteverstaan: jullie poen!
bad pritt
17 mei 2012, 10:37
[QUOTE=uurtje;266498Het gaat mij niet om een paar minuten maar de keren dat ik een 1/2uur op de kamer was en dat men mij probeerde een uur aan te smeren zijn toch niet meer op een paar handen te tellen. [/QUOTE]
Eindelijk iemand met een realistische kijk uit de praktijk, die zich hier niet als de filantroop en de geld is niet belangrijk sukkelaar komt opspelen.
bad pritt
17 mei 2012, 10:48
Tjonge, jonge wat een belabberde sociale vaardigheden als je met een stopwatch de kamer op moet gaan of het pleit bij de theke moet gaan beslechten. Een beetje ijsbeer regelt dat met de dame, neemt zijn verlies of winst en baseert daar een eventuele volgende kamergang op. "Soit"!
Heeft niksmet gebrek aan sociale vaardighden te maken, denk dat je het moet omdraaien, de beer die alles accepteert die is sociaal niet zo vaardig en mentaal niet zo slim, tenzij hij geld zat heeft maar akls ik zie hoe de meesten hier zich in bochten wringen om het Happy Hour tarief te halen of slijmen en draaien voor een vrijkaartje dan weet ik genoeg.;)
Het heeft net met angst te maken en de makkelijke weg kiezen, bang voor ene konfliktje zijn en om je gelijk te halen en onzekerheid en dat je dat verstopt Badslippers allemaal onder de titel "echte heer"
Zou eerder zeggen een "echte sukkelaar" neemt de dingen zoals andere ze hem willen opdringen en troost zich met de gedachte dat hij zich als een echte heer zich gedragen heeft.:hammer:
Realiteit? Omdat dat toevallig in jouw straatje past. Als ik zeg dat ik nog nooit, maar dan ook nooit in mijn carrière als ijsbeer (meer dan 10+ jaar in Duitsland) heb meegemaakt dat een dvp mij probeerde te naaien met de tijd dan is dat ook realiteit. Alleen wel de mijne en die past nu net weer niet in jouw straatje.
bad pritt
17 mei 2012, 11:00
Zo ook Bad Pritt, hij schrijft enorm veel nuttige verhalen op het forum waar iedereen zijn voordeel uit kan doen, en toch merk ik dat hij veel te vaak afgebroken wordt.
Het is niet omdat je een andere mening hebt dan een recensieschrijver, dat je hem maar wat belachelijk moet maken. Een schrijver doet moeite om informatie op het forum te zetten en wat hij hier krijgt is stank voor dank. Mooi is dat.
Dat is omdat dit een inteelt forum is en altijd zal blijven, nominaties van bleke mannetjes met grote ego's vliegen over en weer als zelfbevlekking, de kereltjes slaan elkaar op de shouders bij een slap verjaardagspartijtje in een neukfabriek, nomineren een ouwe zak die al jaren dezelfde sloerie neukt in hetzelfde kamertje en nul info bijdraagt aan dit forum en liegt over andere clubs en nomineren vooral elkaar met verhaaltjes uit de neukfabriekjes Je moet er gewoon mee lachen Fijnschieter en dit forum niet al te serieus nemen.
Het is een inteelt publiek waar ze hiervoor cateren en niet voor de gemiddelde paid sex consument.
Dat doet Hookers, dus samen de goede combo.
Snap zelf ook niet waarom ik hier zoveel info post eigenlijk, zal wel verslaafd zijn aan het schrijven.
Dit is ook voor een flink deel een onzin forum waar de serieuze en informatieve dimensie slechter is als op Hookers.
En als je hier buiten hun lijntjes en perceptie kleurt dan krijg je de goegemeente over je heen.
Wen er maar aan.
bad pritt
17 mei 2012, 11:06
Realiteit? Omdat dat toevallig in jouw straatje past. Als ik zeg dat ik nog nooit, maar dan ook nooit in mijn carrière als ijsbeer (meer dan 10+ jaar in Duitsland) heb meegemaakt dat een dvp mij probeerde te naaien met de tijd dan is dat ook realiteit. Alleen wel de mijne en die past nu net weer niet in jouw straatje.
Iik ben oprecht blij vor je en het zal helemaal aan het feit liggen dat jij een fijne goodgemanierde heer bent.:hah:
nou, ik ben blij te horen dat er mensen zijn die nog nooit financieel werden genaaid (althans, poging tot) door een DVP. Zo zullen er ongetwijfeld mensen zijn die nog nooit door de garage genaaid zijn (heb daar toch al meerdere keren moeten attenderen dat het niet klopte of dat bepaalde dingen onder garantie zouden moeten vallen) en zo zullen er ook mensen zijn waar nooit iets verkeerd aangeslagen is bij de supermarkt.
Feit is dat ik het heb mee gemaakt. Mensen die mij kennen weten dat ik niet als een bok op de haverkist zit om alles tot in de milliseconde te regelen. Maar ik ga niet voor dingen betalen (of tijd) die ik niet geconsumeerd heb. Als andere mensen dat we doen dan durf ik de volgende stelling te poneren: net zoals allerlei lui die zonder knipperen met de ogen 50-50-50 betalen en daarmee het gevaar lopen een trend te zetten is het niet slim om de tijdwaarneming volledig aan de dame over te laten. En uiteraard snijdt dit mens aan 2 kanten; als je over de tijd heen bent, ben je over de tijd heen. Het is niet meer dan normaal om de dame daarvoor schadeloos te stellen. Of voor het volgende 1/2uur tarief of middels een fooi als ze niets vraagt.
ilovethaigirls
17 mei 2012, 11:25
Aan diegene die de eerste optie genomen heeft:
Hij mag onmiddellijk bij mij komen werken. Hij mag dan 40 minuten werken en ik betaal hem een half uur :) .
Hij mag onmiddellijk bij mij komen werken. Hij mag dan 40 minuten werken en ik betaal hem een half uur :) .
Iemand die maar 12 minuten werkt, krijgt die ook een half uur betaald? :rofl:
Picasso 1
17 mei 2012, 11:37
Ik kan ook de zoekfunctie gebruiken en vervolgens de "Copy and Paste" functie om letterlijk te citeren wat anderen zeggen maar die vorm van nutteloze vrijetijdsbesteding laat ik liever over aan P1 die daar een dagtaak aan heeft. Ik had trouwens verwacht dat hij al had gecheckt of ik me daadwerkelijk slechts één keer had beklaagd.
Niet echt. Wat ik wel gecheckt heb zijn mijn eigen recente posts. Ik kwam er eentje tegen waarin ik je ijdeltuit noemde. :biggrin:
bad pritt
17 mei 2012, 11:49
Badslippers, dat valt allemaal onder presalen. Vraag het maar aan Bad Pritt ze is immers niet met die vent op de kamer geweest.
Heel erg als je je als ijsbeer zo gedraagt in een club.
Je kent mij niet en zo presale ik niet: een dame laten pijpen of langdurig bezet houden en niet kameren dat heb ik nog nooit gedaan.
Dus niet de verhaaltjes en domme kwalificaties van Badslippers op mij projekteren.
terminator
17 mei 2012, 12:35
Ik neem ook altijd een tijdklokje mee
Klein en handig meestal houd ik hem om mijn nek, als dame sigaretje wil roken ,handy oppakt,condoms gaat halen even naar toilet moet'; even wilt douchen,
handdoekje vergeten is,dorst krijgt
kan ik hem op stop drukken
scheelt snel 5 tot 15 minuten van de tijd
werkt handig en je kan gelijk aan de dame laten zien.
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/860214/Stopwatch/SHOP_AREA_17524&promotionareaSearchDetail=005
Nee ik ken je niet maar waarom schrijf je dan het volgende?
Er zijn geen vaste regels in een club het blijft een deal tussen vrouw en klant.
Als klant ben je bij voorspel nergens toe verplicht formeel, moreel is ander verhaal en ieder voor zich moet dat uitmaken.
Ik zal voordat ik op een kamer ben nooit een cent betalen voor kussen en als voorspel te duiden handelingen nergens.
Daarom schreef ik die reactie, is dat dan zo raar?
Picasso 1
17 mei 2012, 12:43
Klein en handig meestal houd ik hem om mijn nek, als dame sigaretje wil roken ,handy oppakt,condoms gaat halen even naar toilet moet'; even wilt douchen,
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/860214/Stopwatch/SHOP_AREA_17524&promotionareaSearchDetail=005
Ik heb zelfs een scheidsrechtersfluitje bij me.
bad pritt
17 mei 2012, 12:50
Nee ik ken je niet maar waarom schrijf je dan het volgende?
Daarom schreef ik die reactie, is dat dan zo raar?
Lezen is moeilijk he Jack?
Speciaal voor jou een korte verheldering ( het stond er al maar goed..)
Als ik uitgebreid ga kussen de presale dus overgaat in sexuele handelingen van doorgaande aard ( dat is voer voor juristen..lol) dan ga ik met en vrouw op kamer dan is de sessie begonnen voor mijn gevoel.
Dat ik duidelijk aangeef dat ik niet profiteer van een vrouw in deze moet genoeg voor je zijn, maar je zoekt graag spijkers op laag water denk ik. De Badslippers voorbeeldjes die hij moeiteloos en een beetje geniepig koppelt aan het thema van deze discussie, dus lang laten pijpen en weggaan zo zit ik niet in elkaar Jack en ik zou dat nooit doen. Ronduit onbeschoft gedrag en zeer respektloos naar een dame toe.
en ik een calculator om tot op 2 cijfers achter de komma en de minuut te bepalen wat ik verschuldigd ben aan een dvp :thefinger:
Iik ben oprecht blij vor je en het zal helemaal aan het feit liggen dat jij een fijne goodgemanierde heer bent.:hah:
Thanks, hier moet ik je dan weer gelijk in geven :biggrin:
Dat scheidsrechterfluitje is voor als je elkaar in de haren vliegt of voor beren met gebalde vuisten.
EEN nadeel is wel,als ze het door je strot slaan hou je er wel een piepend geluid aan over.
bad pritt
17 mei 2012, 12:55
lol maar......
Al eens een sessie van 35 minuten gehad waarbij mw 10 minuten douchen was en ze een uur betaald wilde hebben..nee dacht het al.
Al een meegemaakt dat de dame voor 45 minuten waarbij ze o haar initiatief een sigaretje rookte gedurende 15 minuten, 120 euro wilde hebben...100 ipv 80 voor het uur en 25 extra omdat ik op haar lichaam gespoten had...ik dacht dat ik haar 40 moest betalen..ja natuurlijk niet aan twijfelen die meid heeft het moeilijk..ze probeert je niet te neppen ze draait een beetje met de waarheid en de regels, het is niet erg..erg is als je vader doodgaat..je bent een heer van stand en hebt geld zat betaal nou maar dan ben je ervan af..;):hah:
Ik kan zo wel doorgaan ..de praktijk word denk ik beter door mij, fijnschieter en uurtje verwoord dan door de theoretische inbreng van velen hier.
bad pritt
17 mei 2012, 12:59
In alle geval, ik geef nu geen fooien meer en ik betaal zelfs onder het standaardtarief als ik merk dat een dame daarvoor open staat. Zo filter ik diegenen die mij graag mogen. Je kan me dan geen echte heer noemen. Maar in feite is een echte heer gewoon een onnozele snul die over zich heen laat lopen. Trouwens veel vrouwen vinden het vanuit hun genen aantrekkelijk als je voor een stuk niet doet wat zij van jou verlangt, het bad guy principe.
Geweldig geschreven en eindelijk weer eens een highlight op dit saaie forum van normconforme elkaar napratende bleekneuzen.
bad pritt
17 mei 2012, 13:02
Thanks, hier moet ik je dan weer gelijk in geven :biggrin:
Ik geloof je meteen, bent ook een beetje naief en braaf denk ik, want als je vele clubs aandoet en veel hoereert is het vrijwel onmogelijk dat je niet regelmatig gevraagd wordt teveel te betalen...:hammer::rofl:
Fijnschieter, mannen gaan niet sneller op de knieen. Er zijn bepaalde dingen in het leven die onder "ongeschreven" wet vallen. Ik ben zeker niet het type man die overal aan toe geeft maar als je 40min op de kamer was en de dame slaat je aan voor een uur dan houdt het op. Ze heeft gewoon gelijk. Uiteraard staat het je vrij om met een lach, smile en wat charme er wat aan te proberen te doen. Dat zullen veel beren met mij eens zijn. Maar initieel zit je gewoon in het volgende 1/2 uur, daar valt niet over te discussiëren.
Ik denk ook niet dat je de filantroop of de heer in en club moet uithangen. Wat je wel moet doen is een stukje menselijk respekt voor iemand anders (de dame) opbrengen. En.....uiteraard dient dat ook van 2 kanten te komen. Zo is het nou eenmaal in de wereld.......
bad pritt
17 mei 2012, 13:13
Ik vind Fijnschieters idee helemaal niet zo raar, betalen per minuut na afloop van een afgesproken tijdseenheid
Er zijn clubs waar je dat een beetje hebt met fijnmazigere blokken dan de 30 minuten tijdseenheden.
In Van Goch hanteren ze tijdsblokken van 15 minuten met afronden naar boven..40 minuten wordt dan 45 minuten 35 minuten blijft een half uur.
@ Bad Pritt
Ik vraag me af wie er niet goed kan lezen jij of ik.
Picasso 1
17 mei 2012, 13:15
Wat je wel moet doen is een stukje menselijk respekt voor iemand anders (de dame) opbrengen. En.....uiteraard dient dat ook van 2 kanten te komen. Zo is het nou eenmaal in de wereld.......
Mee eens.
Denk overigens dat wanneer bij de meesten van ons op het werk een stopwatch zou lopen voor effectief gewerkte minuten onze inkomsten gehalveerd zouden worden.
bad pritt
17 mei 2012, 13:20
@ Bad Pritt
Ik vraag me af wie er niet goed kan lezen jij of ik.
Jij kunt niet zo goed lezen in je aandrang om me van allerlei onzin in de mond te leggen.
vrije jongen
17 mei 2012, 13:37
Zie dat is nu eens interessant.
En dit toont trouwens aan dat dat van die ongeschreven wetten bullshit is.
Elke club is anders en niks staat vast.
In Freude probeerde de theke me ook wijs te maken dat ik 50 euro moest betalen vanaf dat ik in een zetel bij een dame heb zitten praten , ook als ik met haar niet naar de kamer wil. Want dat is zo in deze club, zei ze.
Als ik overal zomaar over mij heen moet laten lopen over zogezegd ongeschreven wetten... tjongejonge
Volgende keer bij binnenkomst moet je misschien eens vragen of ze ook in 15 min blokken werken, weet je dat ook meteen. Op enkele uitzonderingen na, werden mij in elke club prijzen verteld per half uur; als ik daarvan zou maken dat dit na het eerste half uur ook in deeltjes kan worden gehakt, dan zou ik dat erg 'creatief luisteren' van mezelf vinden. Daarom kom ik ook nooit in 40 minuten van de kamer, maar altijd 30 of >50.
Als je na 40 minuten van de kamer komt, dan neem je het risico dat je voor een uur moet betalen... als je daar moeite mee hebt, is het dom dat je na 40 minuten de kamer verlaat.
Nah jah, sorry dat ik niet mee kan doen op julie weg. Ik ga regelmatig maar ben meestal nogal honkvast qua club en ga dan lekker pannenkoeken met een vriendinnetje ;)
Als ik dan al ergens anders ben of een andere gleuf meeneem een kamer op dan maak ik het zoals gezegd af in 30 min of binnen een uur en daar betaal ik dan voor. Maarreh, laat ik voorop stellen dat het niet netjes is als dames meer vragen of anderszins de tijd proberen te rekken, het is mij alleen nog niet op die manieren zoals beschreven overkomen, en ik heb echt wel TA's en pro's gehad die al meerdere jaren in het vak zitten.
vrije jongen
17 mei 2012, 13:42
Jij kunt niet zo goed lezen in je aandrang om me van allerlei onzin in de mond te leggen.
In het door Jack42 gequote stukje zeg je A dat voorspel je nergens toe verplicht en B dat je nooit zult betalen voor voorspel... dan vraag je er wel om, om verkeerd geïnterpreteerd te worden. Als je na voorspel gaat kameren, waarom is het dan nodig om punt A te maken?
Onder het motto voorkomen is beter dan genezen, ben ik van mening dat je het rekken van een half uur naar een uur wel een beetje ziet aankomen. In ieder geval vaak - niet altijd - is dit te herleiden aan het gedrag op kamer. Beter gezegd, het gedrag dat een dame constant van kamer af wil ofwel om te douchen ofwel om drinken te halen. Zorg dat je dit dan zelf in de hand hebt en wees correct en sluit de sessie dan zelf af binnen de afgesproken tijd af. De prijzen gaan in vele clubs per half uur en houdt daar dan ook rekening mee. Mocht je een deal willen sluiten voor een halve tijds eenheid, doe dit dan als je nog op kamer bent. Wilt de dame dat niet dan kun je eventueel nog iets langer op kamer blijven om de tijd vol te maken - mocht je dit graag willen.
Hoewel ik niet de uitbundige ervaring heb die sommige hier hebben is het op zo'n 90 clubs dames 2 keer voorgekomen en dat allemaal in het begin van mijn carrière als ijsbeertje. Dit heb ik toen gedeclareerd onder de noemer 'lesgeld'. Heb daarvan geleerd en herken dit nu beter.
Picasso 1
17 mei 2012, 14:02
Als deze discussie niet elke vorm van illusie breekt dan weet ik het ook niet :smile2:
bad pritt
17 mei 2012, 14:03
In het door Jack42 gequote stukje zeg je A dat voorspel je nergens toe verplicht en B dat je nooit zult betalen voor voorspel... dan vraag je er wel om, om verkeerd geïnterpreteerd te worden. Als je na voorspel gaat kameren, waarom is het dan nodig om punt A te maken?
Voorspel zonder sexuele handelingen verplicht je nergens toe idd.
Gebeurd er er meer dan heb je vaak alleen een morele verplichting.
Alleen in een club als Babylon werd me door de theke uitdrukkelijk gezegd dat bij doorgaande sexuele handelingen waar dan ook binnen Babylon de tijd inging te lopen.
Nah jah, sorry dat ik niet mee kan doen op julie weg. Ik ga regelmatig maar ben meestal nogal honkvast qua club en ga dan lekker pannenkoeken met een vriendinnetje ;)
Als ik dan al ergens anders ben of een andere gleuf meeneem een kamer op dan maak ik het zoals gezegd af in 30 min of binnen een uur en daar betaal ik dan voor. Maarreh, laat ik voorop stellen dat het niet netjes is als dames meer vragen of anderszins de tijd proberen te rekken, het is mij alleen nog niet op die manieren zoals beschreven overkomen, en ik heb echt wel TA's en pro's gehad die al meerdere jaren in het vak zitten.
Juist Clinic gewoon afmaken in de tijd die je afgesproken hebt maar je kunt ook steeds op of over de rand gaan zitten qua tijd maar dan moet je niet zeuren als je eens wat meer moet betalen.
Vraag me af of de beren uit zichzelf ook meer betalen (naar ratio) als ze 40 min. op de kamer zijn geweest en de dame maar voor een half uur geld vraagt. Zal wel niet dan valt het onder de service van de dames omdat ze hem zo leuk vinden......
Als deze discussie niet elke vorm van illusie breekt dan weet ik het ook niet :smile2:
Ik heb het gevoel dat jij mij compleet begrijpt :smile2:
Dan heb jij weer een illusie. :biggrin:
Wellicht ervaren sommige beren ruzie over geld bij de kluisjes als onderdeel van een echte "GFE" en voedt het de illusie juist ;)
satanic surfer
17 mei 2012, 15:00
Eigenlijk is de vraagstelling van de enquete zeer vreemd, optie B, betalen naar ratio staat eigenlijk synoniem met optie C. Als je in een club te gast bent uit vrije wil ( én overtuiging mag ik hopen) verklaar je je eigenlijk akkoord met de gangbare principes en prijsponering die door desbetreffende club wordt gehanteerd. Principes als PZC worden als noodzakelijk en essentieel ingeschat door quasi éénieder (behoudens uitzonderingen, ijsberen die wegens inherente risico's dit weigeren), het spijt me godverdomme zeer, maar als de prijs voor het eerste halfuur 40E is, en voor het 2é halfuur dito, dan lijkt het me ronduit schoftig om na 40 minuten ervan uit te mogen gaan dat je dat effie zult afrekenen volgens jouw eigen ratio, what the fuck, 60E, moest ik de thekevrouw van dienst geweest zijn had je 60E betaald en voorts had je premanent toegangsverbod gekregen, je bent akkoord met de huisregels of niet, simple comme bonjour. Om nog maar te zwijgen wat jouw actie voor directe gevolgen voor die Andrea had, heeft, en indirecte overigens ook nog, maar daar zal je eigen ratio misschien te bekrompen voor zijn om dat nog maar enigszins in ogenschouw te nemen. Hoe denk je dat dat meisje door zaakvoerders, collega-hoeren en dergelijke wordt bekeken of behandeld tengevolge van jouw rationele handeling, wat een hoogdravendheid. Aangezien in zulke gevallen enkel ruwheid en taalgebruik op het gortige af kan helpen ga ik me dan ook bedienen van zinsconstructies van de dollere soort. Niet al te persoonlijk nemen fijnschieter, ik ken je niet, maar enige vorm van respect naar de mokkels toe zou je niet misstaan. Denk aub effie een half stapje vooruit als je zulke praktijken toepast, het hoerenbestaan is doorgaans al geen pretje gezien de containerladingen enge perverten die zo over zich heen krijgen, laat staan een bende ongewassen/ongeschoren en voorts vort uit de bek stinkende randidioten doorgaans, waarbij ik mezelf voor de goede orde prima thuis voel overigens en bijreken op de koop toe, het is als thuis komen met je alter-ego ofzoiets. Maar vergis je niet, deze hoeren hebben ook eergevoel en geloof me vrij, zulk een voorval raakt deze Andrea frontaal op haar kanis, beschimping allerhande en de bijbehorende blikken kun je je, misschien als je dat 20E biljet voor je ogen weghaalt , indenken. Ratio, laat me niet lachen, 40E per half uur, take it or leave it, wat denk je dat die dames zijn, het zijn verdomme broodneuksters die hun job binnen afgebakende prijscontouren aanbieden, de ene al flexibeler als de andere, maar een overschrijding van 10 minuten valt niet onder de noemer: daar zullen we wel ns een wiskundige redenering op los laten om te bekijken wat billig of billijk is naar m'n eigen meugje dat duidelijk nog aan wat "normen en waarden-opwaardering" toe is. Je hebt uit eigen wil geopteerd voor 40 minuten neem ik aan, dus dan betaal je conform de norm voor die 40 minuten, daarmee hoort de kous af te zijn godverdomme. Je brengt niet alleen jezelf in diskrediet met dit soort kortzichtige dommigheid en krenterigheid die grenst aan het onwaarschijnlijke aangaande sexuele dienstverlening, je brengt nog veel belangrijker een beroepshoer in diskrediet binnen haar eigen kring, binnen de club en ter uitbreiding door het te posten met wie weet wel opportunistische toekomstige bezoekers van Aca/Andrea; tsjonge, ik hoop dat je die 20E zeer verstandig zult beleggen, of beter nog , gaat verneuken bij één of andere tandeloze stoephoer die 20E vraagt zonder tijdsrestrictie, what the fuck.
Om verder on topic voort te gaan: het lijkt me zonneklaar, betaling volgens huistarief!
noglangnietuitgewandeld
17 mei 2012, 16:04
We schrijven medio mei 2012.
IJsbeer X ontmoet dvp Y in club Z om 16:09 h.
‘Hallo, wie geht’s?’ Tijd begint te lopen om 16:10 h.
‘Mir geht’s gut, wie heißt Du?
‘Ich bin die Maria aus Rumänien., wo kommst Du her?’
‘Ich bin Eisbär X aus Holland’
‘Na schön, wollen wir auf Zimmer gehen?’
‘Hoho, machst du auch küssen?’
‘Aber natürlich’
‘Okay, dann holt mal ‘nen Schlüssel’. Tijd stopt om 16:12 h. 2 minuten.
Bam, deur valt dicht, Tijd begint te lopen om 16:16 h.
Laken gaat op het bed, kleren gaan uit.
‘Ich gehe noch eben auf Toilette’. Tijd stopt om 16:19 h. 3 minuten.
‘So, da bin ich wieder, jetzt wollen wir mal’ Tijd begint te lopen om 16:23 h.
‘Oh, ah ja, schneller, mach weiter, oooh, ich komme!!!!!!!’
Condoom en tissue worden in de afvalbak geflikkerd.
Dame steekt sigaret op. Tijd stopt om 16:44 h. 21 minuten.
Aangekleed, niks vergeten? Deur valt dicht om: 16:53 h.
Om 16:55 h. overhandigt IJsbeer X in de kleedruimte van club Z €50,- aan dvp Y.
‘Schatzi, € 100, wir waren fast 40 minuten auf Zimmer, und haben vorhin auch noch geredet’.
‘Nein, Mausi, wir waren 2 + 3 + 21 = 26 minuten auf Zimmer und davon effektiv 16 minuten
tätig mit Sex. Die restliche Zeit hast Du geraucht und gepinkelt und weis ich was’!
‘Dann gehen wir mal zur Theke’!
Een Thekefrau die meermaals per dag zulke geschillen moet oplossen, wordt er toch behoorlijk flauw van. Met een beetje gezond verstand van beide kanten hoeft het zo ver ook niet te komen. Persoonlijk vind ik wel dat e.e.a. in relatie staat met de kwaliteit van het genotene. Wanneer ik na een wereldsessie totaal sufgeneukt, met tollend hoofd, knikkende knieën en trillende handen mijn locker openmaak, dan kijk ik eerlijk gezegd niet op een paar tientjes. Maar als de veelbelovende dame zich op de kamer heeft ontpopt als een hopeloze prutsdoos, dan verandert de zaak wel enigszins. In zijn totaliteit speelt het beleid van de club hierbij ook een niet te onderschatten rol.
bad pritt
17 mei 2012, 16:30
NLNU maar in jouw casus is de vrouw toch degene die het probleem veroorzaakt door een bedrag te claimen waar ze geen recht op heeft , dan ben je al voorbij het wederzijdse gezond verstand. Dit gebeurd in de praktijk regelmatig.
Picasso 1
17 mei 2012, 16:44
Juist de ervaring van het sigarettentruukje zou je wijs genoeg moeten maken om de confrontatie niet uit te stellen tot bij het betaalmoment aan de lockers. Ook bij mij steken dames weleens een sigaret op aan het einde van de sessie; als ik zie dat een tijdsoverschrijding daardoor mogelijk is en ik verder niet van plan ben door te sexen, werp ik zelf de bal op of gezien de tijd daar wel ruimte voor is. Er ontstaat altijd meteen helderheid in de kamer zelf en geen enkel probleem bij de betaling aan de lockers.
noglangnietuitgewandeld
17 mei 2012, 16:46
@BP. Zeker gebeurt het vaak dat ze naar zich toe rekenen, maar in dit voorbeeld stonden ze een slordige drie kwartier na de eerste kennismaking af te rekenen. Dan heeft ze wel een punt, en dan ligt het er bij mij gewoon aan hoe lekker het was, of ik in haar punt meega. Meestal wel, maar soms was het wel eens zo waardeloos dat er discussie van komt.
bad pritt
17 mei 2012, 16:50
Juist de ervaring van het sigarettentruukje zou je wijs genoeg moeten maken om de confrontatie niet uit te stellen tot bij het betaalmoment aan de lockers. Ook bij mij steken dames weleens een sigaret op aan het einde van de sessie; als ik zie dat een tijdsoverschrijding daardoor mogelijk is en ik verder niet van plan ben door te sexen, werp ik zelf de bal op of gezien de tijd daar wel ruimte voor is. Er ontstaat altijd meteen helderheid in de kamer zelf en geen enkel probleem bij de betaling aan de lockers.
Daar heb je tactisch gezien gelijk in, maar in het moment bleef het weleens liggen, zou er nu ook niet meer intrappen, mischien is het ook wel zo dat beginners vaker gekonfronteerd worden met pogingen tot zeitschinderei dan ervaren rotten, maar je positieve gedachte dat je alles zelf in de hand hebt is een illusie natuurlijk die mag je hebben in een saunaclub.
Sommige meiden blijven het proberen en er zijn veel variaties op het thema.
bad pritt
17 mei 2012, 16:52
@BP. Zeker gebeurt het vaak dat ze naar zich toe rekenen, maar in dit voorbeeld stonden ze een slordige drie kwartier na de eerste kennismaking af te rekenen. Dan heeft ze wel een punt, en dan ligt het er bij mij gewoon aan hoe lekker het was, of ik in haar punt meega. Meestal wel, maar soms was het wel eens zo waardeloos dat er discussie van komt.
de kontaktopname tijd zonder sexuele handelingen die tel ik nooit mee,..hoelang die ook duurde.
Picasso 1
17 mei 2012, 17:21
Sommige meiden blijven het proberen en er zijn veel variaties op het thema.
Deze discussie is uitgedraaid op wat de meiden proberen terwijl het initieel erover ging wat je moet betalen als je pas na 40 minuten uit de kamer komt. Als het gewoon een correcte sessie is geweest dan bevindt je je in principe in het tweede half uur blok en dient daarvoor betaald te worden. Kamersessie gaat in op het moment dat je de kamer opgaat en niet eerder (voorbeeld van NLNU is niet volgens de gebruikelijke regels); als een dame nog handdoeken moet halen en ze overdrijft niet, laten we dan niet pietluttig doen over de paar minuten die ze gesprokkeld heeft; laken op bed spreiden en uitkleden hoort gewoon binnen de kamerbetaaltijd en duurt echt geen eeuwen, hetzelfde geldt voor in de kamer voor de sex een tijd lang met elkaar ouwehoeren. Verder niet relevant wat je precies in de kamer doet, 20 minuten sex, 15 minuten vooraf geluld of plakboekjes bekeken, 10 minuten sigaret en na lullen is gewoon 45 minuten op de kamer en betaling voor een volle uur (een uitzondering kan zijn het voorbeeld van het sigaret roken achteraf die ik eerder noemde maar dat moet wel vooraf helder zijn!).
noglangnietuitgewandeld
17 mei 2012, 18:06
de kontaktopname tijd zonder sexuele handelingen die tel ik nooit mee,..hoelang die ook duurde.
Ik ook niet, maar er zijn dames die zelfs dat proberen.
seksenfun
17 mei 2012, 20:15
Bijna 100 reacties voor een simpele vraag met een simpel antwoord, als je het mij vraagt: 100 euro (of 75 in bepaalde clubs waar een uurprijs goedkoper is dan een halfuur prijs) :smoke:.
Anpisser
18 mei 2012, 11:42
Je gaat met een dame op de kamer in Acapulco (40€/half uur), en je tikt af op 40 kamerminuten.
Hoeveel word je verwacht te betalen?
...ist vielleicht ein wenig doof gelaufen oder es war - verzeih mir - ein Anfängerfehler, aber ab Minute 31 beginnt die 2. halbe Stunde und damit sind 80€ fällig.
Es liegt jedoch im Ermessen des Mädels auch bei z.B. 35 Minuten nur eine halbe Stunde (40€) nur zu berechnen - bei 40 Minuten ist der Spielraum jedoch überschritten und 99% aller Mädels (Ausnahme die in Dich verliebten Mädels) werden 80€ nehmen, weil es eine 30 Minuten-Taktung gibt!
rmjhexe
18 mei 2012, 13:58
loop al een tijdje mee en ga 9 van de 10 keer binnen de 30 mm de kamer af, :huch:vaak is het zo als men klaargekomen is de dame zich aankleed en aanstalten maakt om te vertrekken,als ik 20mm opde kamer ben geweest krijg ik ook geen korting en vindt dat een dame aan moet geven dat het tijd is of dat je er een uur van wil maken:smoke:
en vindt dat een dame aan moet geven dat het tijd is of dat je er een uur van wil maken:smoke:
Ligt die verantwoordelijkheid alleen bij de dame? Als je zelf niet na 30min aangeeft dat je van de kamer wil is dat toch impliciet een teken dat je langer wilt blijven dus voor een uur wilt gaan?
Alleen als je van te voren heel nadrukkelijk afspreekt voor een half uur te willen gaan ligt het wat anders denk ik.
vrije jongen
18 mei 2012, 14:55
Heb ik ook wel eens van medeberen gehoord: bij binnenkomst op de kamer 50 (in aca dus 40) overhandigen en zeggen dat er niet meer bijkomt; lijkt me bijna failprove. In mijn ervaring geeft een groot deel van de dames het gewoon aan als we bijna op een half uur zitten.
Picasso 1
18 mei 2012, 15:44
Beste tip tot hiertoe.
Hier nog meer besparingstips
http://www.allesgratis.net/Besparingstips/Boodschappen/1.html
http://www.allesgratis.net/Besparingstips/Eten/1.html
http://www.allesgratis.net/Besparingstips/Electriciteit/1.html
http://www.allesgratis.net/Besparingstips.html
fijnschieter, die tip van het vooraf betalen (weliswaar zonder te vermelden dat er niets meer bij komt) heb ik je ook al een keer gegeven. Wel bij de les blijven. Zowel hier op het forum v.w.b. tips als ook op de kamer v.w.b. tijd :)
Heb ik ook wel eens van medeberen gehoord: bij binnenkomst op de kamer 50 (in aca dus 40) overhandigen en zeggen dat er niet meer bijkomt; lijkt me bijna failprove. In mijn ervaring geeft een groot deel van de dames het gewoon aan als we bijna op een half uur zitten.
Beste tip tot hiertoe.
Ga deze vanaf nu toepassen!
Ben benieuwd hoe die tip uitpakt qua service want ze heeft de poen immers al binnen.
Je moet alleszinds al niet meer gaan klokkijken.
En wat als ze zegt na 20 min. het half uur is voorbij?
bad pritt
18 mei 2012, 16:59
Dan laat haar je lopende stopwatch zien.
En probeer je er nog 10 minuten iets van te maken.
Picasso 1
18 mei 2012, 17:03
Ah we worden sarcastisch.
Maar wel zelf naar Duitsland rijden voor goedkope hoeren en recensietjes op het ijsberenforum uitpluizen op zoek naar de beste hoeredeals.
Hypocriet.
Als je ze goedkoop vindt dan wordt het helemaal een triest verhaal dat je ook nog eens probeert af te dingen op tijdsratio.
Vrek.
Dan laat haar je lopende stopwatch zien.
En probeer je er nog 10 minuten iets van te maken.
Jij denkt dat daar nog iets van terecht komt?
Chemie zal helemaal weg zijn na het zien van de stopwatch.
Het voordeel is natuurlijk wel dat je echt 30 min. op de kamer bent maar ik zou het op deze manier niet willen.
rmjhexe
18 mei 2012, 17:17
:angryfire:nou nou:angryfire:
Het zal de betere dames van de mindere onderscheiden.
Bij de betere dames heb je echt geen discussie over de tijd als het binnen de proporties blijft.
bad pritt
18 mei 2012, 17:22
Jij denkt dat daar nog iets van terecht komt?
Chemie zal helemaal weg zijn na het zien van de stopwatch.
Het voordeel is natuurlijk wel dat je echt 30 min. op de kamer bent maar ik zou het op deze manier niet willen.
Lezen Jack... ik zeg dat niet, ik denk dat je gelijk kunt hebben dat het niks meer wordt, enige siociale vaardigheid is gevraagd om de relatie leuk te houden, mogelijk lukt dat niet...wie weet.
bad pritt
18 mei 2012, 17:30
Bij de betere dames heb je echt geen discussie over de tijd als het binnen de proporties blijft.
Jammer dat je vaak pas acheraf weet wat een betere dame is;)
Picasso 1
18 mei 2012, 17:30
Juist, een betere dame vult het half uur, zelfs als ik op voorhand betaal....
Ook de betere dames zijn selectief, bij Jack zullen ze denk ik wel met plezier het half uur vullen.
Lezen Jack... ik zeg dat niet, ik denk dat je gelijk kunt hebben dat het niks meer wordt, enige siociale vaardigheid is gevraagd om de relatie leuk te houden, mogelijk lukt dat niet...wie weet.
Man zit niet zo te zeveren dat ik niet goed lees, lees zelf eens goed!
Ik vroeg je alleen of je denkt of het nog wat kan worden die laatste 10 min. want volgens mij is de chemie er niet meer na het zien van de stopwatch.
Ik beschuldig je toch nergens van.
bad pritt
18 mei 2012, 17:32
Ook de betere dames zijn selectief, bij Jack zullen ze denk ik wel met plezier het half uur vullen.
Picasso je bent geen witte ijsbeer maar een bruine.
bad pritt
18 mei 2012, 17:36
Man zit niet zo te zeveren dat ik niet goed lees, lees zelf eens goed!
Ik vraag je alleen of je denkt of het nog wat kan worden die laatste 10 min. want volgens mij is de chemie er niet meer na het zien van de stopwatch.
Ik beschuldig je toch nergens van.
Heb ik ook al beantwoord..nog een keer voor jou dan maar weer :dat weet ik niet, elke situatie zal anders zijn , heb het nog nooit beleefd.
Picasso 1
18 mei 2012, 17:36
Goed ik ben bijna bij de club, ik ga zo neuken :biggrin:
Nog veel plezier op dit gratis forum :rofl:
Goed ik ben bijna bij de club, ik ga zo neuken :biggrin:
Nog veel plezier op dit gratis forum :rofl:
Bijna?
Of over 40 minuten?
Ricardo Banana
18 mei 2012, 17:51
Ik denk dat ik het stof van mijn schaakklok eens af ga blazen. Wat een gezever hier.
bad pritt
18 mei 2012, 19:43
Ik denk dat ik het stof van mijn schaakklok eens af ga blazen. Wat een gezever hier.
Voor ijsberenforum is dit hier een discussie op niveau, dus waar klaag je over ?:gruebel:
bad pritt
18 mei 2012, 20:07
Volgens mij is Picasso het type dat met zijnen BMW en in kostuum bij den Aldi gaat winkelen.
De grote Jan willen uithangen daar waar het goedkoop is, om zichzelf toch maar te kunnen onderscheiden.
al die saunaclubs zijn voor budgetneukers, de elite neukt elders betaald.
fijnschieter, in jouw situatie zou ik het "we" gerust achterwege laten. Je hebt een vraag gesteld, een stelling geponeerd en jouw klankbord gevonden. Uiteraard is er ook een enkele afwijkende stem die mogelijk jouw snaar raakt. Maar doe iets met de uitslag en ga hier zeker geen "wij gevoel" creëren waar geen "wij gevoel" is.
Ik heb ook geen grote beurs en ben benieuwd of ik over drijf met de fooi en hoeveel jullie gemiddeld geven.
In het begin van mijn ijsberen-carriere gaf ik wel eens een fooi, maar had altijd het idee dat ik parels voor de zwijnen gooide. Als ik iemand fooi geef, en ze herkend me de volgende week eigenlijk niet meer, of probeerd niet de keer daarna de service uit te bouwen, wat dan weer een (hogere fooi) kan inhouden, dan laat ik het wel achterwege.
Soms weet een leuke griet me nog wel eens om te lullen, maar eigenlijk ben ik van dat tippen afgestapt.
Badslippers
18 mei 2012, 22:31
Blij om ergens te lezen dat deze discussie voor ijsberenforum-begrippen toch eindelijk nog op niveau is aanbeland. Dat geeft de burger moed. En als er discussies op niveau plaatsvinden, ben ik er als de kippen bij om me daar in te mengen. Je wilt toch niet op "Fok-Forum-Nivo" blijven steken. De plek waar mensen amper lijken te beseffen dat je een zin afsluit met een punt en begint met een hoofdletter. Hoog niveau is een beetje creatief met taal om gaan. Laag niveau is smiley's gebruiken om je 5 woorden tekst mee op te leuken want daarna zal de fantasie wel bijna op zijn. Ik heb te doen met de ijsberen die vervolgens verpletterd worden door de leegte van hun eigen bovenkamer. Dit gezegd hebbende viel mijn oog op de volgende reactie:
In het begin van mijn ijsberen-carriere gaf ik wel eens een fooi, maar had altijd het idee dat ik parels voor de zwijnen gooide. Als ik iemand fooi geef, en ze herkend me de volgende week eigenlijk niet meer, of probeerd niet de keer daarna de service uit te bouwen, wat dan weer een (hogere fooi) kan inhouden, dan laat ik het wel achterwege.
Soms weet een leuke griet me nog wel eens om te lullen, maar eigenlijk ben ik van dat tippen afgestapt.
En dat was weer een reactie op dit bericht:
Heel herkenbaar. In het begin van mijn carriere gaf ik ook fooien en eigenlijk doe ik dat nog steeds. De verandering is echter dat ik in het begin niet beter wist en de dame wilde plezieren door een ruime fooi te geven terwijl ik nu op de kleintjes let en de dame kariger beloon. Ze moet dan wel iets extra's geboden hebben en dat kan van alles zijn. Concreet. Vroeger (toen alles beter was) gaf ik geregeld 25 euro. Nu is het 5 tot 10 euro. Ook nog even het forum doorgespit over dit onderwerp. Wellicht dat iemand daar nog zijn voordeel mee kan doen.
Trinkgeld geven aan de Dames? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24554-Trinkgeld-geven-aan-de-Dames)
Wel of geen vaste prijzen in je club? Wat heeft je voorkeur? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19434-Vaste-prijzen-of-niet-Wat-is-jouw-voorkeur)
Standaardtarief betalen of ... ? / Prijsbeleid (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12158-Standaardtarief-betalen-of-...-Prijsbeleid)
Heel soms log ik eens in en bij dit topic dacht ik hmm wat voor een (simpele) vraag is dit. Nou ik heb me werkelijk verbaasd over vele verschillende antwoorden, de losgebarsten emoties en redeneringen.
Zelf ben ik eens een keer flink voor ik denk wel na 35 minuten sessie lekker klaar gekomen en ik dacht ik maak lekker rustig een uurtje vol, want ik had bij uitzondering eens gezweet.
De dame bleef maar praten en praten en roken en na 1 uur en 10 minuten dus ik mocht 1,5 uur afrekenen. Kortom ik was 35 minuten genept waarvan ik er 25 minuten prima van kon accepteren.
Ik heb overigens netjes betaald en zelfs de fooi heb ik haar niet ontnomen, (en ja ik rijd BMW draag vrijwel nooit een kostuum, alleen met carnaval en ja ik doe wel eens boodschappen bij de Aldi want ik vind de ijsthee en de chokolade er erg lekker) want ik was goed tevree over de sessie. En ja ik heb het maar als leergeld genomen, terwijl ik toch redelijk ervaren ben. Geen discussie gevoerd, geen theke nodig gehad overigens heb ik die helemaal nog nooit nodig gehad, maar deze dame overigens in GT zal mij ondanks de prima sessie niet meer vangen, dit zal voor iedereen hier duidelijk onder belazeren vallen. De sessie ook eerlijk en netjes beschreven want de service was prima alleen wel het truckje er voor ander heren erbij vermeld. Prima dame, leuke dame alleen erg gewiekst, vooral tegen sluitingstijd.
De tip die ik toen van Picasso kreeg heb ik onthouden en dat is gewoon na de sessie meteen afspreken hoelang je eventueel nog wil nablijven, dat is netjes respectvol en duidelijk. Het is me trouwens niet meer overkomen.
Verder voel ik er niet voor om andere mensen af te vallen ieder mag het doen of oplossen hoe hun het willen. Noem mij een saunaclub watje dat interesseert me niet, maar ik ga nooit, nooit minder betalen dan het tarief van de saunaclub. Daar laat ik me niet voor kennen.
Groet, Foots
P.S. Een horloge hou ik wel aan, ik kijk als ik naar kamer ga erop en als ik terug bij de locker ben ook. Tijdens de sessie kijk ik ook wel eens bij sommige dames maar dat wordt niet gewaardeerd. Mijn ervaring is dat goede dames je niet neppen en verder is het verstandig om niet de dames te vragen wat de prijs is, maar ik kijk op mijn horloge en ik betaal altijd keurig het tarief en de eventuele extra's en fooi, laat hun maar reclameren als het fout zou zijn (tip Dupke) en sindsdien eigenlijk nooit geen problemen meer gehad, als net bovengenoemd geval)
P.S. 2. Die koude kille Super base koningin Liza / Lisa uit Gt zal je ook nooit of te nimmer minder geven dan de 30 minuten, want als je eerder klaar bent zal ze nooit eerder met je teruggaan. Kijk ze mag een keiharde ijskoningin zijn, een profie dame en kan je zelfs afblaffen als je haar wil kameren als je naar huis gaat, maar nee nooit nooit zal ze je bedotten, trouwens Coco evenmin, heerlijk vind ik die Duitse correctheid, zo probeer ik ook te zijn)
bad pritt
19 mei 2012, 06:43
Oef, dat was me een heerlijke :fuck: nacht.
Pas op je schrijft al bijna voor jouw doen een recensie ..:smile2::sleep:
Picasso 1
19 mei 2012, 07:25
Pas op je schrijft al bijna voor jouw doen een recensie ..:smile2::sleep:
Had er al bijna een vrijkaartje mee te pakken, hoefde alleen mezelf nog maar te nomineren. Maar terug naar Foots zijn laatste post hier want die had toegevoegde waarde.
Ricardo Banana
19 mei 2012, 09:33
Uiteindelijk is het nog allemaal on topic, want een beer van de "vrijgevende" categorie benoemt een beer van de naar-ratio-betaal-categorie als zijnde vrek.
Waarop die laatste die bewering analyseert en constateert dat eerstgenoemde zelf een hypocriete vrek is omdat hij "vrijgevig" is in een etablissement waarvoor hij speciaal naar duitsland gereden is omdat het daar goedkoper is dan in eigen land.
We zouden een beer met dergelijk hoogwaardigheidsgevoel ook kunnen omschrijven als een dikkenekkevrek. :biggrin:
Dikkenekkevrek! Is dit nu een scheldwoord of niet? Volgens Big30 niet, anders had hij het wel gewist.
Als Dracula Bull moet ik hier toch de draak mee steken.
Als je het woord "Dikkenekkevrek" googelt heb je maar één resultaat.
Verder rijdt ik niet in een BMW, wel gehad, maar in een MB Cabrio en een stropdas heb ik voor Prins Claus dat deed al afgegooid.
Volgens mij is deze discussie heel simpel.
Als je in een saunclub een date hebt die niet klikt ben je binnen een half uur klaar. Heb je wel een klik en kom je misschien in de veertigste minuut klaar, wat mij ook wel eens is overkomen, dan maak je het uur vol met knuffelen, tongzoenen, massage over en weer of je gaat nog een keer spritzen.
Voor mensen die hier problemen mee hebben, adviseer ik om naar een Partytreff of Pauschalclub te gaan, vanwege het all inn tarief. Bevalt mij evenals een saunaclub ook uitstekend.
beste Fijnschieter. Mocht het "Dikkenekkevrek" betrekking hebben op mij, dan adviseer ik jou hetzelfde als ik reeds eerder geadviseerd heb; lees de posts. En dan zonder een gekleurde bril. Ik kan mij voorstellen dat vele antwoorden niet hetgeen weerspiegelen van wat jij graag zou horen. Dat is nou eenmaal zo. Maar sta open voor de realiteit. Daarnaast adviseer ik je ook om in enkelvoud te blijven communiceren. Tenzij je koninklijk bloed hebt of je zeker weet dat je draagvlak hebt. Dat laatste waag IK (en niet wij) te betwijfelen. Ik wil hier overigens niet mee suggereren dat je als ijsbeer door het ijs gezakt bent.
Willem2
19 mei 2012, 13:52
Wat ik me nu de hele tijd al afvraag : Is een uurtje eigenlijk 50minuten :rolleyes: ;)
:wink2:
PS Lees heel wat .....maar soms moet je wel eens wat overslaan ....
PS Winterbanden gaan er volgende week pas af
als Fijnschieter na 50 minuten van zijn dame afstapt is dat inderdaad 1 uurtje.....hahahahahahahahahahahaha
Willem, wel die milieusticker erop.....LOL
marcuswally
19 mei 2012, 14:39
De kunst is om uit de berichten de informatie die voor jou van belang zijn eruit te filteren. Neem het niet te persoonlijk als je je persoonlijk aangevallen voelt.
Soms staan mijn haren ook recht overeind, maar vaak ligt het toch aan jezelf als het je persoonlijk raakt. Vergeet niet dat hier alle lagen van de bevolking meeschrijven, met geld, zonder geld, educatie, minder educatie etc. Iedereen met een eigen mening, probeer er doorheen te kijken, want vaak zit er toch meer kern van waarheid in dan dat je zou denken.
Ik was met Vatertag in GT. Waarschijnlijk had ik de afgelopen keren gewoon stront-geluk qua dames, maar deze keer waren 2 van de 4 sessies gewoon slecht. Waarvan 1 voldoende en waarvan gelukkig de aller laatste tussen uitstekend en goed hangt. (gelukkig, anders was ik echt ongelukkig naar huis gegaan).
Van de ene kant vind ik het niet zo erg dat de sessies slecht waren, het heeft me weer wakker in de realiteit gemaakt en me ervan bewust gemaakt dat het gewoon om een dienstverlening gaat. Het is P6.
De stopwacht van BP vind ik eigenlijk normaal. Het is dat ik die functie niet heb, anders had ik hem al gebruikt of ging ik hem zeker gebruiken.
We willen allemaal zo goed overkomen bij de dames door fooien te geven voor de lange wachttijden of voor het iets uitlopen van het half uurtje, ook ik maakte me er schuldig aan, maar het gaat ophouden. De dames verdienen grof geld, ja het is hard werken, maar vergeet niet dat wij (tenminste, de meeste) er ook hard voor gewerkt hebben.
Fijnschieter, ik heb het niet nodig om populair te doen. Zeker hier niet. Elitair? Dude, get alive. Jij vroeg en je kreeg. Beschouw het als een cadeau en doe er wat mee:) IK plug uit en wens jou nog heel veel plezier toe. Vergeet niet voldoende kleingeld mee te nemen als je naar een club gaat zodat je 1/2uurtarief naar ratio kunt betalen......(laatste tip, geen advies)
Heren aub zit niet zo te muggenziften om eigenlijk niets. Waar hebben we het hier in hemelsnaam over :wink:?
Het woord dikkenenekkevrek ken ik niet en zal zeker als een compliment bedoeld zijn, wat ik erger vind is iemand als BMW rijder te gaan bestempelen, dat vind ik gelet op het niet al te beste Imago van deze groep toch wel een belediging.
Picasso 1
19 mei 2012, 17:19
Heren aub zit niet zo te muggenziften om eigenlijk niets. Waar hebben we het hier in hemelsnaam over :wink:?
Als je een beroep doet op andermans ratio dan denk ik dat dat hier wel gaat werken. :)
Wat moet ik eigenlijk afrekenen in de nacht dat de klok een uur teruggezet wordt? (een uur gratis neuken of niet?)
Misschien een vraag aan de 40% die naar ratio bijbetaald of het half uur tarief.
Hebben jullie van de dame problemen ondervonden bij de betaling, en hoe heb je die al dan niet opgelost?
Of is er iemand die al eens echt zwaar in de problemen is gekomen ivm een meningsverschil over geld?
Nu kunnen we weer van voor af aan beginnen.
Ik denk niet dat jij hier bepaald wie er wat en wanneer zegt. Je bent ook niet diegene die mensen weg stuurt of iets dergelijks. Freedom of Speech! Mocht je structuur zoeken, probeer eens een ander forum (zonder je weg te willen sturen, want daar ga ik ook niet over) en kijk eens hoe lang je het daar vol houdt......
marcuswally
19 mei 2012, 20:51
http://www.youtube.com/watch?v=bh8YyqqbuNA
vriendelijke vriend. Ik ken je niet (en dat wil ik graag zo houden) en jij kent mij niet. Je weet niet wie ik ben, wat ik doe, welke opleiding ik heb en wat mijn achievements zijn. Derhalve kun je wat mij betreft het woordje "slimme" achterwege laten. Dit is reeds de 2e keer dat er zoiets gebeurt. Laat het geen 3e keer gebeuren......
Red Devil
20 mei 2012, 20:19
Dan neem je je verlies en is zij een klant armer.
Die resterende tien minuten zouden toch niet meer prettig worden besteed.
Groeten,
:teuflisch:
madiwodovr
22 mei 2012, 20:41
Een half uur is een half uur. Alles wat je erover heen gaat, is in principe gewoon het tweede half uur, oftewel je kunt voor een uur afrekenen. Met een beetje geluk is de dvp je goed gezind, maar anders heb je geen recht van spreken en kun je gewoon het uurtarief lappen!
MichelJ
22 mei 2012, 20:51
Degenen die bang zijn om over het half uur heen te gaan kunnen natuurlijk ook gewoon vooruit betalen. De DVP zal dan wel op tijd de "stekker" eruit trekken :smile2:
Cocalari Galati
12 juni 2012, 17:37
75 / 100
koalafruit
14 juni 2012, 17:39
Ik vraag aan het begin hoe laat het is, kijk dan mee op haar klok of horloge, dan weten we allebei hoe lang het half uurtje echt duurt. Geen probleem met de twintig minuten dus.
En verder vind ik dat DVP geen fabrieksbaan of ambtenarenbaan is. Enige flexibiliteit kun je toch wel verwachten van een DVP. (Haha, ik snap de grap hier zelf ook wel.) Ik bedoel: moeten elke tien minuten worden afgerekend als een half uur? Ik zou zeggen: de eerste wel, want voor tien minuten betalen is wel erg weinig. Maar daarna zou ik eenheden van tien minuten logischer vinden dan halve uren...
Om mijn two cents maar even bij te dragen.
bad pritt
14 juni 2012, 18:37
Een half uur is een half uur. Alles wat je erover heen gaat, is in principe gewoon het tweede half uur, oftewel je kunt voor een uur afrekenen. Met een beetje geluk is de dvp je goed gezind, maar anders heb je geen recht van spreken en kun je gewoon het uurtarief lappen!
Zo is de lex putana..maar waar kan ik die ook weer vinden ?..het is allemaal usance en naar redelijkheid met elkaar omgaan en alles is bespreekbaar...ik betaal voor een overschrijding van enkele minuten echt niet de volle halfuursprijs..maar het staat ieder vrij om dat wel te doen.
.Wat FS aangeeft ga ik ook toepassen.
Ma doare in pula
4 november 2012, 19:39
Tja... als de sessie niks is, dan houd ik het bij een half uurtje en betaal ik dus het tarief voor een half uur, is het wel een prima sessie dan maak ik die laatste 20 minuten ook wel vol en betaal ik het uurtarief.
Ma doare in pula
4 november 2012, 19:44
Misschien een vraag aan de 40% die naar ratio bijbetaald of het half uur tarief.
Al vaak van een dame problemen ondervonden bij de betaling? Of kom je er meestal mee weg?
Al eens iemand zwaar in de problemen gekomen ivm een meningsverschil over geld bv gewelddadige reactie, huisverbod...?
1x een discussie gehad met een dame. Dame ging de sleutel halen en ging daarna nog allerlei dingen uitspoken. Douchen, drinken halen, keer aan d'r pizda krabben op de WC, etc.. Toevallig ging ik net mijn telefoon laden en zag ik dat het 22.32 was. Toen mevrouw terug was op de kamer, duurde het ook nog even voor ze aan de gang ging. Uiteindelijk 23.09 de kamer verlaten. Dame wilde het tarief voor een uur hebben. Gezien al haar gedoe, gewoon € 50,00 gegeven en daar was ze het niet mee eens. Gezegd dat ze dan maar naar de theke moet gaan en daar moet gaan zeuren. Niks meer van gehoord. Dame heeft me wel de rest van de avond chagrijnig aan zitten te kijken, maar ma doare in pula als ze zo gaan beginnen....
robstevens
4 januari 2013, 15:22
'k heb bij verschillende dames zowel langer als korter meegemaakt. Zolang het bij een paar minuten blijft is het niet zo erg, beide kanten op... Als het te kort is, is het mijn beurt om iets te zeggen (geld teruggeven heb ik nog niet meegemaakt), als het te lang is is het haar verantwoordelijkheid om het bij te houden. Praten over geld tijdens de sessie wordt ik niet gelukkig van, maar als het een leuke sessie is, alleen vooraf praten over geld voor verlenging, niet achteraf nog eens een keer.
SuperPuss
4 januari 2013, 19:24
Ik hoorde nog wel eens "OK, het is langer dan een half uur, maar ook niet echt een uur, ook zelf niet op de tijd gelet... Kijk maar... (idem met langer dan een uur, niet echt anderhalf)"
Bij mij gaan dan naar rato en ratio hand in hand... AST doen we in de bar, onbetaald, niet door mij betaald op de kamer. Nooit moeilijkheden met dames over gehad... Heeft denk ik ook sterk met PST en kamersfeer te maken...
de duisburg spesjalist
5 januari 2013, 09:53
er zijn een aantal dames die het prettig vinden om me te zien en daar loop de tijd ook vaak uit de hand . een dvp is ook een mens en heef ook een hard .
nu is mijn vraag als het in een sauna club als een phg gt lr yy sixxen met de tijd uit de hand loop dus je heb ma voor een half uur betaald en het worden 45 minuten moet je dan meer betalen ? ik kan me voorstellen dat de club leiding met een wachtrij voor de kamers er niet blij mee zou zijn
rmjhexe
5 januari 2013, 11:38
er zijn een aantal dames die het prettig vinden om me te zien en daar loop de tijd ook vaak uit de hand . een dvp is ook een mens en heef ook een hard .
nu is mijn vraag als het in een sauna club als een phg gt lr yy sixxen met de tijd uit de hand loop dus je heb ma voor een half uur betaald en het worden 45 minuten moet je dan meer betalen ? ik kan me voorstellen dat de club leiding met een wachtrij voor de kamers er niet blij mee zou zijn Ik betaal aan de dame en de clubleiding krijgt niks, alleen entreegeld!!!
sofaking
5 januari 2013, 14:42
nu is mijn vraag als het in een sauna club als een phg gt lr yy sixxen met de tijd uit de hand loop dus je heb ma voor een half uur betaald en het worden 45 minuten moet je dan meer betalen ? ik kan me voorstellen dat de club leiding met een wachtrij voor de kamers er niet blij mee zou zijn
In een club betaal je normaal pas achteraf, dus moet je nooit "bij" betalen als je langer blijft dan voorzien.
Alleen in Sixsens waren er een paar dames die vooraf betaald wouden worden, maar die waren niet moeilijk om te overtuigen dat het andersom gebruikelijk is.
Piet Plezier
5 januari 2013, 14:46
Ik betaal aan de dame en de clubleiding krijgt niks, alleen entreegeld!!!
In Panthera betaald iedereen aan de clubleiding dus jij ook. Zelfs als je een tip wilt geven moet dat via de clubleiding,als je naar huis gaat.
KevinK
5 januari 2013, 15:32
Ik vind het niet meer dan fair om na 40 minuten de prijs voor een uur te betalen. Heb zelf wel eens meegemaakt dat Poolse Patricia slechts een half uur betaald wilde hebben, maar heb dan door haar goede prestaties toch voor een uur betaald.
Eigenlijk kunnen we over dit onderwerp oeverloos discussieren, maar uiteindelijk moet je het gewoon eens zien te worden met de dame met wie je op de kamer was. Als zij akkoord is, wat maakt het dan nog uit als je slechts een half uur betaalt?
Big30
5 januari 2013, 16:34
Als het te kort is, is het mijn beurt om iets te zeggen (geld teruggeven heb ik nog niet meegemaakt), als het te lang is is het haar verantwoordelijkheid om het bij te houden. Praten over geld tijdens de sessie wordt ik niet gelukkig van, maar als het een leuke sessie is, alleen vooraf praten over geld voor verlenging, niet achteraf nog eens een keer.
Ik denk dat ook als je van te voren zeg 30 min afspreekt en het wordt langer dat dan niet alleen de dame verantwoordelijk is. Loopt zo'n boeking uit naar meer dan een uur kun je niet zeggen dat de dame daar alleen voor verantwoordelijk is.
Maar je blijft altijd een wat grijs gebied houden. Palace had in het verleden een simpele regel d.i. je betaalt na 30 min de uurprijs of dat nu 31 min of 60 min betrof, maakt niet uit. Dat is wel helder maar ook erg digitaal.
de duisburg spesjalist
5 januari 2013, 17:38
op de vulkaan betaal ik een dame en niet de exploitant wordt het voor 30 euro 30 minuten dan is dat zo geen gezeur van de clubleiding of exploitant. en als ik 150 euro betaal voor een relax uurtje met mijn toppertje doe ik dat niet achteraf onder relax versta ik een lekkere en goede massage een goed potje sex en de jacuzzi :tongue:. en ik weet dat dat goed betaald is ma sommige dames verdienen dat gewoon en zo uurtje loop ook vaak uit en ik betaal nooit bij. krijg soms zelfs me geld terug :biggrin:
Jansen
6 januari 2013, 22:08
Ik snap niet wat het probleem is :
Voor 30 minuten betaal je E.50,- in de meeste clubs
Voor 60 minuten betaal je E.75,- of E.100,- in de meeste clubs.
Dus als je na 40 minuten van de kamer af wil betaal dan voor de 60 minuten of laat haar lekker een massage geven.
Het is toch je eigen schuld als je niet klok kan kijken, en als je het niet door had dan pech gehad ga anders niet naar de hoeren al je afgemeten geld mee krijgt van huis.
Je gaat toch ook niet tijdens de film als deze nog niet is afgelopen naar de kassa en vraagt voor 15 minuten geld terug ?
Echt weer een zuinige Hollander of een gierige Belg
de duisburg spesjalist
7 januari 2013, 09:16
Ik snap niet wat het probleem is :
Voor 30 minuten betaal je E.50,- in de meeste clubs
Voor 60 minuten betaal je E.75,- of E.100,- in de meeste clubs.
Dus als je na 40 minuten van de kamer af wil betaal dan voor de 60 minuten of laat haar lekker een massage geven.
Het is toch je eigen schuld als je niet klok kan kijken, en als je het niet door had dan pech gehad ga anders niet naar de hoeren al je afgemeten geld mee krijgt van huis.
Je gaat toch ook niet tijdens de film als deze nog niet is afgelopen naar de kassa en vraagt voor 15 minuten geld terug ?
Echt weer een zuinige Hollander of een gierige Belg ik ben geen zuinige Hollander ma ik heb een hekel om met de kook weker erbij van bil te gaan :biggrin: en als ik het goed begrijp hou de club leiding de tijd in de gaten en moet je altijd meer betalen als het langer duurt als 30 minuten dan kan je beter na een
club gaan waar je een vast bedrag betaal
uurtje
7 januari 2013, 11:06
dat heb je dan verkeerd begrepen. De clubleiding houdt dit (officieel) niet in de gaten. Het is trouwens wel zo dat de meeste clubs een systeem kennen van het in en uitschrijfen van een sleutel. Maar theoretisch zou het best zo kunnen zijn dat er tussen het afhalen van de sleutel en het betreden van de kamer (om over het begin van activiteiten maar te zwijgen) een aantal minuten zit. Hoe makkelijk is het niet om nog ff een sigaret te roken, ff het glas leeg te drinken of of of of.....
wayne r
8 januari 2013, 09:00
Het is niet meer dan logisch dat je na 40 minuten het uurtarief betaalt.
Ben er zelf ook niet voor om tijdens de daad constant de klok in het oog te houden, maar vraag dan meestal na "de lozing" aan haar hoelang we al gekamerd hebben. Meestal heb je toch zelf ook ongeveer een idee hoe lang het geduurd heeft en weet je direct of ze de waarheid vertelt :
- Onder het half uur : dan ga ik gewoon met haar naar de lockers en reken 50€ (+ eventuele extra's, fooien) af.
- Tussen het half uur en pakweg 50 minuten : ik vraag haar om het uur vol te maken : massage, gezamelijk powernapje , (tong)zoenen zijn dan een optie. Als ze het een beetje een waardige dame is, zal ze me als de tijd verstreken is verwittigen en is er geen discussie.
- Tussen 50 minuten en het uur : ik reken meteen het uurtarief af.
Ik geef trouwens vooraf ook wel aan dat de kamertijd me niet veel maakt en we rustig ons ding kunnen doen zonder ons te moeten haasten. Ik krijg er zelf het ... van, dat ze na een half uurtje begint aan te dringen of over bijbetalen begint. Het gebeurt echter ook wel eens dat ik nog maar 50€ in mn kastje heb. Dan zeg ik dat uiteraard ook van tevoren. De meeste kappen dan ook na een half uurtje, al zijn er ook enkele toppertjes die nog 5 à 10 minuutjes doorgaan tot ik klaarkom en achteraf even blij zijn met hun oranje briefje.
de duisburg spesjalist
8 januari 2013, 11:02
ik betaal nooit bij als het uit loop op de vulkaan bij welke dvp dan ook. als het op de gang al gaat 30 euro 20 minuten draai ik al de rug toe zo simpel is dat. ze moeten me ma voor die 30 euro het na me zin maken. ma er zijn dames bij waar ik de 20 minuten niet vol maak en het toch na me zin heb.
vrije jongen
8 januari 2013, 16:26
Dat is omdat je bij de vulkan vooraf betaald en het aan de dame is om te zeggen of de tijd om is. In een club betaal je achteraf en als je over het halve uur heen gaat, dan betaal je een uur.
de duisburg spesjalist
8 januari 2013, 19:00
dan zeg ik ma lang leven de vulkaan
o bp moch ik zaterdag in feest stemming zijn neem dan de kook weker voor me mee en zet hem op 29 minute en 30 seconden ik heb namelijk een hekel om bij te betalen:biggrin:
bad pritt
9 januari 2013, 09:56
dan zeg ik ma lang leven de vulkaan o bp moch ik zaterdag in feest stemming zijn neem dan de kook weker voor me mee en zet hem op 29 minute en 30 seconden ik heb namelijk een hekel om bij te betalen:biggrin:Kom je naar het feestje van Johnml in Heaven 7, zou leuk zijn.
de duisburg spesjalist
9 januari 2013, 10:26
Ik weet het nog niet bp ik heb gewoon me bedenkingen achter h7 en Groote twijfels . In het verleden te veel slechte dingen van gehoord en ik ga ze niet opnoemen ze zijn bij jou bekend . Ma als ik kom is het een Groote verassing voor me zelf ook zijn er ook damens waar ik van hou :tongue:
bad pritt
9 januari 2013, 10:37
Ik weet het nog niet bp ik heb gewoon me bedenkingen achter h7 en Groote twijfels . In het verleden te veel slechte dingen van gehoord en ik ga ze niet opnoemen ze zijn bij jou bekend . Ma als ik kom is het een Groote verassing voor me zelf ook zijn er ook damens waar ik van hou :tongue:
Line up is niet super op het moment (kerstreces tijd, maar tegen de 20 dames is niet slecht voor een klein clubje in deze tijd, verwacht niet de toppertjes, die zitten veelal nog in hun thuisland) ik ga niet liegen, maar het ene of andere snoepje zit er altijd nog. Kom langs het kost maar 30 entree en heb je gegeten en gedronken , socialice je wat,en stel ik je voor aan een absoluut snoepje van 18 jaar en ...
Je kan wel 2 x een 30 min freifick winnen, het is er gezellig , er is een DJ Lulu en voor Johnml het belangrijkste het bier is onbeperkt en gratis.
de duisburg spesjalist
9 januari 2013, 11:02
Snoepje van 18 ik begin zo langzame hand op een pedo te lijken :biggrin: Hoe laat begin het feest
bad pritt
9 januari 2013, 11:16
Snoepje van 18 ik begin zo langzame hand op een pedo te lijken :biggrin: Hoe laat begin het feest
Vanaf een uur of 18.00.
Eten vanaf 19.00 uur.
De Dj is er om 20.00 uur.
Live shows en verlotingen zijn vanaf een uur of 21.00 te verwachten.
Entree code is Johnml, waarop de theke je een aparte onbeperkte drankkaart geeft en een lot voor de Tombola.
de duisburg spesjalist
9 januari 2013, 11:31
ik zal kijken wat ik doe het is wel een keer wat anders als de vulkaan en ik zou er best een zaterdag avond gemist kunnen worden :eek:
Lekkerjong
22 december 2014, 20:32
Ok zo had ik het dus nog niet bekeken.
Heb dit al vaker gehad maar dan bij Crystal en die rekent dan gewoon een tussen tarief dus iedereen blij.
Maar als ik het zo hoor is dit dus een uitzondering en moet ik het dus zelf beter in de gaten houden en vragen.
Bedankt voor de mededeling en hier wordt ik dus wel wijzer van!!!!
Terug naar de mooie verhalen nu!!
seksenfun
22 december 2014, 20:50
Ik heb het al eens neergeschreven: kijk samen op de klok vanaf het moment dat de sessie begint (dus niet als ze eerst nog vijf - of langer - minuten vanalles buiten de kamer moet gaan doen). Zeg hardop* hoe laat het is en er kunnen geen misverstanden meer optreden. Het is zo net van de dame om zelf voor te stellen om de tijd leuk op te vullen maar niet verkeerd als je daar zelf op staat natuurlijk :smoke:.
* al doend leert men: 1 keer had ik eens dat we samen op de klok hadden gekeken en dat de dame beweerde dat we tien minuten vroeger waren begonnen
Mr Pussy
22 december 2014, 21:38
Ik heb het al eens neergeschreven: kijk samen op de klok vanaf het moment dat de sessie begint (dus niet als ze eerst nog vijf - of langer - minuten vanalles buiten de kamer moet gaan doen). Zeg hardop* hoe laat het is en er kunnen geen misverstanden meer optreden.
Ik laat de dame altijd een contract tekenen, modelletje zoals hieronder. Neem ik er 10 van mee op elk bezoek, vullen we dan gezellig samen in, bij een kopje koffie. Mijn notaris reist altijd met mij mee, kost wel een paar centen, maar dan heb je ook wat - een gewaarmerkte overeenkomst! Als alles netjes is geregeld geven we elkaar een hand, snijden met mijn immer vlijmscherp geslepen scalpel onze polsen open en drukken de gapende wond tegen elkaar - "Bloedbroeders naaien elkaar niet, behalve tussen de lakens!" zei mijn opa altijd al en hij kan het weten, als volbloed Comanche!
Contract
Dit is een bindend contract tussen Mr Pussy (hierna te noemen "Liefhebber") en hieronder genoemde dame van plezier (hierna te noemen "DVP"). Bij geschillen is de Nederlandse wet van toepassing.
DVP is verplicht de volgende diensten te verlenen gedurende de hieronder genoemde tijd en voor de hieronder genoemde prijzen. Liefhebber is altijd gerechtigd de sessietijd in te korten of te verlengen en de aangekruiste opties aan of uit te schakelen. Comparanten verklaren hierbij onderstaande gegevens naar waarheid te hebben ingevuld.
Artiestennaam DVP:
Club:
Kamernummer:
Begintijd:
Verwachte sessietijd:
Afgesproken sessieprijs, zonder extra's:
Standaard diensten:
Tongen, en niet van dat kinderachtige
Pussysliden
Beffen
Pijpen zonder condoom
Rimmen bij liefhebber
Massage bij liefhebber
Anaal, indien van toepassing:
Französisch Total, indien van toepassing:
Alles Ohne, indien van toepassing:
Andreaskruis, indien van toepassing:
Tepelklemmen, indien van toepassing:
Kaarsvet-behandeling, indien van toepassing:
Overige abberaties, graag invullen:
Handtekening Liefhebber
Handtekening DVP
:tongue:
Sjeufke
22 december 2014, 21:44
Ik neem aan dat het contract vóór de kamergang wordt opgesteld en ondertekend :hammer_2: :biggrin:
Mr Pussy
22 december 2014, 21:46
Ik neem aan dat het contract vóór de kamergang wordt opgesteld en ondertekend :hammer_2: :biggrin:
Dat is de standaard gang van zaken. Maar ik heb ook langlopende contracten, dan krijgt de dame in kwestie staffelkorting! :biggrin:
de duisburg spesjalist
23 december 2014, 07:38
heren dat is per club verschillend wat je voor 40 minuten betaald in lr zou je gewoon 100 euro kwijt zijn in gt ook 100 in van goch 70 in pantera 80 over vila marisol weet ik het niet zeker ma volgens mijn werken ze daar ook met 20 minuten kamers sas kom er ma in
rmjhexe
23 december 2014, 07:55
Even een kleine aanvulling op het lijstje van de db specjalist ; in de h7 betaal je dan 60.
de duisburg spesjalist
23 december 2014, 07:58
Even een kleine aanvulling op het lijstje van de db specjalist ; in de h7 betaal je dan 60.
en in phg ;) op de vulkaan is dat weer verschillend per dame :eek:
Sjeufke
23 december 2014, 08:54
Zijn de dames weer terug naar 30/30?
rmjhexe
23 december 2014, 09:06
Kamerprijzen h7; 30 min 40 , 45min 60, 60 min 80 euro
Oudebelg
23 december 2014, 10:08
Kamerprijzen in Dolce Vita,30 min 50,45 min 75,60 min 100€.
Snor
23 december 2014, 19:26
Zijn de dames weer terug naar 30/30?
Ja, dat zou ik ook graag willen weten.
Een van de mooiste lijfspreuken van "een zeker iemand was: "Voor 30 euro val je je vrouw toch niet lastig".
Nu heb ik toevallig geen vrouw, maar het is wel een geweldige marketing slogan.
Ik ben er in ieder geval wel ingetrapt. 2013? Annabel?
Het zou mooi zijn als 30/30 weer het tarief zou zijn.
Big30
23 december 2014, 19:32
Kamerprijzen h7; 30 min 40 , 45min 60, 60 min 80 euro
@Snor, als je leest wat rmjhexe schrijft begrijp je ook waarom in H7 voor 45 min 60€ betaald wordt. Klaarblijkelijk geldt daar niet alleen het 30/60 min 40/80€ tarief maar ook een 45 min 60€ tarief.
De vraag van knaktuut is dan weer wel begrijpelijk maar daar gaf rmj reeds een antwoord op :wink:.
Een andere vraag cq. opmerking is of het niet handig zou zijn in een club te gaan werken met tijdsintervallen van bv. 20 minuten ipv 30 minuten. Of zelfs nog anders wel 30 min intervallen maar bij tijdsoverschrijding dan standaard 15 extra naar ratio betalen.
Blijft nu altijd een beetje vaag wanneer de volgende 30 min ingaat. Digitaal gezien reeds na 1 min. Ergens zul je toch een grens moeten stellen. Als je steeds blijft zeggen over 1 minuut extra moet je niet zeuren, dan nader je nooit een grens.
Snor
23 december 2014, 21:02
@Snor, als je leest wat rmjhexe schrijft begrijp je ook waarom in H7 voor 45 min 60€ betaald wordt. Klaarblijkelijk geldt daar niet alleen het 30/60 min 40/80€ tarief maar ook een 45 min 60€ tarief.(...) .
Verdomme, verdomme, verdomme, :confused:
Ja, ik wist het ook! Natuurlijk wist ik het ook!!:eek:
Ik houd de berichten van deze club bijna dagelijks bij.
Maar ik was helemaal vergeten dat H7 wél een soort van een "tussentarief" hanteert!
Ik heb geloof ik nog eens ergens gezegd dat ik het wel een goed initiatief vond. (Maar ik kon het berichtje niet meer terugvinden; dit bericht heb misschien ook toch ook nooit echt verzonden. Hahaha. Soms laat mijn geheugen (en mijn dadendrang :frown: me toch wel wat in mijn steek.)
Gelukkig wel weer een goede herinnering.
De damesprijzen in H7.
Daar kun je je toch geen buil aan vallen.
Maar voor alle zekerheid ga ik morgen toch maar even op de site kijken wat ze daar over de prijzen zeggen.
Sjeufke
23 december 2014, 21:27
Ondanks regelmatig bezoek aan H7 wist ik dat niet.....zo zie je maar weer waar dit forum goed voor is :freu:
Spikey73
21 februari 2016, 18:51
Afspraak is afspraak.
Vind dat de verantwoording in deze dan ook bij de dames zelf moet liggen. Ze zeuren niet als je na 20 minuten aankleed maar miepen wel als je 10 minuten over het half uur heen zit.
Deze issue zal vaak terug komen. Zo ook hier.
In duisburg heb je tenminste een slimme meid met de naam Samira met haar eigen timer. 30min is bij haar 30min en dat toond klassen. Kunnen veel dames een voorbeeld aan nemen.
Ook is het zo dat de dames in sommige clubs tijd gaan roven in aller soorten trukjes. Als je dan niet assertief genoeg bent, dus er niks van zegt houd dit ook gewoon stand. Zoals ik al eerder op een topic heb gereageerd is dat sauna clubs eigenlijk best wel op mogen toezien. Ook komt het voor dat je na 5 minuten al iets hebt van nee. En als je dan aanloopt ze ook gaan miepen.
Ja dit is mijn mening en daar zul je het mee moeten doen
VOTE Spikey73 voor wandelende ijsbeer rechter lol..
Maar alle gein op een stokkie, dit is wel een terugkerende topic!!
Sjeufke
21 februari 2016, 19:23
40 minuten = half uur of een uur?
Het is voor mij niet zwart/wit.
Het hangt van vele factoren af:
- presales/club
- service
- eerste keer of frequent bezoek
Presales/Club
De ene club is de andere niet. De ene dame is de andere niet. Er zijn meerdere clubs waar dames heel ver gaan tijdens de presales. Uitgebreide en vergaande presales laat ik meewegen.
Service
Als de service dik oke is en ik heb een geweldige vrijpartij achter de rug, dan maakt het niet uit of ik 40, 50 of 60 minuten aan het sporten ben geweest
eerste keer of frequent bezoek
Een dame waar ik vaker mee op kamer ben geweest en weet dat de tijd niet leidend is, maar hetgeen op de kamer gebeurt, dan is het voor mij geen issue. De ene keer wat korter, de andere keer langer. Dames, waarvan ik weet dat ze later op de avond nog wat tegen je aan komen hangen zonder kamerplannen, maken het gemakkelijker om naar boven af te ronden.
Kortom, het gaat om het totaal en niet alleen om de klok. Het moet goed voelen om na 40 minuten het uurtarief te betalen. Het is ook zo dat ik na een tevreden vol uur een fooi geef. Na 40 minuten zal ik het geldende tarief betalen.
Jan Verplancke
21 februari 2016, 19:36
Als het bevalt, dan maak ik het uurtje lekker vol en zo niet, dan is het 40 minuten omdat ze tijd aan het rekker is, anders was ik in een geval dat het me niet bevalt, al lang van de kamer geweest. In het eerste geval betaal ik 'n uur, logisch, want ik ben dan ook een uur op de kamer geweest. In het tweede geval betaal ik een half uur. Dat zal dan immers de kamertijd zijn geweest, de overige tien minuten zal zijn opgegaan aan sleutel halen, getreuzel in het sleutelhok, nog even naar de wc, etc. Prima, maar dat doet ze allemaal maar in haar eigen tijd.
Spikey73
21 februari 2016, 20:30
Toch blijft het mistig allemaal. Tijd of service wel of geen afgesproken tijd. Zolang ik al tot sauna clubs kom is dan ook pas 5 jaar en niet zo actief ben. Dat dit toch steeds een gespreks onderwerp blijft. Met alle respect tot hen die er geen moeite mee hebben. Maar ik kan me goed in leven tot hen die het niet zo breed hebben. Elke ijsbeer is niet als de ander ijsbeer. De een gaat elke week 1 x de andere 2 x per maand. Ook heb je er die drie keer per week gaan. En jullie weten goed dat er dames zijn die zo geraffineerd zijn. En er ook ijsberen zijn die niet assertief zijn. Zoals ik elder als op een topic heb gereageerd. In een voetbal compentitie kun je niet zonder spelregels spelen.
Gaat niet om service of alleen tijd.
Als ik een half uur afspreek wil ik ook een half uur. Anders had ik wel een uur afgeproken. Als je dan als nog gelijkgestemd bent en je denkt ik ga door tot een uur moet je ook niet miepen. Maar als een dame met haar charmes je over de 30 minuten trekt en de klant nadrukkelijk heeft aangegeven dat hij maar 30minuten wilde. Dan is dat de afspraak. Kan me voorstellen dat een ijsbeertkje nog maar 50 euro heeft. Ook geen optie om te lenen of te pinnen. En nooit meer dan een half uur kan betalen. Dus gaat niet zozeer om wel of geen goede service of of. Geld speelt ook voor sommige mee.
sofaking
21 februari 2016, 20:39
Als je nog 50 € in je portemonnee hebt, dan kan je beter zelf ook opletten dat je niet over tijd gaat.
Ik herinner me nog een situatie dat ik op de kamer besloot, afijn de dame besloot voor mij :redface:, om voor meerdere uren te gaan maar niet zeker was dat ik genoeg geld had. Dus badjas aangetrokken en naar de locker gesprint, om vast te stellen dat ik mijn armband met sleutel op de kamer had laten liggen. Terug over en weer. Er zat toevallig (?) een koppeltje op een kamer te wachten net naast de deur van mijn kamer. Ik vraag me af wat die gedacht moeten hebben van al die capriolen. Maar goed, ik denk dat Sjeufke het goed geformuleerd heeft. Verder moet ook de ijsbeer zijn financiën beheren, en de uitvlucht dat het bloed uit de hersenen naar de piemel gaat en men niet meer kan nadenken is jammer genoeg niet van toepassing in de echte wereld.
Spikey73
21 februari 2016, 20:57
Haha ja is vaak ook een probleem dat ander hoofdje het denkwerk overneemd. Toch blijft t wel zo, theoretisxhe komt niet altijd over tot praktische.
Ik zelf heb het wel in de hand. Vaak stap ik al uit kamer na 25 minuten soms na 35 minuten. Soms krijg je een uur voor een half uur. Mij zul je hierover niet horen klagen
En blijft toch van elke ijsbeer afhangen.
Ja jongens theoretisch mooi geformuleerd maar praktisch toch altijd wel weer gecompliceerd. De dames zijn geraffineerd en de mannen laten het onderste deel het denkwerk over.
Eigenlijk zouden de mannen moeten kunne multi tasken :P
Jan Verplancke
24 februari 2016, 16:04
Je moet ook zelf de tijd in de gaten houden. Als je lekker bezig bent en je maakt het uur vol, dan moet je ook maar een uur betalen. De 40 minuten-sessies waar ik het over had zijn sessies waarbij de dame eerst fors loopt te treuzelen bij het sleutelhok of vooraf op de wc. Die tijd tel ik niet mee. Als er op het eind van de rit 40 minuten op de teller staat en mevrouw heeft 'n kwartier op de wc gezeten of in het sleutelhok staan ouwehoeren, dan zoekt ze het maar uit en krijgt ze gewoon betaald voor 30 minuten.
Partyanimal
2 september 2016, 19:58
Maar vraag me dan toch altijd af, als je er echt niet uitkomt, wat dan ? Laatste keer dat ik in SS was, ook een hevige discussie bij de Theke en bewaking door een klant en dame, altijd benieuwd hoe dat afloopt...
Badslippers
2 september 2016, 20:57
Maar vraag me dan toch altijd af, als je er echt niet uitkomt, wat dan?
Als je er echt niet uitkomt, heb je waarschijnlijk een heel goede sessie want dan spant ze haar kutspieren goed aan en dan blijft de klok ook tikken.
Dit gezegd hebbende. Veel ijsberen zijn echte vrekken en pinteneukers. Je gaat 30 minuten de kamer op. Na de 30ste minuut gaat het volgende half uur a €50 lopen. Punt. Wil je dus maar €50 spenderen, dien je in de 29 minuut je badjas en slippers aan te trekken en de kamer te verlaten. Wil je na 40 minuten nokken, moet je niet zeuren. Al het andere is gezever.
Dames die eerst uitgebreid gaan douchen, tandenpoetsen en de reet flossen en na een kwartier komen aankakken zullen verbaasd zijn als ze een leeg bed zien. Want jij hebt dan natuurlijk al lang je biezen gepakt.
Dames die eerst uitgebreid gaan zitten roken, pak je de sigaret af en je zegt dat je seks wenst te hebben. Wordt dat niet begrepen wederom kamer verlaten. Is toch allemaal niet zo moeilijk.
Piet Plezier
2 september 2016, 20:58
Maar vraag me dan toch altijd af, als je er echt niet uitkomt, wat dan ? Laatste keer dat ik in SS was, ook een hevige discussie bij de Theke en bewaking door een klant en dame, altijd benieuwd hoe dat afloopt...
in de meeste gevallen
Krijgt de klant gelijk
Teminste dat is mijn e2
pret
2 september 2016, 22:44
Dit hangt ook af in welke club je je bevindt. In SS bijvoorbeel dien je voor 40 minuten volle uur te betalen, dus 100 euro.
Sjeufke
2 september 2016, 22:58
In SS zijn er genoeg dames die met een deel van de extra halfuur prijs tevreden zijn. Hangt er gewoon vanaf hoe je het aanvliegt op de kamer zelf. Niet wachten tot je bij de locker staat. Dat werkt ook in andere clubs. Zelf aangeven als je de tijd dreigt te overschrijden. Geen discussie achteraf
pret
2 september 2016, 23:03
In SS zijn er genoeg dames die met een deel van de extra halfuur prijs tevreden zijn. Hangt er gewoon vanaf hoe je het aanvliegt op de kamer zelf. Niet wachten tot je bij de locker staat. Dat werkt ook in andere clubs. Zelf aangeven als je de tijd dreigt te overschrijden. Geen discussie achteraf
Discussies voer ik niet, betaal gewoon. :)
blueeyes
3 september 2016, 08:06
Als ik over de tijd (het bekende half uurtje) heen ben, vraag ik aan de dame hoeveel ze krijgt.
Vraagt ze een uur, dan heeft ze daar recht op.
Vraagt ze een half uur, dan heb ik mazzel.
Het is simpel, je hebt een zakelijke overeenkomst met de dame.
In Nederland hoor je de wet te kennen.
In de saunaclub hoor je de regels van de dames te kennen.
Sjeufke
3 september 2016, 09:32
Discussies voer ik niet, betaal gewoon. :)
Het is een geen discussie. Meer een vraag. Als ik zie dat het te ver over de grens dreigt te gaan, vraag ik voor €20 of €25 er nog een kwartier aan vast te knopen. Dat is doorgaans geen probleem.
Slechts één keer meegemaakt dat de dame dat niet wilde. Toen simpel de kamer verlaten.
De meeste dames denken, het zijn toch weer €25 extra.
Wacht je er mee tot aan de locker, dan kan een dame je terecht een vol extra half uur laten afrekenen.
Ties85
13 september 2016, 19:47
In een saunaclub in ieder geval niet meer als 75 euro voor 45 minuten daar kun je zeker van zijn, en mocht ik door een net iets te brede portier en vervelende theke verplicht worden dan was ik meteen voor de laatste keer in die zaak geweest ook. Simpel zat vroeger was een uur 75 euro nu in 90% van de gevallen 100 euro voor nog geen 45 minuten kan het dus niet anders dat het bedrag 75 euro moet zijn bij mij geen discussie over mogelijk. Als ik ergens niet tegen kan is het letterlijk en figuurlijk genaaid worden.
Spiderman1973
3 februari 2017, 18:04
Misschien niet zo leuk, maar vooraf afspraken maken lijkt het beste. Hou ook niet zo van de vraag hoe lang ik wil kameren eigenlijk.
Meestal is het na een half uurtje wel genoeg geweest, maar soms korter. Zodra ik de kamer binnen ga check ik direct de tijd en bij afloop weer.
Bij VG twee keer gedoe mee gehad, doordat de dame probeerde meer geld te vragen. Niets extra betaald uiteindelijk. Meeste dames, die ik ken zijn echter altijd eerlijk.
Gelukkig kun je bij VG 20, 30 of 45 minuten kiezen, dus genoeg speelruimte. Bij 40 minuten wordt dat automatisch 45 minuten.
Skytec22
30 april 2017, 01:24
Zelf vindt ik all-in veel plezieriger en relaxter. Meer op je eigen gemak en zonder stress.
Prijs/ kwaliteit verhouding weet ik niet precies maar een ding is zeker. Liever een hele dag dan 3 uurtjes van slag.
pietpotent44
23 juli 2017, 05:39
Ja ga je langer dan 30 minuten op da kamer dan betaal je meer dan 50 euro,dat ligt niet aan de dame maar aan jouof werk je zelf ook voor niks. En als je wel hele nachten kan blijven lig je te zeuren over een paar tientjes vreemd.
Doe even normaal zeg. Als je 3 of 4 minuten over het half uur gaat is dat gewoon 50 euro. Punt.
Dit is eerder regel dan uitzondering. Vrouwen willen vaak nog even douchen, kletsen, kamer opruimen etc. Dus dat heb je zo.
En ja, ik werk zelf ook vaak wat langer zonder daarvoor betaald te krijgen.
popey01
23 juli 2017, 18:34
Dan ben je gek genoeg.
mentholbear
23 juli 2017, 21:51
Doe even normaal zeg. Als je 3 of 4 minuten over het half uur gaat is dat gewoon 50 euro. Punt.
Dit is eerder regel dan uitzondering. Vrouwen willen vaak nog even douchen, kletsen, kamer opruimen etc. Dus dat heb je zo.
En ja, ik werk zelf ook vaak wat langer zonder daarvoor betaald te krijgen.
Wanneer gaat eigenlijk het half uur in. Dat is me eigenlijk nooit precies duidelijk geworden. Moment dat ze de sleutel halen en tijd daar noteren? Meestal wanneer ik op de kamer ben kijk ik samen met de dame op mijn horloge en vraag ik of het half uurtje zo correct is. En daar zaten we ongeveer 4 minuten overheen. Als ze de tijd rekent dat ze noteerde van het sleutel halen, dan zijn dat een paar minuten meer, omdat we daarna de kamer moesten opzoeken. Tja, dan waren het in haar ogen geen 4 minuten, maar misschien wel 7.
Even voor de duidelijkheid, ik wil niet zeuren, maar ben gewoon benieuwd wat het nu eigenlijk is.
Wanneer gaat eigenlijk het half uur in ? Tja, dan waren het in haar ogen geen 4 minuten, maar misschien wel 7.
Even voor de duidelijkheid, ik wil niet zeuren, maar ben gewoon benieuwd wat het nu eigenlijk is.
Je zeurt helemaal niet ...die dame is een klokkijkster maar wel in haar voordeel !
In principe gaat het half uur in vanaf de tijd die genoteerd word bij de theke.
Met heen en weer lopen naar de kamer mag je er rustig 5 min. optellen zonder dat er een cent bij mag worden geteld.
Waar ligt dan de grens ?is dan waarschijnlijk je vraag. Mijn ervaring is bij 10 min. want dan zit je op 40 minuten.
Nog een weetje....De clubs hanteren bij een jaccuzzi kamer een speling van 5 minuten op een uur. ( kamer meerprijs aan de club te betalen 25 euries) anders gaat het tweede uur in.Ze houden dus duidelijk rekening met looptijd van en naar de kamer.
Sjeufke
23 juli 2017, 22:28
Ik heb er hoogstzelden een probleem mee. In heel mijn saunaclub carriere uit het hoofd.....Aylin in Babylon en Samantha in Van Goch. Het kan zijn dat ik er nog een mis.
Een helder antwoord is gewoonweg niet te geven.
Het is per club/dame gewoonweg erg verschillend. Daarnaast zijn er ook ijsberen die het randje opzoeken en er alles uit proberen te halen wat het uit te halen is. Het liefst zo lang mogelijk gratis tongzoenen en andere dingen doen voor ze naar de kamer gaan. En dan zeiken dat ze moeten bij betalen voor een paar minuten overschrijding.
Ikzelf kijk altijd naar het hele plaatje met een dame. Hoewel presales niet betaald zijn, laat ik dat wel meewegen. Als een dame mij een aangename lange tijd presale tijd geeft voor we op de kamer gaan, dan houd ik daar rekening mee. Ook als ik vooraf al weet dat er ruime aftersales zijn.
Als er nauwelijks pre en aftersales zijn, dan houd ik de starttijd van betreden kamer aan. Ik laat het er niet op aankomen om dat half uur/uur te overschrijden. En als zie aankomen dat het wel gebeurt, maak ik het even bespreekbaar. Meestal geen probleem! Als het ver doorschiet krijgt de dame een extra.
Als het een dame betreft die op de Euro's zit, is het door de bank genomen geen probleem om een kwartier bij te boeken in plaats van een volledig half uur.
Het is gewoon je gezond verstand gebruiken.
Ik heb er hoogstzelden een probleem mee.
Een helder antwoord is gewoonweg niet te geven.
Het is gewoon je gezond verstand gebruiken.
Ik heb er zelf eigenlijk ook nog nooit een probleem over gehad.
Maaaar. ...wij zij ook doorgewinterde ijsberen Sjeufke..... en Menthol ijsbeer moet waarschijnlijk nog een paar club en kamergangen doorlopen voordat hij allerlei situaties goed zal kunnen inschatten.
Maar idd je gezonde verstand gebruiken en duidelijk zijn naar de dame toe helpt veel. Dan krijg je vanzelf een heldere interactie met de betreffende dame.
mentholbear
23 juli 2017, 23:26
Bedankt allen voor de info. Tja, de tip van iemand een poos geleden om samen met de dame op de kamer even naar de grote wijzer te kijken vind ik een goeie. Daarbij duidelijk aangeven een (half) uurtje fun te maken.
pietpotent44
24 juli 2017, 04:37
Ik heb er ook zelden problemen mee gehad. Maar is wel een aantal keren voorgekomen.
Meestal is het bij dames die iets te veel / te hard op de centen zitten.
Toevallig had ik een week of 6 geleden een kleine aanvaring met Duitse Tina in yin yang.
Ik ken haar nu een klein jaar ongeveer en wasin die tijd al verschillende keren met haar naar de kamer geweest zonder problemen,
Eigenlijk altijd wel goed / gezellig, alleen irriteerde ik me altijd wel aan haar instelling: niks doen, afwachten, tijd rekken. Spelletjes spelen.
Ze heeft ook gezegd: my service depends on the time we are in the room. Ofwel, als je maar een half uur met me meegaat hoef je van mij weinig te verwachten. En meestal is zoenen geen probleem, als ze in een grillige bui is deed ze het ineens principieel niet (meer). Dat soort gedrag.
Positieve was wel dat ze wel bijna alles liet doen en daar ook zichtbaar van genoot.
Maar het was wel altijd erg easy money voor haar. Vaak hadden we maar 10 minuten echts seks en de rest (meestaL 50 min) beetje strelen en kletsen.
Maar een week of 6 geleden was ik dus opnieuw met haar op de kamer.
En toen maakte ik na een half uur aanstalte om van de kamer te gaan. Ik zag aan haar dat ze daar niet blij mee was en een beetje ging treuzelen / rekken op de kamer. Toen ik bij de locker stond gaf ik haar 50 euro. Toen was ze schijnbaar al naar de receptie geweest en zei ze dat we 40 minuten op de kamer waren geweest. Volgens mijn eigen horloge moet dit echter 30-35 minuten geweest zijn.
Anyway, ze was boos. En meende blijkbaar extra geld te moeten krijgen van mij. Toen ze aan mij merkte dat dat er niet in zat zei ze: I will never go to the room with you again!
Dat heb ik eerlijk gezegd in al die saunaclubjaren nog nooit eerder meegemaakt.
En deze 'dame' heeft wat mij betreft dan ook haar eigen ruiten ingegooid. Loyaliteit moet van 2 kanten komen. Zuigend gedrag wil ik niet belonen.
Ik heb echt een hekel aan dames met zon instelling. De meeste met ik vaak ga doen altijd uit zichzelf wat meer dan een half uur / uur en gaan dat niet rekken of uitnijpen maar willen je graag vaker zien. Zo zou ik zelf ook zijn als ik als dame daar zou werken.
En zo doe ik het met mijn eigen bedrijfje naar klanten ook. Klantenbinding en klanttevredenheid.
Soms vraag ik me ook weleens af of leeftijd / generatie niet een rol speelt als het over instelling gaat.
Het valt me in het algemeen in de maatschappij op dat mensen / vrouwen van 20-25 jaar vaak vinden dat de rode loper voor hun moet worden uit gelegd. De generatie van grofweg 35-50 heeft toch een heel andere mentaliteit.
Maar dat is puur een gevoel. En ervaring. Ik weet ook niet precies waar het aan ligt.
In elk geval vertoont tgina op haar 26e diva gedrag.
noglangnietuitgewandeld
24 juli 2017, 05:29
Schatzi, wir waren 34 Minuten auf Zimmer, das ist 100 Euro..........
Prima, maar dan ogenblikkelijk en met een rotgang terug naar de kamer en nog 26 minuten pijpen. En geen seconde langer anders gaat er weer een nieuw half uur in. We zullen ze krijgen, die loeders.
vanKees
24 juli 2017, 05:41
Bei deiner Info fehlt leider der
Name der ach so überkorrekten DL!
vanKees
Blijft actueel item.
Ben ook paar xx gefopt ..
Tja, Je bent toch "enigszins" afgeleid.. Toch ?!
Kijk en wijs bij sleutelontvangst en/of kamer duidelijk op horloge of gsm voor tijd.
En even voor afloop gekozen tijd nog eens en spreek vooraf of tussentijds ..
Had ooit 2x echt vervelende discussies met security en 1x met baas, maar beide xx
voet bij stuk en niet betaald.
Paar xx andere xx minder vervelend en wisselend toch wel of niet gegund, of geen zin
in siscussie en daarom betaald of gemiddeld..
That's Life. Om met Frank S te zingen ..
mentholbear
24 juli 2017, 14:39
Vrouwen willen vaak nog even douchen, kletsen, kamer opruimen etc. Dus dat heb je zo.
Wat me opvalt is dat sommige dames vragen of het OK is dat ze zich even opfrissen/wassen. Ik krijg daardoor telkens het gevoel dat dit wel van mijn kamertijd af gaat. Of is het meer een vraag uit beleefdheid om de kamer even te mogen verlaten en de tijd pas te starten wanneer het seksen begint?
mentholbear
24 juli 2017, 14:44
Ik heb er zelf eigenlijk ook nog nooit een probleem over gehad.
Maaaar. ...wij zij ook doorgewinterde ijsberen Sjeufke..... en Menthol ijsbeer moet waarschijnlijk nog een paar club en kamergangen doorlopen voordat hij allerlei situaties goed zal kunnen inschatten.
Maar idd je gezonde verstand gebruiken en duidelijk zijn naar de dame toe helpt veel. Dan krijg je vanzelf een heldere interactie met de betreffende dame.
Heb je helemaal gelijk in. Hoewel ik in korte tijd veel gezien heb, schiet het er soms bij in. Op de kamer denk ik dan wel eens verdorrie, was helemaal vergeten te vragen of ze eigenlijk wel zoent, etc. Dat was dus bij die dame ook zo, was vergeten vooraf duidelijk aan te geven het (eerst) een half uurtje te willen.
mentholbear
24 juli 2017, 15:26
Anyway, ze was boos. En meende blijkbaar extra geld te moeten krijgen van mij. Toen ze aan mij merkte dat dat er niet in zat zei ze: I will never go to the room with you again!
Dat heb ik eerlijk gezegd in al die saunaclubjaren nog nooit eerder meegemaakt.
En deze 'dame' heeft wat mij betreft dan ook haar eigen ruiten ingegooid. Loyaliteit moet van 2 kanten komen. Zuigend gedrag wil ik niet belonen.
Ik heb echt een hekel aan dames met zon instelling. De meeste met ik vaak ga doen altijd uit zichzelf wat meer dan een half uur / uur en gaan dat niet rekken of uitnijpen maar willen je graag vaker zien. Zo zou ik zelf ook zijn als ik als dame daar zou werken.
En zo doe ik het met mijn eigen bedrijfje naar klanten ook. Klantenbinding en klanttevredenheid.
Tja, ik denk dat ieders mentaliteit anders is. En beide instellingen snap ik ook wel. Je krijgt waarvoor je betaalt en bij een uurtje kan het totaal pakketje er anders uitzien dan een half uur. Zo vertelde een berin me dat als ik enkel een half uurtje was gebleven ze geen massage zou doen. Je zou kunnen denken dat na 10 minuten seks er misschien toch een 20 minuten massage zou moeten kunnen. Nou, niet bij haar. En dat is haar goed recht.
Maar ik denk dat wij een beetje dezelfde mentaliteit hebben. Beetje extra's doen om een nieuwe klant binnen te halen, en een beetje extra's doen om een bestaande klant te behouden. Als ik na een kwartier uitgeblust ben en ze goed haar best heeft gedaan, en ik heb nog energie/zin, dan kan een dame ook van mij een massage krijgen. Of ook buiten de kamer om als ze ergens last van hebben. Speels zeg ik dan achteraf dat dan 50 euro is aub. En kunnen we er om lachen.
Of gisteren na standje 69 kwam de dame in kwestie klaar. Puffend lag ze naast me bij te komen. Grap ik dat dat dan 50 euro is. Wij gelachen, en daarna door naar missio. Een hoogtepunt zat er voor mij niet meer in. De kleine soldaat was moe. Doch er was nog een kleine 10 minuten over. Dus de generaal daalde af naar het slagveld en nam de tegenpartij flink te grazen. Paar minuten later gaf ze zich gewonnen. Nadat ze bij gekomen grapte ze zelf van shit, dat is dan 100 euro voor jou :tongue:
Dat zijn dames waar ik plezier mee heb en waar ik graag nog es bij terug kom. Voor mij een kweste van geven & nemen en gunnen.
En met de dame die zo een opmerking naar je gooit, zou ik denken, en vice versa hoef je van mij ook niet te verwachten dat ik met jou naar de kamer zou willen. Er zijn genoeg ijsberen, maar ook genoeg berinnen denk ik dan maar.
Even terzijde, zoals je ook weet hebben dames meestal meer last van stemmingswisselingen dan heren. Zo kwam een dame als koele kikker bij me over. Maar via via toch aan de praat geraakt en gekamerd. De klik was er en de stemming was ook zo goed dat ik toen ook verteld had over mijn eerste indruk van haar. Ze had toen haar situatie uitgelegd waarom haar stemming zo anders kan zijn. Alle begrip voor. En inderdaad de ene dag is ze zo vrolijk als een lammetje, en een ander moment weer heel anders. Als je eenmaal wat meer weet, dan kunnen zaken net wat anders liggen. Maar voor hetzelfde geldt kom je zo iemand net op de verkeerde dag tegen en denk je wat een ijskoningin.
Maar gezien je langdurige ervaring met haar denk ik dat je wel beter weet.
mentholbear
24 juli 2017, 15:45
Blijft actueel item.
komt denk ik doordat het niet eenduidig is. een hamburger kost bij de mac 1 euro. bij een snelheidsoverschrijding van 3 km/uur is het een bon. maar de ene dvp rekent je niks extra's voor 4 min over tijd, de ander wilt een tientje meer, en weer een ander rekent een vol half uur erbij. dat zorgt voor vragen en discussies.
van de ruim 100 kamergangen de afgelopen tijd, was dit de eerste keer dat een dame moeilijk deed over 4 min overschijding. even uitgaande van het moment dat we in kamer waren en naar de tijd keken. dat riep bij mij dus vragen op.
mentholbear
3 februari 2018, 01:46
Ik vraag me af, vinden jullie dat er bijbetaald moet worden indien je vooraf aangeeft een half uurtje te willen en het is meer geworden?
Komt door onderstaande ervaring. Persoonlijk was ik erg pissed door een optelsom van 5 dingen.
-dame in kwestie nam vooraf een douche (weliswaar wel vlot terug)
-samen op m'n horloge gekeken voor start tijd toen ze terug kwam
-gevraagd om half uurtje
-na half uurtje gevraagd dat hoewel de tijd erop zat of het ok was om haar presentjes op de kamer te geven om te voorkomen dat andere dames kwamen bedelen. Vond ze goed en ging nog klungelen om het hangertje aan d'r tas vast te maken.
-ze bleef bij de receptie hangen ipv met me mee te gaan voor de betaling. Ik bleef dus beneden op haar wachten om me na de betaling te gaan douchen, en spoelde m'n mond in de russentijd maar. Later merkte ik dat er in sommige clubs de dame niet meeloopt naar je kluisje voor de betaling. Ik had toen het idee dat ze express tijd aan het rekken was. Achteraf denk ik dat zij misschien pissed was dat ik niet met het geld naar haar kwam. Want toen ze eindelijk beneden was en ik d'r 50 euro gaf, zei ze dat we 40 minuten bezig waren geweest. Nu ik er over nadenk ben ik er minder boos over, en zou het een misverstand kunnen zijn geweest. Want de kamergang was aangenaam en goed. Dus ik was verbaasd en verontwaardigd dat ze zo te keer ging.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49301-Adriana-(Roemeense)&p=569228#post569228
Maar goed, de vraag was dus: vind je dat moet er bijbetaald worden wanneer je vooraf een tijdsduur aangeeft en het blijkt meer te zijn geworden?
pietpotent44
3 februari 2018, 05:50
@mentolbear: kort antwoord: nee. Als je dat zo hebt afgesproken en er licht overheen gaat zeker niet.
Maar ik verbaas me er eerlijk gezegd wel over, gezien de poll resultaten, hoeveel beren er wel niet meegaan in de redenering dat als je zelfs maar een minuut over het half uur heengaat je dan voor een uur zou moeten betalen. Als je zon houding hebt dan wordt er zonder twijfel veel misbruik van je gemaakt door de foute type dames. Sowieso bestaat die regel niet, dat is wat die beren zichzelf wijs maken (of onder druk van fout type dame bezwijken).
Iets meer dan de helft (54 procent) vind dat blijkbaar. Ik vind dat echt shocking eerlijk gezegd. Die beren laten zich dus echt naaien. Ik heb zelf ook bedrijf en werk ook vaak per uur, maar echt no fucking way dat ik een uur betaald zou krijgen als ik iets langer dan een half uur ergens werk aan heb. Ook niet bij 40 minuten. Wordt altijd naar beneden afgerond. En ook wordt veel tijd aan randzaken niet betaald. Reistijd, telefoontjes tussendoor, thuis nog even wat uitzoeken etc. Ik heb daar ook niet zon problemen mee, je moet klanten af en toe een beetje pamperen vind ik. Zeker als het een goeie klant is. Of als het tarief hoog is.
Maar ook in de clubs duurt in 90% van de gevallen van mijn kamergangen een half uur of uur langer. Hoeveel langer weet ik niet eens precies, let er vaak niet eens zo op. Maar dat zal vaak wel 5 a 10 minuten zijn denk ik. Alleen al door sleutel halen, opruimen, douchen etc. Gelukkig gebeurt het me zelden dat een vrouw gaat zeuren om extra geld.
Heb bij de goeie vrouwen zelfs regelmatig meegemaakt dat ik zelf dacht dichter bij een uur te zitten dan bij een half uur, en als ik dan vroeg voor hoeveel ik moest betalen was het steeds maar een half uur betalen. Met Oekrainse Vita bijv. Was het denk ik vaak zon drie kwartier op de kamer, en vroeg toch altijd maar 50 euro. Als ze 100 had gevraagd had ik het haar ook zonder problemen gegeven. En echt super top inzet en service, waren altijd heerlijke stomende sessies. Dat mis ik momenteel wel.
Maar vooral de vaste dames zijn allang blij dat je weer met hen gaat kameren. Die maken zich daar ook helemaal niet druk over.
Kan me ook nog van lang geleden toen ik nog weleens een privehuis bezocht herinneren dat de eigenaresse daar heel kort en duidelijk over was als je iets over het half uur was (5 a 10 minuten) dan was het zonder enige discussie altijd gewoon een half uur. Terwijl daar zelfs een drie kwartier tarief bestond.
Bovendien moest ook door dame of club duidelijk aangegeven worden dat een half uur voorbij was, zodat je altijd zelf duidelijk de keuze had om wel of niet een uur te blijven. Je kon dus nooit hiermee genaaid worden.
Maar ik ben zelf vrij simpel in dit soort gevallen. Als ik merk dat een vrouw echt spelletjes speelt, tijd zit te rekken, of de tijd heel duidelijk in de gaten houdt, en elke minuut in geld probeert te verzilveren of in haar voordeel zwaar naar boven probeert af te ronden (zoals bij bijvoorbeeld na 40 minuten) dan is dat voor mij meteen de laatste kamergang ooit met haar. Ik vind die instelling gewoon niet goed. En dat wil ik niet belonen.
Gelukkig overkomt het me zelden, maar als het gebeurt blijf ik principieel en betaal ik niet meer.
Wel zou ik bij onbekende duur en duidelijke goeie dame haar het voordeel vd twijfel geven. En bij iets meer dan 45 minuten betaal ik ook wel een uur (al vind ik dat niet netjes van dame, uur moet wel volgemaakt worden)
mentholbear
3 februari 2018, 22:31
@mentolbear: kort antwoord: nee. Als je dat zo hebt afgesproken en er licht overheen gaat zeker niet.
Maar ik verbaas me er eerlijk gezegd wel over, gezien de poll resultaten, hoeveel beren er wel niet meegaan in de redenering dat als je zelfs maar een minuut over het half uur heengaat je dan voor een uur zou moeten betalen. Als je zon houding hebt dan wordt er zonder twijfel veel misbruik van je gemaakt door de foute type dames. Sowieso bestaat die regel niet, dat is wat die beren zichzelf wijs maken (of onder druk van fout type dame bezwijken).
je moet klanten af en toe een beetje pamperen vind ik. Zeker als het een goeie klant is. Of als het tarief hoog is.
Vandaar dat ik toen ook boos was en het de enige keer in 8 maanden dat ik naar de theke stapte.
En ik denk dat we beetje dezelfde instelling hebben. Onlangs nog een klant die een hoog tarief betaalde. Die verras ik dan met wat extra's bovenop het afgesprokene.
Betreft die regel, ik weet eerlijk gezegd niet of die bestaat. Ik ging uit van de effectieve kamertje. Kamer in en ik vraag aan de dame voor een half of heel uurtje plezier. Vervolgens draai ik aan de duikersring op mijn horloge (een soort tijd ring die beetje als een simpele stopwatch functioneert). Die gebruik ik sinds ik een paar keer Door raambezoeken het idee had door een dvp genaaid te worden ipv andersom. Na 10 minuten zei ze dat m'n tijd 20 minuten er al op zaten. Of ik alvast wilde verlengen... weinig trek in. Maar sindsdien is dat horloge m'n vaste P6 horloge geworden.
Maar goed, niet iedereen is zo... bureaucratisch op dat gebied. Snap ik ook wel. Die willen meer spontaniteit enzo. Dat zit weer minder in mijn karakter.
Ik vind het bijvoorbeeld niet erg als een dame tussendoor zou zeggen dat er een half uurtje op zit en of ik langer wil blijven. Anderen zouden dat misschien een mood killer vinden.
Enfin terugkomend op die regel, ik weet niet meer hoe we er op kwamen. Maar op 1 van m'n laatste dagen kwam ik er met 1 van de dames over in gesprek die al wat langer in Happy zit. En zij vertelde me dat er in Happy wel degelijk een regel is. Bij de rondleiding wordt (of hoort tenminste) er aan een dame verteld dat de tijd in gaat zodra ze de sleutel ophalen en afloopt wanneer ze die weer inleveren. Als een klant in de tussentijd nog gaat drinken, roken, douchen, naar de wc moet, etc, dan gaat dat allemaal op zijn rekening.
Dat gezegd te hebben, hielden veel dames zich daar niet heel strikt aan. Bovendien is het voor mij een kwestie van beide kanten geven en nemen. Zo zijn er dames in bepaalde clubs die liever op de kamer douchen. Sommigen vragen of ik na de kamergang mee wil douchen. Nee, zeg ik omdat ik me net zo makkelijk in de algemene gedeelte douche en hun tijd niet wil innemen. Zij die liever op de kamer willen douchen snappen dan wat ik bedoel en hebben me nooit het achteraf douchen op kamer van henzelf aangerekend. De meesten hebben ook geen probleem gehad met m'n manier van effectieve kamertijd. Omdat ikzelf verder, wat hen betreft, best correct ben. Ik ga niet een uur lopen ouwehoeren met een dame en dan geen kamer maken bijvoorbeeld. Voor elke kamergang zeg ik dat ik me even ga opfrissen en over circa 5 minuutjes weer terug ben. Dames die ik goed ken, mogen alvast een sleuteltje halen. Anders zeg ik dat ik liever heb dat ze op me wacht om sameb een kamertje uit te zoeken ofzo. En met een horloge om, zien ze me af en toe gluren op de klok, dat ik zelf ook niet over de scheef heen wil gaan. Ik heb zelfs af en toe een timer op m'n telefoon gebruikt die na elk half uurtje een discreet piepje gaf.
Maar niet iedereen of iedere situatie is hetzelfde. In de buurt van grote beurzen komen geregeld eenmalige bezoekers. Sommige dames proberen daarbij zoveel mogelijk eruit te wringen wat maar mogelijk is. Daar kan ik ook begrip voor opbrengen. Alleen voel ik me er niet prettig bij. Vandaar dat ik behalve de afstand ook geen behoefte had om bijvoorbeeld helemaal naar Sharks te reizen.
Betreft de poll, eerlijk gezegd gaat het hier wel over 10 minuten en niet 1. En het Is me ook niet duidelijk of iedereen rekent vanaf het moment dat de begin tijd en eind tijd word genoteerd. Of het binnen gaan en verlaten van de kamer. Want 10 minuten effectieve kamertijd, vind ik persoonlijk ook veel en zou ik er gewoon een uurtje van maken (als er geen 45 min gehateerd wordt). Rond de 5 minuten overschijding ligt voor mij de grens. Maar meestal probeer ik tussen de 25 en 30 minuten er een eind aan te knopen.
Waar ik wel altijd op let, is dat ik m'n kamertijd wil volmaken. Al was het maar met knuffelen, een massage of zelfs een massage voor haar. Genoeg heren die na de daad zo snel mogelijk van de kamer af willen. Tja, zoveel mensen, zoveel wensen...
1 bizarre situatie meegemaakt aan het begin van m'n P6 tijd. Betaald voor een uurtje, maar toen na een poos pielemans toch niet genoeg hersteld was, wou ze al afruimen. Ja hallo!? Ik had voor een uur betaald en de raamwerk kennende is de kans op restitutie nihil. Dus daar niet eens over begonnen en om andere discussies te vermijden, haar een massage aangeboden waar ze gretig op in ging. Sindsdien gingen verdere kamergangen veel gemoedelijker. Vooral de dames in de ramen worden niet geregeld getrakteerd op een massage. Dus zoiets blijft ze wel bij. Vooral ook omdat ik allerhande massage spullen bij me had.
Zoals ik al zei, voor mij is het een kwestie van geven en nemen.
pietpotent44
4 februari 2018, 07:00
@mentolbear: je hebt gelijk wat betreft de poll, die gaat idd over als je 10 min. langer blijft. Maar ik keek naar dat derde antwoord dat 'na 30 min het 60 min tarief ingaat'. Dus letterlijk genomen al na 31 min dus.
Maar er bestaat zeker geen regel die zegt dat je na 30/31 minuten voor een uur moet betalen. De beren die dat denken of beweren hebben zich dat echt zelf wijs gemaakt. Of ze hebben zich dat wijs laten maken door een uitgekookte dvp.
Sommige dvp's zijn heel creatief als het gaat om (bedenken van) regeltjes, als het gaat om geld verdienen.
Er bestaat ook geen 3 kwartier tarief. Althans niet in de bekende saunaclubs, wel in bijv. privehuizen. Er is alleen een tarief voor een half uur en voor een uur. Ligt gewoon aan de dame hoe ze hiermee omgaat.
Gelukkig heb ik hier zelden problemen mee gehad, ook al ga ik bijna altijd wel wat over de tijd heen.
De tijd zal waarschijnlijk idd gemeten worden tussen sleutel ophalen bij balie en weer inleveren. Maar alleen daardoor al vind ik dat ze soepel moeten zijn qua tijd. Want dat kost ook weer wat minuutjes. Die jij in feite dus ook betaalt. En ook als dame achteraf gaat douchen en opruimen. Kost ook allemaal weer wat tijd.
Maar nogmaals, bij de goeie service dames heb je hier vrijwel nooit een probleem mee. Dat is althans mijn ervaring. Het zijn altijd de iets te zakelijk ingestelde types die alles proberen eruit te knijpen en in hun voordeel proberen af te ronden. En een hele trucendoos hiervoor hebben (tijd rekken met blijven praten, seks uitstellen zodat je wel moet verlengen, extra lang wegblijven na sleutel halen, tussendoor drinken gaan halen en heel lang wegblijven, tussendoor naar toilet moeten, extra treuzelen met opruimen of douchen, weigeren na half uur van bed af te gaan voor enkele minuten, extra geld vragen voor triviale dingen die bij een standaard service horen, zeggen dat je pas service krijgt als je minimaal een uur blijft, enz. Enz.) Die vrouwen probeer ik gewoon te vermijden. Dan heb ik ook nooit het geneuzel over minuten of andere flauwe discussies.
Op het moment dat over dit soort geneuzel dingen met een dame discussie ontstaat is het voor mij in elk geval al duidelijk dat ik die nooit meer opnieuw ga nemen.
Ik ga daar gewoon geen energie meer in steken.
brombeerzuid
4 februari 2018, 09:26
Eigenlijk .nooit problemen met gehad, maar ga meestal met dezelfde meid in een club, voor een uurtje.
Bv Bella in Bab, soms een uur en kan ook 45 minuten zijn, ja dan betalen voor uurtje.
Daar integen bij 40 minuten berekend ze dan het half uurtje, sterker nog als ik een uur ga en een extra optie, berekend ze alleen het uurtje.
Het is geven en nemen, daarbij weet ze dat ik de volgende keer weer een kamertje met haar maak.
Nou hou ik ook de tijd in de gaten,nee tot nu toe altijd netjes behandeld.
Draai het eens om, je gaat naar de kamer en na 20 minuten en knal , fertig.
Dame denkt oke we zijn klaar, maar je wijst haar erop dat de 30 minuten nog niet om zijn.
Je staat erop dat je er recht op heb.(dit gebeurt echt hoor)
Wat rare gezichten, meisje voldoet aan je wens en je betaald voor een half uur.
De volgende klant van haar, blijft wat langer op de kamer 40 minuten(gaat wat moeizamer).
Dan kan ik mij voorstellen dat ze toch het uurtje wilt hebbben, of evenredig bedrag.
Ik zeg altijd het ligt aan het meisje ,haar dag ,de klant en hoeveel ze die dag binnen gekregen heeft.
mentholbear
4 februari 2018, 22:45
De tijd zal waarschijnlijk idd gemeten worden tussen sleutel ophalen bij balie en weer inleveren. Maar alleen daardoor al vind ik dat ze soepel moeten zijn qua tijd. Want dat kost ook weer wat minuutjes. Die jij in feite dus ook betaalt. En ook als dame achteraf gaat douchen en opruimen. Kost ook allemaal weer wat tijd.
Maar nogmaals, bij de goeie service dames heb je hier vrijwel nooit een probleem mee. Dat is althans mijn ervaring. Het zijn altijd de iets te zakelijk ingestelde types die alles proberen eruit te knijpen en in hun voordeel proberen af te ronden. En een hele trucendoos hiervoor hebben (tijd rekken met blijven praten, seks uitstellen zodat je wel moet verlengen, extra lang wegblijven na sleutel halen, tussendoor drinken gaan halen en heel lang wegblijven, tussendoor naar toilet moeten, extra treuzelen met opruimen of douchen, weigeren na half uur van bed af te gaan voor enkele minuten, extra geld vragen voor triviale dingen die bij een standaard service horen, zeggen dat je pas service krijgt als je minimaal een uur blijft, enz. Enz.) Die vrouwen probeer ik gewoon te vermijden. Dan heb ik ook nooit het geneuzel over minuten of andere flauwe discussies.
Op het moment dat over dit soort geneuzel dingen met een dame discussie ontstaat is het voor mij in elk geval al duidelijk dat ik die nooit meer opnieuw ga nemen.
Ik ga daar gewoon geen energie meer in steken.
Ja, maar d'r zijn ook beroepen waarbij reistijd e.d. Ook berekent wordt. Dus er zijn dames die vinden, zodra ik de begintijd noteer gaat m'n tarief in en wanneer ik de eind tijd noteer, dan pas gaat de klok weer uit. En als ze 35 minuten ziet dan is het mooi een uur.
Als je dat getreuzel al erg vindt, wat te denken van roken op de kamer? Met zwakke longen kan ik daar niet goed tegen, maar sommige dames moeten hoognodig paffen. Of ze hebben geen condooms meer en hebben het lef om je geld te vragen. Nou, vanwege de speeltjes die ik gebruikte, Had ik een eigen voorraad condooms, desinfectiemiddel, hygiëne doekjes, etc mee. Dus daar kon ik al niet intrappen. En bij dat soort dames werkt het ook wel eens om op te merken van "Oh je hebt geen condooms, dan doen we het toch lekker zonder." Dan vind ze plotseling onderin haar tas toch plotseling een condoom :rolleyes:
Draai het eens om, je gaat naar de kamer en na 20 minuten en knal , fertig.
Dame denkt oke we zijn klaar, maar je wijst haar erop dat de 30 minuten nog niet om zijn.
Je staat erop dat je er recht op heb.(dit gebeurt echt hoor)
Wat rare gezichten, meisje voldoet aan je wens en je betaald voor een half uur.
De volgende klant van haar, blijft wat langer op de kamer 40 minuten(gaat wat moeizamer).
Dan kan ik mij voorstellen dat ze toch het uurtje wilt hebbben, of evenredig bedrag.
Ik zeg altijd het ligt aan het meisje ,haar dag ,de klant en hoeveel ze die dag binnen gekregen heeft.
En dat maakt het soms zo verwarrend. Bij de 1 Is het dit. Bij de ander Is het dat. Ik heb liever dat ik weet waar ik aan toe ben. Het gaat me niet eens om die paar dubbeltjes. Maar soms heb ik het gevoel bedrogen te worden, en daar heb ik een hekel aan.
Big30
4 februari 2018, 23:02
@mentolbear: je hebt gelijk wat betreft de poll, die gaat idd over als je 10 min. langer blijft. Maar ik keek naar dat derde antwoord dat 'na 30 min het 60 min tarief ingaat'. Dus letterlijk genomen al na 31 min dus.
Maar er bestaat zeker geen regel die zegt dat je na 30/31 minuten voor een uur moet betalen. De beren die dat denken of beweren hebben zich dat echt zelf wijs gemaakt. Of ze hebben zich dat wijs laten maken door een uitgekookte dvp.
Er bestaat ook geen 3 kwartier tarief.
.
Klopt niet helemaal want ik ken een aantal clubs, in ieder geval Palace in Frankfurt, waar de regel wel degelijk was dat na 30 minuten het uurtarief inging. Weet niet of dat nog zo is.
Punt is dat je ergens natuurlijk wel een grens moet trekken, los van wat je op de kamer exact deed, wiens "schuld" het was en hoe de tijd wordt gemeten.
Als je zegt over 1 minuut moet je niet zeuren dan kun je ook zeggen dat 1 minuut erbij ook moet kunnen en zo ga je door en wordt 30 min dan 1 uur.
In Happy werd trouwens wel (informeel dan) een 45 min tarief gehanteerd.
mentholbear
5 februari 2018, 01:31
Klopt niet helemaal want ik ken een aantal clubs, in ieder geval Palace in Frankfurt, waar de regel wel degelijk was dat na 30 minuten het uurtarief inging. Weet niet of dat nog zo is.
Punt is dat je ergens natuurlijk wel een grens moet trekken, los van wat je op de kamer exact deed, wiens "schuld" het was en hoe de tijd wordt gemeten.
Als je zegt over 1 minuut moet je niet zeuren dan kun je ook zeggen dat 1 minuut erbij ook moet kunnen en zo ga je door en wordt 30 min dan 1 uur.
Ik denk dat iedereen wel accepteert dat je ergens een grens moet trekken. Probleem in mijn optiek Is dat die grens dus niet duidelijk Is. En ook lastige dat als je samen niet duidelijk een grens hebt dat daar conflicten uit kunnen komen. Ik ga geen namen noemen of in op de details, maar iemand had een soort ongeschreven afspraak met een dame. Lange tijd ging dat goed. Op een dag om een onbekende reden kwam de dame opeens op die deal terug en stond erop om de volle pond te krijgen. En dat gebeurde NA de kamergang. Die gast voelde zich onredelijk behandeld en toen was het ook gedaan met hun band.
Op dat soort trammelant zit ik niet te wachten, waardoor ik geregeld m'n woorden zo uitkies, zodat discreet duidelijk is wat de deal is. Zelfs met bekende dames. Ik had van die andere gast z'n ervaring geleerd.
In By Night wordt volgens mij ook strikt op de terugbreng tijd gelet. Corrigeer me maar als ik het verkeerd heb. Maar er was een keer een beer waarvan z'n date zich haaste om op tijd het sleuteltje terug te brengen. Ik weet het niet zeker, omdat andere keren dat weer niet het geval was.
Maar tja, bij By Night heeft er de afgelopen maanden zoveel veranderingen de revue gepasseerd dat het niet bij te houden is. Las nu weer dat het half uur tarief omhoog geschroefd is naar 30 ipv 25 voor een half uur. Terwijl een heel uur op 50 is gebleven. Denk wel slim, want voor mij oogt dat uurtje ineens aantrekkelijker. Net als in sommige clubs 40 voor een half, en 70 voor een heel uur.
Nog een semi saunaclub/privé huis waar dubbel op de tijd gelet wordt: Villa Weizigt. Zowel de dvp als de theke kijken op de klok, omdat je naast de dame ook nog eens de tijd voor de kamer betaalt.
Hooker lover1
5 februari 2018, 11:04
Als het meer klok kijken wordt,dan spontaan sexen...hoeft het voor mij alleszins geen tweede keer met een dame.
Dames die dus in discussie gaan over enkele minuten,zien mij nooit nog weer!
Eerlijkheidshalve moet ik er wel aan toevoegen dat ik dit nog niet beleefde,en hopelijk blijft dat zo.
Zelf ben ik heel correct,een uur is een uur en een half uur is een half uur.
Zelf vraag ik aan de dvp steeds naar het uur te kijken alvorens we beginnen,samen naar het uur kijkende is er nooit discussie over het tijdstip van aanvang.In sommige clubs houd de theke dit wat in het oog,of zal men zelfs een lijst voorzien waarop men schriftelijk het uur van het begin van de kamergang bijhoud.
Wanneer ik na een kamergang op de kamer nog een douche neem,en de dvp dit tevens doet....aanschouw ik dit niet als kamertijd.
Nog geen enkele dvp had hier ooit opmerkingen over eigenlijk,integendeel zelfs.....sommige maken me zelfs duidelijk dat ik me niet haasten moet.In een clubje had ik dan ook nog nooit discussie's over een betaling.
Zou een dvp mij ooit aanspreken over het feit dat ik 32 min op de kamer was,en dat dit een vol uur zou betekenen....
Mag ze van mij het geld cashen en ziet ze me verder nooit meer terug,en zal ze op termijn dus eerder inkomsten mislopen.
Menselijk correct blijven,komt van 2 kanten toch...
pietpotent44
5 februari 2018, 12:16
Ik kan alleen maar spreken over de saunaclubs die ik ken, de Limburgse en de bekende clubs in NRW. In Frankfurt heb ik nooit een club bezocht. Maar als dat zo is gaat dat niet helpen om klanten te trekken iig. Wel om ze weg te jagen.
Ja je moet ergens een grens trekken idd. Maar omdat er (meestal) alleen een half uur en uur tarief bestaat lijkt het mij logisch(er) om vanaf of boven de 3 kwartier af te ronden naar een uur, en minder dan 3 kwartier naar een half uur.
Ik begrijp niet zo goed waarom je bij 40 min. zou moeten afronden naar een uur, omdat dat toch dichter bij een half uur dan een uur ligt. Dat is net zo onlogisch als te zeggen dat 50 min. naar een half uur afgerond zou moeten worden.
Bovendien zit ook de tijd van sleutel halen, douchen en opruimen erin, dus mag daarom best een beetje naar beneden afgerond worden. In elk geval eerder naar beneden dan boven.
De meeste beren zijn ook vrij mild tegenover de dames gezien de reacties en poll. Als de 3 kwartier gepasseerd is zijn we allemaal bereid om een uur te betalen, zelfs al hoort het uur eigenlijk netjes volgemaakt te worden.
Maar heb hetzelfde idee daarover als hookerlover, er moet wat spontaniteit blijven. Als het letterlijk allemaal zo op de minuut aankomt is voor mij de lol er ook wel af.
Ik ben goed voor de dames. Dan verwacht ik dat de dames ook goed zijn voor mij. Gelukkig is dat meestal ook zo.
stimpy3
5 februari 2018, 14:03
Naast 'oh schande ijsberen willen niet betalen voor 5 minuten overtijd' heb je ook nog de andere variant: dames waar je na 25 minuten tegen zegt 'ok, doe maar een uur' en die op 35 minuten het tempo er even inzetten en je in een minuut klaarrijden. Waarna ze je onschuldig aankijken en op z'n best nog een massage aanbieden (dat hadden ze dan iets eerder moeten doen....)
mentholbear
6 februari 2018, 00:32
Als het meer klok kijken wordt,dan spontaan sexen...hoeft het voor mij alleszins geen tweede keer met een dame.
Wanneer ik na een kamergang op de kamer nog een douche neem,en de dvp dit tevens doet....aanschouw ik dit niet als kamertijd.
Nog geen enkele dvp had hier ooit opmerkingen over eigenlijk,integendeel zelfs.....sommige maken me zelfs duidelijk dat ik me niet haasten moet.In een clubje had ik dan ook nog nooit discussie's over een betaling.
Zoveel mensen, zoveel wensen. Ze mag van mij best strikt zijn, zo lang ze imho correct is en de sex voor mij goed, dan kom ik er terug. Zelfs bij gebrek aan spontaniteit, gfe, pre of after sales, etc.
Ik voel me persoonlijk altijd een beetje schuldig wanneer door mij we over tijd gaan en ik d'r niet zou betalen. Ondanks dat sommige dames zeggen dat ze het geen probleem vinden. Maar nogmaals, dat ben ik.
Ja je moet ergens een grens trekken idd. Maar omdat er (meestal) alleen een half uur en uur tarief bestaat lijkt het mij logisch(er) om vanaf of boven de 3 kwartier af te ronden naar een uur, en minder dan 3 kwartier naar een half uur.
Ik begrijp niet zo goed waarom je bij 40 min. zou moeten afronden naar een uur, omdat dat toch dichter bij een half uur dan een uur ligt. Dat is net zo onlogisch als te zeggen dat 50 min. naar een half uur afgerond zou moeten worden.
Bovendien zit ook de tijd van sleutel halen, douchen en opruimen erin, dus mag daarom best een beetje naar beneden afgerond worden. In elk geval eerder naar beneden dan boven.
De meeste beren zijn ook vrij mild tegenover de dames gezien de reacties en poll. Als de 3 kwartier gepasseerd is zijn we allemaal bereid om een uur te betalen, zelfs al hoort het uur eigenlijk netjes volgemaakt te worden.
Ja, maar als je zo kan gaan rekenen, dan zijn er opportunisten die er dan 44 minuten van maken om 50 euro te betalen of 74 min voor 100 euro etc. Dat zien de dames niet zitten. Zelf heb ik liever 30 min effectieve kamertijd en verder geen getreuzel Door te douchen op kamer ofzo.
Betreft de 3 kwartier gepasseerd te zijn, dan maak ik de tijd nog liever vol met een massage voor haar, dan van de kamer af te gaan.
Maar zoals ik al zei, we verschillen allemaal van elkaar. Ik hoor vaak genoeg dat er heren zijn die na een hoogtepunt zo snel mogelijke vandoor willen. Die zijn vast nog bang dat d'r man thuis komt ofzo. Ze klauteren nog net niet het raam uit ;)
Naast 'oh schande ijsberen willen niet betalen voor 5 minuten overtijd' heb je ook nog de andere variant: dames waar je na 25 minuten tegen zegt 'ok, doe maar een uur' en die op 35 minuten het tempo er even inzetten en je in een minuut klaarrijden. Waarna ze je onschuldig aankijken en op z'n best nog een massage aanbieden (dat hadden ze dan iets eerder moeten doen....)
Het kan erger. Voor de periode dat ik een dagboekje ging bijhouden dankzij BB, wandelde ik door het SKW. Ik heb dus geen idee hoe ze meer heet. Maar als je bij haar verlengde wilde en het was een minuut later gedaan. Dan was het inpakken en wegwezen. Sowieso betaal je daar meestal vooraf. Dus in 5 minuutjes klaar en je 20 minuten waren 'voorbij'. Of nog sterker: na 10 minuten nog niet gekomen... En ze vroeg al of ik wilde verlengen. Want haar uitkleden, douchen en afdrogen vooraf duurde 5 minuten en achteraf zou jij 5 minuten moeten aankleden, dus dat zou bij elkaar 20 minuten zijn. Tja, weinig trek om te verlengen...
Hooker lover1
7 februari 2018, 09:36
Het kan erger. Voor de periode dat ik een dagboekje ging bijhouden dankzij BB, wandelde ik door het SKW. Ik heb dus geen idee hoe ze meer heet. Maar als je bij haar verlengde wilde en het was een minuut later gedaan. Dan was het inpakken en wegwezen. Sowieso betaal je daar meestal vooraf. Dus in 5 minuutjes klaar en je 20 minuten waren 'voorbij'. Of nog sterker: na 10 minuten nog niet gekomen... En ze vroeg al of ik wilde verlengen. Want haar uitkleden, douchen en afdrogen vooraf duurde 5 minuten en achteraf zou jij 5 minuten moeten aankleden, dus dat zou bij elkaar 20 minuten zijn. Tja, weinig trek om te verlengen...
Wat is de prijs van een raamdame in pakweg het skw bv......die ligt vast op 50 euro!
Wat je voor die 50 euro krijgt,is erg afhankelijk van de dames onderling,en dan heb ik het vooral over de tijd die je krijgt je ding te doen.
Voor dat bedrag zie ik weleens mannen op 10 minuten terug met hun broek op de enkels op het trottoir staan:biggrin:
Zelf heb ik eerder het gevoel dat de meerderheid 15-20 minuten kamertijd hanteren.
Veel hangt ook af,hoe je jezelf opsteld tegenover de dames in een vitrine....
Regelmatig heb ik erg leuke sessies,die ver over de tijd gaan zonder dat bijbetalen ter sprake komt.
Mijn vaste raamdames vroegen mij voorheen dikwijls wat langer te blijven,vooral op de wat stillere dagen was ik soms een uur in de vitrine....voor de prijs van een snelle wip! Om maar te zeggen,dat de dames er zelf zo hun eigen interpretatie op nahouden!
In clubs kijkt men wat strikter naar de tijd,en aangezien we dat weten heb ik daar nooit een probleem mee.
Een half uur is een half uur,een uur een uur.
Wordt het echter muggenziften en discussiëren over minuten of zelfs seconden,dan hoeft het voor mij niet meer.
Gelukkig heb ik nog geen discussie's hoeven te voeren,gezien ikzelf de tijd best goed in de gaten hou.
Een enkele keer kwam het dan toch eens voor,dat een dame zei dat ze normaal nooit tot de laatste minuut volmaakte....
En dat ze het nu wel deed,omdat het leuk geweest was....
Misschien zijn dat dan hints,om in de toekomst met haar te herhalen:biggrin:
Ik heb tot nog toe slechts een eenmalige slechte ervaring gemaakt in een clubje,waarbij een dame mij na 20 minuten kamertijd meedeelde dat ik per orgasme 50 euro moest bijbetalen.Correct als ik ben,stopte ik de kamergang onmiddelijk....waar ze erg van schrok.Liep naar mijn locker,en betaalde haar zonder morren 50 euro.Nadien liep ik met een grote boog omheen de betroffen dame,die echter veel moeite deed mij alweer te strikken voor een kamergang op mijn volgende cubbezoekjes.
Op een dag kwam ze dan toch met de vraag,waarom ik haar vermeed als de pest en de cholera....
Tja antwoorde ik,wat dacht je nu zelf....dat ik daar akkoord mee ging gaan om mij te laten belazeren.
Ok knikte ze begrijpend,ik wil er over praten om het bij te leggen....
Maar dat hoefde voor mij niet,ik ben vriendelijk en correct met iedereen....
Voor de dames die mij bewust willen belazeren,is het echter met onmiddelijke ingang einde verhaal!
Hilarisch vervolg op deze gebeurtenis,in mijn gekende clubjes is het best geweten dat ik heel wat kennis heb van de aanwezige dames.
Nogal wat beren vragen me dus,welke dame zou je me adviseren...
Die ene dame viel natuurlijk buiten mijn advies:biggrin:
Je kan dus gerust stellen,dat ze zichzelf dik in het zak gezet heeft met haar kromme gedoe:)
Anderzijds,de meerderheid van de dames is gewoon uiterst correct wat service en kamertijd aangaat.
mentholbear
17 februari 2018, 01:15
Wat is de prijs van een raamdame in pakweg het skw bv......die ligt vast op 50 euro!
Wat je voor die 50 euro krijgt,is erg afhankelijk van de dames onderling,en dan heb ik het vooral over de tijd die je krijgt je ding te doen.
Voor dat bedrag zie ik weleens mannen op 10 minuten terug met hun broek op de enkels op het trottoir staan:biggrin:
Zelf heb ik eerder het gevoel dat de meerderheid 15-20 minuten kamertijd hanteren.
Veel hangt ook af,hoe je jezelf opsteld tegenover de dames in een vitrine....
Regelmatig heb ik erg leuke sessies,die ver over de tijd gaan zonder dat bijbetalen ter sprake komt.
Mijn vaste raamdames vroegen mij voorheen dikwijls wat langer te blijven,vooral op de wat stillere dagen was ik soms een uur in de vitrine....voor de prijs van een snelle wip! Om maar te zeggen,dat de dames er zelf zo hun eigen interpretatie op nahouden!
In clubs kijkt men wat strikter naar de tijd,en aangezien we dat weten heb ik daar nooit een probleem mee.
Een half uur is een half uur,een uur een uur.
Wordt het echter muggenziften en discussiëren over minuten of zelfs seconden,dan hoeft het voor mij niet meer.
Gelukkig heb ik nog geen discussie's hoeven te voeren,gezien ikzelf de tijd best goed in de gaten hou.
Een enkele keer kwam het dan toch eens voor,dat een dame zei dat ze normaal nooit tot de laatste minuut volmaakte....
En dat ze het nu wel deed,omdat het leuk geweest was....
Misschien zijn dat dan hints,om in de toekomst met haar te herhalen:biggrin:
Ik heb tot nog toe slechts een eenmalige slechte ervaring gemaakt in een clubje,waarbij een dame mij na 20 minuten kamertijd meedeelde dat ik per orgasme 50 euro moest bijbetalen.Correct als ik ben,stopte ik de kamergang onmiddelijk....waar ze erg van schrok.Liep naar mijn locker,en betaalde haar zonder morren 50 euro.Nadien liep ik met een grote boog omheen de betroffen dame,die echter veel moeite deed mij alweer te strikken voor een kamergang op mijn volgende cubbezoekjes.
Op een dag kwam ze dan toch met de vraag,waarom ik haar vermeed als de pest en de cholera....
Tja antwoorde ik,wat dacht je nu zelf....dat ik daar akkoord mee ging gaan om mij te laten belazeren.
Ok knikte ze begrijpend,ik wil er over praten om het bij te leggen....
Maar dat hoefde voor mij niet,ik ben vriendelijk en correct met iedereen....
Voor de dames die mij bewust willen belazeren,is het echter met onmiddelijke ingang einde verhaal!
Hilarisch vervolg op deze gebeurtenis,in mijn gekende clubjes is het best geweten dat ik heel wat kennis heb van de aanwezige dames.
Nogal wat beren vragen me dus,welke dame zou je me adviseren...
Die ene dame viel natuurlijk buiten mijn advies:biggrin:
Je kan dus gerust stellen,dat ze zichzelf dik in het zak gezet heeft met haar kromme gedoe:)
Anderzijds,de meerderheid van de dames is gewoon uiterst correct wat service en kamertijd aangaat.
Ben het met je eens dat het afhangt van de dame en je 'relatie'/klik met haar. Maar niet alleen kwa tijd. Maar ook kwa service. Bij sommige dames is bv het kussen/tongzoenen wel/niet mogelijk. Soms betaald soms niet. Bij sommigen gaat voor hetzelfde geld die service verder.
En heb gemerkt dat de prijs niet zo zwart wit Is. Ik hoorde geregeld sommige mannen bij dames langslopen die voor (dacht 3 tientjes) probeerden binnen te komen. Kregen vaak nee op het rekest. Maar hoorde van sommige dames dat die boos waren dat sommigen het schijnbaar wel deden. Nieuwsgierig als ik was probeerde ik het ook. En m'n geheugen Is als een zeef en weet niet meer of het 1 of 2 keer was gelukt en ook niet meer of het 30 of 40 was. Ik dacht 1x en dacht ook 40 euro, maar die details boeien me ook niet zo. Ik weet dus ook niet meer of het me nog een keer gelukt was in het SKW voor 30. Wat ik wel nog weet dat het me lukte om voor minder dan die standaard 50 euro binnen te komen. Heb wel meerdere vitrines langs moeten gaan. En het was niet zoals in Brussel dat je er schijnbaar wat B kwaliteit straatjes hebt waar het inderdaad slechts 2 of 3 tientjes was. En het meisje vond ik kwa looks niet onderdoen voor de andere meisjes die ik aantrekkelijk vond. Want ik wou met een meisje gaan die mijn type was kwa looks. En was blij daarin te zijn geslaagd. Frappant detail, vooraf al met mezelf afgesproken, maar zij wist vooraf dus niet dat ik haar nadien gewoon 50 euro betaalde. Ik legde haar uit dat ik gewoon nieuwsgierig was. En de kamergang was gewoon een voldoende.
Het zal aan mij liggen, maar vaak genoeg voel ik me soort van schuldig als ik tijd inneem van een ander. Ook als zij er geen probleem van maakt. Net als met dat douchen op de kamer. Ik kan dat net zo makkelijk bij de lockers. Maar ook paar keer een dame bijbetaald aan de vitrine die niet zo een klokkijkster is. Ik ben niet zo een snelle jongen. En dan soms inderdaad zo een kwartier over tijd en de dame maakte er totaal geen probleem van. Terwijl in het skw gangbaar Is dat vooraf betaalt. Bij de dames die ik langer ken, mocht ik achteraf betalen. Maar enkele niet klok kijkster maalden zelfs daar niet om.
Dus herken wel wat je bedoelt dat dames in prive zelf hun regels bepalen.
Hetzelfde heb ik eigenlijk ook in saunaclubs gemerkt. Niet elke dame let even strikt op de tijd. Maar er van uitgaan zou ik niet doen. Dan kan het alleen maar meevallen.
Zelf heb ik wel het uitgangspunt dat ik voor mijn tijd betaal. Dus als ze erop handelt dat na een orgasme de tijd erop zit of dat na 3 orgasmes in een uur 150 euro aftikken is. Dan is herhalingsgevaar nihil. En grote kans dat ze niet die 150 krijgt.
Betreft het schuldig voelen van het innemen van de dames hun tijd, was het me al snel duidelijk dat veel dames het niet op prijs stellen als klanten maar bij hen blijven ouwehoeren zonder ervoor te betalen. D'r zijn er immers ook pannenkoekers. Dus ook bij m'n 'gekende' dames bleef ik niet zitten friemelen of direct naast haar te zitten ouwehoeren. Ik zorgde of dat ik binnen 5 minuutjes weer ruimte maakte. Of dat ik tijdens een praatje genoeg afstand hield. Tijdens het eten ofzo, zodat ze niet bezet bleven/leken. Als ik langer bleef zitten dan hadden ze wel door dat even later een kamergang op zou volgen.
Anders vind ik het als ze zelf bij me komen zitten/liggen relaxen. Dan wel eens lang liggen knuffelen, kletsen en zelfs zingen. Oh oh, van die Roemeense kinderliedjes, wat een lol hadden we er met z'n drieën... zucht :rolleyes:
Zelf ben ik dan misschien wel weer iets meer vergevingsgezind. Afhankelijk van de situatie kan iemand wel een 2e kans krijgen.
Maar je hebt wel een punt. Meestal zijn de dames wel correct. Zelfs bij die ene keer in 8 maanden dat ik naar de theke stapte, heb ik nu twijfels over verzachtende omstandigheden. Dat neemt niet weg dat ik bij de ramen 1x flink bedonderd was. Of dat de dames proberen te upsellen, ondanks afgesproken wat m'n wensen waren.
Maar andersom ook heren die niet correct zijn. Zoals ik laatst beschreef over een tweetal die een loopje namen met een dvp in een trio. Waarbij er 1 eerder tussenuit ging en de dvp te weinig betaald kreeg onder het mom dat z'n maat het voor em op zou nemen. Of de politie gebeld werd, omdat een klant geen of niet genoeg geld mee had. Die zat onwijs tijd te rekken. Rustig relaxt op de kamer. Drinken erbij laten halen. En maar aangeven niet van de kamer te hoeven, dat ze de tijd hadden. Maar na iets van 3 uur wou de dame wel eerst betaald worden voor de genuttigde tijd en kwam de aap uit de mouw.
Dus het zijn zeker niet alleen dames die niet correct zijn geweest...
pietpotent44
17 februari 2018, 04:28
@mentolbear: ik denk dat je er teveel over piekert.
Ik vind dat er ruimte over moet blijven voor spontaniteit. En dat niet alles zo strikt is gebonden aan minuten en regels.
Dan zou voor mij de lol er snel af zijn.
Ook in je eerdere berichtje waar je zegt dat ijsberen in het geval van vanaf 45 min. voor een uur betalen er wel naar toe zullen werken om dan naar (net beneden) 45 min. toe te werken. En er het uiterste uit proberen te halen.
Maar zo zie ik het helemaal niet. In principe moeten dame en beer streven naar half uur qua tijd. En meestal gebeurt dat ook. Iets langer mag geen probleem zijn (en is het ook bijna nooit).
Pas als het echt richting een uur gaat ga je afronden, waarbij je gewoon het midden (45 min) pakt als scheidslijn.
Niet meer en niet minder.
40 min. Als scheidslijn pakken begrijp ik sowieso niet. Ik mis de logica daarachter. Bovendien gaat er altijd wel wat kamertijd verloren alleen al aan sleutel halen, wassen en opruimen.
Dus 40 min. Zal in de praktijk qua netto kamertijd zon 30-35 min. zijn.
Ik blijf zelf meestal ruim een (half) uur. Bij dames met wie ik vaker kamer kijk ik vaak niet eens naar de klok. Ben er vrij zeker van dat ik meestal wel iets over het half uur heen ga. Bijna nooit discussie over. Ze zijn blij zat dat je met hen gaat kameren. Eigenlijk alleen bij de gehaaide types die alles uit de kast halen om je extra te laten betalen kan er weleens discussie ontstaan.
Maar die kamer ik dan daarna toch nooit meer.
Het is ook niet zo (zoals soms voorgesteld word) dat een dame aan de lopende band mannen afwerkt, en dat elke minuut telt, en dat bij iets langer op de kamer dat haar zoveel keer zoveel minuten geld kost. In theorie wel ja, maar in de praktijk zitten de meeste dames vaak weer enkele uren te wachten voordat de volgende beer hapt. En ook de dames zijn maar mensen. Sommigen beginnen op de kamer hun hart uit te storten, willen soms gewoon met iemand praten, tijd wordt dan niet moeilijk over gedaan. Heb ook weleens een dame meegemaakt die vroeg of ik een tweede half uur wilde blijven om haar te masseren. Zonder daarvoor te betalen.
En natuurlijk ook meegemaakt dat een half uur maar 20 min. duurde. Of dat ik zelf na 10 min. Aftaaide omdat de dame zo waardeloos was. Dan betaalde ik ook 'gewoon' 50e.
Ik heb zelf een bedrijf, en ook weleens te maken gehad met wanbetalers. Mensen die van meet af aan nooit van plan zijn geweest te betalen. En klanten die menen pas te moeten betalen als het hen uitkomt als de factuurdatum allang verstreken is. Klanten die het normaal vinden dat je vele uren of zelfs dagen extra hebt gewerkt zonder daarvoor te betalen. En klanten die heel creatief zijn om je allerlei dingen te laten doen zodanig dat ze er toch niet voor hoeven te betalen. Bijv. Voor telefoontjes, mailtjes, losse vragen etc. reken ik niks. Maar dan zijn er altijd weer klanten die dan 3 kwartier of langer gaan bellen met 'even wat kleine vraagjes'. Profiteurs en wanbetalers heb je overal. Maar gelukkig zijn de meeste klanten dat niet.
mentholbear
18 februari 2018, 23:08
@mentolbear: ik denk dat je er teveel over piekert.
Ik vind dat er ruimte over moet blijven voor spontaniteit. En dat niet alles zo strikt is gebonden aan minuten en regels.
Dan zou voor mij de lol er snel af zijn.
Ook in je eerdere berichtje waar je zegt dat ijsberen in het geval van vanaf 45 min. voor een uur betalen er wel naar toe zullen werken om dan naar (net beneden) 45 min. toe te werken. En er het uiterste uit proberen te halen.
Maar zo zie ik het helemaal niet. In principe moeten dame en beer streven naar half uur qua tijd. En meestal gebeurt dat ook. Iets langer mag geen probleem zijn (en is het ook bijna nooit).
Pas als het echt richting een uur gaat ga je afronden, waarbij je gewoon het midden (45 min) pakt als scheidslijn.
Niet meer en niet minder.
40 min. Als scheidslijn pakken begrijp ik sowieso niet. Ik mis de logica daarachter. Bovendien gaat er altijd wel wat kamertijd verloren alleen al aan sleutel halen, wassen en opruimen.
Dus 40 min. Zal in de praktijk qua netto kamertijd zon 30-35 min. zijn.
Ik blijf zelf meestal ruim een (half) uur. Bij dames met wie ik vaker kamer kijk ik vaak niet eens naar de klok. Ben er vrij zeker van dat ik meestal wel iets over het half uur heen ga. Bijna nooit discussie over. Ze zijn blij zat dat je met hen gaat kameren. Eigenlijk alleen bij de gehaaide types die alles uit de kast halen om je extra te laten betalen kan er weleens discussie ontstaan.
Maar die kamer ik dan daarna toch nooit meer.
Het is ook niet zo (zoals soms voorgesteld word) dat een dame aan de lopende band mannen afwerkt, en dat elke minuut telt, en dat bij iets langer op de kamer dat haar zoveel keer zoveel minuten geld kost. In theorie wel ja, maar in de praktijk zitten de meeste dames vaak weer enkele uren te wachten voordat de volgende beer hapt. En ook de dames zijn maar mensen. Sommigen beginnen op de kamer hun hart uit te storten, willen soms gewoon met iemand praten, tijd wordt dan niet moeilijk over gedaan. Heb ook weleens een dame meegemaakt die vroeg of ik een tweede half uur wilde blijven om haar te masseren. Zonder daarvoor te betalen.
En natuurlijk ook meegemaakt dat een half uur maar 20 min. duurde. Of dat ik zelf na 10 min. Aftaaide omdat de dame zo waardeloos was. Dan betaalde ik ook 'gewoon' 50e.
Ja, ben beetje een piekeraar, waarbij van alles netjes en correct moet wezen. Soms beetje overdreven. Zoals bijv met dat douchen op de kamer. En bij de meeste dames die ik langer ken is wat langer ook geen probleem. Integendeel, ze halen dan bv alvast een sleutel zodat we een relaxtere kamer hebben, terwijl ik me eerst nog opfris. En herkenbaar dat sommigen graag langer genieten op de kamer, zonder extra te vragen.
Want je hebt gelijk dat de meesten niet aan de lopende band werken. Vandaar dat ze ook buiten kamergangen erbij komen liggen of een praatje maken. Maar dat zie ik als hun vrije tijd ipv dat ik ze betaal voor werktijd. Misschien heb ik daar een beetje rare blik op.
Tja, over afronden verschillen de meningen. Ik heb geen trek in discussies met de dames over 5 of 10 minuten over tijd. Dat bederft voor mij meer een kamergang dan dat bv spontaniteit er voor mij aan toevoegt. Net zo min als kwebbelen in dat half uurtje of uurtje op de kamer. Op de kamer heb ik trek in sex. Kletsen, filmpje kijken, ea doen we wel wanneer we gaan eten of overnachten. Ik hou me liever duidelijk aan een half of heel uurtje.
Hooker lover1
28 februari 2018, 18:47
Ja, ben beetje een piekeraar, waarbij van alles netjes en correct moet wezen. Soms beetje overdreven
Ik ben ook graag correct en netjes,maar dat overdrijven is er misschien net teveel aan.
In een goede kamergang,waarbij men weleens spreekt over een zogenaamde klik,zit altijd enige spontaniteit.
Piekeren over minuten,is er dan ook teveel aan.
Recent ervaarde ik weer wat leuks in mijn stamclub.
Ik zette een kamergang in met een dame die mij bekend is,afspraak was een half uurtje.
De chemie zat goed,buiten mijn eigen genot had ook de dame het naar haar zin.
Het half uurtje is om,en correct als ik ben wens ik de sessie af te breken.
De dame geeft aan om verder te sexen tot ik klaarkom,het zou nu toch geen eeuwigheid meer duren zeker:biggrin:
Ik doe erg mijn best het vooruit te laten gaan,blijkbaar voor niets.....want na het klaarkomen wenst de dame wat te roken en zich nog wat te relaxeren.Dit alles niet op mijn vraag,want een half uur is een half uur voor mij.
Resultaat is,bij zulke meiden stap je ook relax en tevreden van de kamer....en zal je makkelijk tot een herhaling komen.
Ook hoeft dit niet elke keer te gebeuren,laat ruimte voor enige spontaniteit.
Als ook de dame er zich goed bij voelt,zal ze echt niet in discussie gaan over enkele minuten!
Wow, wat erg is dit. Wat krijgen die meiden weinig betaald. 30 euro ( was eerst 25 euro?? Klagen over >5< euro verhoging? ) voor een half uur zie ik net voorbij komen.. en dan piepen de mannen als het iets hoger uitvalt, omdat men zelf niet op de tijd let. Douchen en aankleden zit ook in die half uur hoor. Eigenlijk heb je dus maar 20 minuten met 10 minuten douchen en aankleden.
Roken op een kamer met iemand die niet rookt, vind ik niet kunnen. Dat is idd een vorm v tijdrekken, maar je kan ook gewoon zeggen dat je niet wilt dat ze rookt. Iedereen heeft tenslotte een mond bij zich waar woorden uit kunnen komen.
En dan praten ze in Nederland over uitbuiting, nou 30 euro voor een half uur is in mijn ogen mega uitbuiting. Maar is slechts mijn mening hoor..
pietpotent44
5 maart 2018, 16:26
Wow, wat erg is dit. Wat krijgen die meiden weinig betaald. 30 euro ( was eerst 25 euro?? Klagen over >5< euro verhoging? ) voor een half uur zie ik net voorbij komen.. en dan piepen de mannen als het iets hoger uitvalt, omdat men zelf niet op de tijd let. Douchen en aankleden zit ook in die half uur hoor. Eigenlijk heb je dus maar 20 minuten met 10 m
En dan praten ze in Nederland over uitbuiting, nou 30 euro voor een half uur is in mijn ogen mega uitbuiting. Maar is slechts mijn mening hoor..
Ik weet niet hoe je bij 30 euro komt? In een saunaclub krijgen de vrouwen gewoonlijk 50e voor elk half uur.
En hoe je bij 5 euro extra komt weet ik ook niet.
Deze enquete gaat er over hoeveel je betaalt na 40 min. Belangrijk om erbij te vermelden dat in (bijna) alle saunaclubs er geen drie kwartier tarief bestaat.
Volgens deze enquete betaalt het merendeel van de beren al na 40 min (incl. Douchen en omkleden) een uur uit. Ofwel 100 euro voor slechts 40 min. Netto kamertijd dus zelfs nog minder dan 40 min.
Dus zoveel medelijden hoef je met die vrouwen niet te hebben.
Denk dat een hoop beren best graag 100e per uur zouden willen verdienen. En helemaal per 40 minuten :biggrin:
brombeerzuid
5 maart 2018, 18:04
Hij Is in By night geweest:biggrin:
de duisburg spesjalist
5 maart 2018, 18:43
Wow, wat erg is dit. Wat krijgen die meiden weinig betaald. 30 euro ( was eerst 25 euro?? Klagen over >5< euro verhoging? ) voor een half uur zie ik net voorbij komen.. en dan piepen de mannen als het iets hoger uitvalt, omdat men zelf niet op de tijd let. Douchen en aankleden zit ook in die half uur hoor. Eigenlijk heb je dus maar 20 minuten met 10 minuten douchen en aankleden.
Roken op een kamer met iemand die niet rookt, vind ik niet kunnen. Dat is idd een vorm v tijdrekken, maar je kan ook gewoon zeggen dat je niet wilt dat ze rookt. Iedereen heeft tenslotte een mond bij zich waar woorden uit kunnen komen.
in NL kan je ook voor 30 euro van bil in denhaag de doeblet straat uitbuiting ?
Hooker lover1
6 maart 2018, 09:09
Betreffende het item dvp en hun verdiensten,copieerde ik recent een leuk gesprek tussen enkele dames onderling.
De toonaard was overwegend negatief,want wat ging alles toch moeizaam in vergelijking met vroeger.
Vroeger was alles beter,klanten zat...big spenders op overschot....het waren gouden tijden.
De dag van heden zijn er dames zat,die al tevreden mogen zijn met enkele kamertjes.
Van gouden bergen geen sprake meer dus,en de verwachtingen zijn eerder dat deze trend zich verderzet.
Heel wat dvp kenden in hun entourage dan ook dames,die het vak vaarwel hadden gezegd.
Een dame maakte zelfs de opmerking,dat ze weldra nog liever ging werken als kuisvrouw....want dan verdiende ze tenminste nog iets,in plaats van uren in een club te zitten om je entree geld geld terug te verdienen.
Gelukkig bleek er dan toch een dvp in het gesprek te zitten,met het verstand op de juiste plaats.
Deze stelde dat het gesprek inhoudelijk best belachelijk was,ga maar eens echt werken voor je geld stelde ze....
Een snelle wip voor 30 euro,of een sauna club kamertje voor 50 euro als uitbuiting beschouwen?:biggrin:
Als je het zo bekijkt,moeten we de gehele economie in vraag gaan stellen!
Hoeveek beren zouden 100 euro per uur verdienen?
In werkelijkheid niet eens 100euro per dag voor de meerderheid.
De gouden jaren mogen dan wel voorbij zijn,toch kan een echte vakdame nog steeds meer dan goed haar kost verdienen.
De concurrentie is echter groot,dermate groot dat de mindere meiden gewoon nauwelijks aan de bak komen.
De beter meiden kameren er echter nog steeds flink op los.
Bij bepaalde dames is het lotje trekken,terwijl andere dames sterven van verveling....
Dat heeft zo zijn redenen natuurlijk!
Naar mijn gevoel zijn het dan ook de betere dames,die niet echt op de minuten zitten te kijken!
Mindere dames zullen eerder de negatieve attitude hebben,je te doen bijbetalen voor een volgend half uur vanwege enkele minuten.
Recentste positieve ervaring betreffende dit thema,was met de czechische Nikki.
Hoewel de tijd bijna verstreken was,gaf deze aan niet naar de tijd te kijken....
De sessie bevredigend te beëindigen,en kwam ze zelfs nog even knus tegen me aanliggen na de daad.
Geen gezever dus over minuten en extra kosten....maar een goede kamer die met zekerheid herhaling zal vinden.
En dat is het hem net,de mindere goden beseffen blijkbaar niet,dat ze hun eigen zaakje bederven met hun kromme gedoe.
Een tevreden beer keert weer,wie zich bedrogen voelde niet!
phoenix
29 maart 2018, 15:30
hmm dat van 35 minuten beste man, is dus echt niet eerlijk, je schrijft hele tegenstrijdige dingen op, het viel me mee, maar de whirlpool rook teveel naar chloor?? ik wipte met een dame en die was niet zo soepel om 35 minuten af te ronden op een half uur...voor mij is dat einde verhaal;, nooit meer, hoe goed ze ook was, ik ken een dame die bij Lekker Ding werkte en nu bij Gallardo die nog ergere streken had dan dat...na 25-30 minuten klaar effe wat nalullen en vervolgens die tien -vijftien minuten nakletsen als tarief rekenen.
Kijk jij wist na 30 minuten moet je een tweede half uur betalen...dat kan dan en dan neem je sportief op, wil een dergelijke dame zich ana mij binden? dan graag wat service , soepelheid...niet? dan nooit meer. Iemand die pas daarna vertelt dat even nakletsen geld kost die levert me ene streek die ik niet meer vergeet.
Hans_Enschede
29 maart 2018, 17:04
Wat ik erg jammer vind is dat er geen tussenweg is tussen een half uur en een uur tarief.
Het zou heel wat discussies en teleurstellingen schelen indien er bijvoorbeeld een start tarief van 50 euro voor het eerste half uur en daarna 25 euro per kwartier gehanteerd zou worden.
Voordeel voor de dames is dat ze minder snel coulant moeten zijn om de heren te binden (35 minuten als een half uur rekenen), nadeel is dat als ze toch niets om klantenbinding geven is dat ze dan 25 euro mislopen.
Voordeel voor de heren is dat je je minder genaait voelt als je net over een termijn heengaat, nadeel is dat je waarschijnlijk minder vaak dan maar voor het half uur tarief hoeft af te rekenen.
Zelf vind ik het prettig om niet voor de kamergang een tijdsduur af te spreken, aangezien ik die eigenlijk van hoe goed de dame is af wil laten hangen.
Met de geldende tarieven is het echter slimmer om toch maar vooraf dit vast te leggen, maar het voelt wel als een gemis.
Ben blij te horen dat vele forum gangers zich goed amuseren bij Gallardo.
Zodra de temperaturen het toelaten en het weer is goed, zal ik zeker de club weer gaan bezoeken.
Nu nog niet, tenminste ik neem aan dat er nog steeds vrij gerookt wordt in de bar/lounge?
Spritzer
29 maart 2018, 17:28
Dat is het mooie van heaven 7. Daar kan je wel 45 minuten kamers maken voor €75.
pietpotent44
29 maart 2018, 17:30
Wat ik erg jammer vind is dat er geen tussenweg is tussen een half uur en een uur tarief.
Het zou heel wat discussies en teleurstellingen schelen indien er bijvoorbeeld een start tarief van 50 euro voor het eerste half uur en daarna 25 euro per kwartier gehanteerd zou worden.
Voordeel voor de dames is dat ze minder snel coulant moeten zijn om de heren te binden (35 minuten als een half uur rekenen),l
Toch is dat ook niet ideaal. Want reken maar dat de dames die nu al iets te hard op het geld zitten dan weer voor het minste (beetje na kletsen, opruimen, sigaretje) meteen een kwartier erbij proberen te pakken. Dan wordt het helemaal een minuten geneuzel.
Dat was ook wel een voordeel van de tijd dat een tweede (en soms zelfs alle) volgende half uurtjes maar 25 euro per half uur kostten. Nou weet ik ook wel dat dat vandaag de dag wel (te) weinig zou zijn, maar het maakt het wat laagdrempeliger dan 50 euro voor elk volgend half uur.
Er is nu qua prijs geen verleiding meer om een uur te doen ipv half uur, want kost hetzelfde.
In een privehuis werkt een 3 kwartier tarief wel redelijk, maar daar moet je vantevoren bepalen hoe lang je blijft, en dat ook vooraf afrekenen. In tegenstelling tot de saunaclubs.
brombeerzuid
29 maart 2018, 17:52
Dat is het mooie van heaven 7. Daar kan je wel 45 minuten kamers maken voor €75.
Dat is wat je van te voren afspreekt,Ik zelf heb nog nooit voor 35 minuten een uur of evenredig hoeven te betalen.
Tot nu toe in H7 daar nooit problemen over gehad!
Eigenlijk nog nooit, maar wat niet is kan nog komen:biggrin:
Denk ook hoe je vaak je met de dvp geweest bent.
Bv Bella Babylon, vaak uurtjes met gemaakt en ook wel eens na 45/50 was ik klaar,(lees moe).
ja dan betaal ik voor een uur, maar als ik met haar 35/40 minuten op de kamer was rekende ze altijd een half uur.
Het moet van twee kanten komen!
Daarom draag ik sinds een klein jaar ook een horloge en maak duidelijk afspraken!
phoenix
29 maart 2018, 17:54
exact dat is wat ik doe, je gunt een ander wat en de ander doet ook niet moeilijk
Spritzer
29 maart 2018, 20:49
Dat is wat je van te voren afspreekt,Ik zelf heb nog nooit voor 35 minuten een uur of evenredig hoeven te betalen.
Tot nu toe in H7 daar nooit problemen over gehad!
Eigenlijk nog nooit, maar wat niet is kan nog komen[emoji3]
Denk ook hoe je vaak je met de dvp geweest bent.
Bv Bella Babylon, vaak uurtjes met gemaakt en ook wel eens na 45/50 was ik klaar,(lees moe).
ja dan betaal ik voor een uur, maar als ik met haar 35/40 minuten op de kamer was rekende ze altijd een half uur.
Het moet van twee kanten komen!
Daarom draag ik sinds een klein jaar ook een horloge en maak duidelijk afspraken!Ik spreek nooit wat vantevoren af, maar in de praktijk kom ik regelmatig op 45 minuten uit en dan is het toch fijn dat je niet voor een uur hoeft te betalen.
35 minuten is over het algemeen gewoon een half uur. Bij 40 minuten betaal ik wel 75. Eigenlijk nooit problemen daar met betalen. Hele relaxte club met relaxte meiden.
brombeerzuid
29 maart 2018, 21:05
Klopt, daarom kom ik er zo graag.
Dat ze ook een tarief hadden van 75,00 dat wist ik niet.
Nooit overgehad, ik ga een half uur of een uur.
Wie weet komen we ons ooit eens tegen in H7.
Eddy_V
29 maart 2018, 23:55
In Goch ook nog altijd: 20,30,45 en 60 minuten voor resp. 30,50,70 en 90 euro.
20 minuten voor de Turken en 45 minuten voor den Ollanders :biggrin:
NieuwTeddyBeertje
31 maart 2018, 01:32
Heb zelf altijd IPAD bij met een muziek mix van precies een uur. Hiermee weet ik zeker dat ik een mooi vol uurtje heb met een dame. ff na kletsen in dat uurtje kan ook prima
Hooker lover1
31 maart 2018, 10:14
In Goch ook nog altijd: 20,30,45 en 60 minuten voor resp. 30,50,70 en 90 euro.
20 minuten voor de Turken en 45 minuten voor den Ollanders :biggrin:
Zijn er ook tarieven voor 10x 20 min:biggrin:
Eddy_V
31 maart 2018, 10:26
Zijn er ook tarieven voor 10x 20 min:biggrin:
Valt ongetwijfeld te regelen, als je je snor laat groeien zeggen we dat je een arme maar potente Turk bent ;)
blauwebeer
31 maart 2018, 10:28
... maar wat niet is kan nog komen:biggrin:
Probeer Bulgaarse Victoria in SixSens eens, als ze er nog terugkeert uiteraard ... :biggrin:
Hooker lover1
31 maart 2018, 11:02
Valt ongetwijfeld te regelen, als je je snor laat groeien zeggen we dat je een arme maar potente Turk bent ;)
Introduceer me dan maar eens in goch:biggrin:
mentholbear
1 april 2018, 23:13
Ik ben ook graag correct en netjes,maar dat overdrijven is er misschien net teveel aan.
In een goede kamergang,waarbij men weleens spreekt over een zogenaamde klik,zit altijd enige spontaniteit.
Piekeren over minuten,is er dan ook teveel aan.
Recent ervaarde ik weer wat leuks in mijn stamclub.
Ik zette een kamergang in met een dame die mij bekend is,afspraak was een half uurtje.
De chemie zat goed,buiten mijn eigen genot had ook de dame het naar haar zin.
Het half uurtje is om,en correct als ik ben wens ik de sessie af te breken.
De dame geeft aan om verder te sexen tot ik klaarkom,het zou nu toch geen eeuwigheid meer duren zeker:biggrin:
Ik doe erg mijn best het vooruit te laten gaan,blijkbaar voor niets.....want na het klaarkomen wenst de dame wat te roken en zich nog wat te relaxeren.Dit alles niet op mijn vraag,want een half uur is een half uur voor mij.
Resultaat is,bij zulke meiden stap je ook relax en tevreden van de kamer....en zal je makkelijk tot een herhaling komen.
Ook hoeft dit niet elke keer te gebeuren,laat ruimte voor enige spontaniteit.
Als ook de dame er zich goed bij voelt,zal ze echt niet in discussie gaan over enkele minuten!
Snap wat je bedoelt. Maar zo tikt dit beestje nu eenmaal. Ook wel meegemaakt dat sommige dames die ik langer ken, langer op de kamer willen blijven, ondanks de afgesproken kamertijd. Daarbij is het bij beiden wel duidelijk geweest dat er niet extra betaald wordt.
mentholbear
1 april 2018, 23:31
Iemand die pas daarna vertelt dat even nakletsen geld kost die levert me ene streek die ik niet meer vergeet.
Mijn houding tegenover strakke kamertijd komt gedeeltelijk door de beren die wel wensen te betalen om te kletsen met dvps. Van dvps na een pannenkoek sessie wel es vernomen dat ze van de 3 uur soms maar een klein half uurtje gesekst hebben en ze voor de rest gekletst hebben. Dus ik ga er maar van uit dat kamertijd betaalde tijd is.
Ik probeer Door vooraf samen op m'n horloge te kijken, de verleiding tot dat soort streken te voorkomen.
Klopt, daarom kom ik er zo graag.
Dat ze ook een tarief hadden van 75,00 dat wist ik niet.
Nooit overgehad, ik ga een half uur of een uur.
Wie weet komen we ons ooit eens tegen in H7.
Hey, dat van 75 min wist ik ook niet.
Heb zelf altijd IPAD bij met een muziek mix van precies een uur. Hiermee weet ik zeker dat ik een mooi vol uurtje heb met een dame. ff na kletsen in dat uurtje kan ook prima
Wat een goeie tip eigenlijk. Ik gebruikte iets vergelijkbaars elders al voor, maar nooit stilgestaan om het zo toe te passen...
CLUBSPORT
8 augustus 2018, 18:57
Ik heb dit een aantal jaren geleden eens meegemaakt in FKK world .
Ik wou eigenlijk een half uurtje maar de dame bleef een beetje doordrammen voor meer tijd , uiteindelijk werd het dus 40 minuten en kapte ik de sessie af
toen wou ze ineens 100 hebben voor een uur , ik wou haar 60 geven voor de extra 10 minuten maar dat accepteerde ze niet , toe heb ik ook mijn hakken in het spreekwoordelijk zand gezet en zijn we samen
naar de theke gelopen , die gaf haar vervolgens doodleuk gelijk maar ik weigerde te betalen en wou haar toch de 60 geven en niet meer .
Toen wou ze ineens die extra 10 blijkbaar ook niet meer en liep ze boos weg .
Mij interesseerde het geen reet ik was trots op mezelf dat ik me geen oor had laten aannaaien .
Kwibus2
9 augustus 2018, 14:56
Na een prettige wedstrijd ben ik bij PHG eens in slaap gevallen. Werd na anderhalf uur wakker. DVP lachen omdat ik me zo heerlijk had ontspannen.
Heb haar gewoon de tijd betaald. De seks was prima. Het uurtje slaap had me goed gedaan.
De dame vroeg niet om de 90 minuten te betalen. Ze was het gewoon waard.
Het standaard tarief in onze clubhuizen is erg bescheiden, vergeet dat niet.
pietpotent44
9 augustus 2018, 16:47
Na een prettige wedstrijd ben ik bij PHG eens in slaap gevallen. Werd na anderhalf uur wakker. DVP lachen omdat ik me zo heerlijk had ontspannen.
Heb haar gewoon de tijd betaald. De seks was prima. Het uurtje slaap had me goed gedaan.
De dame vroeg niet om de 90 minuten te betalen. Ze was het gewoon waard.
Het standaard tarief in onze clubhuizen is erg bescheiden, vergeet dat niet.
In Badda Bing was er eens (rond 2006-2007) een gast urenlang in slaap gevallen. Iets van 5 of 6 uur slaap. Die 'dame' heeft em toen sneeky verder laten slapen en alle uren a 150e laten betalen. Het exacte bedrag weet ik niet meer, maar het was ergens tussen de 500 en 1000 euro. De man ging nog protesteren, toen ging deze 'dame' de security erbij halen, en heeft toen alles moeten betalen.
Een aantal andere dames uit Badda Bing heeft weleens op escort met een klant zijn portemonnee leeggehaald toen hij in slaap was gevallen op de hotelkamer. En het geld onderling verdeeld. Ze zijn em daarna gesmeerd.
Niet alle dvp's zijn engeltjes :rolleyes:
Kwibus2
9 augustus 2018, 17:41
" Niet alle dvp's zijn engeltjes "
Is helemaal waar.
Aan BB bewaar ik geen goede herinneringen.
Arrogante leiding, matige line up.
Security maakt bij mij weinig indruk, zoiets flikken ze mij niet.
Bij escort ben je erg kwetsbaar, verhaal is lastig bij incidenten.
Nog nooit een escort dame gehad. Hou niet van verrassingen.
Ga liever naar saunaclubs.