PDA

Volledige versie bekijken : Düsseldorf, Vicky / Andra (Roemeense) ex-H7



bad pritt
17 mei 2012, 13:51
http://heaven7-saunaclub.de/bilder/galerie/e0f3252766b74a187b420a65e6d248ef_3_0.jpg

bad pritt
17 mei 2012, 13:57
Andra is een schat.
Zeer prettig in de omgang en met een geweldig mooi lichaam, brede heupen slank, sexy gezicht en ogen een killerbody met grote strakke borsten.

Spreekt redelijk engels.

Op de kamer is haar service zeer goed, goed tongenzoenen, veel intimiteit, zeer goed pzc, zeer goede nmc in alle standjes.
Een zeer aktieve dame, die je echt wil plezieren en weet hoe dat moet, je houdt je kruit niet lang droog.;)
Draait van cowgirl zonder uitpluggen zo in reverse...9 out of 10 points for technical skills.

rmjhexe
18 mei 2012, 13:42
ik was met haar woensdagavond en was bad pritt te snel af:hah:,alles stimmt en het herhalingsrisico is 100 procent:angst:

De Shyman
11 juni 2012, 17:44
Andra

1e deel.

Moedertje van 20 maar wat een lichaam. Het kleine schijn van een buikje (restant van moederschap) geeft nog meer zachtheid aan dit figuurtje Prachtige iets hangende iets groter dan b-cup (maar hoe meet je dit) zachte rondingen naar beneden toe en een paar fraaie benen.

Haar gezicht is heel fraai. Een mooie rechte neus prachtige ogen met een mond die je wel moet zoenen. Echt een heel mooi ( en ook lief meisje) Iets verlegen ontdeed ze zich onder mijn keurende blikken van haar lingeriesetje. Tongzoenen is kennelijk een specialiteit van haar want ik lustte daar wel pap van. Ik had echter plannen. Ik legde haar op haar buik en vroeg haar te ontspannen. En tijdens de massage gebeurde dat steeds meer. Toen ik na de massage naast haar ging liggen opende ze haar prachtige ogen en fluisterde: ‘thankyou’. Voorzichtig begonnen we weer te zoenen. Dat ging over in heftige tongzoenen. De Shyman wilde haar wel proeven en zakte naar haar fraaie doosje en begon te beffen. Dat dat zeer gewaardeerd werd bleek uit de vocht stromen die loskwamen en de latere trillingen en schokken. Daarna bewerkte ze vaardige handen en mond De kleine Shyman. Bij het schuren dat daar op volgde zag ik bij haar ook weer lust in de ogen. Het rubber werd aangebracht. In cowgirl reed ze zich voor de tweede keer klaar. In missio het karwei geklaard. Voor beiden was het douchen een noodzaak. Na nog even in elkaars armen te hebben nagenoten de gang naar de douches maar gemaakt liever waren we samen blijven liggen en in slaap gevallen. (wat een feestje zou het wakker worden kunnen worden!)

2e deel

Op de kamer werd zonder schroom de lingerie uitgegooid en de hakken uitgeschopt. Ze stapte op het bed en begon heftig te tongzoenen. De reactie bij De kleine Shyman was niet minder heftig. Onmiddellijk werd een condoom aangebracht. Mevrouw duwde me op bed en klom weer op me. Andra ging even voor eigen genot zo bleek. Wild werd ik bereden. Ze knalde door de muur van het orgasme en was even stil.
Na doggy het wapen zelf ter hand genomen en haar om mijn gezicht laten plaatsnemen zodanig dat ik omhoogkijkend in haar ogen kon kijken. Terwijl zij klaarkwam op mijn tong (en mijn kaak bijna ontwrichte) liepen ook de laatste genot sappen uit De Shyman.

Deze dame wordt toegevoegd aan de shortlist!!!

hara1d
13 juli 2012, 18:52
mag worden verplaatst naar Krefeld, Oppumer straße1:
http://www.girl-finden.de/5037

bad pritt
19 november 2012, 10:46
Deze meid is terug en hopelijk blijft ze hangen, service zeer goed, echt vuur, nu zeer slank en super goed zag ze eruit:

http://heaven7-saunaclub.de/bilder/galerie/e0f3252766b74a187b420a65e6d248ef_2_0.jpg

Piet Plezier
21 november 2012, 13:35
is alweer vertrokken.

Horny_one
28 november 2012, 19:52
De verhuiswagen is daarna doorgereden naar Düsseldorf: Vicky (http://www.kontakt24.de/hobbyhuren/36808/duesseldorf-40211-vicky.html)

Horny_one
28 november 2012, 19:55
is alweer vertrokken naar Düsseldorf: Vicky (http://www.kontakt24.de/hobbyhuren/36808/duesseldorf-40211-vicky.html)

Piet Plezier
28 november 2012, 20:04
AO K24 Info Brandneu!
Vicky (20) dauergeiles AO-Luder!

Jungs!
Ich bin ein dauergeiles Luder! Sexy, immer gut drauf, unersättlich und für jeden Spaß zu haben!

Bin 20, 165, KF36, BH 70B/C, schwarze Haare, braune Augen und habe heute meine klatschnasse Muschi ganz blank rasiert.

Ich will geküsst werden, du machst Sex am besten ganz pur und ohne lästiges Gummi mit mir, spritz voll rein!
Französisch ohne, 69, lecken, schmusen, Vibratorspiele, Köperbesamung, gekonntes Striptease, FE, Busenspielchen, erot. Massage und gerne auch tabuloser Dreier mit meiner Freundin!

Mein Temperament: Wild und zügellos, aber auch zärtlich und liebevoll!

Besuch mich und lass uns Schweinereien machen (komme auch zu Dir)!

Horny_one
28 november 2012, 21:37
AO K24 Info Brandneu!
Vicky (20) dauergeiles AO-Luder!

Jungs!
Ich bin ein dauergeiles Luder! Sexy, immer gut drauf, unersättlich und für jeden Spaß zu haben!

Bin 20, 165, KF36, BH 70B/C, schwarze Haare, braune Augen und habe heute meine klatschnasse Muschi ganz blank rasiert.

Ich will geküsst werden, du machst Sex am besten ganz pur und ohne lästiges Gummi mit mir, spritz voll rein!
Französisch ohne, 69, lecken, schmusen, Vibratorspiele, Köperbesamung, gekonntes Striptease, FE, Busenspielchen, erot. Massage und gerne auch tabuloser Dreier mit meiner Freundin!

Mein Temperament: Wild und zügellos, aber auch zärtlich und liebevoll!

Besuch mich und lass uns Schweinereien machen (komme auch zu Dir)!

Tja, als je uit die link toch aan het kopieren bent, zet er dan ook maar het telefoonnummer bij.

Piet Plezier
28 november 2012, 22:06
Dat mag niet geen telefoon nummers hier.