PDA

Volledige versie bekijken : Naar wat voor sauna ga jij vroeg ze.....

Paulschen
20 mei 2012, 09:42
Ik ben de laatste 4 maanden niet meer naar Partytrefs geweest, maar naar parenclubs. Is heel anders, maar het heeft ook wel iets.

Maart goed, ik vertel nog altijd dat ik naar de "sauna" ga als ik er tussenuit piep. En het is de waarheid, ik pak altijd een saunatje, maar het heeft wel iets "extra's".

Twee weken terug ineens thuis de vraag naar wat voor sauna's ga jij, en wat doe jij daar? In eerste instantie in alle toonaarden ontkend, maar duidelijk dat ze het niet geloofde....

Uiteindelijk verteld dat ik bereid was alles op te biechten, maar verteld dat als ik dat zou doen zij mij met 100% zekerheid zou verlaten. En toen werd het stil.....

Zij heeft mij niet verboden naar de sauna te gaan, en ik ben ook nog geweest. Wij hebben geen ruzie.
Vindt zij het prima zo????

Hoe dit verder gaat, geen idee...

marcuswally
20 mei 2012, 10:21
Bij de normale sauna's moet je je eigen badjas, slippers en handdoeken meenemen. Als je regelmatig gaat is het verdacht als je zonder attributen gaat en thuis komt.

Ik weet niet hoe jouw relatie in elkaar steekt. Ik heb het een keer meegemaakt dat me werd aangeboden dat ik wel seks met andere vrouwen mocht hebben, maar geen liefde!

Maar dit is een illusie, het wordt toch altijd tegen je gebruikt. Tenzij ze zeer financieel afhankelijk van je is. Succes!

Smittie
20 mei 2012, 19:35
Bij de normale sauna's moet je je eigen badjas, slippers en handdoeken meenemen. Als je regelmatig gaat is het verdacht als je zonder attributen gaat en thuis komt.

Bij normale sauna's kun je altijd badjassen, slippers en handdoeken huren. (Bv. Bussloo bij Apeldoorn, Zwaluwehoeve bij Harderwijk, enz.) Dus is niet noodzakelijk dat je die van huis meeneemt en heeft als voordeel dat je ze ook niet nadien hoeft te wassen (vrouwtje weer blij!!)

Don Rudo
21 mei 2012, 18:50
Hoe dit verder gaat, geen idee...

Sportieve revanche van je vriendin via Don&Ad productions?