PDA

Volledige versie bekijken : Verversrui 28/4 Sabina

dé connaisseur
20 mei 2012, 15:41
Kenmerken:

Mooie grote, blonde dame met bruin geverfd ertussen. Prachtig gebit, lief, sexy en lange benen, natuurlijke B, vriendelijk, beetje passief, nachtshift

Ik was in de nacht op wandel en besloot Sabina te bezoeken. Bij mijn vorige doortochten, was ze immers altijd bijzonder lief tegen mij. Het is een vrij grote en slanke dame, met een mooie gebit en prachtig lijf. Ze heeft blond haar dat naar onder toe wat bruin geverfd is. Ik vind dat het haar sexy staat. Daarom besloot ik 50 euro aan haar te spenderen.

Bij de welkom, was Sabina bijzonder vriendelijk en lief tegen mij, ook een beetje schuchter maar toch was het ijs al gauw gebroken. Ze friste haar zelf op voor het spel en ik besloot uiteraard hetzelfde te doen. Hierna belanden we samen op bed.

Ze begon me eerst uiterst zacht te strelen, waarbij ook mijn tepels niet werden vergeten. Mijn kleine vriend vond al die mooie, vrouwelijke aandacht oké en begon al in forme te komen. Nadat ik wat met haar tieten had gespeeld, ging het condoom erover en pijpte Sabina lekker.

De blowjob die ze me gaf, was gevarieerd, speels en zeker oke te noemen. Toch is ze geen toppijpster. Tijdens het pijpen kwam ze zo naast mij zitten, dat ik haar overal mocht aanraken. Dit heb ik niet onbenut gelaten.

Na enkele minuutjes vroeg ze zacht of ik haar niet wou neuken. Dat was niet in dovemansoren gevallen en ik bestierde haar in missionaris waarbij ze haar beentjes hoog optrok. Wel sloot ze helaas haar ogen toen ik mijn nummer aan het maken was. Ik voelde het al opborrelen en besloot haar dan maar in mijn favoriete positie te zetten: op zijn hondjes.

Zo hield ik het nog enige tijd vol maar moest, ik me toch ook weer overgeven. Het was weer veel te snel voorbij.

Sabina is een leuke Roemeense dame, die qua uiterlijk zeker niet misstaat in het straatbeeld. Ze heeft ook alles naar behoren uitgevoerd maar helaas miste ik wat enthousiasme van haar kant. Mogelijk als je haar beter kent of wat meer besteed dat ze wel los zal komen. Ik weet het niet. De wandelaars die in haar geďnteresseerd zijn, moeten haar toch niet links laten liggen want het is zonder meer goed te noemen zonder top te zijn.