PDA

Volledige versie bekijken : SKW Wandeling Zomer 2012

Jansen
23 mei 2012, 23:58
Vanaf hier graag reacties en aanmeldingen voor de wandeling in Antwerpen.

Anver en de Sub hebben in het verleden al meerdere wandelingen gelopen als gids voor het forum.

Nu wil Jansen en Big 30 dat dit weer herhaald wordt met bovenstaande ijsberen en ook beren die er al eens bij waren.

o.a. Raul7,Lustman,sonny,Porsch en andere die ik zo even vergeet.

De schrijvers van heden graag ook een reactie hier zodat we een datum kunnen gaan prikken rond de laatste vrijdagen van juni of begin Juli
We drinken dan eerst een Pint (Duvel,Jupiler,Hoegaarden,Maes of een Corstendonck )
Daarna wandelen, en met goed weer een terrasje pakken daarna nog een wandeling met een bezoek bij een van de dames ( Jansen gaat altijd even ) en daarna een frituur als afscheid.
Mocht het zijn dat er weer mensen die die balletje balletje spelen dat hoop ik daar net als de vorige keer weer E.400,- te winnen.

(laatste keer waren deze gasten niet blij met mij en wilden dit terug veroveren zonder het spel balletje te spelen,maar Jansen is niet gek en bang dus ging er
met E.400,- geneukt en gedronken weer naar huis.) :biggrin:

Ik zal jullie aan Anna voorstellen zodat deze Anna hoge ogen gaat gooien als beste dame van het skw dit jaar.

Big30
24 mei 2012, 23:48
Er hebben zich per IM al 3 gidsen aangemeld, Jansen niet eens meegeteld :biggrin:.

Nadere info over datum etc. volgt per IM.

Jansen
28 mei 2012, 22:58
Meld je hier of via I.M. !! zodat we kunnen zien met wie we gaan

Mensen geef even aan wie er bij willen zijn op de wandeling van het SKW.

Gratis entree deze avond dus Belgen meld je aan.

Via I.M. houden we je op de hoogte

dé connaisseur
31 mei 2012, 21:13
Ik meld me ook aan.