Volledige versie bekijken : Miriam (PHG)
Willem2
18 augustus 2006, 09:38
Naam : Miriam ( ook werkzaam geweest als Chanel in Relax)
Haarkleur/-lengte : Donkerbruin/halflang
Lengte dame : 1.60
Postuur/Cupmaat : Slank/B
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits, Engels
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings : Nee
Service : Goed; TZ, beffen, NMC, PZC, FT
Bijzonderheden : Voorheen in PHG en GT, onder 'n andere naam. Hele aardige meid. Weekend-dame beginnend op donderdag ;)
Hollandmale
18 augustus 2006, 10:43
Had Chanel 4 maanden geleden al in Relax ontmoet, had haar toen 'n jaar niet meer gezien. Toen was ze wat kilootjes aangekomen, maar die zijn er allemaal weer af en is ze weer net zo slank als anderhalf jaar geleden in Duitsland ;). Ze was weer lekker als vanouds in de kino bezig, waar ze HM zelfs in het donker herkende :D.
Wagons-Lits
18 augustus 2006, 17:22
Afgelopen donderdagmiddag net als HM hernieuwd kennisgemaakt met Chanel, die ik - in aanzienlijk blondere uitvoering - kende uit het Duitse circuit (zij mij ook, trouwens, maar ik was nooit blond ;). Chanel zegt zich goed thuis te voelen in de wat lossere sfeer in Relax, en haar attitude en service is er naar. Wat gezeten, gekletst, samen gegeten, alles even vriendelijk en niks geen haast en daarna eens rustig naar een kamer.
Op de kamer een prima demonstratie hoe een degelijke FKK / sauna -dienstverlening er uit hoort te zien. Een ruim aanbod, een dikke voldoende op alle onderdelen en (excuseer mij) dat alles geserveerd met een haast on-Duits gevoel voor humor. Warm aanbevolen.
Hollandmale
23 september 2006, 01:08
Ik weet niet of ik het mag vertellen.....Eigenlijk niet, maar je hebt het inmiddels al gedaan, dus laat maar :o.
Nu Chanels identiteit bekend is: ze is 's-weekends vaak in Relax.
Niet altijd, maar vandaag (zaterdag) in elk geval wel :smkiss:.
lustman
24 september 2006, 13:54
Niet altijd, maar vandaag (zaterdag) in elk geval wel :smkiss:.
Spijtig genoeg vertrok ze om 19u. :heul:
Hollandmale
7 oktober 2006, 17:32
Chanel is weer aanwezig en blijft tot a.s. donderdag :luvlove:.
Hollandmale
27 oktober 2006, 20:26
Chanel is deze week in PSW gesignaleerd :smile2:.
Zero
30 november 2006, 16:37
En volgens HM en Willi 69 weer in PHG
Willem2
30 november 2006, 17:01
Ik denk dat ze ook weer onder de oude naam Miriam verder gaat ;)
Succes ermee :freu:
Groeten Willem2 :wink:
Rex
18 februari 2007, 22:15
Afgelopen zaterdag met deze Duitse Miriam meegeweest. Leuke spontane meid dus ik dacht dat zit wel snor. Op de kamer vol overgave zoenen en daarna begon ze me lekker te pijpen. Echter ik rook de hele tijd een beetje een zure ( zweet voeten ruikende) lucht.
Ik voelde me opeens niet zo lekker meer en verzocht om een condoom zodat ik haar dan maar van achteren kon nemen.:fuck:
Op een gegeven moment sessie gestopt en werd het condoom eraf gehaald. Ze dacht dat ik het niet zag, maar tot mijn verbazing zag ik dat het condoom helemaal rood was geworden. Typisch gevalletje ongesteldheid:confused: Deed net of mijn neus bloedde :rolleyes: en liet me vervolgens verder pijpen en liet alles vervolgens in haar gulzige mondje verdwijnen.:rubbel:
Wellicht had ik de sessie helemaal moeten staken na het rode condoom incident, maar omdat ik best geil was dacht ik, ik ga gewoon door tot het bittere eind. Vind dit dus eigenlijk niet kunnen, dat ze gewoon door werken terwijl ze gewoon hun maandelijkse periode hebben:wand:
Herhalingsgevaar ZERO:loud: Maar ik blijf het wel een lekker ding vinden.
blauwebeer
11 april 2007, 21:56
Deed net of mijn neus bloedde :rolleyes: en liet me vervolgens verder pijpen en liet alles vervolgens in haar gulzige mondje verdwijnen.:rubbel:
En zij deed waarschijnlijk net of de rest bloedde ... :mad: :teuflisch :ranting2: :huch: :angryfire :madgo:
:mad:
Knabbel
11 april 2007, 23:50
Dit weekend vernomen dat ze momenteel in de buurt van Stuttgart zou werken.