PDA

Volledige versie bekijken : Wie o wie??



Fritzzz
18 augustus 2006, 10:15
Afgelopen woensdag weer ns sinds een paar weekjes, een paar uurtjes in Oedt geweest. Was druk maar vnml met Stamgasten, de dames zaten er maar verveeld bij.. Drie sessies gehad waarover later meer. echter...

Wie o wie is de blonde dame, hooggehakt, zwarte body, geen tatoos dacht ik, wel een navelpiercing, blond haar, kort tot halflang in een staartje met een opvallende pony gestyleerd. In de verte lijkt ze wel wat op Nicky die inmiddels niet meer werkzaam is...

Wie o wie heeft ervaringen..?

Fritzzz
18 augustus 2006, 11:40
Afgelopen woensdag weer ns sinds een paar weekjes, een paar uurtjes in Oedt geweest. Was druk maar vnml met Stamgasten, de dames zaten er maar verveeld bij.. Drie sessies gehad waarover later meer. echter...

Wie o wie is de blonde dame, hooggehakt, zwarte body, geen tatoos dacht ik, wel een navelpiercing, blond haar, kort tot halflang in een staartje met een opvallende pony gestyleerd. In de verte lijkt ze wel wat op Nicky die inmiddels niet meer werkzaam is...

Wie o wie heeft ervaringen..?

Oja bytheway, ze heeft zeker cup C tot misschien wel DD

11cc
18 augustus 2006, 12:28
Ik zeg spontaan Jacky

ericramses
18 augustus 2006, 12:35
Dan is Jacky tijdens haar afwezigheid langs de dokter geweest. Voor zo ver ik mij herinner beschikt Jacky over een A- tot B- cupje. Ik ga mij er volgende week eens van vergewissen en laat mijn bevinding dan weten.

Prettig weekend !

Flipper
18 augustus 2006, 13:25
Is dat die dame met het blinde darm litteken?

Tiga
18 augustus 2006, 16:14
Is dat die dame met het blinde darm litteken?

dat is Anja, maar is niet deze dame, heeft lang haar en geen piercing

Willem2
18 augustus 2006, 16:18
Ik zeg spontaan Jacky

Nee en ook niet duitse Jacky want dan heb je een hele boomtatoeage gemist.......

Willem2
18 augustus 2006, 16:30
Joh Frits ik weet wie jij bedoelt. Is een wat nors kijkende dame met enorme borstpartij die er nu zo'n 3/4 weken is. Maar ben even de naam kwijt. Service redelijk tot goed. Als je eenmaal met haar aan de praat komt ontdooit ze wel.
Naam komt morgen.....

Willem2 :wink:

Willi69
18 augustus 2006, 17:32
Nancy?

Willem2
18 augustus 2006, 17:46
Nancy?

Volgens mij ja..................nu moet Frits het er nog mee eens zijn ........

Groeten Willem :wink:

Fritzzz
19 augustus 2006, 11:06
Nancy zou goed kunnen...Thx..