PDA

Volledige versie bekijken : Arielle (Roemeense)

savesexer
26 mei 2012, 15:41
Naam : Aurelie
Nationaliteit / taal : Roemeense / Engels/spaans/italiaans
Leeftijd : 27
Haarkleur/lengte : lang donker haar
Lengte : 1.70m
Postuur / Cupmaat : Slank / A-cup
Tatoeage / Piercing : ja verschillende kleintjes
Service : TZ, PZC, NMC
prijs: 50 euro
nadelen: veel handinzet tijdens pijpen en soms een beetje te brut

Aurelie is zo mager dat ik eigenlijk schrik had om ze te breken. Ze heeft wel mooie borstjes die in evenredigheid zijn met haar lichaam. Ze werkt een zestal dagen en heeft veel heimwee. Tijdens het inleidend gesprek, van een uurtje, werd ze dikwijls emotioneel. Ze heeft echter een goede babbel, engels, en een volwassen kijk op het leven. Op de kamer neemt ze initiatief en kust redelijk. Ze pijpt met veel handinzet en soms een beetje te brut. De befbeurt leverde het gewenste resultaat en ze kwam 2 keer luidruchtig en hevig. Ze is heel gespierd en deze zijn staalhard. Toen ze me besteeg heeft ze me zeer hevig en lang bereden zonder een krimp van vermoeidheid te geven.

fervent
26 mei 2012, 15:52
Volgens mij heet deze dame Arielle. Ik heb haar gisteren ook bezocht en is was meer dan tevreden. Het was een mooi half uurtje waarin we vooral probeerden in het italiaans met elkaar te communiceren. Na een leuk gesprek werd het tijd voor actie. Heel lekker zoenen en met veel gevoel pijpen. Ik merkte wel dat ze er nog niet zolang werkt: het is heel oorspronkelijk zoals ze vrijt. Het leek alsof ze maar één ding wilde: eens echt lekker neuken en lekker klaarkomen. Ze ging er lekker voor liggen in missio en ik deed het heel rustig aan. Dat was niet echt wat ze wilde: het werd alsmaar heftiger en lekkerder. uiteindelijk kwamen we klaar. Heerlijk. Aan te raden deze dame. Ik hoop dat ze zo oorspronkelijk blijft vrijen.

Rudi_NL
26 mei 2012, 20:57
Arielle is echt superknap en ”Neu im Haus” (althans zaterdag 19 mei 2012 was naar eigen zeggen haar eerste werkdag)!!! Ze heeft een heel mooi slank en ultra strak lichaam (lekker mager). Mooie lange benen, lange zwarte haren en grote donkere ogen maken haar tot een heerlijke verschijning. Alleen bij het zien van deze mooie dame begon mijn voorvocht al spontaan te lopen. Grrr…..wat een lekker ding!!! Voor mij persoonlijk is Ariel één van de lekkerste optick fick-dames die ik ken.
:cool:

In de barruimte was ze erg rustig en stil (weliswaar haar eerste dag in Babylon), maar op de kamer leek het wel een orkaan!!! Heerlijk en flink tongzoenen, goed pijpen en superhard en diep neuken. Tijdens het neuken hield ze mijn lichaam stevig vast, trok me naar haar toe, likte mijn gezicht en tongde als een bezetene tijdens het neuken. Ik werd dan ook helemaal gek van verrukking en vulde na 15 minuten haar hete, nauwe gleufje (het condoom dan). Vervolgens hebben we uitgeput en bezweet nog 10 minuten in elkaars armen gelegen. Hierdoor kreeg ik eigenlijk weer zin, maar ondanks dat hield ik het toch maar op een €50,-sessie. Het herhalingsgevaar is zeker 100%. Verder is Arielle een aangenaam gezelschap en ziet er veel jonger uit dan dat zij is (ondertussen schijnbaar 27 jaar). Dus optisch jong en neuken als een ervaren dame!!!
:smiley:

lustman
27 mei 2012, 23:07
Het heeft een tijdje geduurd , maar uiteindelijk dan toch Rudi_NL ontmoet. Ik vroeg of hij al naar de kamer geweest was ? Ja , hoor ! Met Arielle , een voor mij onbekende dame in Babylon. Toen ik ze van dichtbij zag en de uitleg van Rudi_NL kreeg...ging ik voor de bijl.

Deze slanke knappe verschijning houd buiten verwachting van een stevig potje neuken. Verder een topsessie over de ganse lijn.
Bij deze heeft Babylon weer een topper bij in huis.

Herhalingsgevaar : zeker !

vrije jongen
11 april 2013, 21:25
Ik zie net op de site dat ze er sinds vandaag weer is! Misschien toch proberen nog naar de Lustparty te gaan!

Wijze grijze
17 april 2013, 18:21
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=311214&highlight=#post311214

Dat zou echter niet al te lang op zich laten wachten. Ik kon m’n ogen niet van een langharige blonde getailleerde superslanke gespierde tiener afhouden. Optisch paste ze meer dan 100 % in de Wijze-Grijze Girlscategorie. Het was Ariëlle

3993

Naam : Ariëlle
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
Leeftijd :28 ! (als je haar ziet geloof je het niet)
Haarkleur/-lengte : Blond uit een potje. Krullend (na het douchen: sluik) tot halverwege de rug.
Lengte dame : 1,73 mtr
Postuur/Cupmaat : skinny, 43 Kg maat 30/ strakke A-cups
Tatoeages/Piercings :
Service: PZC/ NMC/ 69/TZ/ EL
Voordelen: Absolute sixpack body. Perfecte optiek. Intelligente sex
Nadelen: .
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : EUR 50,=
Extra’s bij het bezoek: Zeer lieve servicegerichte meid
Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10

Met Ariëlle moest dringend kennis gemaakt worden. En aan de bar bleek ze al een zeer aangename gesprekspartner te zijn. Omdat de muziek daar toch wel een beetje bij een gesprek hindert, stelde Ariëlle voor om naar de grote bank te verkassen. Uiteraard werden daar na verloop van tijd al eerste tedere TZ uitgewisseld. Aangezien het gesprek nogal persoonlijk werd, verkasten we naar de bioscoop. En daar bleek dat deze meid een ongelofelijke achtergrond heeft en heel wat in haar mars heeft. Voor wat betreft haar kamerkwaliteiten had ik geen enkel idee, maar alleen al op grond van de chemistry tussen ons en zeker vanwege haar stunning optics, moest het met haar gaan gebeuren. Dus toen een kamer vrij werd, gingen we voor het echte werk. Ariëlle’s lichaam is een echte hardbody. Ze zat helemaal op mijn golflengte en dat bleek ook tijdens het PZC. Met haar sprekende ogen wist ze precies m’n gevoelige snaren te raken. Haar vragende tevreden blik was het waard om ingelijst te worden, toen ik liet blijken hoe perfect ze bezig was. Bovendien hing naast het bed een grote spiegel en Ariëlle showde gewillig haar kleine strakke spleetje. Dat moest gebeft worden. Dus snel in 69 gewisseld. Ariëlle laat zich heerlijk likken en hiermee kun je heel goed de intensiteit van haar pijpkunsten sturen. Tijdens het likken in 69 was ik getuige van haar orgasme. Ik zag gewoon haar poesje en sluitspier ritmisch samenknijpen en tegelijk voelde ik haar tongactiviteit om Wijze Stijve verhevigen en daarna verslappen.
Tijdens het aansluitende neuken ging ze langdurig in cowgirl op me zitten en deed werkelijk alle moeite om me te laten komen. Ondertussen keek ze me met een superieure blik aan. Zo op een manier van: jij hebt mij laten klaarkomen, nu ga ik jou laten klaarkomen. Dit zou een machtsspel worden. Supergeil, want dit soort mindgame met een topvrouw is enorm erotisch. En hiervoor was ik bij Ariëlle aan het juiste adres. En daarbij nog eens die toplooks. Zaaaaaaaaaalig.

Een ander mooi moment was om haar al tongzoenend in missio te nemen. Daarna ging ik op m’n knieën zitten en tilde haar 43 kilo wegende body onder haar billetjes op en hield haar voor Wijze Stijve. Hierdoor moest zij haar buikspieren aanspannen en zag je duidelijk haar sixpacks en hoe strak ze in haar vel stak. Allemaal geen probleem voor Ariëlle. Ondanks haar fragiele lichaam gaat ze goed mee en kan ze veel hebben.
Bij mijn orgasme bleef ze heerlijk met haar tongetje over Wijze Stijves kale muts polijsten. Just the way I love it most.
Jullie kunnen gewoonheidgetrouw punten van mijn waardering aftrekken, maar voor mij zorgde deze ideale combinatie van looks, mental chemistry en fysieke kwaliteiten voor een welgemeend Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10

..........Om 01:15 was ik gedoucht en aangekleed en klaar om af te rekenen en naar huis te gaan, toen Ariëlle als afsluiter nog een super erotische paaldans show weggaf, ofschoon er vrijwel niemand meer was. Ik ging er meteen bijstaan en werd getrakteerd op talrijke uitgebreide spread eagle standjes. Zeer, zeer slecht voor m’n testosteronniveau, maar helaas ging Babylon sluiten en kon er niet meer gekamerd worden.

vrije jongen
18 mei 2013, 16:07
Dame is in World gesignaleerd; ik krijg steeds meer zin in de 10 jaars party...

vrije jongen
8 juni 2013, 17:20
Voor fans: ze schijnt nu al een paar dagen in Sharks te zitten.

Mods, laat nog maar even staan, want ze schijnt nou niet enorm druk geboekt te worden in Darmstadt.

vrije jongen
13 juli 2013, 11:07
Madam is aan het clubhoppen: nu in FKK Darling http://www.fkk-club-darling.de/Ladies/5046793

Ken ik niet, maar lijkt vlak bij Oase te liggen...

vrije jongen
7 januari 2014, 22:04
--> geen idee of het waar is, maar volgens een lokaal forum kunnen fans het inmiddels in The Palace proberen.

vrije jongen
21 maart 2014, 17:51
Holy mother of Jeesis! Ook weer terug op het oude nest in Babylon!!

MiniME
22 maart 2014, 14:00
En ook weer helemaal in haar element als paaldanseres in Babylon.

Samen met nog paar andere nieuwe superslanke (< 45 kilo) meisjes lijkt Babylon steeds meer op Samya: dansende beauties, maar pas op voor je ermee naar de kamer gaat! :cool:

Genoemde lolita's hadden het dan ook niet druk, de vollere service kanonnen des te meer! :)