PDA

Volledige versie bekijken : Aken, Antoniusstrasse 29, Fon

Wijze grijze
28 mei 2012, 17:41
Een zeer ervaren Thaise lady met een ongelofelijk goede erotische massagetechniek. Ik ben er al diverse keren geweest en er altijd zowel geestelijk als lichamelijk volledig ontspannen van teruggekeerd.
Zij verstaat de kunst om je tot rust te laten komen en concentreert zich dan volledig op je “center of manhood”. Ze gebruikt hierbij lekkere olie en vergeet ook plekjes niet waarvan je je misschien nog niet eens bewust was hoe lekker dat voelt. Hygiëne staat bij haar heel hoog in het vaandel. Elk bezoek begint bij haar met een lekker wasje aan de wastafel. Momenteel is Fon een tijdje op vakantie geweest in Thailand, maar is inmiddels weer terug in Duitsland en zal een dezer dagen weer aan het werk gaan.

Massi
19 oktober 2012, 17:41
Een aantal weken geleden bij Fon(nie) geweest.
Ze ontvangt je lief en vriendelijk in de mooiste en grootste kamer van het pand beneden in de kelder.
Onmiddellijk stelt ze je op je gemak en voor dat ze begint wast ze zichzelf en mij grondig.
De kamer is echt een pluspunt met een ruim bed en een mooie grote spiegel erachter. Het voorspel is goed, het pijpen kan iets beter maar voor de rest niks te klagen. Ze neemt ruim de tijd voor je en ik heb haar beide keren in verschillende standjes goed kunnen nemen. Ook blijft ze je tijdens het spel geil in de ogen aankijken.
Verder kan ik er nog aan toe voegen dat ze als Thaise wel lekkere mooie rondigen heeft en dat vind ik een extra troef! Heerlijke meid!

Mij ziet ze zeker terug!

Wijze grijze
6 november 2012, 22:58
Kom net uit Aken terug.
Heb Fon idd weer aangetroffen. Naar eigen zeggen heeft ze een pause van 7 maanden achter de rug, waarvan ze het grootste deel in Thailand heeft doorgebracht.
Gelukkig heeft ze haar oude talenten nog niet verleerd en wist al m'n zwakke en gevoelige plekjes weer uiterst sensueel te bewerken. Je vergeet jezelf volledig en geeft je helemaal aan haar verzorgende handjes over als je haar eeuwige lach in haar vriendelijke gezicht ziet. Ik heb tot het uiterste genoten en ondanks m'n escapades van gisteren in La Luna in Moers kon Fon er een spetterend orgasme uit toveren.