PDA

Volledige versie bekijken : PAUSCHALCLUB <-> SAUNACLUB - De kosten of ???

Wijze grijze
28 mei 2012, 18:42
Heb sinds enige dagen dit forum ontdekt en al enkele van mijn ervaringen gepubliceerd. Ik zal er beslist nog meer laten volgen.
Een moderator moet maar even bepalen of deze thread op de juiste plaats geopend wordt. Ik wil hem eigenlijk zowel bij Pauschalclubs als ook bij Saunaclub plaatsen.
Heb tot nu toe alleen red light districts bezocht en sinds kort ook het geweldige fenomeen Duitse Pauschalclubs ontdekt waarover ik razend enthousiast ben. Je betaalt één keer en aansluitend “go your gang (bang)”. Ik vergelijk het met de “all you can eat” formule. Helaas kun je maar zoveel consumeren als je op kunt, terwijl je meer zou willen. Overal zie je iets dat je zou willen proberen, maar je bereikt toch al snel je grenzen. Dit is wel een stimulans om minder te gaan eten, af te vallen en meer sexuele conditie op te bouwen. Maar ja, intussen wordt je ook niet jonger, dus “Carpe Diem” (geneet van ut leave, zoals ze “bie os in Limburg” zeggen)

Het fijne van dit forum lijkt me dat je niet alleen je eigen ervaringen deelt maar ook op andermans ervaringen terug kunt vallen en daarom wil ik graag jullie mening/ advies:
Waarom zou je naar een Saunaclub gaan als je ook naar een Laufhaus of Pauschalclub kunt gaan? Ik heb tot nu toe nog geen enkele Saunaclub bezocht, maar heb het volgende beeld hierbij: je betaalt enkele tientjes entree waardoor je van alle faciliteiten gebruik kunt maken. Verder kun je dan ook met een meisje een kamergang bespreken en afhankelijk van de verlangde/ geboden diensten, spreek je ook een prijs af. Je betaalt dus per dienst. De prijs voor deze dienst ligt dan ook nog eens boven de EUR 30,= voor 20 min die in Laufhäuser gehanteerd wordt.
Volgens mij ben je dus in een Saunaclub ruimschoots duurder uit als je 3 keer een kamergang wilt hebben.
In een Laufhaus gebied heb je een belachelijk uitgebreide keus (Duisburg, Frankfurt). Zelfs in Aken (diverse recensies gepost), Oberhausen of Bochum heb je een redelijk ruime keus. Ook hier hangt het natuurlijk van de persoonlijke klik af om een goede prestatie af te spreken en ook daadwerkelijk te krijgen. Hier heb ik tot nu toe echter nog geen al te negatieve ervaringen mee opgedaan.
Voordeel:

De kosten hier zijn dus redelijk overzichtelijk.
Zeer ruime keus
Geen wachttijd
Soms ontmoet je een absoluut favorietje. Dus dan ben je van een prima sessie verzekerd.
Nadeel:

Geen douchemogelijkheid. Uitzonderingen daargelaten, daar ik soms ook wel eens voor EUR 30,= een soapy massage ervaring heb mogen meemaken.
Trio alleen mogelijk tegen meerkosten
Je spreekt een tijdslimiet af en als je pech hebt, krijg je idd met een klokkijkster te maken. (Schatzi, muss spritzen jetzt)
Fucking trap op trap af. Je hebt dus niet alleen voor de kamer conditie nodig.
In een Pauschalclub is je keus beperkt tot de aanwezige dames, maar er zit altijd wel iets van je gading tussen.
Voordeel:

De kosten per sessie zijn laag.
Je kunt op een website van tevoren zien wie er is, anders kun je even bellen
Je hebt je natje en je hapje inclusief
Geen tijdsdruk
Er is ook ander tijdverdrijf (show, sauna, whirlpool)
Douchefaciliteiten
Actie en plein publiek. Je kunt alleen kijken of actief meedoen
Je wordt ook actief benaderd/verleid. Dit is ook een geile ervaring
De geboden services liggen op een hoger niveau à er is meer mogelijk

Nadeel:

Beperktere keus (Ofschoon ik niet weet hoe groot de keus in een Saunaclub is)
Het kan gebeuren dat er veel gasten zijn à wachttijd
De dame die je op het oog hebt is bezet/ weggekaapt
Entourage en faciliteiten verschillen per locatie

Het moge duidelijk zijn dat voor mij de kosten per sessie een belangrijk argument vormen om mijn keuze te bepalen. Niet om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten, maar puur om persoonlijke financiële redenen. Bovendien staat voor mij wederzijds respect op de allereerste plaats. Ik moet niet het gevoel hebben dat een meid dit werk tegen haar zin, of zelfs gedwongen (.:angst:.huiver.:angst:.) doet. Ik pretendeer hierin niet alwetend te zijn, maar een vooraf gesprekje helpt wel vaak om een goede indruk te krijgen.

Samenvattend mijn vragen met als uitgangspunt de financiële kant:
Waarom een Saunaclub bezoeken, terwijl deze etablissementen toch een flink stuk duurder per sessie zijn?
Wat is nu exact het voordeel van een Saunaclub t.o.v. een Pauschalclub?
Welke Saunaclubs zijn dan toch redelijk betaalbaar (bij 3 sessies)?
Welke Pauschalclubs zijn nog meer de moeite waard? Welke zijn absoluut te mijden? Tot nu toe ken ik McSex in Hamm (8,5/10 reeds gepost), Partytreff MG-Rheydt (6,5/10 reeds gepost), PT-Dorsten (5,5/10 reeds gepost) en PC-Bochum (8/10 reeds gepost).
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen een Pauschalclub en een Partytreff? Is dit hetzelfde?
Misschien kunnen jullie hier je mening over bovenstaande posten en er zo een kleine discussie van maken. Ik zou het in elk geval op prijs stellen om op deze manier iets wijzer van jullie ervaringen te worden en niet onnodig duur leergeld te moeten betalen.
Ik heb al vele discussies hierover gelezen, maar het antwoord op mijn bovenstaande specifieke vragen heb ik er eigenlijk niet uit kunnen distilleren. Ik hoop dat ik op jullie hulp kan rekenen. Bedankt alvast.

Big30
28 mei 2012, 18:54
Een moderator moet maar even bepalen of deze thread op de juiste plaats geopend wordt. Ik wil hem eigenlijk zowel bij Pauschalclubs als ook bij Saunaclub plaatsen.
Ik hoop dat ik op jullie hulp kan rekenen. Bedankt alvast.
Topic verplaatst naar Algemeen en dubbel topic weggehaald (wordt anders wat onoverzichtelijk).

Ik denk dat je al snel veel antwoorden zult krijgen! Een gedeelte van je antwoorden zul je (na enig zoeken) wel in wat andere topics kunnen vinden maar je uitgebreide inleiding en heel concrete en wel te begrijpen vraagstelling verdienen denk ik wel een separaat topic als dit!

Je stelt wel heel veel vragen, allemaal heel legitiem en begrijpelijk, een gedegen en volledig antwoord is denk ik ook niet zo maar te geven (los van persoonlijke voorkeuren van beren voor een bepaald concept).

The Joker
28 mei 2012, 19:11
Grootste nadeel van 'All In' geprijsde clubs is meestal de optiek van de vrouwen.
Vaak is ook de M/V verhouding ongunstig. De meeste van zulke goede clubs liggen ook nog een eind verder weg.
Maar als je niet al te kieskeurig bent en een grootneuker is zo'n pauschalclub natuurlijk 'The Best A Man Can Get'

vrije jongen
28 mei 2012, 19:12
Verschil Pauschal - partytreff is in principe of er in een kamer wordt geneukt, of op een 'speelweide', al begrijp ik dat er partytreffs zijn die ook kamers hebben.

Ik ben slechts 1x in een pauschalclub geweest (Harem Erkrath), maar om het simpel te houden is het verschil met een saunaclub voornamelijk dat de vrouwen mooier zijn en veel betere service geven. Tongzoenen, knuffelen, vingeren, etc. Bad Pritt zal zo wel komen om te vertellen dat hij de beste GFE's heeft in de Vulkan en in pauschalclubs, maar voor de meesten is dit toch een stuk beter te vinden in Saunaclubs. Zelf vind ik dat de betere Sauna/FKK sessies als andere sport dan de 20 (15) minuten raamsessies moeten worden gezien. Daarnaast kun je in de Hessense FKK clubs tussen 100+ mooie en volledig naakte meiden rondlopen, waarvan je zeker 40 graag zou willen meenemen (als de gewenning toeslaat, wordt dit helaas ook minder).

Goedkope saunaclub/FKK club opties zijn er vooral in de Ruhrpott te vinden. Clubs als Penelope en Salome vragen 30 entree en 30 voor 20 minuten (over het algemeen geen saunaclub service). Daarnaast heb je clubs waar je van te voren aangeeft hoeveel sessies je wilt doen (Grimberg, Arabella en meer) wat ongeveer op 100 voor 3x neerkomt. Ook heb je in Willich Heaven7 (30 entree + 30 voor een half uur), wat meer op het klassieke (hier op het forum besproken) saunaclub concept lijkt. Trapje daarboven zit Acapulco met entree van 25/35 en 40 per half uur.

ps ik ben zelf in lang niet alles clubs die ik hier noem geweest en kies zelf vaak voor de duurdere clubs (bv in Hessen), omdat de sfeer, de mooie vrouwen en het service niveau het dat voor me waard zijn.

Wijze grijze
28 mei 2012, 19:46
@The joker. Bedankt voor je reactie. Ik denk dat je opmerking "the best a man can get" de spijker op z'n kop treft. Als de financiën het niet toelaten zul je concessies moeten doen.
@vrije jongen. Willich lijkt me een interessante optie. Zal ik op mijn "to do" lijstje zetten

T&A Addict
28 mei 2012, 20:23
Ik denk dat al veel hierboven is gezegd.
Ik ben nog nooit naar een partytreff geweest. Wat ik ervan begrijp is de keuze en de aankleding minder. Je komt om te neuken en kunt hooguit wat drinken. Ik ben kieskeurig en wil dus veel keus. Maar ik denk ook fysiek, zal me drie keer binnen een paar uur niet eens lukken. Daarom ga ik nog weleens naar een raambuurt, omdat je dan ook op je gemak kunt rondkijken. Voordeel van een saunaclub daar tegenover is dat je niet de hele tijd hoeft rond te lopen in kou en regen bijvoorbeeld en bekenden tegenkomt, je kunt lekker op adem komen na een beurt, je kunt kunt eten en drinken, voetbal kijken en er dus gewoon een lekker ontspannen dagje van kunt maken dankzij welness en sex!

Megaboob
29 mei 2012, 01:31
het verschil:
Heel persoonlijk, maar toch wel het uiterlijk van de dames. Verder ben ik persoonlijk geen type voor openbaar neuken, ik doe het liever prive op de kamer, maar dat kan van ijsbeer tot ijsbeer verschillen natuurlijk!
Ik doe liever 2 a 3 (heel soms 4) sessie per saunaclub bezoek met dames die ik echt superaantrekkelijk vind. kwaliteit over kwantiteit. natuurlijk kan een dergelijk dag best duur zijn, maar gek genoeg heb ik er nog nooit spijt van gehad, en heb ik altijd het gevoel dat ik iets bijzonders beleefd heb voor een bepaalde prijs. als ik het niet kon betalen, ging ik niet, of ging ik minder vaak!

Megaboob

Badslippers
29 mei 2012, 02:10
Ik kan me in zowel saunaclub als "Partytreff/Pauschallclub" als ramenbuurt amuseren. Voor mij is het avontuur en de verrassing in de "Paysex" het belangrijkste. Toch is het soms ook belangrijk om naar de financiën te kijken en dan ben je in een "Partytreff/Pauschallclub" beter uit. In een "Partytreff/Pauschallclub" zijn zoals gezegd de dames over het algemeen minder knap. Het klopt dat de dames soms wat orgasmegericht zijn in deze clubs maar dat zijn ze ook in een saunaclub. Dat interesseert me eigenlijk niet zo. Ik kan absoluut geen 3 orgasmes in een uur krijgen en ik heb ook geen zin om de laatste druppels er kost wat kost uit te laten melken. Je kunt immers ook op een andere manier seks bedrijven. Goede ervaringen heb ik in "Xanten". Als je daar een beetje gelukt hebt is er een redelijke mix van jong/oud, dik/dun, knap/lelijk. "Viersen" en "Reydt" vind ik echt minder qua optiek en service. Zoals vrije jonge aangeeft zijn er ook in het saunaclub segment goedkopere alternatieven. Het grootste verschil vind ik dat je in een saunaclub een hele dag kunt verblijven omdat er "meer te doen is" er lekkere wijven rondlopen, het eten beter is, en de faciliteiten beter zijn. Dan heb ik het wel over gerenomeerde saunaclubs. Het is net zoiets als autorijden. Wil je scheuren dan pak je een "Porsche", moet je verhuizen dan is een busje toch handiger, ga je met het gezin op vakantie dan pak je de "Renault Scenic" en als je alleen een bankstel moet verhuizen pak je een "2CV" want daar kan het dak vanaf en zet je die bank rechtop. De "Lelijke Eend" is trouwens ook de oudste auto want Jezus reed al in zijn "Een(d)tje" door de woestijn. Maar dit terzijde!

bad pritt
29 mei 2012, 12:08
Grootste nadeel van 'All In' geprijsde clubs is meestal de optiek van de vrouwen.
Vaak is ook de M/V verhouding ongunstig. De meeste van zulke goede clubs liggen ook nog een eind verder weg.
Maar als je niet al te kieskeurig bent en een grootneuker is zo'n pauschalclub natuurlijk 'The Best A Man Can Get'

zei de optickficker..in elke pauschalklub ontmoet je leuke vrouwen waarmee het klikt, wil je de fotomodellen neuken ga dan naar een grote saunaclub, maar uit mijn ervaring.. je vind niet snel een erg mooie vrouw met een goede service..en dan nog heb ik veel liever een vrouw waarbij iets terugkomt dan eentje die en programma afwerkt en dan neem ik mindere looks graag op de koop toe.
Tuurlijk zeer mooi en zeer goed heb je ook..maar is een minder dik gezaaid bloemetje.

Bovendien zitten in de betere pauschalklubs ook zeer fraaie vrouwen die in elke grote club tot het gemiddelde behoren.
Geloof je het niet bekijk deze pauyschalklubketen foto+s maar: http://www.pauschalclub.de/bochum/girls

In Globe trof ik 4 roemeense dames- allemaal veel ervaring in grote clubs -die nu hier werken voor 150 euro per dag, en geen stress hebben.Niks lopt langs rechte lijnen. Andrea uit Globe was zelfs van uitzonderlijke schoonheid.

Een sauclub waar je en hele mooie vrouwen vind zoals in de hier doodgeprezen grote clubs, is Heaven 7 in Wilich, daar heb je voor 3 sessies...van 30 minuten ..120 euro in totaal nodig met entree erbij..gun jezelf een lekkere massage van een half uur en betaal 10 euro meer.
verder is acapulco preiswert, met de happy hour entree van 25 euro en 40 euro per 30 minuten sessie.

Denk dat de pauschalklubketen de top van de markt vormt..en verder kan Harem Dormagen wel eens zeer goed zijn, net zoals de inmiddels dichte club Haren Erkrath zeer goed was.
Hoor over Dormagen goede verhalen.
Ik had in Globe Leverkuessen ook hele goede ervaringen en ga daar zeker naar terug.
Schneewitchen is niet de top in pauschalland maar ook daar heb ik me een keer of 4 erg goed vermaakt en zeer goede saunaclub service gehad. Paula is een spetter die ook gross club tauglich is.
Prtytreff Xanten , hier zitten geen fotomodellen meer de girl next door en ook optisch erger dan dat maar de service en de hele belevenis is van uitzonderlijke klasse.

Voor een pauschalklub geld, eigen initiaitief en kontakt leggen maken het verschil.
Voor de passieve ik heb betaald dus ik eis service types is het nooit wat (een vrouw in een pauschaklub krijgt zo weinig per kamer dat ze als je haar niet aanstaat waarschijnlijk afwerkt of weigert) en die worden in elke pauschalklub afgewerkt zonder genade..en komen dan jammeren op de fora dat het zo slecht was.

Partytreff versus pauschalklub
Partytreff..geen afgesloten kamers en meer openbare aktie..er is ook de mix.. kamers en ook vele openbare aktie..bijvoorbeeld Partytreff Emmerich..afgesloten kamers en ook vele openbare aktie.

Waarom een saunaclub ?
In een saunaclub is voor het gemiddelde de kans op een goede service veel groter, in een partytreff pauschalklub moet je zelf veel meer initiatief nemen en een beetje moeite doen om via kontakt leggen een goede service te krijgen.
Daarom zullen velen afgeven op een partytreff/pauschalklub en de saunaclub prefereren.
In een saunaclub heb je meer keuze en zitten optisch meer moie vrouwen.

Zelf als ik zin heb om veel te neuken ga ik naar een pauschalkub of partytreff, bijkomend voordeel is de vaste prijs die je kosten behersbaar en overzichtelijk houdt, wil ik een grote kans op een kwalitatief goede sessie met een mooie vrouw dan ga ik meestal naar een saunaclub. Omdat de goede pauaschalklubs ook 150 euro kosten per dag ( ik neem altijd een dagkaart) en ik dan in een saunaklub goedkoper uitben. Soms trekt ook de openbare sex wel richting Partytreff/Pauchalklub.

bad pritt
29 mei 2012, 12:40
Ik ben slechts 1x in een pauschalclub geweest (Harem Erkrath), maar om het simpel te houden is het verschil met een saunaclub voornamelijk dat de vrouwen mooier zijn en veel betere service geven. Tongzoenen, knuffelen, vingeren, etc. Bad Pritt zal zo wel komen om te vertellen dat hij de beste GFE's heeft in de Vulkan en in pauschalclubs, maar voor de meesten is dit toch een stuk beter te vinden in Saunaclubs.

Ja dat klopt, wil je mijn ghostwriter worden ?:smile2:

Ik heb meer dan 10 x een geweldige tijd gehad in Harem Erkrath met betere/vergelijkbare service en minder tijds begrenzingen dan in sauanclubs, sosm met levensechte gfe en alle relatiebullshit er gratis bij, maar je moet wel zelf het voordeel in je richting buigen...Chucky weet wat ik bedoel..je moet kontakt maken, flirten, oude mechanismen inwerking zetten, ze jalours maken, met ze spelen, hun vrouwelijkheid wekken, de vrouwen moeten iets standaard doen en als ze wat willen geven dan doen ze dat uit zichzelf en niet voor geld...maar dat concept gaat de meesten hier boven de pet in de p6 setting, en wordt ontkent maar het is er wel en ik ben niet de enige die deze tijdloze bron aanboort....

Wijze grijze
29 mei 2012, 12:46
@Bad Pritt. Vrije jongen had gelijk. Hartelijk dank voor je uitvoerige antwoord. Je hebt gelijk mbt je opmerking over Bochum. Aldaar was afgelopen April mijn eerste "ontmaagding op de openbare mat" door Nathalie en Arabella gelijktijdig. Ik was amper 5 minuten binnen! Zie hiervoor ook mijn recensie van enkele dagen geleden.(hoe plaats ik een link hier?) Ik denk er zelfs over om a.s. Donderdag erheen te geen omdat de line-up zeer veelbelovend is. Anderzijds lonkt ook McSex in Hamm. Weet jij waar je kunt zien welke vrouwen er dan zijn? Anders ga ik wel bellen.
Tzt denk ik dat ik als eerste Saunaclub idd Heaven7 eens ga testen

bad pritt
29 mei 2012, 12:54
@Bad Pritt. Vrije jongen had gelijk. Hartelijk dank voor je uitvoerige antwoord. Je hebt gelijk mbt je opmerking over Bochum. Aldaar was afgelopen April mijn eerste "ontmaagding op de openbare mat" door Nathalie en Arabella gelijktijdig. Ik was amper 5 minuten binnen! Zie hiervoor ook mijn recensie van enkele dagen geleden.(hoe plaats ik een link hier?) Ik denk er zelfs over om a.s. Donderdag erheen te geen omdat de line-up zeer veelbelovend is. Anderzijds lonkt ook McSex in Hamm. Weet jij waar je kunt zien welke vrouwen er dan zijn? Anders ga ik wel bellen.
Tzt denk ik dat ik als eerste Saunaclub idd Heaven7 eens ga testen

Mail me maar, dan ben ik er ook bij in H7 als het enigzins te regelen valt.

Ik heb al veel goede verhalen gehoord over de shows in de pauschalklubketen maar ben er nog nooit zelf geweest.

Heaven 7 is iedere keer anders maar gemiddeld genomen zeer goed, de vrouwen zijn hier bijzonder, vaak fris en echte amateur ladies. kontakt is soms uitzonderlijk goed, natuurlijk, lang en niet commercieel, had al zo vaak sessies die qua klik de pan uit rijzen en dan spendeer je samen en halve dag/nacht buiten de kamer dat maakt Heaven 7 zo leuk. Ook met de bekende dames blijft het kontakt vaak leuk en gezellig, je bent geen nummer als je vaker komt maar meer een vriend en dat voor die prijzen het is ongelofelijk en in mijn clubcarriere het allerbeste dat ik gevonden heb.

De aanwezigheidslijst van de mc sex vind je hier: http://freiercafe.com/showthread.php?p=113157#post113157

Wijze grijze
29 mei 2012, 12:58
@Bad Pritt. Met je bijdrage van 12:40 tref je de spijker op z'n kop. Ik denk dat het voor een groot deel van jezelf afhangt of de zgn "magische klik" ontstaat. Gelukkig heb ik dat al veelvuldig mogen ervaren. Het hangt natuurlijk van je persoonlijkheid en voorkomen af, maar ik denk dat we met z'n allen vooral RESPECT moeten tonen. Als ik soms zie hoe respectloos sommige mannen een DVP bejegenen dan treedt bij mij een soort beschermmodus in. Maar ja, mijn schouders zijn breed genoeg om een meid tegen te laten leunen. En dat is niet erg, in tegendeel, hieraan heb ik zelfs hele goede herinneringen overgehouden. En hoe fijn is dat dan wel niet: goede sex, die zich ook nog eens onuitwisbaar in je herinnering nestelt. Hier wegen geen 50 standaard nummertjes tegen op.

ilovethaigirls
29 mei 2012, 13:19
"Ik moet niet het gevoel hebben dat een meid dit werk tegen haar zin, of zelfs gedwongen (..huiver..) "

Dan moet je vooral geen pauschalclubs bezoeken want 99 % van de meiden die er zitten doen het gedwongen/tegen hun zin. Of denk je dat ze zich vrijwillig door meer dan 15-20 man per dag laten neuken voor een beperkt bedrag ?

Rex, Timjava en Sonny hebben er een mooi stukje over geschreven. Moet je maar eens doorlezen https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?6379-Pussy-Club-Stuttgart-Fellbach-Algemeen.

Om reden die jij aanhaalt en ervaringen van mij gekende forumleden, zal ik NOOIT een pauschalclub bezoeken.

Badslippers
29 mei 2012, 13:50
je vind niet snel een erg mooie vrouw met een goede service..en dan nog heb ik veel liever een vrouw waarbij iets terugkomt dan eentje die en programma afwerkt en dan neem ik mindere looks graag op de koop toe.
Tuurlijk zeer mooi en zeer goed heb je ook..maar is een minder dik gezaaid bloemetje.

Tja, ik weet niet of dat algemene wetmatigheden zijn hoewel mijn ervaringen wel in die richting zitten. Even zwart/wit. De beste seks heb ik met vrouwen waarop het predikaat "Stunner" of "Optick Fuck" niet van toepassing is en de slechtste seks heb ik met de fotomodellen gehad. Vanzelfsprekend past ook hier: "Uitzonderingen bevestigen de regel". Ik zou ook kunnen zeggen (sterker, het is zo) dat ik de beste seks met oudere vrouwen (30+) heb en de slechtste met jonge vrouwen (20-). Ik kan me evenwel goed voorstellen dat andere ijsberen precies het tegenovergestelde ervaren. Nogmaals, erg moeilijk om dat in algemene zin te vatten. (Misschien dat Big30 dit gegeven zou kunnen extrapoleren. Een grafiek zou ook fijn zijn!)

Voor een pauschalklub geld, eigen initiaitief en kontakt leggen maken het verschil.
Voor de passieve ik heb betaald dus ik eis service types is het nooit wat (een vrouw in een pauschaklub krijgt zo weinig per kamer dat ze als je haar niet aanstaat waarschijnlijk afwerkt of weigert) en die worden in elke pauschalklub afgewerkt zonder genade..en komen dan jammeren op de fora dat het zo slecht was.

Geldt dat niet voor alles in het leven? "Wie goed doet, goed ontmoet". Stroopsmeren, investeren, paaien, slijmen, vleien, kontlikken! een vriendelijk woord, een compliment, het is de smeerolie om het allemaal wat soepeler te laten verlopen. Waarbij opgemerkt dat dames (en naar ik aanneem ijsberen ook) aanvoelen wat oprecht dan wel gespeeld is. Daar staat tegenover dat er zeker ijsberen zullen zijn die om 12:00 een club bezoeken, een uur willen neuken zonder extra investeringen of verplichtingen en om 13:00 weer naar buiten gaan om hun reguliere werkzaamheden te hervatten. Ook dat is een markt. Niet iedereen is immers een charmeur of heeft de tijd om zich die kwaliteiten eigen te maken.

bad pritt
29 mei 2012, 13:54
"Ik moet niet het gevoel hebben dat een meid dit werk tegen haar zin, of zelfs gedwongen (..huiver..) "

Dan moet je vooral geen pauschalclubs bezoeken want 99 % van de meiden die er zitten doen het gedwongen/tegen hun zin. Of denk je dat ze zich vrijwillig door meer dan 15-20 man per dag laten neuken voor een beperkt bedrag ?

Rex, Timjava en Sonny hebben er een mooi stukje over geschreven. Moet je maar eens doorlezen https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?6379-Pussy-Club-Stuttgart-Fellbach-Algemeen.

Om reden die jij aanhaalt en ervaringen van mij gekende forumleden, zal ik NOOIT een pauschalclub bezoeken.

Dat is weer het bekende kommentaar.
Hoe vaak ben jij in zulke clubs geweest ?
Niet vaak denk ik.
Waar baseer je deze utspraak op dan ?

Ik heb deze clubs veel bezocht.
vel vrouwen werken hier vrijwilig.
Om heel veel redenen.

Het door jou aangehaalde stukje is niet bepaald een stuk van ervaringsdeskundigen in dit segmnent.

Als jij denkt dat het voor elke meid in in saunaclub veel beter is dan heb je het mis.
Er spelen veel zaken, heb je geen toplooks dan krijg je het in elke grote club lastig tenzij je je met zeer goede service boven het maaiveld tilt. Veel meiden kiezen vor een vast bedrag per maand zonder de stress van de clubs of de ramen/laufhausen.
Je moet het allemaal in verhouding zien tot wat ze kunnen verdienen in hun thuisland en vaak hebben ze kinderen en dus mioeten ze wel met een geldbedrag thuiskomen.
Als ze in een pauschalklub 1500 of 2000 per maand pakken doen ze het hele goed naar roemeense, bulgaarse, hongaarse (samenvattend ex oostblok) maatstaven.

Ik denk dat de toppers in de grote clubs eerder onder een "pooier "opereren omdat daar veel meer geld binnenkomt en waar het meeste geld zit daar zitten de meeste criminelen.

Grappig hoe de mensen die nergens komen altijd er het meeste van denken te weten.
Als je nergens komt kun je beter je mond dicht houden.

Wijze grijze
29 mei 2012, 14:00
@Ilovethaigirls. Inderdaad schokkend om dat zo te lezen. Ik weet natuurlijk dat dit bestaat en ben er gelukkig nog nooit zo overduidelijk mee geconfronteerd. Daarom praat ik ook veel met de ladies en probeer zo een wat betere indruk van haar persoonlijkheid te krijgen. Natuurlijk kun je niet alles achterhalen, maar zo'n eerste indruk helpt vaak wel. Ik weet zeker dat ik bij zo'n ervaring als in Stuttgart de tent accuut zou verlaten. Om nu te generaliseren en alle PC's over een kam te scheren gaat me nu ook weer te ver. In Bochum werken bijv. West-Europese (Duitse en Zwitserse) meiden die er 100 % uit vrije wil zijn. Nogmaals laat je door je "gutfeelings" leiden en bepaal aan de hand van je eerste indruk je keuze.

bad pritt
29 mei 2012, 14:30
Geldt dat niet voor alles in het leven? "Wie goed doet, goed ontmoet". Stroopsmeren, investeren, paaien, slijmen, vleien, kontlikken! een vriendelijk woord, een compliment, het is de smeerolie om het allemaal wat soepeler te laten verlopen. Waarbij opgemerkt dat dames (en naar ik aanneem ijsberen ook) aanvoelen wat oprecht dan wel gespeeld is. Daar staat tegenover dat er zeker ijsberen zullen zijn die om 12:00 een club bezoeken, een uur willen neuken zonder extra investeringen of verplichtingen en om 13:00 weer naar buiten gaan om hun reguliere werkzaamheden te hervatten. Ook dat is een markt. Niet iedereen is immers een charmeur of heeft de tijd om zich die kwaliteiten eigen te maken.

Ja dat geld voor alles in het leven..ik zou het kort samenvatten onder aktie is reaktie.
En Thomas Mann snapte het ook..het kleinste woord houd het contact.
Oprecht en echt is daarbij heel belangrijk natuurlijk, ik ben echt geintresseerd in de persoon en als ik een vrouw leuk vind zeg ik dat en dat merkt ze dan ook wel.

Iedereen is vrij om zich te gedragen zoals hij wil en iedereen wil wat anders.
Ik spreek daar geen waardeoordeel over uit.
Misschien kom ik af en toe wat als een prediker over maar dat is omdat ik zie dat die dames in die clubs zich vervelen vaak eenzaam zijn en een beetje menselijk kontakt het voor iedereen veel leuker maakt..

Ik verbaas me alleen af en toe over de kortzichtigheid van personen, en hoe ze dan clubs afkraken terwijl ze zelf de zoutzak approach kiezen en zelf de inleiding vormen tot het debacle.

Wijze grijze
29 mei 2012, 14:43
@Bad Pritt. Ik sluit me helemaal bij je aan. Waarschijnlijk heb ik onbedoeld in deze thread een heel nieuwe discussie aangezwengeld (of een oude weer gereanimeerd). Kunnen we weer terug naar de oorspronkelijke insteek? Goede sex voor mensen met een iets bescheidener budget.
Het moge duidelijk zijn dat er veel verschillende meningen bestaan. Daarom is het belangrijk van veel verschillende meningen kennis te nemen en daaruit je eigen oordeel te destilleren. Daar hoort ook het zelf opdoen van ervaringen bij, al telt een gewaarschuwd man uiteraard voor 2. En dat is weer de positieve kant van dit forum. Fijn dat mensen zowel hun positieve als ook negatieve ervaringen met anderen delen.

bad pritt
29 mei 2012, 15:21
Met een bescheiden budget zou ik in Duitsland heaven 7 aansturen, 5 x entree kopen kom je binnen voor 20 euro per keer, eten , drinken alemaal top en de dames vragen 30 euro per half uur en gaan of terug naar hun leventjes in het ex oostblok of waaien uit over de grote clubs, je krijgt hier zeer bovengemiddeld veel voor je geld.
Ken het in een p6 setting nergens beter. Voor 50 euro heb je hier een leuke dag en 1 maal een 30 minuten service van een jong fris dametje. Vergelijk dat maar eens met de nederlandse ramen.

Of een laufhaus in Duisburg krijg je ook veel voor je geld maar gemiddeld een slechtere service dan in heaven 7, en hebt voor werkelijk goedede service weer een beetje een klik nodig, vaak geen tongzoenen en wat kortere tijd.
Na de entree is heaven 7 onverslaanbaar 30 euro voor 30 minuten en de vrouwen doen eigenlijk alles.
Nadeel het is ene keine klub, is voor de sfeer weer deels een voordeel.Johan kom er maar in..

Kun je met oostblokvrouwen omgaan en ben je assertief en geen dood vogeltje kun je ook de goedkope pauschalclubs en partytreffs gaan bezoeken, soms zit er een zeer goed kontakt tussen.

In PT Emmerich heb ik zeer goede dates gehad, heel persoonlijk soms en daardoor erg lekker en bevredigend.
In Schneewittchen heb ik goede dates gehad met een paar dames.
En in een 59 euro tent trof ik een roemeense uit cleopatra arena waar ik 3 maal een overweldigende gfe mee had..partyclub gelsenkirchen van de pt emmerich keten.

Het is allemaal mogelijk maar doorgaans hebben de meiden in deze super budgettenten niet veel zin als je geen turks of bulgaars spreekt..dus je zult de service zelf moeten aanzwengelen.

Mac Sex hoor en lees ik veel goeds over maar is voor mij te ver weg, mischien kan ik een keer met je meerijden Benijsbeer lol..

Deze budget tenten zijn spannender en avontuurlijker dan reguliere saunaclubs, je weet nooit wat je er krijgt en aantreft en spreken me daarom ook weleens aan. Stel je daar van tevoren op in als je ze bezoekt...het is iets voor ervaren wandelaars die het avontuurlijke niet shuwen en kunnen improviseren en incasseren om soms te oogsten.

Big30
29 mei 2012, 17:35

Laten we in deze discussie de focus houden op de verschillen tussen Flatrate Clubs cq. PT's en Saunaclubs. Over "gedwongen" hebben we al een topic met vele honderden berichten (ook over de verdiensten in een PT bestaat al een topic).
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1775-Pooier-Zuh%E4lter-Vrouwenhandel/page41

n.b. bij genoemde Pussy Club was veel mis, dat was een typische Flatrate/Pauschal club en die is inmiddels gesloten.
Denk dat je dat concept niet mag vergelijken met zeg de meer traditionelere en al langer bestaande PT's als bv. Xanten en Dorsten (daar tref je ook niet zo veel Roemeense/Bulgaarse dames in tegenstelling tot Flatrate/Pauschalclubs, wat dat zegt weet ik niet, valt wel op ... .)

Zo'n vergelijking (vergaande generalisatie) gaat mank. Zou evengoed gelden als de vergelijking misstanden zou betreffen die in Sauna Club X bestaan en deze vervolgens op alle clubs te projecteren. De suggestie is (misschien niet zo bedoeld) dat zeg maar PT's foute boel zijn en Saunaclubs de hemel op aarde, helemaal niets aan de hand.

Picasso 1
29 mei 2012, 17:47

Afgelopen vrijdag nog over dit soort zaken gesproken met een Roemeense dame. Haar inschatting over hoeveel Roemeense dames een pooier hebben en een substantieel deel (en soms volledig!) van hun inkomen moeten inleveren, is 98%!
Niet mijn inschatting maar die van dames zelf.
Heb overigens zelf vaak genoeg partytreffs bezocht (vnl wegens optredens van pornosterren) en moet helaas vaststellen dat het beeld dat ILTG heeft ook de mijne is.
Denk verder wel dat de benadering die BP heeft het voor deze dames wat draaglijker en plezieriger maakt dan die van 'beukerds'.

bad pritt
29 mei 2012, 18:02
Afgelopen vrijdag nog over dit soort zaken gesproken met een Roemeense dame. Haar inschatting over hoeveel Roemeense dames een pooier hebben en een substantieel deel (en soms volledig!) van hun inkomen moeten inleveren, is 98%!
Niet mijn inschatting maar die van dames zelf.
Heb overigens zelf vaak genoeg partytreffs bezocht (vnl wegens optredens van pornosterren) en moet helaas vaststellen dat het beeld dat ILTG heeft ook de mijne is.
Denk verder wel dat de benadering die BP heeft het voor deze dames wat draaglijker en plezieriger maakt dan die van 'beukerds'.
En zelf is ze zeker een van de weinig dames die zelfstandig werken. Het zegt niks wat zij vind of denkt ze heeft er niet meer kijk op dan iedere andere gemiddelde p6 consument.

Ik wil deze discussie die elders gevoerd werd niet dunnetjes overdoen, er zijn zeker misstanden.
In saunaclubs, in partytreffs in pauschalclubs, overla in paid sex land.
Alleen denk ik dat de onafhankelijheid werkenden de onderkant van de ijsberg zijn en de gedwongen werkenden het topje. Anderen denken dat het omgekeerd is. We komen er zonder kwalitatief onderzoek en op basis van incidenten die in de pers omhoog komen nooit uit.

MichelJ
29 mei 2012, 18:13
En zelf is ze zeker een van de weinig dames die zelfstandig werken. Het zegt niks wat zij vind of denkt ze heeft er niet meer kijk op dan iedere andere gemiddelde p6 consument.

Veel meiden zitten dag en nacht bij elkaar, ze kennen elkaar allemaal, ze kennen elkaars vriendjes en pooiers. Een meid heeft er wel degelijk meer kijk op dan een gemiddelde club-bezoeker. Ik heb ook verschillende meiden gesproken (in het vak en die gestopt zijn) en hoorde andere percentages als Pic1 aangeeft. Uiteraard is e.e.a. zeer sterk afhankelijk van de definitie van pooier. Het is allemaal erg grijs, concrete cijfers / gedegen onderzoek zullen er nooit komen.

bad pritt
29 mei 2012, 18:18
Veel meiden zitten dag en nacht bij elkaar, ze kennen elkaar allemaal, ze kennen elkaars vriendjes en pooiers. Een meid heeft wel degelijk meer kijk op een gemiddelde club-bezoeker. Ik heb ook verschillende meiden gesproken (in het vak en die gestopt zijn) en hoorde andere percentages als Pic1 aangeeft. Uiteraard is e.e.a. zeer sterk afhankelijk van de definitie van pooier. Het is allemaal erg grijs, concrete cijfers / gedegen onderzoek zullen er nooit komen.

Je hebt deels gelijk maar er zijn maar 2 betrokken die weten hoe het werkelijk zit, voor de rest is het heel veel grijs tussen het wit en zwart zoals je terecht aangeeft.

Onderzoek: als je kijkt hoeveel fondsen er worden vrijgemaakt europees gezien voor mensenhandel dan zou je dat toch wel verwachten.

Badslippers
29 mei 2012, 19:29
Veel meiden zitten dag en nacht bij elkaar, ze kennen elkaar allemaal, ze kennen elkaars vriendjes en pooiers.

Mwahhhh, het lijkt me juist dat de dames die dag en nacht in een club verblijven een zeer klein (sociaal) netwerk hebben. Althans in die omgeving. Het leven van dames die in de club overnachten is, 's morgens opstaan, peuk roken, naar de koffieautomaat wankelen, douchen en uren voor de spiegel hangen in de weer met krultang en "Eye-liner" Of ze elkaar vervolgens toevertrouwen dat ze desalniettemin een pooier en (dubieuze) vriendjes hebben die hen geregeld in elkaar slaat is moeilijk in te schatten. Ik denk dat ze elkaar sneller informeren over dat leuke bikinitopje, de laatste Louis Vuitton handtas, de nieuwste DC zonnebril of de afslanktabletten van "Het Kruidvat" waardoor die ander zo snel van is afgevallen. Vergelijk het met ijsberen. Die hebben het toch ook allemaal over triviale, nietszeggende zaken. Nog nooit een ijsbeer tegengekomen die vertelt dat hij een draak van een wijf met een behaarde stoeptegel tussen de benen thuis heeft zitten die hem volledig onder de duim heeft en waar hij al zijn zuurverdiende centen aan moet afgeven. Ik hoor verbazingwekkend vaak van vrouwen dat ze het met elkaar nauwelijks over de belangrijke zaken in het leven hebben. Het is voor hun (of hen, wat is het nou?) belangrijker om te weten of de gokkast zojuist heeft uitgekeerd want dan moet je er het eerste uur geen geld aan spenderen. "Ik heb geen vriendinnen in de club. Misschien 1 of 2 meiden die ik iets meer toevertrouw maar dat is het dan wel zo'n beetje" zei een dame me pas geleden. Het is "Ieder voor zich en God voor ons allen".

MichelJ
29 mei 2012, 19:35
Log maar eens een keer op FB in, dan zie je al een heel wespennest...

Wijze grijze
29 mei 2012, 19:52
Heren, bedankt voor jullie bijdragen.
Dit geraakt wel heel erg off-topic. Is meer iets voor een face to face discussie met een goed glas whatever binnen handbereik.
Anders wordt het meer een gezellig dameskransje waarbij ieder afdwaalt en op het eind niemand meer weet waarom ze bij elkaar gekomen waren.
De oorspronkelijke vraagstelling had ten doel de verschillen tussen enerzijds de Saunaclubs en anderzijds de Pauschalclubs/ RLD te verduidelijken. Met als insteek de financiële kant van het verhaal
Aanvankelijk kreeg ik ook zeer gedegen antwoorden. Dank daarvoor.
@Michelj: wat bedoel je met op FB inloggen?

Badslippers
29 mei 2012, 20:04
@Michelj: wat bedoel je met op FB inloggen?

FaceBook, het discussieplatform voor eenzame ijsberen die heel veel hoertjes als hun vriendin beschouwen!

Wijze grijze
29 mei 2012, 20:14
Heb trouwens besloten a.s. donderdag nog eens naar PC-Bochum te gaan. Deze keer zal ik me zelf op een full day ticket trakteren. De line-up voor overmorgen heeft me eigenlijk overgehaald. Zo zie je maar dat goede marketing zijn doel bereikt. Iemand geïnteresseerd er dan ook te verschijnen en persoonlijk kennis te maken?
Recensie volgt uiteraard.

Picasso 1
29 mei 2012, 22:24
Dit geraakt wel heel erg off-topic. Is meer iets voor een face to face discussie met een goed glas whatever binnen handbereik.
Anders wordt het meer een gezellig dameskransje waarbij ieder afdwaalt en op het eind niemand meer weet waarom ze bij elkaar gekomen waren.
Je bent helemaal rijp voor een moderator functie. Nu nog vegen al die off-topic onzin. :biggrin:

Jan_Wandelaar
3 juni 2012, 23:09
De oorspronkelijke vraagstelling had ten doel de verschillen tussen enerzijds de Saunaclubs en anderzijds de Pauschalclubs/ RLD te verduidelijken.

Na het lezen van dit (en andere) internet-fora mag dat verschil toch hopelijk wel duidelijk zijn.

Nee, het is gewoon de zoveelste poging van iemand om bevestiging te krijgen dat de vorm van prostitutie waar hij gebruik van maakt de beste ter wereld is. Sommigen zullen dat bevestigen, en anderen kraken het af.

En voilla: Een oeverloze discussie die al honderden keren in diverse vormen gevoerd is barst opnieuw los.

Er is maar 1 persoon ter wereld die kan bevestigen of je investeringen in de P6 de moeite waard zijn, en dat ben je zelf. Anderen hebben weer hun eigen voorkeuren en budget, en zullen het heel anders zien. Zolang niet iedereen dezelfde voorkeuren, verwachtingen en financiële middelen heeft blijft elke discussie over dit soort onderwerpen volkomen zinloos.

J.W.

Wijze grijze
4 juni 2012, 03:13
@Jan_Wandelaar. Je reactie wil ik niet zonder tegengeluid aan me voorbij laten gaan.

Ik dacht dat ik in mijn vraagstelling duidelijk geweest was (zie de opening van deze thread)
Uiteraard heb ik geprobeerd uit diverse bijdragen een antwoord te destilleren. Er bleef echter nog e.e.a. onduidelijk.
Vandaar heb ik de hulp van dit forum ingeroepen heb om op jullie ervaringen terug te kunnen vallen.
Gelukkig hebben velen mij hun mening en advies gegeven (dank daarvoor)
Ik denk ook dat dat een belangrijke toegevoegde waarde van dit forum is.
Bovendien heb ik geprobeerd ook mijn ervaringen te beschrijven met de bedoeling dat anderen hier ook hun voordeel mee kunnen doen.

Het is te gemakkelijk om bijdragen af te kraken. Bovendien gebruik je woorden als "oeverloos en zinloos"
Blijkbaar heb je een uitgesproken mening over dit onderwerp.
Graag mag je deze ventileren, maar liever niet met een waardeoordeel verbinden.
Een oordeel/ mening kan iedereen voor zichzelf bepalen.

Voor mij staat in ieder geval vast dat ik met het concept Saunaclub ga kennismaken.
Het zal zeer waarschijnlijk eerstdaags H7 worden.
Zonder de adviezen uit deze thread zou ik dit niet gedaan hebben.

Badslippers
4 juni 2012, 11:54
En voilla: Een oeverloze discussie die al honderden keren in diverse vormen gevoerd is barst opnieuw los.

Dat is inherent aan een forum. En niet alleen een forum. Mijn werkzame leven beslaat al meer dan dertig jaar. Toentertijd bespraken we hoe we de papierberg konden verminderen en nu zeiken we daar nog steeds over. Fijn dat je in ieder geval in "een oeverloze discussie die al honderden keren in diverse vormen gevoerd is" nog steeds je mening blijft geven. Zelfs JW ontsnapt niet aan de zinloosheid van het bestaan (het forum!)

koalafruit
12 juni 2012, 14:40
En moet je eigenlijk perse een keuze maken? Soms is het toch lekker om één keer te betalen en onbeperkt te eten, terwijl je een andere keer zin hebt in een paar specifieke, lekkere hapjes? En soms ga je wokken... :-)

benijsbeer
1 juli 2012, 00:39
Beste WG,

je bent nu ondertussen behoorlijk bezig in dit forum zie ik. We hebben samen veel te kort met elkaar gesproken bij McSex.
Ik zie wel dat we elkaar steeds beter begrijpen.

Ik zelf zit ook met dat thema. Ik heb de mazzel dat ik niet op een paar tientjes meer of minder hoef te letten als ik naar een club ga. Toch moet ik vast stellen dat ik in de duurdere clubs meestal een mindere service krijg als in de pauschal clubs. De meiden zien er in de Partytreff's of Pauschalclubs inderdaad minder mooi uit. GT is niet te overtreffen wat betreft vrouwelijk schoon als je in niet te ver over de grens wilt gaan.

Maar dat is voor mij maar een enkel aspect van het club leven. Als het donker is en het rode licht is aan, als ik zelf hitsig ben dan zien alle meiden er leuk uit voor mij. Ik ben geen 'optik ficker' zoals de Duitsers zeggen.

Ik kom ook wel clubs die veel verder weg liggen. Ik reis veel internationaal en zit daarvoor ook regelmatig in het vliegtuig. Ook in de USA (Dallas, Las Vegas, San Francisco), Australie (sydney) of in India of vind je 'aardige' clubs. Zelfs in het middenoosten zijn er enkele hele leuke clubs te vinden met fantastisch mooie meiden. Toch is het service niveau in deze clubs niet te vergelijken met die van de clubs in NRW. Mijzelf lukt het uiteraard wel van de dames gedaan te krijgen wat ik wil, maar dat heeft andere redenen.

De standaard clubganger mag in de meeste clubs blij zijn dat hij wordt gepijpt zonder condoom.

Toen ik in 2008 mijn eigen zaak startte had ik nog geen kennis van de pauschalclubs. Mijn eerste bezoek aan een club was in Golden Time. Daar moet ik altijd heel voorzichtig zijn want mijn bedrijf ligt daar in de buurt en ik kan er mijn auto niet zo maar parkeren vandaar dat ik daar altijd op de fiets heen ga. Dat doet het altijd goed tussen al die Porsches en Mercedissen.

Mijn eerste ervaring met een flatrate club was PT Xanten. Dat was (voor die paar tientjes) helemaal geweldig. Temeer omdat ik de enigste gast was en er 7 dames waren en ik de enigste gast. Nooit meegemaakt met zoveel dames op een matras. Na de tweede en derde keer werd het minder en ik ben verknocht geraakt aan PT Dorsten vanwege de jongere en aantrekkelijkere dames daar. Vooral het andere sfeertje daar vind ik beter.

Het Partytreff concept heeft voor mij een beetje afgedaan. Ik heb er totaal geen moeite mee als er mensen in de buurt zijn en meekijken wat ik doe, maar de meiden staan zo altijd in hun standaard programma. Ze willen de klant afwerken, zo snel mogelijk laten klaarkomen en dan aftaaien.

Dat is nu precies wat ik niet wil. Ik kom er om te relaxen en voor de fun. Fun is voor mij ook het geven van een massage, of gewoon even gezellig met de meid keuvelen over van alles en nog wat. Uiteraard vul ik ook de nodige gaatjes maar dat is min of meer secundair.

Voor jouw informatie:
Een Pauschalclub is een flatrate club en heeft privé ruimtes waarbij je je kunt terug trekken. Verder zijn alle (seks) kosten inbegrepen. Af en toe moet voor drankjes (meestal met alcohol) bijbetaald worden. Het is niet helemaal gebruikelijk dat je met meerdere meiden seks hebt. Vaak is daar ook een limiet (bv. maximaal met 2 dames tegelijk) gesteld. Verder is het vergelijkbaar met een FKK Club, maar de meiden zien er (soms duidelijk) minder fraai uit of hebben een paar kilo's teveel of zijn wat ouder. De meiden krijgen gewoon per dag betaald, en niet per nummertje. Dat heeft soms ook een inpact op hun gedrag.

Een Partytreff is ook een flatrate clubb maar heeft (ook) een gezamelijke ruimte waar door meerdere dames en heren tegelkijk wordt gesekst. Dit is voor veel mensen extra fun, kan echter ook een afknapper zijn. Ok hier zijn alle sekskosten inbegrepen. Als je met vijf meiden tegelijk seks wilt hebben, en de hoeveelheid gasten laat dat toe is dat helemaal geen probleem. Zulke clubs hebben een groot porno gehalte. De meiden krijgen gewoon per dag betaald, en niet per nummertje. Dat heeft soms ook een inpact op hun gedrag.

Vaak is er een tijdslimiet afgesproken. Dit houdt meestal in dat je maar 20 - 30 minuten met de meid naar de kamer mag. Dit uiteraard omdat er meerdere gegadigden voor jouw favoriet zijn.

In een FKK of Sauna club vindt de seks altijd achter gesloten deuren plaats. De drankjes en eten zijn bij de entree inbegrepen. Iedere meid kost 30 - 50 Euro per tijdseenheid. De meiden zijn eigen ondernemers en krijgen per nummer van jouw betaald. Extra's moeten extra betaald worden. Het is dus van belang te weten wat je wilt en dan na te vragen wat je dat gaat kosten.

Een voorbeeld:
In PT-Dorsten heb ik dat daar ook voorgesteld prive ruimtes te maken nadat een collega van mij totaal was afgeknapt op het feit dat er eventueel ook wel eens iemand mee zou kunnen kijken. Niet alleen bij andere gasten maar het idee alleen dat hij eventueel naast zijn baas lag te neuken met meerdere dames (zijn grootste fantasie was met 2 dames, hij had er toen 4) zorgde voor een spontane verslapping. Het lukte hem dus niet. Daar ik de eigenaar ondertussen zeer goed ken wist ik hem te overreden ook in PT Dorsten eigen kamers te maken: de zog. VIP Ruimtes. Dit is dus een voorbeeld van een mixed Partytreff en Pauschalclub geworden.

Wat is voor mij nu het verschil:
Als ik alleen ben met een meid probeer ik haar op d'r gemak te stellen. Ik leg haar in de watten en ik krijg daar wat voor terug. Meestal in de vorm van seks. Dat is vaak betere sex dan wanneer ik op haar afstap en gelijk ga rammelen met haar. Ik probeer een beetje haar vriendje te worden. Ik houdt er wel een beetje de rem op omdat ik getrouwd ben. Mijn vrouw vindt sex maar niets, dus zoek ik mijn heil ergens anders. Het persoonlijke blijft echter wel binnenskamers in de club.

Als ik dan de deur achter me dicht trek weet de dame ook dat ik weer naar een andere vrouw ga kijken. We doen dan alsof we alle twee weer gewoon zijn. Meestal ga ik geen tweede of derde keer met dezelfde dame naar de kamer in de club.

Voor mij wordt het steeds duidelijker:

De duurdere clubs kosten mij alleen maar meer geld.
Ze hebben voor mij geen echte meerwaarde behalve dat de dames er leuker uitzien, en standaard al meer doen
De sex is in mijn Pauschalclubs vele malen beter en goedkoper als in FKK Clubs. Dat geldt ook voor clubs als H7, VV, GT, Artemis, YY en vele andere die ik al bezocht heb.
Met iets overreden en vriendelijkheid krijg ik ook de nodige tongzoenen en andere extra's in de flatrate clubs voor elkaar, ik moet daar wel tijd in steken om dat voor elkaar te krijgen.

Dat wil echter niet zeggen dat ik nooit meer naar een fkk club ga.
Toch wil het oog ook wat, en vindt je me toch nog regelmatig in dergelijke clubs. Maar dat is maar 20-30% van mijn (seks) tijd.
De kosten daarvan zijn echter eerder richting 70-80% van mijn totale jaar budget (EUR 20-30.000 per jaar)
Daarbovenop komen nog de diverse escorts die ik zo tussendoor ook nog eens boek bij business trips. Dat kost nog een paar sloten met geld meer.

Dus voor mij is het ondertussen heel duidelijk:
Ik ga voor Pauschal / Partytreff: Meer fun voor minder geld. Tenminste weet ik wat ik aan het eind van de dag nog over heb in mijn broekak.

Hoe kan het dan dat er toch vaak slecht over die clubs geschreven wordt?

Als ik echter de berichten in o.m. de Duitse Forums nalees over clubs als PT-Dorsten, Emmerich, Xanten of waar dan ook dan lees ik vaak dat de service slecht is. Ik vind dat niet meer dan normaal. Als je in zon'n club binnenstapt en denkt dat je iedere meid kunt hebben met je fantastische introductie: Zimmer? dan begrijp ik ook dat de meiden geen al te hoge pet van zulke personen op hebben. Als je maar 3 uurtjes de tijd hebt kun je niet doen zoals ik dat doe. Daarvoor is heel veel meer tijd nodig. Toch is het verschil dat ik zeer zelden een echt slechte ervaring heb in zo'n club. Ik vermaak me er eigenlijk altijd. Ik hoef er ook niet met twee personen te zijn. Vele collega's uit dit forum kunnen bevestigen dat ik sowieso steeds op de kamer te vinden ben (alleen met een meid). Daar is verder dan niemand anders bij.

Pas zodra ik daar dan iets uitvoeriger over schrijf (zoals van de week over H7) wordt duidelijk wat ik doe, en hoe ik dat doe.

Ik hoop niet dat iedereen mijn methodes gaat gebruiken. Ik vind het ook prettig dat ik maar 1 op de 100 ben die zo te keer gaat. Gelukkig is iedereen anders, niet alleen de beren maar vooral de vrouwen. Het gaat er wat mij betreft om vrouwen voor mij te winnen en er een band mee op te bouwen. Prettig is dat zo iets in een Pauschalclub of Partytreff veel beter, makkelijker en goedkoper gedaan kan worden.

In de FKK en Saunaclubs kost je dat een sloot met geld. Ik doe dat daar ook op dezelfde wijze, maar ben ondertussen steeds minder vaak daar te vinden.

Voor de 'snelle' beren is het fenomeen FKK club wel veel beter. Daar kun je een beauty scoren die je op straat nooit aan zou kunnen spreken, laat staan neuken. Dat is goed voor de ijdelheid van deze beren en daar slaan de dames weer hun slaatje uit. Dit professionalisme hangt mij steeds meer de keel uit en daardoor helpt het ook niet dat de dame in kwestie er buitengewoon mooi uitziet. Geef mij maar de normale 'girl next-door', daar heb ik veel meer lol mee en hoef ik ook niet bang te zijn dat ze worden ingepikt door iemand anders.

Toch gun ik iedereen zijn plezier en zal ik de laatste zijn die oproept dat iedereen zich zo moet gaan gedragen als ik. Toch verzuchten vele dames tegenover mij hoe slecht de prestaties van de meeste gasten zijn.

krukar
1 juli 2012, 11:49
Zelf vindt ik Pauschal-clubs ook beter dan FKK/Saunaclubs. Zoals benijsbeer eigenlijk ook al omschrijft, zie ik ook de dames als meer dan alleen lustobject. De pauschalclubs waar ik kom hebben vaak dezelfde lineup of i.i.g. dames die daar vaak zijn, en dan bouw je toch een soort band op met zo een dame (wel realistisch blijven natuurlijk, er zal altijd een onzichtbare muur blijven tussen jouw en die vrouwen).
De meeste mannen die pauschal-clubs bezoeken "gebruiken" die dames naar mijn idee als levende pop. Als je zelf wat meer respect toont en ze inderdaad ook eens een massage geeft of een goed gesprek aangaat dan krijg je daar zoveel moois voor terug.
In mijn nieuwe vaste pauschal-club (onlangs geswitched om bepaalde redenen) zijn 3 of 4 dames waar ik zo een band mee heb en dat is gewoon erg fijn, in de FKK-clubs waar ik geweest ben heb ik die ervaring nooit gehad, het afwerkgehalte ligt daar gewoon vele malen hoger.
Om deze reden ga ik tegenwoordig nog nimmer naar FKK-clubs, ik heb mijn stekje nu gevonden in mijn nieuwe "stam-pauschalclub" ;) (wel af en toe een uitstapje maken naar een andere club om de afwisseling erin te houden).

benijsbeer
2 juli 2012, 07:06
Zelf vindt ik Pauschal-clubs ook beter dan FKK/Saunaclubs
.. Knip..

Om deze reden ga ik tegenwoordig nog nimmer naar FKK-clubs, ik heb mijn stekje nu gevonden in mijn nieuwe "stam-pauschalclub" ;) (wel af en toe een uitstapje maken naar een andere club om de afwisseling erin te houden).
In de betere clubs blijven de meiden ook relatief honkvast. Ze wisselen wel af met elkaar waardoor de gasten toch regelmatig nieuwe meiden zien.

Als de betaling elders beter is of de sfeer in de club niet goed is zal er een relatief groot verloop zijn van meiden wat voor mij geen goed teken is.

Wijze grijze
27 juli 2012, 00:52
Ik bezocht 25-07 als gevolg van voorgaande tips en reacties voor het eerst een Saunaclub: Heaven7 in Willich (zie mijn recensie https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen-Geleuter&p=276288#post276288). Heb over dit onderwerp aldaar met diverse ijsbeer-collega’s gesproken.

Samenvattend en gerelateerd aan de discussie in deze thread kom ik tot de conclusie dat vooralsnog mijn voorkeur naar het Pauschalclubconcept blijft uitgaan.

Waarom?

Prijs per sessie. Gedestilleerd uit mijn eerdere bezoeken kom ik uit op EUR 8-10 in McSex in Hamm (zie https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28980-McSex-Hamm-Algemeen&p=274450#post274450 en https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28980-McSex-Hamm-Algemeen&p=268819#post268819) tot een belachelijke EUR 4-5 in Cleopatra-Gelsenkirchen (zie https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22661-Cleopatra-Arena-Algemene-ervaringen&p=275397&highlight=#post275397). Voordat ik hier verketterd wordt als uitbuiter, wil ik dit voor mij persoonlijk wel even toelichten.
In een Saunaclub (net als in een RLD) ligt de nadruk op het hoogtepunt. Er tikt in je achterhoofd voortdurend een klokje en na 20 of na 30 minuten, weet je dat dit klokje afgaat (of je trekt je beurs (ook niet leuk) en verlengt). In een Pauschalclub is de kamersessie veel relaxter (= intenser).
De hoeveelheid kamergangen in een Saunaclub is recht evenredig met de aanslag op je beurs. Je hebt sowieso de entreeprijs die je betaalt en verder is de half uur prijs ook navenant hoog. Hoe paradox het ook klinkt: in de Pauschalclub is de kamerprijs omgekeerd evenredig met het aantal kamersessies.
De klik met de meid: uit gesprekken met andere wandelaars heb ik begrepen dat je in een Saunaclub na de kamergang niet meer interessant bent. De illusie die je had, dooft uit als een kaars. Er valt, naar verwachting, voorlopig niets aan je te verdienen.
Gezelligheid: een saunaclub maakt een jachtige indruk. Anders als in het dierenrijk is de ijsbeer hier de gejaagde. Hoe dikker de beurs, hoe meer aandacht.
Ik prik hier echter te snel doorheen. De illusie is dan weg. Ik hou van het ongedwongene; er ontstaat dan vanzelf iets, wat tot een kamergang leidt. Hoe erotisch is dat dan wel niet?
De optiek: Hier wint de Saunaclub. Moet ik absoluut toegeven adh van de foto’s op sommige sites. Hier zitten echte stunners tussen. Als er dan ook een goede prestatie bij geleverd wordt dan heb je een topdag. Zit er echter een slechte sessie tussen, dan voel je je toch behoorlijk bekocht? Je hebt tenslotte een aardig prijskaartje betaald. Je kunt echter ook in pauschalclubs een top-top dag hebben (zie hierboven Anna in Cleopatra-Arena, zo'n belevenis is toch niet normaal meer?, in welke saunaclub vind je dit, mits je honderden Euro's te besteden hebt)
De entourage: Zonder meer een plus voor de Saunaclub. Hier kom ik niet voor. Ik ga nooit een sauna in. Een zwembad of whirlpool daarentegen lijkt me wel heel leuk. Maar dan wel in gezelschap van een naakte meid. Ook sex op een mooi buitenterrein staat nog op een to-do lijstje
De service: Gelijk spel. Ik beweer dat dit van jezelf afhangt. Er geldt een zekere standaard, maar de service die je op de kamer –buiten het zicht van collega’s – krijgt, hangt af van de magische klik. Ik weet dat meisjes niet bij iedereen hetzelfde doen. Dat is hun goede recht, maar soms vette pech voor die ijsbeer die net niet dat stukje extra service krijgt (tenzij hij de beurs trekt).
Het eten: Leuk meegenomen, maar hier kom ik niet voor.
Het drinken: Coca-Cola en Fanta smaken overal hetzelfde. Bier zal ik er helaas niet drinken, want ik ben per slot van rekening met de auto. In Heaven7 was één longdrink bij de prijs inbegrepen.

Als ik een royaal budget kon verteren, zou ik zeker vaker naar een Saunaclub gaan (net zoals ik Johnnie Walker black label standaard drink, maar een blue label of goede single malt bewaar voor speciale gelegenheden)

bad pritt
27 juli 2012, 10:44
He WG eenmaal is geen maal, heaven 7 is niet illustratief voor alle saunaclubs, dat lanschap is heel gevarieerd, ook qua tijd en plaats delict.
Dus ga ook eens naar LR of GT of Acapulco en vergelijk...
Heaven heeft een zeer matige line up op het moment met veel meiden die maar af en toe komen en veel nieuwe gezichten van de lagere optische garnituur...het is wat het is..en zal ook met de zomer en de jammerdan te maken hebben.

Maar vergelijk een saunaclub eerder met de pauschalclubsketen, dar betala je 150 euro voor een dagje plezier maar ik wil niet iedere keer 150 weuyro utgeven en danga ik naar een saunclubje en eet en drink wat socialise, en ga 1 a 2 x naar een kamer....

in mijn ervaring in budgettenten is de optiek gemiddeld minder, is de service standaard veel minder gemiddeld ( wat jij zegt klopt als je klikt met een sdame komt het allemaal wel weer goed), de kamerprijs dat is een feit, die is in een budget tent veel lager zeker als je omrekend naar prijs per sessie en vaak gaat.
Maar zoals de mac sex vind je er maar een op het moment of noem eens een andere budget tent die goed scoort op alle fora, mischein PT MG Rheydt de rest scoort niet onverdeeld goed inde recensies en ut eigen ervaring hoe kinder je betaaad hoe minder je kan verwchten. De Mac sex eigenaar blaast er elven in en is heel ambitieus, dus daar zuit je goed, lijkt mij ook een zeer interessante tent.

Verder klopt het dat je alleen maar valt op meisjes ala Alicia en Vanessa dan kan ik je berichten een beetje beter begrijpen, dan heb je het PP syndroom....:biggrin:

Ik ga graag een keer met je mee naar de Mac Sex als ik wat meer tijd heb overigens, ook met Benijsbeer erbij.

Pistol Pete
27 juli 2012, 13:21
Verder klopt het dat je alleen maar valt op meisjes ala Alicia en Vanessa dan kan ik je berichten een beetje beter begrijpen, dan heb je het PP syndroom....:biggrin:

Ik ga graag een keer met je mee naar de Mac Sex ......

Euhhhh, het is goed zo hoor. Prima dat Wijze Grijze wijs is en in de PT's blijft.....ik wil geen concurrentie bij mijn pistolladies :) :) :)

........

Jan_Wandelaar
27 juli 2012, 15:24
Gedestilleerd uit mijn eerdere bezoeken kom ik uit op EUR 8-10 in McSex in Hamm tot een belachelijke EUR 4-5 in Cleopatra-Gelsenkirchen. Voordat ik hier verketterd wordt als uitbuiter..........

"Voor wat, hoort wat", kent u die uitdrukking???? Minder dan 1% van de vrouwen is bereid het zwaar gestigmatiseerde en mentaal zware ambacht van temeier te beoefenen. En de enige beweegreden die deze 1% van de vrouwen daarvoor heeft is GELD.

Toen we rond 2004 in Nederland hoorden van de Duitse FKK/saunaclubs met prijzen van €50 voor een half uur uitstekende dienstverlening konden we onze oren niet geloven. En dan ziet Jan nu prijzen per sessie voorbij komen die een factor vijf tot tien lager liggen dan de saunaclub-prijzen. Hoe bont denk je dat je het kan maken zonder als uitbuiter gezien te worden????

Forums als dit zijn opgezet om de dames qua dienstverlening de maat te nemen. Welke dame is goed/uitstekend, en welke dame is een jagende golddigger. Een prijsbewuste ijsbeer een uitbuiter noemen gaat wat ver, maar de prijsbewuste ijsbeer dient zich wel te realiseren dat hij voor de dames het equivalent is van een jagende golddigger.

Net zoals dat ijsberen de jagende golddiggers (proberen te) vermijden, zo vermijden de dames de prijsbewuste ijsbeer. Waarschijnlijk ook een belangrijke reden waarom we nog zo weinig frisse, vrolijke Tsjechische/Poolse schoonheden in de clubs rond zien dartelen. Die zijn verkast naar oorden waar men de uitdrukking "voor wat, hoort wat" nog wel kent. Kunnen wij het doen met straatarme zigeunerinnetjes die al blij zijn met een habbekrats van €5 voor het bevredigen van een wijze, doch enigszins belegen ijsbeer.

J.W.

bad pritt
27 juli 2012, 16:11
Jam de dominee wandelaar waarom beperk je je niet tot de feiten en bewaar je je tearjerkersjargon voor je kanselpreek waar je vast als lekenprediker eens de gemeente de les mag lezen op een vroege zondig...die hebben daar dan zelf om gevraagd..hier werp je je altijd als het geweten op en lees je iedereen de les -ongevraagd -ik vind dat nogal onbeschoft van je. Vooral omdat je gelijk vaak berust op een (bewust) verkeerde voorstelling van zaken.

Nu de feiten:
Het gaat natuurlijk niet om de prijs per sessie maar om wat de vrouwen verdienen, iedereen begrijpt dat maar Jan kiest voor een goedkoop staaltje demagogie..kijk eens hoe laag dat kan toch niet een wip voor 5 euro ?...In een treff/pauschalklub verdienen de vrouwen..100 tot 150 euro per dag..geen entree..dus hun verdiencapaciteit is bij 20 dagen werken per maand een 2000 a 2500 euro. Dat is voor de rumbul fraktie een vermogen..ongeveer 10 maandsalarissen bij ongeschoold werk als ze het hebben.

Daar is niks mis mee, net als dat met het bezoeken van deze clubs niks mis is en het van de bezoeker geen crimineel maakt...ik durf nog wel een andere stelling aan:er zijn zat saunaclubmeisjes en laufhausmeisjes/vrouwen die ook niet veel meer verdienen, soms niog veel minder..er zijn er zat die een paar kamers per dag doen en dan de entree of de huur erbij (in Duisburg varieert die tussen 80 en 180 euro) erbij...geeft ook weleens minder op de plank aan het eind van de maand.

sofaking
27 juli 2012, 16:25
Als de dames per beurt 8-10 of 4-5 eur vangen en toch 100-150 EUR per dag mee naar huis nemen, dan betekent dat dat ze per dag tussen 10 (100/10) en 37 (150/4) :eek: keer kameren per dag.
Gemiddeld geeft dat 23-24 kamergangen per dag.
Volgens mij klopt er toch iets niet in al deze becijferingen. (Hoop ik toch)

bad pritt
27 juli 2012, 16:33
Als de dames per beurt 8-10 of 4-5 eur vangen en toch 100-150 EUR per dag mee naar huis nemen, dan betekent dat dat ze per dag tussen 10 (100/10) en 37 (150/4) :eek: keer kameren per dag.
Gemiddeld geeft dat 23-24 kamergangen per dag.

Wat ze per beurt vangen is verschillend...Globe Leverkuesen werkt ongeveer zo...eerste 5 kamers 10 per beurt..6de kamergang..90 euro...daarna langzaam oplopend en bij 10 kamergangen150 euro, bij 10 plus weet ik het niet..maar iedere pauschalklub en treff heeft een ander verdienmodel.

Admin
27 juli 2012, 16:38
.
Daar is al een heel topic over vol geschreven:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19705-Verdiensten-in-een-Partytreff-Pauschalclub&highlight=verdiensten

Verdiensten discussie dus liever in dat topic.

n.b WG betoogt wat het hem kost per nummer! Dat is wat anders dan wat de dames in een club/dag of /nummer verdienen. Vandaar de omgekeerd evenredgheid waar van hij spreekt. Betaal je 100E entree en maak je 2 nummers ben je 50E/nummer kwijt. Maak je 20 nummers ben je dus 5E/nummer kwijt.

Je kunt uiteraard een moreel waarde oordel vellen over deze verdiensten maar dat is wat anders dan de constatering dat in PT's dames veelal netto zo'n 100E/dag verdienen en dat dit soms de reden is voor dames voor een PT te kiezen simpel omdat momenteel het voor veel dames in Saunaclubs ook maar sappelen is.

Conclusie: juist om Geld te verdienen kiezen een aantal dames voor een PT, maar dat zal Jan Langzame Wandelaar ontgaan zijn omdat ie het contact met de Saunaclub en PT's wat verloren schijnt te zijn ;).

Laat Jan het dan maar eens zeggen zoals het is:

DE PT-IJSBEER WIL TEN KOSTE VAN DE DAMES VOOR EEN DUBBELTJE OP DE EERSTE RANG ZITTEN.

Dat soort ijsberen mag wat Jan betreft preventief geruimd worden!!!!

J.W.

Dat mag JW uiteraard hier schrijven maar zegt meer over JW denk ik dan over PT bezoekers :rolleyes:.

Ik bestrijd ook dat de PT-IJsbeer voor een dubbeltje op de eerste rang wil plaats nemen. Dan moet je toch meer denken aan bedragen tussen de 69E en 139E. De keuze voor een PT hoeft ook helemaal geen financiële keuze te zijn, veel beren houden nu eenmaal van het PT concept en prefereren dat boven een Saunaclub of Ramen bezoek.

Jan_Wandelaar
27 juli 2012, 19:20
...veel beren houden nu eenmaal van het PT concept en prefereren dat boven een Saunaclub of Ramen bezoek.

Waarom dan niet naar een swingers- of parenclub? Daar is het €0,00 per sessie. En je kunt gelijk checken of je 'pick-up art' nu echt zo goed is als dat je denkt, want zonder de juiste 'skills' blijf je daar steken op hoogstens 1 sessie.

Als je het eigenlijk niet kan betalen, ga dan lekker niet naar de hoeren. Wel gaan, en niet betalen wat redelijk is voor een dergelijke bijzondere dienst is respectloos. We hebben het niet over even naar de ALDI lopen omdat het vlees daar goedkoper is dan bij de AH. We hebben het hier over mensen.

Allerlei geneuzel over wat de dames nu werkelijk verdienen is, net als de omvang van de gedwongen prostitutie, puur speculatie. Daar kunnen we met z'n allen nog jaren zinloos over door lullen, dus daar beginnen we niet aan. Het enige feit wat je als wandelaar/ijsbeer zeker weet is het bedrag dat JIJ aan een dame betaalt, en de diensten die je daar voor terug krijgt.

Voor de rest zijn het al gauw verhalen uit de tweede hand. En verhaaltjes rondom seksueel getinte onderwerpen dienen over het algemeen met een flinke korrel zout genomen te worden. Zoals bijvoorbeeld een hoogintelligentie bejaarde die het nog presteert om 20x per dag in het suikerpotje te roeren om op een prijs per sessie van €5 uit te komen.............

Nee, Jan wandelt wel lekker langzaam verder, en denkt er het zijne van. Dat zegt inderdaad een hoop over Jan. Gelukkig wel. Daarentegen staat het eenieder vrij om dikke schijt te hebben aan ene Jan. Tenzij er, tussen de 'onzin' door misschien toch wel een gevoelige snaar geraakt word..............

J.W.

Admin
27 juli 2012, 19:50
Waarom dan niet naar een swingers- of parenclub? Daar is het €0,00 per sessie. J.W.
Omdat dat soort gelegenheden doorgaans bevolkt worden door oude lelijke dames en een mannelijk publiek van dubieus allooi en lage sociale afkomst met totaal geen manieren! Waarbij ik respecteer dat jij graag dit soort parenclubs frequenteert.

n.b. bovenstaande opmerking is natuurlijk volstrekte onzin, een vooroordel en ook nog eens stigmatiserend. Maar dat is exact wat jij doet als het gaat om je mening mbt PT IJsberen, je poneert een aantal onbewezen stellingen, tenderend naar vooroordelen.

Tot slot als iemand vindt dat "Dat soort ijsberen mag wat Jan betreft preventief geruimd worden!!!!" dient de vraag zich aan of Jan of last had van een zonnesteek dan wel nog maar zeer beperkt en eenzijdig kan denken argumenteren. Wellicht is sprake van beide :rolleyes:!

Ook IJsberen zijn mensen, die al is het wellicht ironisch bedoeld met "preventief ruimen" in verband te brengen, is een nogal ongepaste opmerking dunkt me ... .

Jan_Wandelaar
27 juli 2012, 19:54
Jan de dominee wandelaar waarom beperk je je niet tot de feiten....

Nu de feiten:
In een treff/pauschalklub verdienen de vrouwen..100 tot 150 euro per dag..geen entree..dus hun verdiencapaciteit is bij 20 dagen werken per maand een 2000 a 2500 euro. Dat is voor de rumbul fraktie een vermogen..ongeveer 10 maandsalarissen bij ongeschoold werk als ze het hebben.

Het is tekenend om als dominee afgeschilderd te worden wanneer je blijk geeft te beschikken over enige moraal en ethiek, maar dat terzijde.

Wat Jan mist in het rijtje feiten is wat de dames moeten doen voor dat geld. Wanneer het op betalen aankomt dan rekent de wandelaar in Euro's-per-sessie of Euro's-per-half-uur. Maar wanneer het op de verdiensten van de dames, hoe uit de lucht gegrepen ook, aankomt, dan word alleen het vermoedelijke eindbedrag vermeld, en de tegenprestatie onder het tapijt geveegd.

Kortom: om de feiten compleet te maken dient ook vermeld te worden bij hoeveel ranzige ijsberen een dame de kopkaas eraf dient te kluiven om aan het eind van de dag het pand met een veronderstelde €150 in de tas te kunnen verlaten.

Maar laten we vooral als 'verzachtende' omstandigheid aanvoeren dat het tegenwoordig overal sappelen is voor de dames. Een uitstekend excuus om als ijsbeer eens flink van die situatie te profiteren.

Jan zegt alleen maar hoe hij erover denkt. Doe ermee wat je wilt. In tegenstelling tot een dominee is Jan van mening dat eenieder zelf maar uitzoekt wat hij wel en wat hij niet acceptabel vind. Zolang je jezelf 's-ochtens nog maar in de spiegel aan kunt kijken. En dat laatste ligt voor iedereen duidelijk anders.

J.W.

Jan_Wandelaar
27 juli 2012, 20:10
Ook IJsberen zijn mensen, die al is het wellicht ironisch bedoeld met "preventief ruimen" in verband te brengen, is een nogal ongepaste opmerking dunkt me ... .

Vrijwel elke prostituee is door een samenloop van omstandigheden in het vak gerold. Om die reden is het voor veel mensen onacceptabel om van hun diensten gebruik te maken. Dat word gezien als profiteren van de ellende van een ander. Mijn moraal is, ondanks mijn veronderstelde professie als dominee, iets ruimer. Doch, wanneer je gebruik maakt van hun diensten, schat die diensten dan wel naar waarde in.

Het onderwaarderen van seksuele dienstverlening vind ik wel degelijk profiteren van de ellende van een ander. Wanneer een groep mensen dermate respectloos met andere mensen omgaat dan behoud ik mijzelf het recht voor om die groep minstens even respectloos te bejegenen.

Verder ziet Jan reacties op zijn uitlatingen hoofdzakelijk als een typisch gevalletje van "wie de schoen past, trekke hem aan".

J.W.

Admin
28 juli 2012, 00:45
Het onderwaarderen van seksuele dienstverlening vind ik wel degelijk profiteren van de ellende van een ander. Wanneer een groep mensen dermate respectloos met andere mensen omgaat dan behoud ik mijzelf het recht voor om die groep minstens even respectloos te bejegenen.
Helder standpunt. Zeg maar beneden een bepaalde prijs is er sprake van profiteren van de ellende van een prostituee en respectloos handelen.
Dus boven een bepaald bedrag maak je geen misbruik meer en behandel je de dame wel met respect!

Heeft wat weg van het aflaat principe van de Katholieke Kerk in de Middeleeuwen. Vergiffenis krijgen voor je zonden als je maar genoeg betaalt, dan maakt het allemaal geen ene moer uit wat je doet ;)!

Wijze grijze
28 juli 2012, 03:06
OK, heren. Ik zie dat mijn bijdrage het nodige stof heeft doen opwaaien.
Ik had vandaag tegen 20:00 uur even snel de reacties gelezen, maar ben net pas terug van een avondje stappen. Vandaar mijn verlate reactie.

Uiteraard ga ik hier navolgend op reageren. Niet om de knuppel in het hoenderhok te gooien, of te provoceren. Niet om mijn gelijk te halen, want ik wil niemand bekeren. Niet uit betweterigheid, want ik verkondig alleen maar mijn eigen mening/ervaring.
Doe er je voordeel mee en draag je steentje bij aan de discussie met informatieve en relevante info.

@Admin. In je bijdragen haal je me idd de woorden uit de mond.

@Jan_Wandelaar. We hadden deze discussie al eerder in deze thread (zie bijdrage 32 en 33). Remember? Wat is nu precies de toegevoegde waarde van je commentaren? Je standpunt is en was duidelijk. Even goede vrienden. Heb je iets nieuws te melden dan is dat een verrijking. Herhaal je jezelf, alleen in andere woorden, dan is dit onnodige ballast.

Nogmaals: Het is goed dat er verschillende standpunten en zienswijzen geventileerd worden. Dit brengt een discussie op gang, waarbij verschillende meningen in de groep gegooid worden. Voor- en tegenstanders nemen kennis van elkaars opinie. Observeerders staan langs de zijlijn en lezen mee zonder zich in te mengen. Uiteindelijk kan iedereen zich op deze manier zijn eigen mening vormen. Niemand hoeft zich aangevallen te voelen, niemand wordt ergens op afgerekend.

Even de voorgeschiedenis recapituleren: (lees deze thread maar vanaf de eerste bijdrage).
Ik heb paysex in clubs (na voorheen veelvuldig uitsluitend RLD’s bezocht te hebben) pas sinds 4 maanden leren kennen via het Pauschalcircuit. Via o.a. deze thread heb ik jullie mening en advies gevraagd mbt tot de Saunaclubs. Velen hebben hier uitgebreid op gereageerd (waarvoor nogmaals dank). E.e.a. heeft dus afgelopen Woensdag geleid tot mijn eerste bezoek aan een Saunaclub: Heaven7. Daarna pas heb ik mijn verhaal geschreven. Ik heb dus niet voor mijn beurt gesproken, door iets te schrijven, zonder eerst ook de andere (saunaclub) kant van het verhaal te proberen. Geldt dit ook voor de vorige schrijvers? Wel eens in een Pauschalclub geweest? Ja? Dan heb je recht van spreken.

Aangezien ik de hele dag in de club was, weet ik dat er dames waren die met geen enkele gast op de kamer geweest zijn. Zij hebben dus nul inkomsten gehad en alleen maar kosten gemaakt. In een Pauschalclub heeft elke meid op zijn minst een gegarandeerd minimumloon.

Wil ook nog wel iets kwijt over respect: Respect voor een DLP staat voor mij op de allereerste plaats Zij biedt iets aan en ik ben in haar koopwaar geïnteresseerd. Ik ga haar niet afzetten, door dingen te eisen of haar financieel onder druk te zetten. De DLP werkt in dit vak (aub nu niet beginnen over gedwongen of zielig) en verkoopt iets. Uit eerste hand weet ik dat er k….zakken zijn die menen dat hun betaling hun het recht geeft er op los te beuken of de DLP ruw en respectloos te behandelen. Zij hebben immers betaald. Dergelijk gedrag is voor mij een absolute no-go en roept weerstand op.

In de Pauschalclubs resulteert niet elke kamergang in een orgasme (ik ben zeker Superman niet). Ook voor de lady is een knuffelsessie een verdiend muntje/jeton en wellicht even een rustpunt. Ik heb vaker mogen ervaren dat een latere sessie hierdoor intenser wordt - een soort van bedankje.

Mijn 16 kamergangen op één dag met Anna in Cleopatra-Arena zijn wellicht het beste voorbeeld: Dit meisje komt voor de eerste dag in deze grote boze wereld terecht. Ze weet wel waarvoor ze hier is, maar vindt bij mij in eerste instantie houvast. Tijdens onze eerste kamersessie merkte ze dat ik geduld heb en haar die vrijheid laat die ze op dat moment nodig heeft. Hierdoor ontstond de zogenaamde magische klik, waardoor ik in de loop van de dag meer en meer (service is niet het goede woord, toewijding/ genegenheid lijkt er iets meer op) van haar ontving. Geheel vrijwillig en far beyond welke gekochte andere illusie dan ook. Dit was respect tussen 2 mensen in zijn allerpuurste vorm. Geven zonder dat het verplicht is. Dingen doen die nog geen enkele vrouw, vriendin, relatie, DLP ooit eerder met me deed.
Stel je voor dat dit in een Saunaclub was gebeurd. Je hebt 30, 40 of zelfs 50 Euro betaald en wilt natuurlijk waar voor je geld. De klok tikt het half uur weg en jij moet scoren. Het meisje heeft het een beetje moeilijk, maar er is geen tijd voor compassie. Waar is daar dan het respect? Het feit dat ze er financieel meer aan overhoudt? Net dat vind ik respectloos. Zo wordt de meid echte koopwaar en is een object ipv een levend wezen. Door de hele dag met mij bezig te blijven, was haar eerste werkdag wellicht iets dragelijker. (of is dit mijn illusie? We'll never know). Het waren trouwens zoveel kamergangen, omdat Anna anders met andere beren naar de kamer had moeten gaan. Hetgeen ze op dat moment echt niet wilde. Ik offerde me echter graag op. :biggrin:

Ik heb wel gemerkt dat het uittypen van dit verhaal me veel moeite kost. De woorden dienen zorgvuldig te worden gekozen, omdat ik wil dat ze het juiste beeld schetsen. Lezers die mijn andere threads gevolgd hebben, zullen het beter begrijpen. Lezers die dit nog niet gedaan hebben, nodig ik uit dit alsnog te doen. In Heaven7 bleek een persoonlijk gesprek met andere beren in ieder geval de betere manier om van gedachten te wisselen.
Wie weet is er eerstdaags gelegenheid om dat ook met anderen van jullie te doen.

rob45
28 juli 2012, 10:17
Ik geloof ook heilig dat wij ijsberen in een persoonlijk gesprek er zeker samen uit zouden komen.
Een persoonlijk onderhoud is wel even wat anders als even snel je ongezouten mening ventileren hier op het forum in de hoop dat andere beren toe zullen happen.
JW is hier een treffend voorbeeld van.Volgens mij komt hij klaar achter zijn PC dat is iets wat ik liever doe in de clubs.
Misschien moeten we eens in de maand een persoonlijk discussiemiddagje houden in een van de clubs en aansluitend in de avond afronden met wat leuke dames.

van lotje gekrikt
30 juli 2012, 09:29
Grappige standpunten (die inkomsten voor de dames discussie). Ikzelf ben meer van de saunaclubs, maar wel de wat goedkopere (ACA en H7), omdat ik vrij regelmatig ga.
Ik ben 1 x in Dorsten geweest, maar dat vond ik een verschrikking. is duidelijk niet mijn ding, op een grote judomat met 3 andere stelletjes liggen te krikken.
DUS een keer naar Emmerich, waar ze kamers hebben. Wat een trieste bende daar. Douchen met schimmel aan de muren, vieze bedden en een algehele triestheid. En de dames gewoon lelijk; die zou ik in een kroeg nog niet gratis oppikken.

Laufhausen is ook niets voor mij. Ik heb altijd wel minimaal een uurtje nodig om bij te komen voor de volgende ronde, en dan wil ik lekker op een bankje zitten, wat te drinken erbij, of even languit in een bioscoop. Ik ben 1 x in Duisburg geweest, maar dat vond ik ook helemaal niets.
Het kost maar 30 euro, maar je mag ook bijna niets. Niet kussen, geen 69.... Dan betaal ik liever 30 euro entree voor een leuke omgeving en waar veel meer mag bij de meeste dames die ook maar 30 (H7) of 40 (Aca) kosten.

Ik zou wel eens naar een goede Pauschalclub willen! Dus met mooie vrouwen (jong & slank), en waar je gewoon op een kamer mag.
Eigenlijk nooit aan gedacht dat het een voordeel voor die vrouwen zou kunnen zijn, als ze inderdaad een vast salaris krijgen. Inderdaad zie je dat de mooie vrouwen in een Saunaclub veel klanten krijgen en sommigen helemaal niets, dus ik vermoed wel dat daarom de lelijkere meestal voor een pauschalclub kiezen.
Ik kan me voorstellen dat een mooie meid als Vanessa (van H7 naar Pauschal, nu weer H7) helemaal suf-gekrikt wordt in een pauschalclub, en dan liever in een saunaclub gaat werken. Ik kan me niet voorstellen dat de meisjes daar een vast bedrag per kamergang krijgen. Als je inderdaad 10 x gaat, zou een meisje al meer krijgen dan wat je aan entree hebt betaald. Ik denk eerder dat een deel van de pot wordt verdeeld naar rato van aantal kamergangen. Ik betwijfel ook of dat vaste salaris wel klopt. Is nogal een risico voor de clubeigenaar.

Maar: Als iemand hier een tip heeft voor een goede pauschalclub, dan graag!

bad pritt
30 juli 2012, 10:00
Ik kan me niet voorstellen dat de meisjes daar een vast bedrag per kamergang krijgen. Als je inderdaad 10 x gaat, zou een meisje al meer krijgen dan wat je aan entree hebt betaald. Ik denk eerder dat een deel van de pot wordt verdeeld naar rato van aantal kamergangen. Ik betwijfel ook of dat vaste salaris wel klopt. Is nogal een risico voor de clubeigenaar.

Er zijn regels, maar zoveel kamergangen met 1 dame en soms maar een maximaal aantal kamergangen in totaal en je moet het gemiddeld zien, jij gaat 10 keer een ander mischien maar 4 maal..de gemiddelde totale bezettingsgraad van alle werkzame dames speelt dus in de berekening van de totale loonkosten.
Toch is dat wel zo een vast bedrag per kamer, ondernemers zijn gewend risiko's te nemen en moeten dat ook.
Maar ook een verdeling naar dag inkomsten met een laag garantieloon komt voor.

Niet alleen de lelijkere vrouwen komen in de pauschalclubs terecht, soms hebben de vrouwen geen zin meer in de hektiek en stress van de saunaclub en komen ze naar een pauschalclub..in Globe heb ik een paar schitterende roemeentjes getroffen uit de grote clubs die even op adem kwamen een paar maanden lang. ook in PTE zat af en toe heel kort weleens een verdwaalde schitterende vrouw.

ps.
In Duisburg en in budget tenten kun je ook alles krijgen wat je in een saunaclub krijgt en meer alleen dat lukt niet iedereen en het is niet de gemiddelde service.

Goede pauschalclubs...lees dit forum..de pauschalclub keten...www.pauschalclub.de (http://www.pauschalclub.de)

Jan_Wandelaar
1 augustus 2012, 13:55
Dus boven een bepaald bedrag maak je geen misbruik meer en behandel je de dame wel met respect!

Nee, natuurlijk niet. Even een ander voorbeeld:

Het is zeer respectloos en beledigend om iemand in z'n gezicht te spugen. Dat wil niet zeggen dat je iemand respect kunt betuigen door NIET in z'n gezicht te spugen. Het is immers de normaalste zaak van de wereld dat we elkaar niet om de haverklap trakteren op een rochel in het gelaat.

Zo is het ook de normaalste zaak van de wereld om voor seksuele dienstverlening een bedrag te betalen dat in lijn is met de bijzondere aard van die dienst. Door dat bedrag te betalen toon je geen respect voor de dame, noch koop je enig schuldgevoel af. Zoals gezegd: het is immers de normaalste zaak van de wereld dat je dat bedrag betaald. Alleen door minder te betalen dan dat bedrag wordt het beledigend en respectloos richting de dame. Gewoon een kwestie van, in de meest letterlijke zin van het woord, mensen in hun WAARDE laten.

Pauschalclubs, partytreffs, seksvakanties naar derde-wereld landen: allemaal zaken die aantrekkelijk zijn vanwege zo veel mogelijk seks voor zo min mogelijk geld. Tot vervelens toe komen iedere keer dezelfde smoesjes en excuses langs om een dergelijke manier van P6 beleven te vergoelijken. Dus blijft Jan tot vervelens toe zijn standpunt herhalen:

Het is niet de bedoeling dat het respect voor de dames ophoudt zodra de portemonnee getrokken dient te worden!!!! Je spuugt ze immers ook niet in het gezicht!!!!

J.W.

Admin
1 augustus 2012, 17:40
Het is niet de bedoeling dat het respect voor de dames ophoudt zodra de portemonnee getrokken dient te worden!!!! Je spuugt ze immers ook niet in het gezicht!!!!

J.W.
Een toch wat merkwaardige redenering waarbij respect voor een dame wordt verengd tot maar 1 aspect en dat is het betalen van een zeker geldbedrag. Benieuwd waar voor JW de grens ligt waar beneden respectloos handelen begint?

benijsbeer
2 augustus 2012, 01:46
Ik kom net terug van FKK club cleopatra. Het was er weer eens pauschal Tag, ik kon dus voor ca. 50 euro naar binnen omdat ik het korting kaartje van de vorige keer nog had.

Ik heb een achttal nummertjes geschoven. Dus ietsje meer per nummer dan die bovengenoemde 5 €.

Ik voel me niet schuldig omdat ik graag door de dames werd meegenomen.

Eentje had last van haar onderbuik omdat er een anaconda was geweest (dikke,lanhe lul) die haar helemaal murw had gebeukt van binnen. De dame wilde drie keer uitgebreid gemasseerd worden door mij. Ik krijg zo makkelijk vele sessies voor elkaar.

Ze waren ook allemaal uitgeblust na 8 uur. Ze zijn in touw van 11 tot 05 uur. Behoorlijk lange werkdag dus. Het is dus helemaal niet gek dat ze graag verwend willen worden.

De leiding moet er gewoon voor zorgen dat het aantal nummers van de dames binnen de perken blijft. Samantha met haar ca. 52 kamergangen verdient dan zo geen goed belegde boterham natuurlijk.

Dwz meer meiden of halverwege de dag meiden wisselen zodat er een normale werkdag ontstaat van 8 uur ipv 18 uur. Waarna de volgend dag gewoon weer om 11 uur aantreden aangezegd is.

Jan_Wandelaar
3 augustus 2012, 21:10
De dame wilde drie keer uitgebreid gemasseerd worden door mij. Ik krijg zo makkelijk vele sessies voor elkaar.
(...)
Ze waren ook allemaal uitgeblust na 8 uur. Ze zijn in touw van 11 tot 05 uur. Behoorlijk lange werkdag dus. Het is dus helemaal niet gek dat ze graag verwend willen worden.

Na acht uurtjes werken stapt de uitbater van een partytreff/pauschalclub op een dame af. Hij bedankt haar voor haar inzet die dag, en betaalt haar uit. Daarnaast stelt de uitbater de dame voor de keuze: Vlug naar huis, of nog vier tot acht uurtjes door de aanwezige beren verwend en gemasseerd worden zonder dat ze daar extra voor betaald word.

Het zal niemand verbazen dat de dame nog voordat de uitbater uitgesproken is met gierende banden naar huis vertrekt.

De dames laten zich immers niet voor hun plezier masseren en 'verwennen'. Natuurlijk kun je je voorstellen dat ze liever gemasseerd worden, of liggen te knuffelen, dan dat ze zich de ganse dag de flamoes rauw en schraal laten neuken.

Dat doet niets af aan het feit dat een prostituee louter voor het geld bereid is tijd door te brengen met een ijsbeer. Een goede prostituee zal zeer levensecht spelen dat ze enorm geniet van de tijd samen met de beer. Er is niets op tegen om te genieten van die illusie, zolang je je na afloop maar realiseert dat het een illusie was waar je, als het goed is, een respectabel bedrag voor betaald hebt.

Een toch wat merkwaardige redenering waarbij respect voor een dame wordt verengd tot maar 1 aspect en dat is het betalen van een zeker geldbedrag.

Buiten de setting van het bordeel zal de gemiddelde temeier de gemiddelde ijsbeer nog geen blik waardig gunnen.

Er zijn duizenden oorzaken waardoor vrouwen in de prostitutie belanden. Er is echter slechts 1 reden waarom ze in de prostitutie zitten: Prostitutie stelt een dame in staat een inkomen te realiseren dat anders volledig buiten haar bereik ligt. Louter om die ene reden is een vrouw bereid haar tijd door te brengen met mannen die haar volledig Siberisch laten.

Prostitutie is inderdaad terug te brengen tot maar 1 aspect: Een dame die je normaliter nog geen blik waardig gunt betalen om tijd met je door te brengen. En dan wel een bedrag waarmee het voor de dame de moeite waard is dit abnormale ambacht te beoefenen. Dus geen fooitje, en het daarbij behorende excuus: "Daar moet ze in haar thuisland een dag voor werken".

Alleen GELD is de reden voor een vrouw om dit beroep te beoefenen. Niks anders. Het getuigt niet van respect om als klant uit gierig/zuinigheid te beknibbelen op de enige reden waarom de vrouw uberhaubt in je nabijheid wil verkeren.

Respect voor een prostituee begint met te voldoen aan de enige reden waarom ze in het vak zit: door de dame een bedrag te betalen dat in lijn is met de bijzondere dienst die ze verleent. Natuurlijk houdt het respect daar niet op. De betaling is geen excuus om de dame verder denigrerend te behandelen. De betaling is ook geen absolutie om je eer en geweten af te kopen.

Al ben je nog zo lief voor een dame, en al masseer je haar nog zo lekker: wanneer het voor een dame geen geld in de tas brengt waarmee ze de oorzaak waardoor ze in het vak is gerold aan kan pakken dan hoeft het voor haar echt niet. Voor een fooitje naar de hoeren gaan kun je niet goed maken door extra lief/respectvol voor haar te zijn. Net zo min als dat je het met extra veel betalen goed kunt maken met de dame nadat je haar als een voorwerp behandeld hebt.

J.W.

Badslippers
3 augustus 2012, 22:32
Ik heb het nu al een aantal keren gebezigd. JW is rap met de pen, schrijft prikkelend en hanteert steekhoudende argumenten die als gewapend beton dienen voor een goed doortimmerd verhaal. Maar zo vaak vergeet hij de bewapening te meniën met een roestwerende "Primer" waardoor naarmate het verhaal vordert de betonrot toeslaat en uiteindelijk het hele verhaal als een kaartenhuis in elkaar dondert. Ook dat is jan, ook dat is zijn stijl. Gelukkig gaat het dit keer beter met het betoog van onze zelfverklaarde ethicus.

Inderdaad, welke dame gaat op de bonnefooi op haar buik liggen om haar rug bloot te stellen aan de eeltige klauwen van een paar kerels die snel doch vakkundig haar rug vernaggelen en als kraslot denken te gebruiken. Geen enkele dame. Punt helder.

En inderdaad, de vrouwen zitten om één reden in een club en die reden hoef ik hier niet te herhalen. Ook de illusie die vele beren koesteren dat de dames van de seks genieten kan naar het rijk der fabelen verwezen worden. Knuffelen met een schooier die de geur van alcohol in je smoel hijgt met een gebit waarin de tanden als afgebroken grafzerken je tegemoet lachen is geen sinecure.

Een onbetaalde sessies onder het mom van een plezierig samenzijn met wederzijds goedvinden zal zeker voorkomen. Toch schaar ik dat ook voor het gemak maar even onder de noemer "Investeren voor later". Dat neemt niet weg dat er toch heel veel verhalen te beluisteren zijn waarbij zowel ijsbeer als dame aangeven het plezierig te vinden in elkaars nabijheid te verkeren zonder dat daarvoor geld in het spel is. Dat lijkt me ook niet zo vreemd als de dame de keuze heeft tussen de hierboven opgevoerde wildvreemde clochard met intoxicatieverschijnselen of de haar welbekende, schone en goedgevige ijsbeer. Die dient gekoesterd dan wel "Gepamperd" te worden want later zal hij heus wel weer over de brug komen.

Kortom, de grote lijnen van JW's betoog kloppen dit keer als een zwerende vinger. Persoonlijk vind ik het daarom juist leuk om geconfronteerd te worden met de zeldzame uitzonderingen die in dit hele circus spaarzaam voorkomen waardoor je de wenkbrauwen fronst in opperste verbazing. Het is immers niet altijd "Business as usual" zo ondervond ik pas geleden. Ik was jarig geweest en de dame waar ik geregeld mee kamer wist dat. Ze had de beste kamer van het huis gereserveerd en het bed extra mooi opgemaakt, sfeervolle verlichting, lekker drankje geregeld en zo lagen wij daar te niksen, te knuffelen en te genieten van elkaar. Opeens haalt ze iets tevoorschijn. Ze kuste me innig en fluisterde dat ze een paar kleinigheden had gekocht. Ik was met stomheid geslagen en begon zenuwachtig uit te pakken terwijl zij gniffelend toekeek. Het waren kleinigheden maar ik kon wel janken van blijdschap dat zij dat voor mij geregeld had. Zo'n sentimentele klootzak ben ik dan ook wel weer. Ik had dat totaal niet verwacht. Daarna hebben wij heerllijk romantisch tegen elkaar gelegen en nog van alles gedaan wat het leven veraangenaamd. Ik genoot en zij ook. Ik weet het zeker (zoals zoveel naïeve dwazen dat denken). Of toch niet? Jan help me uiit de droom. Was dit een door jou aangehaalde optimaal gecreëerde illusie van haar? Ben ik er in getuind? Bestaan dit soort momenten echt niet?
Nee wacht, verklaar maar niks en laat mij maar lekker verder dromen. Inderdaad, het draait om geld en niks anders en de vrouwen gruwen van ons maar zo heel soms bevestigen de uitzonderingen de regel. Heerlijk!

Wijze grijze
4 augustus 2012, 03:45
Wijs gesproken Jan. Leuk om te lezen dat Badslippers’ ervaringen mijn betoog verder ondersteunen.

Aloude economische principes en marketingmechanismen zijn hier medebepalend. De dame biedt iets aan en de klant is geïnteresseerd. Vraag en aanbod bepalen de prijs.
Vraag: Wil je meer, betaal je meer.
Aanbod: Wil je iets speciaals, betaal je meer.
Schaarste: Hoe moeilijker verkrijgbaar, des te hoger de prijs.
Service: Is de service beter, betaal je meer.
Marktwaarde: Ziet ze er goed uit, stijgt haar marktwaarde.
Concurrentie: Ben je niet goed in het concurreren, kies je voor een werkomgeving met een garantieloon.
Klantenbinding: Goede service zorgt voor herhalingsgevaar.
Marketing: Sexy outfit, teasen, verleiden.
Reclameaanbiedingen: Het Pauschalprincipe: All you can fuck.
Weggeven van gratis samples: Het presalen.

Het is net als in het echte leven, alleen het product is anders. Sommigen vatten de P6 dan misschien sec als product op, onder de streep is het echter een zeer persoonlijke verbintenis tussen twee individuen.
En net tussen deze twee mensen kan soms iets meer ontstaan dan de puur zakelijke overeenkomst. Daar is niets mis mee, alleen krijg je dan te maken met niet commerciële termen als sympathie en emotie. Als zoiets ontstaat, dan vervaagt de zakelijke overeenkomst. En dat is helemaal niet erg of afkeurenswaardig. Laat het ontstaan, geniet ervan en koester de herinnering.

Bij de ene beer gebeurt het vaker, bij de ander minder vaak of nooit.
Ik kan alleen maar mijn devies herhalen: behandel de dame met respect en je krijgt respect terug.

Om terug te komen tot de kern van deze thread: Het moge duidelijk zijn dat de ene dame meer verdient dan de andere. Oftewel vanuit het berenstandpunt bezien: Bovenstaande factoren bepalen o.a. het prijsniveau van de dienstverlening. Inhoud en omvang van de dienstverlening staan van tevoren vast en beiden zijn hiermee akkoord gegaan. Niemand hoeft een slecht geweten te hebben. De dame bepaalt de prijs (of heeft een bewuste keuze gemaakt door in het Pauschalconcept mee te draaien). Het is aan de klant om te bepalen welke prijs hij bereid is te betalen voor welk product.

Mercedes, Jaguar, en Lamborghini hebben evengoed bestaansrecht als Fiat, Skoda en Dacia. Kijk naar automerken en kijk dan nog eens naar bovenstaande marketingtermen. Zie je de overeenkomsten? Voor ieder autotype zijn een doelgroep en afnemers te vinden. Moet een Mercedesrijder daarom op de Daciachauffeur neerkijken? Ik vind dus van niet. Sommigen kiezen voor "only the best" anderen voor "value for money" en anderen voor "low budget".

Evengoed kan ik begrip voor jouw standpunt in de P6 opbrengen. Ik hoop voor jou echter dat je ook ervaringen hebt mogen beleven die het niveau van een afgesproken commerciële sessie zijn ontstegen. Zoiets gun ik iedereen.

Wijze Grijze

Jan_Wandelaar
4 augustus 2012, 20:13
Nee wacht, verklaar maar niks en laat mij maar lekker verder dromen.

Dat zou Jan kunnen doen, maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Soms is het gewoon beter een gloeiende sigarettenpeuk in de wond te duwen zodat de wond in 1 klap gedesinfecteerd is, en de bloedvaten dicht gebrand. Jan is nu eenmaal die gloeiende sigarettenpeuk......

Het kan strelend en emotionerend zijn voor een beer om ter ere van z'n verjaardag speciale aandacht te krijgen van een dame. Echter, de beer weet zelf het beste of er voorafgaande aan, danwel na afloop van, die sessie een transactie van fiscale aard heeft plaats gevonden. En wanneer dat het geval is, en de beer is eerlijk tegen zichzelf, dan weet de beer eigenlijk zelf wel hoe laat het is. Daar wou Jan het bij laten..........

.....en ja, seks blijft ten aller tijden een interactief spelletje tussen twee personen waarbij sociale interactie vereist is. Anders kan je net zo goed thuis een opblaaspop liggen douwen.

P6 is entertainment, net als bijvoorbeeld naar de film gaan. Een goede film kan meeslepend zijn, en nog weken in je geheugen blijven hangen. Net als een goede sessie met een dame van plezier.

Met als verschil dat seksuele entertainment een interactie vereist van diegene die ge-entertained word. En dat diegene de sociale vaardigheden bezit om de dame open te stellen voor die interactie. Een interactie die we meestal aanduiden met het ondefinieerbare begrip 'De Klik'. En tevens iets dat niet in geld is uit te drukken, laat staan te vervangen door een transactie van fiscale aard.

'De klik' word soms omschreven als vriendschap of een innige band. Echter: hoe 'de klik' ook gedefinieerd word: binnen de P6 is de klik NIMMER sterk genoeg om de dame tot een horizontale tango te verleiden. Daar komt altijd een financiële transactie aan te pas.

P6 blijft dus entertainment voor geld. Een illusie. Een mooie/geile herinnering. Maar net als in de film: NIMMER de realiteit.

Hierdoor blijft de omvang van de financiële transactie de ultieme manier om je dankbaarheid te tonen voor het genoten vertier. Wat uiteraard geenszins wil zeggen dat de omvang van de financiële transactie garant staat voor een bepaalde 'hoeveelheid' vertier.

Als een paal boven water blijft staan dat de omvang van de financiële transactie voor een dame wel de moeite waard moet zijn om dit bijzondere ambacht te beoefenen.

J.W.

MeesterMixer
10 augustus 2012, 23:57
Dank voor je uitgebreide verhaal. Vond je het nu leuker/beter/slechter/saaier/opwindender/.... dan Cleopatra?

Mijn TT waarschuwde mij op ongeveer een km. voor de flitspaal op de terugweg. Onthouden, 70 kmh.

Die flitskast staat op een 50 km/h stuk, dus let op!

benijsbeer
11 augustus 2012, 23:33
Nog maar eens het verhaal intypen. Mijn galaxy was leeg en ging toen spontaan uit toen ik bijna klaar was. Alles weg.

Je vraag splits ik op
De vraag is: definieer leuk.
Dan de Sexervaring
En wat is je doel?

Eerst dat leuk :
1.
Ja de meiden zijn mooier. Klasse 6 -9 (ik heb maar 7 gezien. Kwestie van smaak. Cleopatra daar zie je meiden tussen 3-7, MC sex 5-7, ptd 5-7 (5-9 met Nicole erbij geteld)

2.
Ja de wellness is beduidend beter. In Cleopatra is alleen een sauna. Het binnenzwembad is al jaren buiten gebruik. 3 tegen 8 zou ik zeggen.

3.
Buitengebeuren, 2-9

4.
Eten is in Cleopatra bijna niet te doen. 2-8

Dan Sex ervaring
Presales, daar gaat het mij om. Hier kom ik te weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Als ik daar een klik weet te krijgen zit, zowel ik, als de meid, gebakken.
In een pt of Pauschalclub doen de meeste gasten daar niet aan. Veelal is 'Zimmer?' voor hun goed genoeg.
In fkk clubs doen de meiden dat goed, dat is hun beroep. Ze spreken in fkk clubs ook Engels of Duits.

In een pt of Pauschalclub wordt de tijd op de stoel of bank doorgebracht. Ze mogen niet weigeren dus moeten ze iedere gast maar accepteren. Dat 'moeten' is hier van belang.
Ze moeten ook veel vaker naar de kamer en moeten veel vaker sex hebben. Logisch dat ze op de automatische piloot gaan werken. Dat gebeurt in fkk clubs niet zo gauw.

Wat is je doel?
Alleen zo kun je leuk werkelijk definiëren denk ik.

Mijn doel om zoveel verschillende clubs te bezoeken is zo veel en zo vaak mogelijk lol te hebben in mijn leven. Ik probeer alleen die dingen te doen die ik leuk vind.

De reden is dat er in mijn omgeving teveel mensen gestorven die niet echt hebben geleefd (kanker, zelfdoding, scheiding, ongelukken met auto of van dak vallen etc).

Dat wil ik niet meemaken en dus doe ik alleen dat wat ik leuk vind. Ik heb maar weinig slaap nodig, dus kan ik mijn dubbelleven makkelijk volhouden. Een eigen bedrijf hebben helpt ook mee.

Leuker:
Ik heb lol als ook de meiden lol hebben. Als dat me lukt geniet ik ook. Als de meid klaarkomt, of zelfs meerdere keren, dan is dat mijn kick. Die ongelovige blik in hun ogen vind ik helemaal het einde. Wat doe je nu seinen die ogen, ga door zegt haar kutje dan, haar verstand zegt niet doen. Dilemma dus.

De sex met haar is daarna dan ook heel veel beter omdat dat ongebruikelijk is. Klaar komen doe je niet met een gast hoor ik vaker.

Ze komen dan daarna ook heel vreemd terug naar de woonkamer. De meeste meiden kunnen dergelijke emoties niet aan. Vriendje of geen vriendje. Een gast kan geen vriendje zijn.

Fkk clubs.
In fkk clubs heb ik dan ook een makkie. Ze hebben minder sex en zijn dus gevoeliger. Wel zorgen ze er zelf ook voor dat ze tijdens de weinige keren zelf ook lol hebben. Tenminste als ze dat toelaten (vaak willen ze de echt goede sex alleen met hun vriendje delen).

Ik ken maar weinig andere beren die eenzelfde uitwerking hebben bij de dames.

Een enkele beer doet alsof, terwijl hij een afkeurenswaardig handeltje drijft met de meiden (ik ga daar maar niet op in). Maar de Nederlanders hebben ook die reputatie.

Daarentegen Xx_er of bad prit zijn figuren die ik persoonlijk bezig heb gezien met de meiden. Zij weten ze te bespelen. Wijze grijze misschien ook, maar die heb ik nooit bezig gezien. We het hebben elkaar eens tien minuten gesproken, ik concludeer dat aan de hand van zijn bijdrages hier.

Ikzelf ben niet zo goed, temeer omdat ik gelijk aangeef geen vriendin te zoeken. Dan ben je niet interessant genoeg, maar wel voor andere dingen. Ik klop me niet op mijn borst want ik heb ook al eens gehoord dat de sex met mij daarna een catastrofe was. Je bent nooit te oud om bij te leren.

De echt ervaren personen schrijven niet meer zo veel. Details worden toch niet geloofd.

Je moest eens weten hoe blue ik vroeger was met de meiden. Nu neuk ik tijdens mijn vakantie zo tussendoor nog een Roemeens fotomodel / callgirl die zojuist haar erfenis in de vorm van een reuze camper aan het uitproberen was en per ongeluk mijn buurvrouw op de camping in Frankrijk was.

Conclusie.
Beide (soorten) clubs hebben voor en nadelen. De kans op een zeperd is in een fkk club beduidend kleiner (zoals mij al was verteld hierboven) maar dat telt voor mij niet.

Uiteindelijk krijg ik in Cleopatra, ptd, McSex etc. voor heel weinig geld veel vaker sex geleverd. Ik krijg daar een hele middag, avond plus de nacht lol geleverd, vandaar dat ik ook zo baal als ik lees dat de stemming in ptd nu zo slecht is.

En dat allemaal voor belachelijk weinig geld. Voor de (nog niet eens) 100 Euro die ik daar uitgeef ben ik heel lang onder de pannen, heb een meid wat leuks toegestopt en kom leeg weer in mijn hotel terug. Alles is beter als zo'n shit hotelkamer zonder extra's. Ik baal er dan van dat die hotelkamer vaak nog duurder is als die nacht in de club.

Duidelijk moge zijn dat ik geen Optik ficker ben, maar naar het meisje binnenin kijk. Een kilootje meer of minder, een slecht gebit, hangtieten of theezakjes: het maakt mij minder (of niets) uit. Dat waarderen juist de minder goed bedeelde meiden.

Mijn blauwtjes zijn vaak de mooiere meiden. Die zien me bezig, denken dat ik een marathon neuker ben en denken er het hunne van.

Ze hebben me bijvoorbeeld met een zigeunerin bezig gezien en weigeren dan met mij mee te gaan door zich aan een andere gast vast te klampen. Ze vinden sommige collega's maar Schlampen of vies. De klanten die ermee omgaan dus ook.

Dus ook ik moet laveren om lol te hebben. Dat is nu het spel wat ik steeds beter kan spelen. Oefening baart kunst.
In deze tijd van bezuinigingen: Dat oefenen in een pt en pauschalclubs doet veel minder pijn in de portemonnee

Was dat voldoende antwoord?

benijsbeer
12 augustus 2012, 12:55
Grappige standpunten (die inkomsten voor de dames discussie). Ikzelf ben meer van de saunaclubs, maar wel de wat goedkopere (ACA en H7), omdat ik vrij regelmatig ga.

Ik prefereer nu McSex, juist omdat ook de eigenaar daar zo over denkt en dat op de vrouwen probeert over te brengen.

Er zijn daar maar drie kamer, soms wel 14 vrouwen. Alles om juist geen overbelaste vrouwen te krijgen.

Als de gemeente daar nu eens ophoudt met treiteren en die bouwvergunning verstrekt dan wordt het er snel nog beter.