Volledige versie bekijken : Amelia en ander PHG geleuter!
:biggrin:Volgens mij ligt ze tijdens het beffen MJ uit te lachen.
:biggrin::biggrin::biggrin:
MichelJ
28 mei 2012, 10:57
:biggrin::biggrin::biggrin:
Hey, jullie zitten het draadje van Amelia nr.1 te verkutten :angryfire::mad_6::ranting2:.
Is Luana al wakker Jansen?
Hey, jullie zitten het draadje van Amelia nr.1 te verkutten :angryfire::mad_6::ranting2:.
Sorry Mj ik kon het niet laten haha
Nee hoor Big30 slaapt nog met een zak op zijn kop achter de computer die veegt wel wat weg als hij de zak weg haalt.
Deze Amelia vertelde dat als je wilt dat ze veel lacht je haar moet gaan beffen met je tong in haar anus . :smile2:
Louana die slaapt nooit zei is gekloont en die doet precies wat er geprogrameerd is. :biggrin:
MichelJ
28 mei 2012, 11:16
Deze Amelia vertelde dat als je wilt dat ze veel lacht je haar moet gaan beffen met je tong in haar anus . :smile2:
Nee deze Amelia lacht alleen als ze verliebt is :luvlove:
Louana die slaapt nooit zei is gekloont en die doet precies wat er geprogrameerd is. :biggrin:
Wordt tijd dat iemand een geprogrammeerde talenchip in dr reet stopt :biggrin:
Jansen weer he :tongue:! Luana is al wakker, had haar net aan de lijn, ben al onderweg met mijn keurig gepoetste racefiets en zal eerder in PHG zijn dan Jansen met zijn Mobylette :baeh:.
(n.b. topic wordt later wel wat opgeschoond!)
Nee deze Amelia lacht alleen als ze verliebt is :luvlove:
Deze Amelia lachte omdat mijn broer voor de 28ste keer verliefd is geworden. :smile2:
MichelJ
28 mei 2012, 11:36
ben al onderweg met mijn keurig gepoetste racefiets en zal eerder in PHG zijn dan Jansen met zijn Mobylette :baeh:.
Kut zooi, ik heb me helm voor de brommert achterste voren opgedaan en krijg 'm niet meer af. Ben dus wat later denk rond 13h05.
MichelJ
28 mei 2012, 20:26
wel van PHG een overigens lekker flesje witte wijn aangeboden kregen waarvan Jansen ook een glas dronk en ja toen bedacht ie weer eens een plannetje he!
Ja die krasse knar die zich gedraagt als een jonge halfgod kan ook niet tegen drank he. Hij kwam vrijdag naar mij toen met 50€ in de hand voor mij als ik mee zou schrijven. Ik zei nog dat de inkom tegenwoordig 60€ is, maar zo heb ik een stukje van de onkosten van Amelia vergoed gekregen :tongue:
egon, Dr. Rammler
28 mei 2012, 20:37
Ja die krasse knar die zich gedraagt als een jonge halfgod kan ook niet tegen drank he. Hij kwam vrijdag naar mij toen met 50€ in de hand voor mij als ik mee zou schrijven. Ik zei nog dat de inkom tegenwoordig 60€ is, maar zo heb ik een stukje van de onkosten van Amelia vergoed gekregen :tongue:
Mann ! onkosten gibt es nicht !! well kosten OK.
egon, Dr. Rammler
28 mei 2012, 20:48
well, denkmal, wir sehen uns im Juni, wann ?? hab momentan viel werk und mein oude Sohn (36) heiratet 14.6.-16.6. und ik moet 3 dagen drinken en feesteren
MichelJ
28 mei 2012, 21:02
und mein oude Sohn (36) heiratet 14.6.-16.6. und ik moet 3 dagen drinken en feesteren
Costana is kein 36 Egon :) nur 26 oder sogar noch jünger.
Heiratet er drei Frauen? :eek: :biggrin:.
egon, Dr. Rammler
28 mei 2012, 21:14
haha, ne, echt mein richtiger Sohn, der ist 36 und der heiratet. war ernst gemeint