bad pritt
29 mei 2012, 12:30
Ik was zaterdag net binnen of er vloog me een roemeense big girl om de hals en ik kreeg een paar kussen.
Steffi..de naam was ik vergeten maar onze enige sessie niet, daarna was ze weg snel weg.
Wat ik destijds betreurde
Zij was me ook niet vergeten getuige de warme begroeting.
Slecht als ik ben ging ik die avond met 2 zwarte vrouwen naar de kamer.
De heerlijke Chantal en de warme Jessica.
Maar Steffi en haar zus blijven nog een paar maanden vertelde ze me en ik ga zeker weer met haar want ik had een top sessie met haar een paar maanden geleden en de chemie was er direkt weer tussen ons.
Zeer grappig, warm, aanhankelijk, extreem goede pst/ast.
Lacht altijd, toch een hele krachtige jonge vrouw.
Prachtige volle c/d borsten en een zeer intieme sessie met geweldig tz, beffen waarbij ze klaarkwam, strakke pussy, russisch, veel initiatief en wild in bed, erg wild als ik me goed herinner. Het was zoals ik het graag heb: een vrouw die erin zit, en zich geeft, warm kontakt en goede tongzoenen de hele sessie en harde gfs. Ze kan heel wat hebben en heeft het graag wat harder.
Steffi..de naam was ik vergeten maar onze enige sessie niet, daarna was ze weg snel weg.
Wat ik destijds betreurde
Zij was me ook niet vergeten getuige de warme begroeting.
Slecht als ik ben ging ik die avond met 2 zwarte vrouwen naar de kamer.
De heerlijke Chantal en de warme Jessica.
Maar Steffi en haar zus blijven nog een paar maanden vertelde ze me en ik ga zeker weer met haar want ik had een top sessie met haar een paar maanden geleden en de chemie was er direkt weer tussen ons.
Zeer grappig, warm, aanhankelijk, extreem goede pst/ast.
Lacht altijd, toch een hele krachtige jonge vrouw.
Prachtige volle c/d borsten en een zeer intieme sessie met geweldig tz, beffen waarbij ze klaarkwam, strakke pussy, russisch, veel initiatief en wild in bed, erg wild als ik me goed herinner. Het was zoals ik het graag heb: een vrouw die erin zit, en zich geeft, warm kontakt en goede tongzoenen de hele sessie en harde gfs. Ze kan heel wat hebben en heeft het graag wat harder.