Volledige versie bekijken : Aanwezigheidslijst
T&A Addict
29 mei 2012, 22:15
Keek naar de site van Babylon en ontdekte een mooi overzicht van wanneer welke meisjes er werken: http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-anwesenheit.php
Ik vroeg me meteen af waarom al die andere clubs dat niet doen, of zijn er wel andere die dat ook bieden? Dan weet je meteen of je favoriete meisje werkt als je langs wilt komen of gewoon om te zien of er iets van je gading rondloopt.
Costana
29 mei 2012, 22:19
Hou er wel rekening mee dat het niet volledig klopt. Iedereen weet intussen wel hoe betrouwbaar een dvp is... :tongue:
Alexa stond er gisteren vanaf 11h op is binnengekomen rond 19h... (is wel reeds aangepast intussen maarja beetje te laat)
Merendeel klopt wel en was netjes aanwezig. Service op de site klopt ook.
Waarom anderen het niet doen ? Tgoh veel werk om bij te houden zeker als je het foutloos wilt doen. En als je meer dan 100 vrouwen in je bestand hebt....
Samya heeft het trouwens ook.
MichelJ
30 mei 2012, 07:19
of zijn er wel andere die dat ook bieden?
Dolce Vita (http://www.dolce-vita.com/girls)
Zoals Costana al zegt is de info niet 100% juist.
Ik vroeg me meteen af waarom al die andere clubs dat niet doen, of zijn er wel andere die dat ook bieden? Dan weet je meteen of je favoriete meisje werkt als je langs wilt komen of gewoon om te zien of er iets van je gading rondloopt.
Reden dat niet iedere club dat doet heeft onder andere te maken met de belastingen, bewerkelijkheid, privacy ....
Nog een reden los van de al genoemde is dat dames soms geen prijs stellen op de site genoemd te worden, kost ook tijd om het bij te houden (moet wel iemand hebben) en in de club dient iemand aanwezig te zijn die zelfs zo iets simpel als het bijhouden en up-daten van een lijstje ook kan doen, in een aantal clubs is zelfs de elementaire basis kennis om met een computer om te gaan niet aanwezig.
GD is natuurlijk een uitzondering, daar heb je vaak heel snel aan antwoord op de vraag wie die dag aanwezig zijn.
Babylon en DV houden het wel redelijk bij maar tis zeker niet altijd perfect. Samya stopt er denk ik nog de meeste tijd in, als dames voor een bepaalde dag op het Tagesplann staan komen ze op de lijst als geplannt te staan, komen ze ook daadwerkelijk opdagen (is dus niet altijd zo he) dan komt er anwesend achter hun naam te staan. Lijkt wel een beetje op de monitoren met aankomst en vertrek tijden op een vliegveld!
T&A Addict
2 juni 2012, 12:20
Nog een reden los van de al genoemde is dat dames soms geen prijs stellen op de site genoemd te worden, kost ook tijd om het bij te houden (moet wel iemand hebben) en in de club dient iemand aanwezig te zijn die zelfs zo iets simpel als het bijhouden en up-daten van een lijstje ook kan doen, in een aantal clubs is zelfs de elementaire basis kennis om met een computer om te gaan niet aanwezig.
Ik verbaas me er al iedere keer over dat je overal van de lijsten met pen papier ziet, waar kamergang, meisjes e.d. worden genoteerd. Dat kan natuurlijk veel efficiënter via de pc. En dan heb je het nog niet eens over de belastingen die echt geen genoegen neemt met handgeschreven lijstjes. Ik ga er tenminste vanuit dat de Belastingdienst in Duitsland net zo grondig is als bij ons.
En als je al mooie lijsten in je pc hebt, is het koppelen aan een presentielijst natuurlijk piece of cake. maar ja, ik vrees dat ik wat meer pc-ervaring heb dan in de clubs voorhanden is.
GD is natuurlijk een uitzondering, daar heb je vaak heel snel aan antwoord op de vraag wie die dag aanwezig zijn.
Dan moet je dus evengoed bellen?
Carlitos
2 juni 2012, 12:27
En dan heb je het nog niet eens over de belastingen die echt geen genoegen neemt met handgeschreven lijstjes. Ik ga er tenminste vanuit dat de Belastingdienst in Duitsland net zo grondig is als bij ons.
Volgens mij gaat er een gedeelte van hun entree naar de belasting. Iets van €10,00 of zo. Daarnaast moeten ze hun eigen aangifte verzorgen. Duitse dames moeten ook nog een soort van KvK uittreksel hebben. Voor Roemeense dames weet ik niet hoe dat precies werkt. Maar daar was al eens een draadje over.
T&A Addict
2 juni 2012, 12:29
Volgens mij gaat er een gedeelte van hun entree naar de belasting. Iets van €10,00 of zo. Daarnaast moeten ze hun eigen aangifte verzorgen. Duitse dames moeten ook nog een soort van KvK uittreksel hebben. Voor Roemeense dames weet ik niet hoe dat precies werkt. Maar daar was al eens een draadje over.
Ik bedoelde eigenlijk de clubs zelf. Die zullen vast ook moeten aangeven wat er aan dames rondloopt, wat er aan klanten binnenkomt, etc.
Carlitos
2 juni 2012, 12:32
Ik bedoelde eigenlijk de clubs zelf. Die zullen vast ook moeten aangeven wat er aan dames rondloopt, wat er aan klanten binnenkomt, etc.
Gewoon hun eigen aanwezigheidslijst. Maar die staat zeker gewoon op papier! Die doen niks op een PC schat ik in..... Klanten en dames.
T&A Addict
2 juni 2012, 14:27
Gewoon hun eigen aanwezigheidslijst. Maar die staat zeker gewoon op papier! Die doen niks op een PC schat ik in..... Klanten en dames.
En dan kom ik op mijn verhaal terug, de belastingdienst accepteert vast geen handgeschreven velletjes, die wil mooi ingevulde excel-sheets o.i.d.
vrije jongen
2 juni 2012, 14:41
En dan kom ik op mijn verhaal terug, de belastingdienst accepteert vast geen handgeschreven velletjes, die wil mooi ingevulde excel-sheets o.i.d.
Het zijn toch allemaal 'klanten' van de club, die allemaal als +1 gelden. In een bioscoop wordt toch ook alleen gekeken naar de hoeveelheid kaartjes die wordt verkocht en is er geen lijst van mensen die daar binnen zijn geweest? Ze belastingdienst krijgt een mooie excel sheet met de hoeveelheid mensen die elke dag binnen zijn geweest de afgelopen maand(en)...of de hoeveelheid die de uitbaters goed uitkomt:D
kempie
20 juli 2012, 20:18
och pic1, je vergeet er toch wel een aantal. Noem bijv. Francis, Ela, Cora, Annabel, Sonia, Lara, Angela, Nikka, Melody, Marina, Bianka, Sandy en kan nog wel even door gaan. Volgens mij was bosbeer goed op weg door zo nu en dan de juist opvallende afwezigen te benoemen!!! Kunnen we niet een lijst maken met enen en kruisjes? Dan weten we het gewoon helemaal. Of zouden ze bij GT niet gewoon de score bij kunnen houden als extra service voor de €10 extra?
Misschien een idee om een draadje te maken waarin de namen van alle regelmatig in de club aanwezige dvps onder elkaar staan met de mogelijk om dames toe te voegen en dan 7 kolommen (voor elke dag v/d week een) erachter waarin wij beren kunnen aanvinken of we een dame die dag hebben gespot. Scheelt een hoop type werk en de week daarna kopieer je de lijst in de post daaronder en veegt de kolommen schoon. Als dat met die kolommen technisch mogelijk is lijkt het me een optie en als bekend is dat een dame niet meer komt natuurlijk schrappen om de lijst niet te lang te maken.