jeegee
29 mei 2012, 22:36
Ik kom zojuist terug van een bezoekje samen met mijn vriend aan het onvolprezen Golden Dreams. Zoals ik al in mijn vooraankondiging aangaf stond Luiza bovenaan mijn todo-lijstje. Zo gezegd zo gedaan dus: een heelijk uurtje met deze fraaie en vooral lieve Roemeense op de kamer doorgebracht. Na de inspanning wat gegeten en tijdens de maaltijd samen met mijn vriendje schoven er plots twee (voor mij) nieuwe dames door het beeld. Ik besteedde er niet zo veel aandacht aan maar dat veranderde toen ik even in de hondemand (zoals ik dat noem) mezelf lag uit te rusten. Ze kwamen weer voorbij, gingen richting zwembad, maar oordeelden dat te koud. Terecht! Mijn vriend was net even bij mij komen staan en de twee dames hielden halt. Een van hen zag er toch wel heel fraai uit en gelukkig kwam ze even naast me zitten. Enfin, dit had een leuk gesprekje tot gevolg, en even later nog een waarbij ik aangaf dat ik in besloten ruimte wel nader kennis wilde maken. We zouden wel zien..Maar zo lang hield ik het niet vol en korte tijd daarna raakten we weer aan de praat en belandden op een bankje.Toen ik voorstelde om maar een sleutel te halen kreeg ik de zachtste lippen op de mijn gedrukte die je je kunt voorstellen en wensen. Op de kamer had ik werkelijk een super ervaring (GFE zal ik maar zeggen)met Angel, zoals haar artistennaam luidt. Lief, zacht, geil, wat een vrouw! Ze is wel wat ouder dan de gemiddelde GD-gastvrouw, maar dat is voor mij eerder een pre dan een nadeel. Samengevat: ik ben helemaal ondersteboven van deze fraaie lieve blondine, met een prachtig volwassen figuur, een mooi lief gezichtje en een lach waardor de ijskap van de Noordpool nog sneller zal smelten. Bij mijn volgende bezoek hoop ik vurig haar weer tegen het fraaie lijf te lopen, en dan krijgt mijn todo lijstje toch een ander aanzien. O ja, ze is Braziliaans, spreekt heel goed Nederlands, wat een fantastische ervaring is in GD, 165 tot 170 hoog, ze heeft middelblond haar en ogen....man,man! Echt wel onder de indruk!!!